ناراحتيد كسی بهتون پیام نميده؟
هندزفری بذاريد و يه مداحی پلی كنيد، همه شروع ميكنن به ويس فرستادن.
1 و 2- (پیامی که منظورشونه)
منظورش موتوره اشتباهی نوشته موتور
3- (پیامی که ریپلای کرده)
اینارو بیخیال..
نمیخوام غمگینتون کنم ولی من این ویدیو کوفتی رو پارسال ظهر عاشورا دیدم..(:
یه دنیای رندوم؛☫🏴
1 و 2- (پیامی که منظورشونه) منظورش موتوره اشتباهی نوشته موتور 3- (پیامی که ریپلای کرده) اینارو بیخی
ماجرای نعل تازه ی اسبای دشمن اباعبدالله و شنیدی دیگه؟
یه دنیای رندوم؛☫🏴
ماجرای نعل تازه ی اسبای دشمن اباعبدالله و شنیدی دیگه؟
روضه رو باز نکن..
یه دنیای رندوم؛☫🏴
1 و 2- (پیامی که منظورشونه) منظورش موتوره اشتباهی نوشته موتور 3- (پیامی که ریپلای کرده) اینارو بیخی
از کسایی که تو ناشناس اسممو مینویسن و منم حواسم نیست و پیامشونو میذارم داخل کانال متنفرم😀
خب ننویس اسممو تو ناشناس دیگه.
از کسایی که وقتی یه فیلم و سریال، کتاب یا مداحی بهشون معرفی میکنم، جدی میگیرن و بعد میان باهام دربارهش حرف میزنن، خوشم میاد.
دهن مرا صاف نمودید.
قابلیت عضو کردن کسی داخل گروه رو باز کردن.
بیاید پیوی شمارتون رو بدید عضوتون کنم.
البته اگر تایید شدید✅
یه بیوگرافی هم از خودتون بدید
@zaki_168