eitaa logo
رنگین کمان عشق
228 دنبال‌کننده
8.6هزار عکس
8.5هزار ویدیو
413 فایل
کانال تربیتی- دینی- اخلاقی-سیاسی در چارچوب مقررات کشور عزیزمان جمهوری اسلامی ایران جهت ارتباط با مدیر @Alimohammad1386
مشاهده در ایتا
دانلود
📛 *چقدر حافظه ما کوتاه مدت است* « *تاریخ_سیاه_فرانسه* » 🔸 فرانسه در زمان اشغال کشور چاد در سال 1917 م 400 دانشمند مسلمان را جمع كرد و سر آنها را با ساطورها قطع کرد. 🔸 وقتی فرانسه در سال 1852 وارد شهر غوطه الجزایر شد ، دو سوم جمعیت آن را با سوزاندن از بین برد و آن هم در یک شب. 🔸 فرانسه بین سال های 1960 و 1966 میلادی 17 آزمایش هسته ای در الجزایر انجام داد که منجر به کشته شدن تعداد غیر مشخصی بین 27 هزار تا 100 هزار نفر شد و تأثیرات آن هنوز هم ادامه دارد. 🔸 وقتی فرانسه در سال 1962 الجزایر را ترک کرد بیش از 11 میلیون مین پشت سر خود کاشته بود یعنی بیش از نفوس الجزائر در آن زمان. 🔸 فرانسه الجزایر را به مدت 132 سال اشغال کرد و در 7 سال اول پس از ورود یک میلیون مسلمان را و در 7 سال آخر یک و نیم میلیون مسلمان را قبل از خروج اش نابود کرد. 🔸 ژاک گورکی ، مورخ فرانسوی ، تخمین زد که مجموع مسلمانانی که در الجزائر از جانب فرانسه از زمان ورودش در سال 1830 تا زمان خروج اش در سال 1962 میلادی کشته شدند 10 میلیون مسلمان بوده است! 🔸 فرانسه تونس را 75 سال ، الجزایر را 132 سال ، مراکش 44 را سال و موریتانی را 60 سال اشغال کرد. 🔸 هنگامی که فرانسه در کارزار معروف خود وارد مصر شد سربازانش با اسبهایشان وارد مساجد شدند و به زن های آزاد در مقابل خانواده های شان تجاوز می کردند و در مساجد شراب می نوشیدند و تعدادی از مساجد را برای اسب های خود به اصطبل تبدیل کردند. 🔸 سرانجام ، آنها می گویند اسلام دین تروریسم است و پیامبر ما پیامبر وحشت اند.[1] ✍ *و امروز متاسفانه همین فرانسه نماد دمکراسی تعریف می شود !!!!!* 👈قدرت فریب رسانه است که کشورهای اروپایی را به غلط به عنوان کشورهای متمدن تبلیغ می کند. 👈 *قدرت فریب رسانه باعث گردیده که کشوری که در دوران سیاه استعمار ، جنایاتی مرتکب شدند که بیان آن هم چندش آور است امروز نماد دمکراسی معرفی می گردد.* و این روزها مجددا نقاب این فرهنگ فاشیستی و نژاد پرستی و خوی وحشی در ماجرای جنگ روسیه و اوکراین کمی کنار رفته و ماهیت زشت دوگانه رفتار آنان آشکار گردیده است واین خوی وحشی غرب است چه در کردار و چه در گفتار و چه در دیروز و چه در امروز *و ننگ این ماجرا غرب پرستانی هستند که آنها را تطهیر و بزک می کنند و جنایات آنها را در لایه های نازک تاریخ پنهان می کنند* منبع :کتاب تمدن غربی
⭕️ اگر آمریکا را تحقیر نکرده بودیم روسیه جرأت حمله به اوکراین را نداشت/ تمام خاک اروپا زیر بٌرد موشک‌های نقطه زن جمهوری اسلامی است 👤 حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان: 🔹اسلام ناب ظلم ستیز است و در غیر این صورت اسلام نیست/ اولین اتفاق پس از پیروزی انقلاب تقابل نظام سلطه با ما بود زیرا موجودیت انقلاب اسلامی موجودیت آنها را به چالش می‌کشد و درگیری بین ما درگیری ماهوی است. 🔹انقلاب اسلامی هنوز با نقطه مطلوب فاصله دارد اما از نقطه آغاز تاکنون گام‌های مهمی برداشته است/ دشمن تاکنون و طی ۴۳ سال گذشته تقریباً تمام برگ‌های برنده و اهرم‌های خود را به میدان آورده و به جایی نرسیده است. 🔹تمام خاک اروپا زیر برد موشک‌های نقطه زن جمهوری اسلامی است و بر فراز فلسطین اشغالی، هیچ کبوتری پرواز نمی‌کند مگر آنکه با رادارهای ما گرفته می‌شود. 🔹اگر آمریکا را تحقیر نکرده بودیم روسیه جرأت حمله به اوکراین را نداشت. 🔹امروزه دشمن به دنبال جنگ اذهان است/ اساس جنگ نرم بر این است که آدم‌ها مطابق با فکر خود عمل می‌کنند لذا اگر کسانی بتوانند افکار عمومی را کنترل کنند، رفتار عمومی را نیز می‌توانند مدیریت کنند. 🔹یکی از ترفندهای دشمن، انگاره سازی بوده یعنی تصویری از واقعیت که واقعی نیست و تقلبی است./ نمونه‌ای از انگاره سازی را می‌توان در تعامل جمهوری اسلامی با روسیه دید/ راه مقابله با انگاره، مراجعه به مبنا است. نه شرقی نه غربی به معنای عدم وابستگی است نه ارتباط نداشتن و شرق و غرب سیاسی با جغرافیایی متفاوت است./ مهر
🚀 *گلوله‌ها عوض شده‌اند!* 🔺وزير تبليغات هيتلر: 🔹با گاز، صدها نفر مسموم مى‌شوند ولى با شايعه مى‌توان، صدها ميليون نفر را مسموم كرد!
چه آفتاب نجیبی، چه مهربان قمری چه سرو خوش قد و بالایی و عجب ثمری تبارک الله از این معجزه، از این هنری کسی که هستی خلقت، طفیلی سر اوست تمام هستی او این علی اکبر اوست ولادت باسعادت حضرت علی اکبر علیه السلام و سرو باغ احمدی مبارک‌باد (ع)
حاج‌محمود_کریمی_مولازاده_باید_خودش_مولا_باشه_.mp3
8.95M
🔊مولازاده باید خودش مولا باشه... 👤 حاج‌محمود ویژه ولادت
حاج‌حنیف_طاهری_ماشاءالله_لاقوة_الا_بالله_بر_این_جلال_زهرائی_.mp3
13.62M
🔊 ماشاءالله لاقوة الا بالله بر این جلال زهرائی... 👤 حاج‌ 🌺 ویژهٔ ولادت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سه رقم جوون داریم تو قرآن ... 🤔🤔تو از کدوماشی⁉️ 🎤 حجه الاسلام قرائتی ع
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قال الحیدر ابو ترابُ...♥️ اصحاب المهدی شبابُ...😌 - عیدتون مبارک✨!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
با قدم نو رسیدھ... 🍎 'ع' 🎙 📲 💐 میلاد با سعادت حضرت علی‌اکبر علیه السلام مبارکباد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹🔴 تشییع جنازه باشکوه در عربستان از شهیدان جنایت اخیر وهابیت در اعدام شیعیان 🔹مقامات عربستان سعودی روز شنبه دوازدهم مارس از اعدام ۸۱ نفر در یک روز خبر دادند. بنا بر اعلام ریاض این افراد به ارتکاب جرایم مختلفی از عضویت در گروه‌های شبه نظامی گرفته تا قتل محکوم شده بودند. ۴۱ نفر از آنها از شیعیان قطیف بوده اند. 🔹این بزرگترین اعدام دسته‌جمعی است که پادشاهی سعودی در تاریخ معاصر خود انجام داده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سرودخوانی جمعی از فرزندان شهدا در حضور رئیسی 🔹در حاشیه مراسم دیدار رئیس‌جمهور با جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس و خانواده‌های معزز ایشان، شماری از فرزندان شهدای مدافع حرم به اجرای سرودی احساسی و زیبا پرداختند. 🔹در میانه اجرای این برنامه، فرزند یکی‌ از شهدا وصیت‌‌نامه شهیدی را تقدیم رئیس‌جمهور کرد . (ع)
🌷 لوح | آینده برای شما جوانان است 🔻حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «عزیزان! بسیاری از آنچه را ما دیده و آزموده‌ایم، نسل شما هنوز نیازموده است. ما دیده‌ایم و شما خواهید دید. دهه‌های آینده دهه‌های شما است و شمایید که باید از انقلاب خود حراست کنید و آن را هر چه بیشتر به آرمان بزرگش که ایجاد تمدّن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمیٰ (ارواحنافداه) است، نزدیک کنید.» ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ 🔸بازنشر به مناسبت سالروز ولادت باسعادت حضرت علی‌اکبر (علیه‌السلام) و 📥 نسخه کیفیت اصلی: khl.ink/f/41703 💻 @Khamenei_ir
مراقب پیام های منفی مون به دیگران باشیم!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
♨️میدان نردبان مستحکم دیپلماسی یکی از اختلافات دیدگاه بین دو جناح سیاسی کشور ، نحوه تقسیم سهم دیپلماسی و میدان در اقتدار ملی و مذاکرات بین المللی می باشد و تا آنجا پیش رفت که برخی افراد سهم میدان را کتمان می کردند و اینجا بود که زمینه برای تخریب بازوان امنیت بخش ،توسط رسانه های ضدانقلاب فراهم می گردید. اقدام شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انهدام لانه جاسوسی رژیم صهیونیستی مستقر در اربیل، موقعیت مجاهدان عرصه دیپلماسی را اعتلاء بخشید . هنوز فراموش نکرده ایم که دیپلمات های اروپایی در دهه ۸۰در لحظات حساس مذاکره وقتی ایران مقاومت می کرد خطر حمله اسرائیل به تاسیسات هسته ای و مراکز استراتژیک کشور را ضمیمه چانه زنی خود می کردند و گاها نتیجه هم می گرفتند . اما رفته رفته این تهدید کم رنگ تر شد تا این که در سحرگاه روز ۲۲اسفند ساعت ۱:۲۰دقیقه بامداد به وقت حاج قاسم ، این شمشیر شکسته الی الابد به زباله دان تاریخ پیوست . درود خدا بر مردان میدان که دست مردان دیپلماسی را از ذخائر عظیم گزینه های بازدارندگی پر نمودند.