eitaa logo
رنگین کمان عشق
228 دنبال‌کننده
8.6هزار عکس
8.5هزار ویدیو
413 فایل
کانال تربیتی- دینی- اخلاقی-سیاسی در چارچوب مقررات کشور عزیزمان جمهوری اسلامی ایران جهت ارتباط با مدیر @Alimohammad1386
مشاهده در ایتا
دانلود
مداحی آنلاین - ای محمد ای رسول بهترین کردارها - محمود کریمی.mp3
6.05M
🔳 (ص) 🌴ای محمد ای رسول بهترین کردارها 🌴حسن خُلق ات شُهره در اخلاق ها 🎤
ای اولین مظلوم عالم .mp3
5.71M
🔳 (ص) 🌴ای اولین مظلوم عالم 🌴ای عشق تو در جان آدم 🎤
نظر دانشمندان غربی درباره پیامبر ما 👌 (ص)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💠 پیامبر مهربانی‌ها فرمودند: «فرزندانتان را گرامی بدارید و نیکو تربیتشان کنید تا آمرزیده شوید.» 👆🏼به جای صفت خوشگل به دختر بچه‌ها بگیم «با اراده، شجاع، شاد، مقاوم، محترم، هنرمند، باهوش و...» 🔸هیچ کس نمی‌تونه تاثیر بی‌نظیر کلمات رو در تربیت کودکان نادیده بگیره.
D1737211T12886383(Web).mp3
4.4M
🌷مواعظ پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و امام حسن مجتبی علیه السلام صلی الله علیه و آله علیه السلام
meysammotiee-@yaa_hossein.mp3
5.03M
شهادت علیه السلام 🎵 ز لب خشکش شده خون جاری ... 🎤‌میثم‌
ختم رُسُل به سوی جنان می‌کند سفر جان جهانیان ز جهان می‌کند سفر ریزید خون ز دیده که در آخر صفر کز پیکر وجود ، روان می‌کند سفر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اسوه حسنه 🔷«زندگی پیامبر اکرم -زندگی برای خدا، در راه خدا و وقف گسترش تعالیم الهی- و شخصیّت یکتا و بی‌نظیر آن بزرگوار برای همه‌ی دوران تاریخ اسلام، یک نمونه و درس و یک الگوی همیشگی است؛ «لَکُم فی رسول الله اُسوَةٌ حسنة». با این مجاهدت، تعالیم اسلام در تمام تاریخ پراکنده شد و گسترش پیدا کرد. این تعالیم فقط برای مسلمانها نیست؛ همه‌ی بشریّت از گسترش تعالیم اسلام سود میبرند. ما مسلمانها اگر قدر تعالیم اسلام را بدانیم و به عمق آنها پی ببریم، خواهیم توانست یک دنیای نو، منطبق بر خواستهای حقیقی و فطری انسان به وجود بیاوریم.»
ما از تو به جز کرم ندیدیم جز سفره ی محترم ندیدیم روزی که بقیعمان کشاندی گشتیم ولی حرم ندیدیم
D1737434T14038506(Web).mp3
1.57M
◀️ اخلاق نیکوی امام حسن مجتبی علیه السلام 🔻بیان خصلت ها و اخلاق علیه السلام علیه السلام
✍️ «منحرف»، «منافق»، «فتنه گر» و «نفسانی»، توصیفات قرآن و روایات، از نمایانی که قرآن، روایات و سیره اهل بیت(ع) را تحریف می کنند! 🔰خداوند متعال در آیه ای از قرآن کریم، کسانی که به تفسیر به رأی آیات قرآن می پردازند را منحرفانی می داند که به دنبال فتنه انگیزی در جامعه هستند: 🔸«فَأَمَّا الَّذِينَ فِی قُلُوبِهِمْ زَيْغٌ فَيَتَّبِعُونَ ما تَشابَهَ مِنْهُ ابْتِغاءَ الْفِتْنَةِ وَ ابْتِغاءَ تَأْوِيلِه؛ اما آنها كه در قلبهایشان انحراف است، از متشابهات قرآن پیروی می نمایند، زیرا به دنبال فتنه ‏انگيزى اند (تا مردم را گمراه سازند) و تفسير (نادرستى) براى آن مى ‏طلبند.» (آل عمران: 7) این آیه شریفه، به یکی از روش های منافقان و بیماردلان فکری و سیاسی برای تغییر بینش مردم به نفع خود اشاره دارد و آن، «استناد به متشابهات قرآن کریم» است. 🔰البته این مسئله اختصاصی به «قرآن کریم» و «متشابهات» آن ندارد، بلکه بیماردلان و منافقان، برای فتنه انگیزی و گمراه نمودن مردم، به تفسیر به رأی متشابهات از هر متن و امر مقدس دیگری (همچون روایات اهل بیت(ع) و سیره آن بزرگواران) نیز می پردازند. آنان در واقع، آیات قرآن و روایات اهل بیت(ع) را به آنچه که «دلخواه نفس شان» است، «ارجاع» می دهند. 🔰امام امیرالمؤمنین(ع)، در توصیف این فریبکاران بیماردل می فرمایند: 🔸«وَ آخَرُ قَدْ تَسَمَّى عَالِماً وَ لَيْسَ بِهِ فَاقْتَبَسَ جَهَائِلَ مِنْ جُهَّالٍ وَخ أَضَالِيلَ مِنْ ضُلَّالٍ وَ نَصَبَ لِلنَّاسِ أَشْرَاكاً مِنْ حَبَائِلِ غُرُورٍ وَ قَوْلِ زُورٍ قَدْ حَمَلَ الْكِتَابَ عَلَى آرَائِهِ وَ عَطَفَ الْحَقَّ عَلَى أَهْوَائِهِ؛ ديگرى، کسی است که خويش را عالم خوانده، در صورتى كه عالم نيست. او يك سلسله از نادانى ‏ها را از جمعى نادان، اقتباس كرده و مطالبى گمراه كننده، از گمراهانى آموخته است و دام‏هايى از طناب‏هاى فريب و گفته‏هاى باطل، بر سر راه مردم نصب كرده است (تا نا آگاهان را به دام افكند)؛ قرآن را بر اميال و خواسته‏هاى خود تطبيق داده و حق را مطابق هوس‏هاى خويش تفسير كرده است.» (نهج البلاغه؛ خطبه 87) به نظر می رسد یکی از معانی و مصادیق این توصیف امیرالمؤمنین(ع) از «منافقان» نیز همین مسئله باشد که می فرمایند: 🔸«يَقُولُونَ فَيُشَبِّهُونَ وَ يَصِفُونَ فَيُمَوِّهُونَ؛ سخن می گویند ولی سخن باطل خود را شبیه حق جلوه می دهند و توصیف می کنند، ولی با توصیف زیبای خود از باطل، دیگران را فریب می دهند.» (نهج البلاغه؛ خطبه 194) 🔰همه این موارد نشان می دهد فردی که برای اثبات عقیده باطل و نفسانی خود و یا عملکرد غلط خود، بصورت گزینشی، غیراصولی و غیرقاعده مند به بیانات برحق قرآن کریم و اهل بیت(ع) و یا سیره آن بزرگواران استناد می کند، یکی از شاخصه های اصلی نفاق و بیماردلی را داراست. /بصائر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
Misaq-Payambar&ImamHasan1392[04].mp3
7.23M
🏴 زمینه | مدینه دلتنگم، برای 🔹میثم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پیامبر مردمی 🎙 بشنوید| تمام سعی پیامبر این بود که به هیچ وجه از مردم خودش رو جدا نکنه
: 🔻 تاجیکستان روی پول جدیدش عکس فردوسی ابن سینا روگذاشته، اماایران عکس قدس کعبه گذاشته. 🔹آلمان روپست مرکزیش عکس داریوش گذاشته، اماایران کلمات عربی نوشته. 🔹 آمریکا تودادگاه هایش عکس کورش زده، ایران عکس عربی زده. 🔹 سازمان ملل منشورکورش زده، ایران رساله عربی زده. 🔹 روسیه تو ورزشگاهاش عکس رستم زده، ایران اسم قهرمانان عربی زده. 🔹 یونان یک کتاب تاریخ داره مخصوص ایران که همه تومدرسه خوندنش، ایران کتاب تاریخش مخصوص عرب هاست.   🔻 : 1⃣ روی سامانی (پول تاجیکستان) اثری از فردوسی نیست و تنها تصویر ابن سینا درج شده که به دلیل ارتباطات فرهنگی و پیشینه مشترک دو کشور است. نمادهای دینی برای بزرگداشت باورهای دینی مردم ایران است و روی اسکناس ده‌هزار تومانی نیز تصویر آرامگاه سعدی قرار دارد! 2⃣ در قوس طاقهای ساختمان قدیمی پست برلین که حدود ۱۸۸۱ م ساخته شده سردیس ۲۶ نفر از مشاهیر جهان از جمله داریوش، کریستف کلمب، مارکوپولو و... نصب شده و منحصر به داریوش نیست. 3⃣ ادعای نصب عکس کوروش در دادگاههای آمریکا و یا عکس رستم در ورزشگاههای روسیه صحت ندارد و صرفا توهمات و آرزوهای نویسنده و راویان شبهه دارد. 4⃣ برخلافِ ادعای نویسنده، کلماتِ عربی روی آرم و یا سردرِ پست جمهوری اسلامی ایران دیده نمی‌شود! 5⃣ ادعای تعلق کتاب تاریخ مدارس ایران، به اعراب کذب است و همه ما در ایام مدرسه تاریخ ایران در ادوار مختلف را خوانده ایم! 6⃣ ادعای تدریس کتابی منحصر به تاریخ ایران در مدارس یونان در منابع معتبر یافت نشد و در مدارس همسایه یونان و رقیب تاریخی ایران یعنی ایتالیا نیز به تاریخ ایران بسیار محدود پرداخته شده است! 7⃣ غرب به تاریخ و مفاخر ایران احترام نمی گذارد و در صورت چشم‌پوشی از جنایاتشان در سرقتِ آثار تاریخی ما، بازهم تلاشهای فرهنگی و رسانه ای در تحریف تاریخ ایران باستان با فیلمهایی چون ۳۰۰ و اسکندر و عدم عکس‌العملِ شایسته‌ از ملی‌گرایان تایید کننده کذب بودن این ادعاهاست .