eitaa logo
شیخ اسماعیل رمضانی
7.9هزار دنبال‌کننده
756 عکس
256 ویدیو
4 فایل
اطلاع رسانی مجالس انتشار مطالب شیخ اسماعیل رمضانی لینک کانال #شیخ_اسماعیل_رمضانی 🆔 @ramezanii69 ۶۹ عدد ابجد حضرت زینب سلام الله علیها
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام بر هر کسی که خدا مقدر کرده نوشته مرا بخواند آنچه از معارف دینی به نظر بنده می آید اگر جنگ به همین شکل ادامه پیدا کند و زدن زیرساخت ها و کساد کسب و کارهای آزاد و تولیدی ها طولانی شود به زودی شاهد یک دو‌قطبی تبلیغاتی خواهیم بود « زندگی راحت با صلح » یا « زندگی سخت با جنگ » در این تقابل بطور طبیعی گزینه اول ( زندگی راحت با صلح ) اکثریت را به خود جلب خواهد کرد. و طرفداران گزینه دوم ( ادامه جنگ ) شعار زده ، خشن ، آرمان گرای بی تفاوت به زندگی مردم، هزینه ساز و بی منطق ، کاسب جنگ و تحریم جلوه خواهند نمود. طبیعتا رهبر انقلاب هم مانند پدر شهیدشان در تصمیم گیری خودشان مراعات اکثریت را خواهند کرد. تاکید می کنم که اگر این تقابل تبلیغی در میان مردم صورت بگیرد تجمعات خیابانی کاری در مقابل این جریان نمی توانند از پیش ببرند. تمام تلاش جبهه تبلیغی جریان انقلاب باید به سمت تشکیل دو قطبی دیگری برود « زندگی راحت مادی با جنگ » یا « زندگی بسیار سخت با پایان جنگ و صلح » باید روی زمین بتوانیم به مردم توضیح دهیم زندگی راحت تر با جنگ به دست می آید و اگر صلح کنیم زندگی مادی سخت تری پیش روی آنهاست. اگر نتوانیم این توضیح را با زبان اکثریت کوچه بازاری مردم به گوش آنها برسانیم همان مردمی که سر بزنگاه به تفکر طرفدار مذاکره و سازش رای دادند بعد از این هم همان سو خواهند ایستاد بدون اینکه چیزی از عشق شان به دین و میهن کم بشود کما اینکه همان مردمی که به آن تفکر رای دادند زیر تابوت حاج قاسم را هم گرفتند. ۱۵ فروردین ۱۴۰۵ شیخ اسماعیل رمضانی
برای خاک ایرانم، می ارزد پاره تن بودن چنان ارباب؛ سر دادن، شهید بی کفن بودن نمیترسم ز «B 1»ها و «B 2»ها و «B 3»ها فقط میترسم از بی غیرتی و بی وطن بودن @reza_dinparvar101
سلام بر هر کسی که خدا مقدر کرده نوشته مرا بخواند اگر فردی در معرض مرگ باشد نهایت زور و تلاش خود را استفاده می کند که در حالت عادی آن قدرت را نمی تواند استفاده کند مثلا یک نفر شاید در حالت عادی دو سه کیلومتر بدود و بعد از آن دیگر نتواند به دویدن ادامه بدهد اما اگر حیوان درنده ای یا تروریستی پشت سرش باشد شاید بیست سی کیلومتر بدود باز هم توان دویدن داشته باشد این توان جدید زاییده قدرت او نیست بلکه زاییده ضعف او و توانی است که برای فرار از مرگ دارد خرج می کند این جنگ برای آمریکا و اسرائیل وجودی است دارند نهایت تلاش خود را برای فرار از مرگ ابرقدرتی خودشان و به زیر کشیده شدنشان می کنند این تلاش ها و قدرت نمایی ها به دلیل ضعف آنها و پیدا شدن علائم مرگشان است امشب و فردا چشمانتان را باز نگه دارید مرگشان را ببینید حتی اگر واقعا دیوانگی کردند آرام باشید اینها آخرین دست و پا زدن های محتضر رو به مرگی به نام آمریکا و اسرائیل است. خاک پای آنهایی که دور نیروگاه ها و روی پل ها ایستاده اند تا حماسه بسازند را توتیای چشمم می کنم من آخوند حوزوی دست هنرمند آقای علی قمصری عزیزم را می بوسم که دو روز است از نیروگاه دماوند دارد ساز می زند برای حفاظت از حیات این کشور ما ملت حماسه ایم و همه کنار هم در یک جبهه ایم ۱۸ فروردین ۱۴۰۵ شیخ اسماعیل رمضانی
سلام بر هر کسی که خدا مقدر کرده نوشته مرا بخواند بگذارید تاریخ بنویسد مردم یک کشور سپر بلای جبهه حق بودند ما از آن سربازانی که سپر بلای نماز امام حسین علیه السلام شدند یاد گرفتیم تشکیل سپر انسانی را ما از آن خانومی که پشت در و دیوار سپر بلای امام حق شد آموختیم سپر انسانی شدن را ای مردم عزیزم خط مقدم ، نیروگاه ها و پل ها هستند خودتان را به خط مقدم برسانید ۱۸ فروردین ۱۴۰۵ شیخ اسماعیل رمضانی
سلام آقای من! ای امام زمان ع! پیش خدا شهادت بده ما همه سعی مان را کردیم که دست تصمیم گیر این مملکت برای هر تصمیمی باز باشد چه توافق و آتش بس و صلح چه جنگ شما از ما راضی باش ۱۹ فروردین ۱۴۰۵ شیخ اسماعیل رمضانی
از چهارشنبه ۱۹ فروردین ماه ساعت ۲۰ به مدت ۵ شب تهران میدان امام حسین علیه السلام 🆔 @ramezanii69
سلام بر هر کسی که خدا مقدر کرده نوشته مرا بخواند درباره آتش بس بنده طلبه ساده یک لاقبا که صدایم به کسی نمی رسد اما می نویسم می سپارمش به تاریخ و به آخرتم. جایی که من هستم و خدا و یک نفر هم سراغ مرا نمی گیرد. من زور اینکه از صاحب خانه ام یک ماه مهلت بیشتر بگیرم را هم ندارم تا چه برسد که بخواهم چیزی را در این مملکت عوض کنم. شاید امیرالمومنین ع اراده کرد به جوهر مرده نوشته بنده حیاتی بدهد مگر عیسی ع به یک تکه گل حیات نداد؟ ۱_ اینکه طرف آمریکایی ساعت دقیق حمله ای را اعلام کند و ما حدود یکی دو ساعت قبل از رسیدن به آن زمان آتش بس را بپذیریم معنایی جز ضعف ندارد. این مارش های پیروزی بر سر قبر مذاکره و آتش بس شاید شلوغش کند اما داغ جگرم را سرد نمی کند. کاش به احترام شهدایی که بدنشان شناسایی هم نشد و به احترام خستگی رزمنده های پای لانچر و پدافند هم که شده بود بعد از رسیدن ساعت نحس اعلام شده از طرف ترامپ اعلان قبول آتش بس می کردید. ۲_ می گویند آمریکا شروط ده گانه آتش بس را پذیرفته است خواهش می کنم لیست شروط ده گانه را با دقت ببینید _ استمرار کنترل ایران بر تنگه هرمز  _پذیرش غنی سازی _برداشته شدن همه تحریم ها _ لغو شدن تمامی قطعنامه های شورای امنیت و شورای حکام _ پرداخت خسارت های وارد شده در جنگ به ایران _خروج نیروهای رزمی آمریکا از منطقه _توقف جنگ در همه جبهه ها از جمله لبنان آمریکا این شروط را « پذیرفته » یعنی چه؟ من حرف سخنگوی کاخ سفید را که گفت ترامپ این شروط را در سطل آشغال انداخته و بقیه تفاسیر را کنار می گذارم در خوش بینانه ترین تفسیر این جمله یعنی آمریکا پذیرفته درباره این شروط با ما صحبت کند. همین جمله را تکرار کنید « آمریکا پذیرفته درباره این شروط با ما صحبت کند » وسط مذاکره قبلی به ما حمله کرد آقای ما، فرماندهان و رزمنده های ما ،مردم بیگناه ما من جمله دختران میناب را شهید کرد کلی خانه و پاسگاه و پادگان و فرودگاه و زیرساخت و جاهای دیگر را خراب کرد و در آخر ضرب الاجل نابودی ما را تعیین کرد و یکی دو ساعت مانده به پایان آن پذیرفت درباره این شروط با ما دوباره مذاکره کند ۳_ خدا می داند همانطور که بارها اعلام کرده ام تمام تلاش ما این است که به رهبر انقلاب برسانیم ما وفاداریم پای سختی های جنگ می ایستیم اگر روزی خواستید تصمیمی بگیرید با دست پر و با خیال راحت از ما مردم تصمیم بگیرید چه جنگ چه صلح هر تصمیمی مسئولین بگیرند ما مطیعیم. ما مسئولین را کمتر از خودمان دلسوز این مملکت نمی دانیم. الان هم مردم در خیابانند می گویند بسم الله فقط یکی از آن ده شرط را نقد کنید ما پشت سر و حامی شما مسئولین هستیم و متحدیم. چه کنم که اسلام و خمینی و خامنه ای ما را پررو بار آوردند و اجازه فکر کردن به ما دادند و الا من طلبه منزوی حجره نشین را چه به حرف زدن درباره این چیزها ۲۰ فروردین ۱۴۰۵ شیخ اسماعیل رمضانی