میشه بگید چرا انقدر از طاهری (سبک ایشون ) خوشتون میاد؟!
-
چون فقط شور نداره و شعور حسینی هم داره و اکثر مداحیاش معنی داره.
و اینکه شور خیلی دوست دارم.
ضمنا مثل بقیه مداحا با اگزوزی خوندن و دوبسی دوبسی کردن مداحیاش شأن اهل بیت رو پایین نمیاره و جملاتی همچون من سگ فلانم سگ بیسارم رو استفاده نمیکنه.
و کلا باهاش حال میکنم دیگه.
یه دنیای رندوم؛☫🏴
میشه بگید چرا انقدر از طاهری (سبک ایشون ) خوشتون میاد؟! - چون فقط شور نداره و شعور حسینی هم داره و
اها و اینکه انقلابی بودنش و اینکه تو هیئتش لخت نمیشن و فیلمبرداری هم نمیکنن هم حائز اهمیته.
یه دنیای رندوم؛☫🏴
وای بعد فرض کن یسریا با همین ادبیات بچه تربیت میکنن و تحویل جامعه میدن. یا ابوالفضلللل خودت کمک کن😦🤦
دیگه اون شعور خودش رو به همه نشون داده
-
چی بگم والا خدا هدایتش کنه🤷🏻♀
مداحی زنگ قیافه عالیییی
حسین طاهری خونده
-
زنگ قیافه چیهههه
منظورت زنگ قیامه؟
https://eitaa.com/randooom/16828
اگر هنوز داری میشه بفرستی؟👈🏻👉🏻
-
داشتنش که دارم، سر فرصت براتون میفرستم.
https://eitaa.com/randooom/16831
عاره دختر منم امممم😀🤝🤝🤝🤝
-
با منی یا اون🤣
چرا انقدر صحبت کردن باهات کیف میده؟
خوش میگذره وقتی ناشناس میذاری
-
جدی؟ خجالتم ندید دیگه👈🏼👉🏼😓
https://eitaa.com/randooom/16832
عواح چقددخوب
برات بفرستیم میتونی ترجمه کنی؟
یعنی وقتشو داری..؟
-
بچه ها علامه نیستم که فقط در حد اینکه خودم بفهمم چی میگه بلدم🤣
بعدشم خدا دیکشنری رو خلق کرد براچییی
مهم نیته زکی منظورم همونه دیگه عع اذیتم نکننن
بعد اینکه من بیشتر اروم میپسندم تا شور ولی خب میدانم طاهری خوبه و بعضی چیزایی ک ازش گوش دادم خوب بوده
-
بچه ها پیاماتونو ریپلای کنید بفهمم چی میگید🤣
علاوه بر مداحیایی ک گفتم فرو الی الحرم
و حیدر بیاتی و جنامی هم عالین بخصوص نپای حسین
نوای حسین علی فانی هم قشنگه
-
آره دارمشون خیلی قشنگن.
https://eitaa.com/randooom/16836
حق گقتی بخدا
-
#زکی_حقگو تو کامنتا فراموش نشه.