💢محتوای مربوط به ایران بدون حضور ایرانیان: در پلتفرم تیکتاک چه میزان محتوا راجع به ایران منتشر میشود؟
از مرداد ۱۴۰۱ تاکنون، بیش از ۱.۴میلیون ویدئو با هشتگ #Iran در تیک تاک منتشر شده که این ویدئوها در مجموع بیش از ۱۹میلیارد بار دیده شده است!
پس از ۷اکتبر و بهدنبال تنش میان ایران و اسرائیل در دو مقطع در این پلتفرم راجع به ایران محتوا منتشر شده که اوج آن به زمان حمله ایران به اسرائیل باز میگردد که ویدئوهای با هشتگ ایران ۶۶۶میلیون بار دیده شده است.
نکته قابل تأمل آن که بیشترین محتوای منتشر شده با هشتگ Iran در کشورهای آمریکا، انگلستان، آلمان،پاکستان و کانادا بوده و این دادهها در غیاب ایرانیان منتشر شده است.
📲@rasanebadr📲
8.24M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✡️ رابطهٔ اسکار و هولوکاست!
1⃣ «اسکار» بنگاه الگوسازی و معرفی افسران جنگ نرم آمریکا
👉 https://jscenter.ir/jews-and-the-media/jews-and-hollywood/20805
2⃣ کارگردان یهودی و فیلم صهیونیستی
👉 https://jscenter.ir/jews-and-the-media/jews-and-hollywood/4973
3⃣ یهود و جهانیکردنِ اسطورههایدروغین
👉 https://jscenter.ir/jews-and-the-media/jews-and-myth/548
📲@rasanebadr📲
25.54M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💥 دومین همایش بینالمللی #دشمن_شناسی
🖇به مناسبت سومین سالگرد رحلت استاد محمدحسین فرجنژاد
⏰زمان برگزاری: ۷ تیرماه ۱۴۰۳
⏱ مهلت ارسال آثار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
👈جهت کسب اطلاعات بیشتر به آی دی ایتا @farajnejad_ir یا سایت زیر مراجعه فرمایید:
🌐farajnejad.ir/hamayesh2
📲مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
http://eitaa.com/joinchat/1842479109C6a0ba6652b
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌5 خطر مهم دوستیهای مجازی را می شناسید؟
✅رابطه دوستی که در فضای مجازی شکل میگیرد فرصت شناخت عمیق را به فرد نمی دهد و خطراتی را برای شما دارد:
1️⃣خطرات بیش از حد نگاه کردن به صفحه نمایش
2️⃣قرار گرفتن در معرض افراط گرایی گروههای افراطی
3️⃣ انزوا به جای تعامل اجتماعی
4️⃣ اعتیاد اینترنتی
5️⃣عدم تشخیص هویت واقعی طرف مقابل
✅ پس لازم است به هیچ عنوان اطلاعات شخصی، فیلم و تصاویر خود را به اشتراک نگذاریدو با توجه یه وجود اپلیکیشنها و استفاده از هوش مصنوعی برای تغییر صدا و تصویر به هیچ عنوان به صدا و تصویر در این دوستیها اعتماد نکنید.
📲@rasanebadr📲
🛑 فیلم سینمایی تماس ۱۹۹۷ (ساخت آمریکا)...
🔺ایمان به موجودات فرازمینی بجای امر مقدس «توحید»؛ پاسخ غربِ هالیوودی به کشش های درونی فطرت انسانی...
#جنگ_شناختی #سینما #نقد_فیلم
#توحید_هالیوودی
📲@rasanebadr📲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دقیقه ۱۰۴ فیلم سینمایی تماس ۱۹۹۷
دیدن عظمت خلقت...
#توحید_هالیوودی
📲@rasanebadr📲
10.49M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بعد از دیدن عظمت خلقت مخاطب توقع خضوع در برابر پروردگار و اعتراف خالقی یکتا را دارد، ولی پدر در ساحتی روحانی حلول می کند و در دیالوگ های کاملا ناهمخوان و نامتوازن با یکدیگر خبر از وجود موجودات فرازمینی را می دهد.(دقیقه ۱۰۶)
#توحید_هالیوودی
📲@rasanebadr📲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دقیقه ۱۲۱ فیلم سینمایی تماس ۱۹۹۷
اعتراف کشیش (نامزد خانم دانشمند) به حقیقت (وجود موجودات فضایی) ...
#توحید_هالیوودی
📲@rasanebadr📲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دقیقه ۱۲۲ فیلم سینمایی تماس ۱۹۹۷
جا به جا کردن سوال فطری در مواجه با عظمت خلقت _ که خالق این عظمت کیست _ به جای سوال عادی انگاری شده _ آیا در این عظمت ما تنها هستیم؟ _ از زبان یک کودک ... !
#توحید_هالیوودی
📲@rasanebadr📲
🛑 فیلم سینمایی تماس 1997 (ساخت آمریکا)...
🔺دهه ۱۹۹۰ میلادی سال پرکار و سال درنوردیدن مرزها برای هالیوود و کمپانی های فیلمسازی است؛ سالی که تایتانیک و هری پاتر و امثال آن را بر پرده نقره سینما به نمایش گذاشته شدند.
با گذشت ۶ سال از فروپاشی شوروی ، و پایان رقابت بیست و چند ساله فضای، حالا آمریکا است که یکه تاز فضا است و دستاوردهای علمی کیهان شناسی از فضای حاکم بر جنگ سرد خارج شده و انظار عمومی را به شکل دیگری متوجه خود ساخته است، اینجاست که هژمونی امپریالیسم آمریکایی مبانی فلسفی سکولار خود را در خطر می بیند؛ بله دیدن حقایق بدیع و عظیم خلقت، ناخودآگاه ضمیر فطری هر انسانی را متوجه خالقی یکتا و عظیم و شأن می کند که این حقیقت به تنهایی تمام شالوده امپریالیسمِ را می تواند از هم بگسلد، پس چاره در سپردن ماموریت جبران این نقصان، به پروپاگاندای هالیوود دیده می شود، و این باعث شروع تکاپوی عجیب و پر هزینه می شود که تاکنون هم ادامه داشته است و یکی از ابتدای ترین این آثار، این فیلم است که تلاش وافری را برای القای وجود موجودات فرازمینی را به مخاطبین جهانی خود القا می کند؛ یعنی به جای اینکه از مسحور شدن در عظمت خلقت کیهان و نجوم پی به وجود خدا و پروردگار این عظمت ببرد ، پی به وجود خالقانی دیگر (شاید موجودات فرازمینی) ببرد، طرحی که به نظر به یک شوخی بیشتر شبیه است ولی واقعیتی است عجیب و حاکی از جهل خودخواسته ایست که با دقت در عمق آن هر ناظر روشن ضمیری را با حجم خباثت و دنائت صاحبان آن آشنا می کند.
🔺داستان فیلم دانشمند زنی را به تصویر میکشد که انگیزه «کشف» ، ارث رسیده از پدر، او را وارد پروژه سفر به کهکشان می کند. او در این سفر پدر را در ساحتی روحانی ملاقات می کند که به نوید وجود موجوداتی فرازمینی فرا می خواند. زن دانشمند که انتخاب «زن» بودن او هم یکی از تکنیک های سینمایی هالیوود برای احساسی تر کردن مخاطب برای القای خواسته های خود به مخاطب است و از دیالوگ های بسیار و نمایش اِبراز احساسات این کارکتر به سبک فیلم های ملودرام موید این مطلب است؛ ولی در ادامه نداشتن هیچ سندی از این مکاشفه، باعث بازخواست مسئولین از او می شود و شکست ظاهری این پروژه اکتشاف، می خواهد مخاطب را حسرت زده از عدم توفیق کند و با همین تکنیکِ استفهام انکاری، صرف هزینه گزاف را برای این چنین پروژههای اکتشافی را (نه برای عجایب خلقت بلکه برای کشف موجودات فرازمینی) توجیه و اشتیاقی را برای ادامه، نهادینه می کند و داستان را با نمایش پرسش کودکانه یک کودک که «آیا موجوداتی به غیر ما هم وجود دارند؟» این پرسش ذهنی برخواسته از عادت انسانی را به جای سوالِ فطری از وجود «خالق» ، جا می زند و با پاسخی معنا دار و انگیزشی مخاطب را به ادامه این مسیر فرا می خواند:
«تو چه فکر می کنی؟!...»
#توحید_هالیوودی
📲@rasanebadr📲
سوادرسانه بدر
🛑 فیلم سینمایی تماس ۱۹۹۷ (ساخت آمریکا)... 🔺ایمان به موجودات فرازمینی بجای امر مقدس «توحید»؛ پاسخ غر
👆شروع
لطفا بفرمایید #نقد_فیلم_تماس۱۹۹۷
را با توجه به سکانس های آن مطالعه کنید
#توحید_هالیوودی