4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚽️ این لحظاتی غمانگیز از برگزاری جام جهانی نه در آمریکا که در کشورهایی است که با حمایت مستقیم و غیرمستقیم آمریکا مورد حمله قرار گرفتهاند! جام جهانی در غزه...
🇮🇷 کانال حمید رسایی را به دوستانتان معرفی کنید:
🇮🇷 @rasaee
هدایت شده از محمد مهدی شیر محمدی
از گندم ری تا گندم کالیفرنیا
محمد مهدی شیرمحمدی
دقت کردید در ایام محرم الحرام مذاکرهکنندگان ما هیچ سخنی از خونخواهی #رهبر_شهید و کودکان ایران به زبان نمیآورند ولی راضی شدند به پروژه استعماری نفت در برابر غذا که در عراق دوره صدام تجربه شده است.
آنان به گندم کالیفرنیا راضی شدند!
عمر سعد در پاسخ به حضرت سیدالشهدا که فرمود: "از گندم ری نخواهی خورد."
به تمسخر گفت: "جو ری هم خوب است!"
و البته جو ری را هم نخورد و به دست مختار کشته شد. مذاکره کنندگان ما هم گندم نشد به سویای اعطایی ترامپ راضی شدهاند!
چقدر تحقیر!
مذاکرهکنندگان عزیز! ملت با شرف ایران، عاقبتبهخیری شما را میخواهد. ترامپ قاتل، تا بوسیدن فلان جا از شما راضی نخواهد شد و ملت نمیخواهد شما اینچنین خوار و خفیف شوید.
شما اگر تاریخ نمیدانید، از فرجام کار عبدالله بن عمر عبرت بگیرید. آن عالیجناب و آقازاده خلیفه دوم، راضی نشد دست بیعت به اميرمومنان بدهد و حضرت فرمود: بعدا با پای یک سفاک بیعت خواهد کرد!
عبدالله بن عمر، در آغاز قیام حضرت سیدالشهدا، به جای همراهی با کاروان امام حسین(ع)، امام را نصیحت کرد که به کربلا نرود و خود را در مهلکه نیندازد. اما در روزگار پیری با پای حجاجبن یوسف قاتل هم راضی شد و البته اندکی پس از این بیعت به مرگ طبیعی درگذشت!
آقایان مذاکره کننده! فرجام همه ما مرگ است؛ اما نوع مرگ را خودمان، در روزگار خودمان زندگی میسازیم؛ شهادت یا عزت ابدی یا مرگ با خفت!
عزیزان مذاکره کننده! ملت با شرف ایران، با سرمشق از امام و رهبر خویش به مذاکراتی که شرافتمندانه و عزتمندانه و غیرتمندانه نیست، تن نمیدهند. اگر احترام شما را رعایت میکنند به فرموده رهبر جدیدمان و برای پرهیز از تنازع است. اما این ره که شما میروید به ترکستان است. تنها راه خود را از ملت باشرف، ایران جدا میکنید.
در این ایام محرم، به تاسی از ابالفضل العباس به راه وفاداری به امام و امت، برگردید.
┄┅═✧☫✧═┅┄
💠 باغ اندیشه
https://eitaa.com/mohammadmahdishirmohammadi
17.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🏴 حمید رسایی در هیأت یا امام رضا (ع) میدان ابنسینا:
وقتی دستگاه محاسباتی مسئولی بهم ریخت، نهجالبلاغه میخواند ولی از دشمنی که به او تجاوز کرده، عذرخواهی میکند!
🇮🇷 کانال حمید رسایی را به دوستانتان معرفی کنید:
🇮🇷 @rasaee
.
♻️ نحوه برخورد امام حسین با فسق آشکار
🔰حمید رسایی: امام حسین(ع) دربیان چرایی عدم بیعت با يزيد میفرماید: «من هرگز با يزيد بيعت نخواهم کرد، چون يزيد مردی است فاسق که فسق خود را آشکار کرده، شراب میخورد، سگ بازی میکند و ما خاندان رسول خداييم».
حالا جالب میشه شما به طرف بگید بیا داخل هیأت همین امام حسین، شرابم خوردی خوردی، لهو و لعبم کردی کردی، کشف حجابم کردی کردی!
عزیز جان! امام حسین (ع) برای جذب همه است اما نه برای تشویق، ترویج، تایید و ارتکاب به گناه! وقتی طرف در حالت انجام فعل حرام و #فسق_آشکار است، باید با زبان لیّن و همراه با دلسوزی به او یادآوری کرد که امام حسین(ع) چرا به شهادت رسید والا یزید با حسین و مجالس حسینی که نسبت به گناه حساس نباشد، مشکلی ندارد.
🇮🇷 کانال حمید رسایی را به دوستانتان معرفی کنید:
🇮🇷 @rasaee
♻️ علیالاصول، در میانه میدان، رئیس جمهوری چون رجاییام آرزوست...
🇮🇷 کانال حمید رسایی را به دوستانتان معرفی کنید:
🇮🇷 @rasaee
17.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🏴 حمید رسایی در هیأت یا امام رضا (ع) میدان ابنسینا:
وقتی دستگاه محاسباتی مسئولی بهم ریخت، نهجالبلاغه میخواند ولی از دشمنی که به او تجاوز کرده، عذرخواهی میکند!
🇮🇷 کانال حمید رسایی را به دوستانتان معرفی کنید:
🇮🇷 @rasaee
هدایت شده از بصائر
⚠️ یعقوب(ع) در برابر اصرار فرزندانش برای بردن یوسف(ع) به صحرا، هرچند «اذن» داد، ولی «راضی» نبود.
اما این بار «ملّت مبعوث» اجازه نخواهند داد عده ای همچون فرزندان یعقوب(ع)، نظر خود را به امامجامعه تحمیل کنند و فرآیندی را طی کنند که نهایتاً یوسف ها به شهادت برسند...
#علی_الاصول
@basaer_fi
♻️ از حسین(ع) به بچهها چه بگوییم
🔰 حمید رسایی: جنبه احساسی #عاشورا را باید در خدمت جنبه حماسی، عقلانی و تکلیفی این روز گرفت. بنا بر این:
به بچهها بگوییم
که امام #حسین(ع) از بییاری سر بریده شد،
نه از بیآبی.
حضرت #عباس(ع) از روی معرفت و مرام بیدست شد،
نه به خاطر مشک آب.
امام حسین(ع) با هل من ناصر ینصرنی،
یار میخواست نه آب.
به بچهها بگوییم
از آزادگی و ذلتناپذیری امام حسین(ع)
نه فقط از لبهای تشنه.
خیلیها لب تشنه از دنیا رفتند،
اما حسین(ع) نشدند.
امام حسین(ع) یعنی
مردانگی، آزادگی، غیرت، شجاعت و شهامت
و حضرت عباس(ع) یعنی
ولایتمداری، جوانمردی، وفا، معرفت، حیا، غیرت.
عباس(ع) یعنی پشت امام بودن حتی بدون دست.
به بچهها بگوییم
از پیام اصلی فراموش شده #کربلا بگوییم
که حسین شب عاشورا به یارانش فرمود
هر کس از شما حقالناسی به گردن دارد،
از بین ما برود
بگوییم که اگر #حقالناس به گردن داشته باشیم،
در رکاب حسین
شمشیر زدن و شهید شدن هم کمکی نمیکند.
🇮🇷 کانال حمید رسایی را به دوستانتان معرفی کنید:
🇮🇷 @rasaee