eitaa logo
رنگین کمان عشق
228 دنبال‌کننده
8.6هزار عکس
8.5هزار ویدیو
413 فایل
کانال تربیتی- دینی- اخلاقی-سیاسی در چارچوب مقررات کشور عزیزمان جمهوری اسلامی ایران جهت ارتباط با مدیر @Alimohammad1386
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️رهبر انقلاب: جذب مردم با است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خالق غوغای روحانی نگر در حال غالب کردن روحانی دگر 🔺ظاهرا برخی از سلبریتی‌ها نمی‌خواهند دست از فریب مردم بردارند. 🔸رضا رشیدپور که فیلم‌‌ تعریف‌ها و تمجیدهای‌ چاپلوسانه‌‌اش از روحانی در سال‌های‌ پیش هنوز از خاطر مردم نرفته، این‌ بار‌ نیز در حال تکرار همان‌ پاچه‌خواری‌ها اما در پلتفرمی‌ دیگر است. 🔸 مثل اینکه جناب رشیدپور یادشان رفته که با وضعیتی که همین افراد برای مردم درست کرده‌اند، مجبور شده بارها از آن تملق‌ها اعلام برائت کند ولی گویا زندگی خرج دارد.
🖼توصیه 🌺شهید حسن باقری در مورد حضور در انتخابات: بدانید هر رای كه شما به صندوق می ریزید مشت محكمی است كه به دهان ضد انقلاب و دشمنان آمریكایی می زنید و یك قدم آنها را وادار به عقب نشینی می كنید.»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⭕️ کدخدایی: اسامی منتشر شده از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری کذب است/ قوه قضاییه با متخلفان برخورد کند 🔸سخنگوی شورای نگهبان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان: 🔹اسامی منتشر شده از احراز صلاحیت یا رد داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری در فضای مجازی و برخی رسانه ها حقیقت ندارد و شورای نگهبان کاملا این اخبار را تکذیب می‌کند. 🔹در حال بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری هستیم و پس از حصول نتیجه اسامی تایید صلاحیت شده را اعلام خواهیم کرد. 🔹از مردم و رسانه تقاضا داریم به اخبار غیر موثق و کذب استناد نکنند. 🔹قوه قضاییه باید با کسانی که نسبت به انتشار اخبار کذب و زود هنگام مبنی بر تایید و یا عدم تایید صلاحیت کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری برخورد کند.
◾️دولتی تشکیل شود که انقلابی، عدالتخواه، ضدفساد و معتقد به تحول و جوانان باشد حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی: ▫️درکنار پیشرفت‌ها و موفقیت‌های فراوان در دهه‌های اخیر، در زمینه‌هایی دچار عقب‌ماندگی و مشکلات مزمن هستیم که با حرکت‌های معمولی علاج نمی‌شوند و نیاز به تحول و حرکتی فوق‌العاده دارند که این نیاز جزو مسلمات این دوره از انقلاب برای برای تحقق گام دوم است. ▫️ به نظر من استفاده از جوانان مومن و انقلابی در بخشهای مختلف مدیریتی امکانپذیر است به شرط آنکه دولتی سرکار بیاید که مسئولان بالای آن، اطمینان و اعتقاد به جوانان داشته باشد، همانگونه که امام به جوانان اعتقاد داشت و کار را جلو برد. دولتی تشکیل شود که انقلابی، عدالتخواه، ضدفساد و معتقد به تحول و جوانان باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 علی اکبر رائفی پور در مورد علی لاریجانی ولایتش، ولایت اکبر است
🔴نرگس موسوی، فرزند میرحسین موسوی و زهرا رهنورد، خبر داده که پدر و مادرش امروز واکسن زدند 🔹(در تاریخ ثبت کنید جمهوری اسلامی حتی قبل از مسئولان خودش، رهبر براندازان حکومتش رو واکسینه کرد)
📌پنج محور رسانه ای در یک روزنامه اصلاح‌طلب 🔹تیترهای کار شده در این روزنامه دارای چند ویژگی خاص است که جای تامل دارد: 1️⃣ اینکه میزان در انتخابات را پیشاپیش حدس می زند و اصطلاحا کلیشه سازی می کند یک القای نادرست و انتظارمنفی در افکار عمومی ایجاد می کند که اگر غیر از این رخ دهد، گزاره مهندسی صندوق و آرای کاذب را شائبه سازی می کند. 2️⃣اینکه از ناگفته های جهانگیری بعنوان برگ برنده در مناظرات نام می برد، یک رجزخوانی و پیشینی است. عباراتی مثل دولت در سایه، تداکارتچی بودن و دستهای بسته که می تواند دستمایه فرار به جلوی باشد که تیترهای برجسته روزنامه های زنجیره ای، جاده صاف کن چنین ادعاهای جهانگیرطور خواهد بود. 3️⃣تقویت و برجسته کردن از دیگر محورهایی است که در این روزنامه به چشم می‌خورد. 4️⃣نکته‌بعدی، پوششی خواندن کاندیداهای اصولگرا و تخریب وزن شخصیت هاست که پیشاپیش تمرکز بر برنامه ها و اهمیت شخصیت های جناح رقیب را کاهش می دهد. 5️⃣تحت فشار قرار دادن صداوسیما موضوع بعدی است که در این روزنامه و روزنامه های همسو دیده می شود که خواه ناخواه، پوشش دادن ضعف های اصلاح‌طلبان را تقلیل می دهد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 «مردم یادشان هست» 🔰قبل از هر شخصی، رئیس دولت باید مدعی مبارزه با فساد باشد‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مجری و مهمانان یک برنامه تلویزیونی خطاب به کاندیداهای ریاست جمهوری: اگر فکر می کنید اختیارات رئیس‎جمهور کم است، کنار بروید.