eitaa logo
یه دنیای رندوم؛☫🏴
662 دنبال‌کننده
2.5هزار عکس
3.2هزار ویدیو
8 فایل
هیچ انتظاری از ما نداشته باشید، خودمونم نمی‌دونیم بعدی چیه. اینجا همه چیز رندومه!🦦 سنجاق اول کانالو چک کنید🙏🏼 لینک ناشناس📪👇🏻 https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1ft2yx6 حرفاتو بگو،ولی مسئولیت عواقبش با خودته ‌ಥ‿ಥ‌‌
مشاهده در ایتا
دانلود
همونیم ک گفتم اصولا هرچی خوشم بیاد گوش میدم. ولی کریمی و چاووشی هم قشنگن😭 بالا بلند بابا... به ماه اسمون میگفت:) مداحیه رفتم ک برگردم نشد هم خیلییی قشنگه مداحش یکی دیگست.. ولی قشنگه و قدیمیه دشنه بر لب چشمه.. مداحیه گزارش مینویسم مال کریمی برای فاطمیه... مداحیه از تو کوچه هیزم ها رو. جم میکنم:)💔خیلی قشنگه مداحیه قبرمه خونه بی تو زهرای من وای من... مال فاطمیه از حدادیان فکنم حدادیانم قشنگ میخونه این مداحیش مورد علاقمه:) - از تو کوچه هیزم هارو جمع‌ میکنم منطورت تو فقط گریه نکنه؟😂
مداحی علیرضا طاهری خوبه ولی خیلییی کم مداحی شور و حماسی داره - من اصلا تا قبل جنگ‌ نمیدونستم همچین کسی هست🤣
میشه بگید چرا انقدر از طاهری (سبک ایشون ) خوشتون میاد؟! - چون فقط شور نداره و شعور حسینی هم داره و اکثر مداحیاش معنی داره. و اینکه شور خیلی دوست دارم. ضمنا مثل بقیه مداحا با اگزوزی خوندن و دوبسی دوبسی کردن مداحیاش شأن اهل بیت رو پایین نمیاره و جملاتی همچون من سگ فلانم سگ بیسارم رو استفاده نمیکنه. و کلا باهاش حال میکنم دیگه.
یه دنیای رندوم؛☫🏴
میشه بگید چرا انقدر از طاهری (سبک ایشون ) خوشتون میاد؟! - چون فقط شور نداره و شعور حسینی هم داره و
اها و اینکه انقلابی بودنش و اینکه تو هیئتش لخت نمیشن و فیلمبرداری هم نمیکنن هم حائز اهمیته.
مداحی زنگ قیافه عالیییی حسین طاهری خونده - زنگ قیافه چیهههه منظورت زنگ قیامه؟
https://eitaa.com/randooom/16828 اگر هنوز داری میشه بفرستی؟👈🏻👉🏻 - داشتنش که دارم، سر فرصت براتون میفرستم.
https://eitaa.com/randooom/16831 عاره دختر منم امممم😀🤝🤝🤝🤝 - با منی یا اون🤣
چرا انقدر صحبت کردن باهات کیف میده؟ خوش میگذره وقتی ناشناس میذاری - جدی؟ خجالتم ندید دیگه👈🏼👉🏼😓
https://eitaa.com/randooom/16832 عواح چقددخوب برات بفرستیم میتونی ترجمه کنی؟ یعنی وقتشو داری..؟ - بچه ها علامه نیستم که فقط در حد اینکه خودم بفهمم چی میگه بلدم🤣 بعدشم خدا دیکشنری رو خلق کرد براچییی
مهم نیته زکی منظورم همونه دیگه عع اذیتم نکننن بعد اینکه من بیشتر اروم میپسندم تا شور ولی خب میدانم طاهری خوبه و بعضی چیزایی ک ازش گوش دادم خوب بوده - بچه ها پیاماتونو ریپلای کنید بفهمم چی‌ میگید🤣