eitaa logo
رنگین کمان عشق
228 دنبال‌کننده
8.6هزار عکس
8.5هزار ویدیو
413 فایل
کانال تربیتی- دینی- اخلاقی-سیاسی در چارچوب مقررات کشور عزیزمان جمهوری اسلامی ایران جهت ارتباط با مدیر @Alimohammad1386
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رحمت و رضوان خدا برآن عالم وارسته مرحوم ... 🏴روح ملکوتی آیت‌الله ناصری به ملکوت اعلی پیوست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📗معرفی کتاب کتاب "از سرزمین نینوا_جلد اول" با کاروان حسینی از عاشورا تا اربعین «اربعین»، بهشت مؤمنان و جهنم کافران است؛ روز قبله شدن کربلاست، روز تاریخ شدن عاشوراست و روز تبلور و تجسم و تفسیر ۱۱۴ سوره قرآن. اربعین یعنی جز «حسین(ع)» هر راهی به بیراهه یزید می‌انجامد. هر راهی بی‌کربلا، چاه است و هر روزی بی‌عاشورا، سیاه. «از سرزمین نینوا» روایت «چهل روز عاشقانه» است. قصه وقایع و رویدادهای پس از شهادت «امام حسین (ع)» و یارانش تا روز «اربعین». بیان شداید و مصایب وارده بر اهل بیت (ع) ـ طی این چهل روز ـ و زبان حال هر یک از بازماندگان نهضت «عاشورا». ربع قرن پیش (دهه هفتاد ه ش)، برنامه‌ای با نام «از سرزمین نور» در رادیو طلوع کرد. فصل اول برنامه با محوریت روایت داستان زندگی «حضرت محمد (ص)» پخش شد و فصل دوم نیز به قصه زندگی «امام علی (ع)» می‌پرداخت. از جمله ویژگی‌های آن برنامه فاخر و معنوی بهره‌گیری از بهترین نویسندگان، گویندگان و صداپیشگان «صدا و سیما» بود. حال پس از سال‌ها دوباره فرصتی دست داد تا به یاد آن روزها و آن روایت‌ها، قصه «اربعین حسینی» با بهره‌مندی از صدای جمعی از هنرمندان همان برنامه و در قالبی نو با نام «از سرزمین نینوا» روایت شود. 🎧 کتاب صوتی "از سرزمین نینوا_جلد اول" ✍️ محمدرضا سنگری 👇دریافت 10 فصل فایل صوتی👇
از سرزمین نینوا-ج1-فصل1.mp3
5.75M
🎧 کتاب صوتی "از سرزمین نینوا_جلد اول" 🔖 فصل 1 / پايان فصل فاصله
از سرزمین نینوا-ج1-فصل2.mp3
7.38M
🎧 کتاب صوتی "از سرزمین نینوا_جلد اول" 🔖 فصل 2 / روز پيروزي صبوري
از سرزمین نینوا-ج1-فصل3.mp3
5.11M
🎧 کتاب صوتی "از سرزمین نینوا_جلد اول" 🔖 فصل 3 / همنام خوبي و زيبايي
از سرزمین نینوا-ج1-فصل4.mp3
6.31M
🎧 کتاب صوتی "از سرزمین نینوا_جلد اول" 🔖 فصل 4 / تفسير روشن عاشورا
از سرزمین نینوا-ج1-فصل5.mp3
5.04M
🎧 کتاب صوتی "از سرزمین نینوا_جلد اول" 🔖 فصل 5 / روز هماهنگي با حسين(ع)
از سرزمین نینوا-ج1-فصل6.mp3
5.19M
🎧 کتاب صوتی "از سرزمین نینوا_جلد اول" 🔖 فصل 6 / ميثاق با اسوه
از سرزمین نینوا-ج1-فصل7.mp3
4.23M
🎧 کتاب صوتی "از سرزمین نینوا_جلد اول" 🔖 فصل 7 / تبيين مرزها
از سرزمین نینوا-ج1-فصل8.mp3
3.91M
🎧 کتاب صوتی "از سرزمین نینوا_جلد اول" 🔖 فصل 8 / روز زيارت عشق
از سرزمین نینوا-ج1-فصل9.mp3
4.18M
🎧 کتاب صوتی "از سرزمین نینوا_جلد اول" 🔖 فصل 9 / تجلي دوباره پايگاه انسان
از سرزمین نینوا-ج1-فصل10.mp3
4.25M
🎧 کتاب صوتی "از سرزمین نینوا_جلد اول" 🔖 فصل 10 / از گمنامي تا آشنايي
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اقتدار ایران در سایه توان دفاعی 🔻پیروزی انقلاب اسلامی و ندای رهایی بخش آن از یوغ استبداد و استکبار باعث افزایش دشمنی ها، شرارت ها،کینه ها و تحریم ها علیه انقلاب و ملت مظلوم ایران شد. در سال های جنگ ایران نه تنها با مشکلات اقتصادی ،سیاسی،نظامی مواجهه بود بلکه تجهیزات نظامی کافی برای دفاع از کشور را هم در اختیار نداشت و نمی توانست از خارج از کشور حتی سیم خاردار هم وارد کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تحلیل محمدعلی نجاح از پشت پرده تحولات اخیر در عراق و جنایت های مقتدی صدر علیه شیعیان و محور مقاومت
🔹یک منبع آگاه در وزارت خارجه عراق به «العربی الجدید» گفت: قرار بود دور ششم گفت‌وگوی ایران و عربستان سعودی اواخر ژوئیه برگزار شود اما تحولات سیاسی در عراق حمله طرفداران جریان صدر به منطقه سبز موجب تأخیر آن شد. به تأخیر افتادن دور جدید گفت‌وگو به درخواست تهران و ریاض بوده نه بغداد. 🔹مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق امروز پس از بیانیه آیت‌الله حائری، اعلام کرد که هیچ زمانی ادعای رهبری و مرجعیت نداشته و برای همیشه از فعالیت‌های سیاسی کناره‌گیری می‌کند. 🔹آیت الله سید کاظم حائری، از مراجع تقلید شیعه در عراق، امروز اعلام کرد به‌دلیل کهولت سن از مرجعیت انصراف می‌دهد و از طرفدارانش خواست که از آیت‌الله خامنه‌ای اطاعت کنند.
قبله نمای اهل ولا کربلای تو دارد همیشه بوی خدا نینوای تو تا تو دلیل راه منی گم نمی شوم راه بهشت می رود از روضه های تو عشق شما خوش است "مِنَ المَهد الی اللَّحَد" خوشبخت آنکه پیر شد آقا به پای تو پهلو زند به کوثر و تسنیم و سلسبیل ته مانده ای ز چایی داغ عزای تو حسن ختام بهتر از این میشود مگر ؟ شد روسفید " جون" سیاه از دعای تو از کربلا به کوفه و از کوفه تا به شام شد پرچم خدا سر از تن جدای تو از حنجر بریده ی خشکیدت ات هنوز آید به گوش عالم هستی صدای تو در شعله ی محرم تو کائنات سوخت سنگ است آن دلی که نسوزد برای تو "هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق" فانی است کل عالم و باقی بقای تو شاعر:
[www.saralah.net]Fatemiye96-Shabe03-Track02.mp3
27.42M
🏴 بابا، با پای پر ورمم دردسر حرمم... 🎙 حاج محمود کریمی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥خانواده شهید، از حضرت آقا می خواهند که آنها را در قیامت، شفاعت کند . ببینید و بشنوید جواب را. مخصوصاً وقتی به نگاه می کند...