eitaa logo
رنگین کمان عشق
228 دنبال‌کننده
8.6هزار عکس
8.5هزار ویدیو
413 فایل
کانال تربیتی- دینی- اخلاقی-سیاسی در چارچوب مقررات کشور عزیزمان جمهوری اسلامی ایران جهت ارتباط با مدیر @Alimohammad1386
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‌به این مکالمه گوش کنید‌ ‌ 🧡 مهربونی راننده یکی از تاکسی‌های اینترنتی
❤️پسرها به رابطه میان پدر و مادرشان توجه می‌کنند. از پدر می آموزد که چگونه به همسر خود احترام بگذارد و با چه افرادی هم صحبت نشود و چگونه به رفتار مردم قاطعانه (نه) بگوید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ سربلند آزمون‌ها از اول انقلاب تا آخر عمر 🔻صراحت و دفاع او از انقلاب 🔺نقش ویژه او در متلاشی کردن باند مهدی هاشمی و... 📽 زندگی و زمانه آیت‌الله
⭕️تازه های در 24 ساعت گذشته 👤وزیر بهداشت : 🔹 تعداد مرگ روزانه بیماران کووید۱۹ در ایران از حدود ۵۰۰ نفر به کمتر از ۳۰۰ نفر رسیده و شاهد کاهش بیش از ۴۰ درصدی موارد فوت روزانه این بیماران هستیم. 👤همتی رئیس کل بانک مرکزی: 🔹واکسن کرونا تولیدکنندگان پرشماری ندارد، مخصوصا اگر اصرار بر خرید از منبع مطمئن داشته باشیم. 🔹لذا باید پرداخت‌ها از کانال‌های مشخصی صورت گیرد که با تحریم‌های آمریکا مواجه است و آنها بایستی مجوز خاص از آمریکایی‌ها بگیرند. 🔹این وضعیت، در مورد سایر داروها و تجهیزات پزشکی وجود ندارد. 🔹آمریکا در ظاهر ادعا می‌کند که غذا و دارو تحریم نیست ولی در عمل، کارشکنی می‌کند و ضمن ایجاد مشکل، هزینه مبادلات را به شدت بالا برده‌اند. 👤حریرچی معاون کل وزارت بهداشت: 🔹 با توجه به محدودیت‌های اخیر بیماری کرونا، میانگین تعداد مبتلایان به این بیماری در کشور نسبت به چند هفته گذشته، نزدیک به ۳۲ درصد کاهش یافته است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺«زم» خبرنگاری که با دشمنان ملت هم قسم شد🔹از ریختن آب به آسیاب تحریم‌ها تا ایجاد آشوب و ناایمنی در کشور، خبرنگاری که با دشمنان ملت ایران هم قسم شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺لحظه دستگیری باند حرفه ای تهیه و توزیع مواد مخدر 🔹️خودروی متعلق به این باند در یکی از محلات حاشیه ای حدفاصل دو استان تهران و البرز شناسایی شد. با تعقیب خودرو مخفیگاه باند هم شناسایی و اعضای آن دستگیر شدند.
🔸مرگ ۶ نفر در مراحل آزمایش واکسن شرکت فایزر 🔹پایگاه خبری روسی ریانووستی به نقل از اداره غذا و دارو آمریکا اعلام کرد: 6 نفر پس از دریافت واکسن آزمایشی تولید شده توسط شرکت داروسازی آمریکایی "فایزر" و شرکت آلمانی "بایون تک" جان خود را از دست دادند.
🔷 ‏۱۶ سالگی ازدواج کنه کودک همسریه! 🔶۱۶ سالگی دوست پسر/دختر بگیره فهمیده و روشن‌فکره!
🔴 از سیگنال های پاستور تا شکایت از روحانی‼️ 🔻 نهاد قانونونگذاری در نظام های دموکراتیک ابزارهای قدرتمندی هستند که میتواند در بزنگاه ها پشتیبان دولت ها در تحمیل اراده ملت به بیگانگان باشد. 🔹 بعد از مصوبه مجلس شورای اسلامی برای لغو تحریم ها، سالیوان مشاور امنیت ملی بایدن در یک تغییر موضع اعلام کرد به برجام برمیگردیم و تحریم ها را هم بر میداریم تا ایران هم برگردد و بعد مذاکره جدید میکنیم. تغییر ادبیات سالیوان و پاره شدت چًرت تروئیکای اروپایی و واکنش های حداقلی اتحادیه اروپا نشان دهنده این است که هر جا بر مواضع شود طرف مقابل عقب نشینی میکند. 🔹در این میان رسانه های غربی قویاً تلاش میکنند برای القای دو دستگی در کشور ما با تکنیک و دیس اینفورمیشن های سیاسی در کشور ما اثرات مواضع ایران را به حداقل برسانند. 🔹تداوم این مسیر نیاز به و داخلی کشور در حوزه ی سیاست خارجی است و تداوم مطالبه و حمایت افکارعمومی از قانون مجلس است. 🔹هرگونه اقدام وحدت شکن در این بزنگاه حساس خطای راهبردی محسوب میشود . در روزهای اخیر ارسال سیگنال های وحدت شکن ساکنان پاستور از یکسو و از سویی دیگر طرح شکایت از رئیس جمهور در فضای مجازی از سوی برخی کاربران ، مصداق بازی در زمین رسانه های بیگانه میباشد و محکوم است. 🖌 رهبر‌ حکیم انقلاب فرمود: «هر کاری که دشمن را عصبانی کند، خوب و درست است و در مقابل همگان باید از هر کاری که دشمن را جری و روحیه آن را تقویت کند، اجتناب کنند.» 🖌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ نوام چامسکی: 📍ایران یک قدرت بازدارنده با رویکردی دفاعی است اما آمریکا همین امکان بازدارندگی هم تحمل نمی‌کند...! 🔻تحریم ها ابزاری برای شکنجه و ترور ملت ایران است...!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اخلاص یعنی به تکلیف الهی ات عمل کنی و منتظر باشی تا خداوند برایت حکم کند. شهید دنبال این بود که به وظیفه اش عمل کند؛ چه شهادت روزی اش شود چه نشود. در مسلخ عشق جز نکو را نکشند❤
👈برادر و خواهر من، این رودخانه ی هراز را می بینید، آب این رودخانه با چه سرعتی می رود؟ ما از سرعت آب رودخانه ی هراز قوی تر به سوی ابدمان، الان رهسپاریم. همین الان. وقتی نمانده است. جای امروز و فردا کردن نیست. جای مسامحه کردن نیست.
⚠️ جاسوس موفق صهیونیست ها چطور به دام نیروهای سوریه افتاد؟ 🔸الی کوهن موفق شد اعتماد افراد زیادی در ارتش و دولت سوریه را به دست آورد. در همین زمان او اطلاعات را به وسیله رادیو، نامه و گاهی نیز به صورت حضوری منتقل می‌ کرد. 👈مهم ترین اطلاعات جمع شده توسط او وقتی بود که از بلندی های جولان بازدید کرد و موفق شد اطلاعات نظامی سوریه در آن منطقه را به اراضی اشغالی منتقل کند. ❗️کوهن وانمود کرد که برای کمک به سربازانی که زیر آفتاب کشیک می ‌دادند قصد دارد درختانی را در بالای سر آنها بکارد. بعدا این درخت ها به عنوان هدف برای ارتش رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار گرفت. 🔸رژیم صهیونیستی همواره کوهن را یکی از مهم ترین جاسوس‌های خود معرفی کرده است. «ایوی شکول» نخست وزیر پیشین این رژیم اعلام کرده بود اطلاعاتی که کوهن فراهم کرده بود منجر شد تا اسرائیل در جنگ 1967 پیروز شود. 🔻در ژانویه 1965، دولت سوریه تلاش ‌های خود را برای دستگیری جاسوس های رده بالا بیشتر کرد. با کمک نیروهای شوروی سابق و با کمک تجهیزات آنان خطوط رادیویی زیر نظر گرفته شد. این تجهیزات موفق به ردیابی کوهن در هنگام انتقال اطلاعات به رژیم صهیونیستی شدند. 🔻روایت ‌های زیادی از چگونگی فاش شدن هویت او و بازداشت او منتشر شده است. یکی از این روایت‌ ها حاکی است که سه افسر سازمان اطلاعات سوریه هنگامی که او را بازداشت کرده بودند به او گفته بودند: «بازی تمام شد». 🔸بعد از محاکمه نظامی، او به جرم جاسوسی مجرم شناخته شد و به اعدام محکوم شد. کوهن در بازجویی ‌ها هیچ‌ کدام از اطلاعات سرّی رژیم صهیونیستی را فاش نکرد. 🔸تل آویو یک برنامه جهانی برای حمایت از او راه‌اندازی کرد تا جلوی اعدام او را بگیرد. صهیونیست ها چندین بار از دولت سوریه درخواست کردند که او را اعدام نکند و حتی از شوروی درخواست وساطت کردند. 🔸با اینکه خیلی از شخصیت ‌های بین ‌المللی از جمله پاپ پل ششم و دولت‌ های فرانسه، بلژیک و کانادا از دولت سوریه درخواست کردند حکم اعدام را لغو کند او در ساعت 3 بامداد 18 مه 1965 در میدان «المرجه» دمشق در ملاء عام اعدام شد./ جماران
⌛️رصد جمعه (21آذر، 25ربیع الثانی، 11دسامبر): 1279؛ ورود اولین اتومبیل به ایران در زمان مظفرالدین شاه قاجار 1284؛ بروز تشنج و درگیری در مسجد بازار تهران در جریان نهضت مشروطه 1330؛ تظاهرات بزرگی در تهران به دعوت آیت‌الله كاشانی و در تأیید دولت دكتر محمد مصدق برگزار شد 1338؛ ابراهیم تیموری دیپلمات یهودی وزارت خارجه به عنوان اولین نماینده سیاسی غیررسمی ایران راهی تل‌آویو شد 1354؛ در جریان آتش‌سوزی گسترده در منا، عده‌ زیادی از حجاج ایرانی كشته یا مجروح شدند 1357؛ مأموران رژیم شاه 50 نفر از مردم نجف‌آباد اصفهان را شهید و 5 مغازه را به آتش كشیدند 1358؛ وزارت امور خارجه امریكا از 218 دیپلمات ایرانی مقیم امریكا خواست در مدتی كمتر از یك هفته امریكا را ترك كنند 1358؛ دفتر امام خمینی اعلام كرد: "رهبر انقلاب اسلامی درخواست ملاقات سناتور «ادوارد كندی» را رد كردند" 1946م؛ تأسيس صندوق حمايت از كودكان ملل متحد موسوم به "يونيسف"
✂️ 👇 🍀 جرقه‌هاى زندگى «يك روز صبح با صداى استارت ماشينى از خواب بيدار شدم. استارت مداوم بود و جرقه‌ها زياد و مايع قابل احتراق؛ اما با اين وصف حركتى نبود و پيشرفتى نبود. من به ياد جرقه‌هايى افتادم كه در زندگى خودم مدام سر مى‌كشيدند. و به ياد استعدادهايى افتادم كه قابل سوختن بودند. و به ياد ركود و توقفى افتادم كه با اين همه جرقه و استعداد گريبان‌گيرم بوده است. در اين فكر رفتم كه ببينم نقص از كجاست كه شنيدم راننده مى‌گويد بايد هلش داد. هوا برداشته است. و همين جواب من بود. هنگامى كه هواها وجود مرا در بر مى‌گيرند و دلم را هوا بر مى‌دارد، ديگر جرقه‌ها برايم كارى نمى‌كنند و اگر مى‌خواهم به راه بيافتم بايد هلم بدهند و ضربه‌ام بزنند و راهم بيندازند تا آن همه استعداد راكد نماند.» 📚 آیه‌های سبز، صفحه ۱۱ ✍ استاد علی صفایی حائری
💌 اثر تربیتی دانش
khattehezbollah_266-pdf-file_A3.pdf
6.1M
🔰 خط حزب‌الله ۲۶۶ | قوی شجاع خستگی‌ناپذیر 👈 شماره‌ی دویست‌وشصت‌وششم هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله با عنوان «قوی شجاع خستگی‌ناپذیر» منتشر شد. ♻️ در سخن هفته این شماره‌ی نشریه‌ی خط حزب‌الله، با مروری بر بیانات رهبر انقلاب اسلامی پیرامون راه‌های «غلبه بر تحریم» در دیدار با اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی، به این سوال پاسخ داده شده است که شیوه و الزامات غلبه بر تحریم با چه مدیرانی ممکن می‌شود؟ 🔺️ همچنین در این شماره بیاناتی از رهبر انقلاب درباره‌ی «آینده انقلاب اسلامی و حركت ملت ایران» برای نخستین‌بار منتشر شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
امام على عليه السلام دروغگو و مرده يكسانند؛ زيرا برترى زنده بر مرده به اعتماد بر اوست. پس اگر به سخن او اعتمادى نشود، زنده نيست الكَذّابُ و المَيّتُ سَواءٌ؛ فإنّ فَضيلَةَ الحَيِّ علَى المَيّتِ الثِّقَةُ بهِ، فإذا لَم يُوثَقْ بكَلامِهِ بَطَلَت حَياتُهُ غررالحكم حدیث 2104
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 چقدر زود گذشت... 🔹این قافله عمر عجب میگذرد... 🔰بیان نکته اخلاقی توسط حاج آقا مجتبی تهرانی (ره)