ببخشید ولی چرا لَوِندِر به این نرم و نازکی و مهربونی فارسیش میشه اسطوخودوس؟ (انگار عصبانیه)
ناراحتيد كسی بهتون پیام نميده؟
هندزفری بذاريد و يه مداحی پلی كنيد، همه شروع ميكنن به ويس فرستادن.
1 و 2- (پیامی که منظورشونه)
منظورش موتوره اشتباهی نوشته موتور
3- (پیامی که ریپلای کرده)
اینارو بیخیال..
نمیخوام غمگینتون کنم ولی من این ویدیو کوفتی رو پارسال ظهر عاشورا دیدم..(:
یه دنیای رندوم؛☫🏴
1 و 2- (پیامی که منظورشونه) منظورش موتوره اشتباهی نوشته موتور 3- (پیامی که ریپلای کرده) اینارو بیخی
ماجرای نعل تازه ی اسبای دشمن اباعبدالله و شنیدی دیگه؟
یه دنیای رندوم؛☫🏴
ماجرای نعل تازه ی اسبای دشمن اباعبدالله و شنیدی دیگه؟
روضه رو باز نکن..
یه دنیای رندوم؛☫🏴
1 و 2- (پیامی که منظورشونه) منظورش موتوره اشتباهی نوشته موتور 3- (پیامی که ریپلای کرده) اینارو بیخی
از کسایی که تو ناشناس اسممو مینویسن و منم حواسم نیست و پیامشونو میذارم داخل کانال متنفرم😀
خب ننویس اسممو تو ناشناس دیگه.
از کسایی که وقتی یه فیلم و سریال، کتاب یا مداحی بهشون معرفی میکنم، جدی میگیرن و بعد میان باهام دربارهش حرف میزنن، خوشم میاد.