eitaa logo
سوادرسانه بدر
2.2هزار دنبال‌کننده
3.2هزار عکس
1.4هزار ویدیو
159 فایل
مجموعه رسانه ای بدر(بصیرت در رسانه) «هرکس رسانه قوی‌تر داشته باشددر اهدافی که دارد موفق‌تر خواهدبود.»امام خامنه ای-۱۴۰۳/۱/۶ گروه https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64 آرشیو نشست و دوره ها @savad_k ارتباط با ما @ghasemi_5663 @Rasanehbadr
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑 ما که از اولش هم به این دستاوردهای غرب، که کار خودشون باشه شک داشتیم؛ حتما شیطانی کمک‌شون کردن...!🧐 🔻فیلم سینمایی انیمیشن فرازمینی ها ۲۰۱۳ ساخت کانادا ... 📲@rasanebadr📲
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ صوت نشست «واکاوی فقهی - حقوقی دسترسی به پلتفرم های خارجی از طریق پوسته های داخلی» 🔹🔸 ارائه دهندگان: حجت الاسلام دکتر محمودی و حجت الاسلام دکتر نهاوندی 📲@rasanebadr📲
وینی ویدز 🔺 اواخر فروردین بود که خبر بسته شدن صفحه اینستاگرام پسری به‌نام «وینی ویدز» را دیدم. 🔻 این آقا پسرِ متولد ۱۳۸۲ که بواسطه برنامه‌های طنز و سرگرمی اش در فضای مجازی من جمله یوتیوب و اینستاگرام دنبال‌کنندگانی بهم زده بود اخیرا برنامه‌ای متاثر از شبکه‌های خارجی ساخته بود با نام «بلایند دیت». که در این برنامه از دخترها و پسرها دعوت میکرد تا با هم وارد رابطه شوند (همان اصطلاح رِل زدن ) ✅ صفحه اینستاگرام این جناب به دستور قوه قضاییه و توسط پلیس فتا بسته شده است. 👌 🔺 در اصطلاح فقهی به کار این پسر «قوّادی» می‌گویند یعنی رابط زنا بین افراد که به تبع موجب اشاعه منکر و فحشا در جامعه است 📌 پی‌نوشت: تصویر ارسالی تعدادی از کلیپ‌های برنامه «بلایند دیت» با مجری‌گری فرد نامبرده است که در آپارات در دسترس است. 📲@rasanebadr📲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸الجزیره: جنگ سایه‌ها همچنان بین ایران و اسرائیل ادامه داشته و ایران از ۷ اکتبر تاکنون بیش از ۸۰۰ حمله سایبری به اسرائیل داشته است. 📲@rasanebadr📲
🔻در این دوره اصول اولیه هوش مصنوعی را با تمرکز بر برنامه‌نویسی عملی و ساخت برنامه‌هایی مانند تشخیص چهره، سیستم توصیه و الگوریتم‌های پیش‌بینی پوشش خواهیم داد. هر هفته یک پروژه کوچک جدید ارائه می شود که ابزارها و الگوریتم‌های لازم را برای ساخت برنامه‌های کاربردی دنیای واقعی ارائه می‌دهد. پیش نیاز دانش اولیه برنامه‌نویسی پایتون است. 🔻موضوعاتی که به آنها خواهیم پرداخت: 1. مقدمه‌ای بر هوش مصنوعی 2. مقدمه‌ای بر یادگیری ماشینی 3. ابزارهایی برای ساختن پروژه‌های هوش مصنوعی در دنیای واقعی 4. درک یادگیری عمیق 5. موج جدید Ai و مدل‌های زبان بزرگ. 🔻کلاس: مقدمه ای بر هوش مصنوعی دانشگاه تهران دکتر روح الله رحمانی هر هفته سه‌شنبه‌ها: ساعت 10:00 الی 12:00 🌐لینک ورود به جلسه: https://gharar.ir/r/22b2147e
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✡️ اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی در هالیوود 💥 سه فیلم معروف ضد ایرانی ساخته شده توسط هالیوود 📖 سپتامبرهای شیراز و مظلوم‌نمایی یهود 👉 https://jscenter.ir/jews-and-the-media/jews-and-hollywood/3915 📲@rasanebadr📲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑 پدرت در یک اتفاق خیلی بامزه کشته میشه (!!!) این آخه دلیل میشه با همه فرازمینی ها بجنگی؟! تازه بابات چقدر عاشق اونا بود؛ اونم این فرازمینی ها به این بامزگی، آخه خدارو خوش میاد؟! خودت هم که الان انقدر‌ نامرد شدی... 👆تو این کارتون ببین چی به خورد ملت میدن تا بگن هرکی با فرازمینی‌ها مخالف باشه آدم بد عه، یا خیلی عُقده‌ایی 😳 🔻فیلم سینمایی انیمیشن فرازمینی ها ۲۰۱۳ ساخت کانادا ... 📲@rasanebadr📲
📝 نشست اختصاصی پژوهشگاه فضای مجازی _ پردیس قم با موضوعِ جایگاه حوزه‌های علمیه در زیست بوم بازی های رایانه‌ای ... _ با حضور: حجت الاسلام دکتر عبداللهی _ زمان: پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ساعت ۱۰ _ حضور در نشست از طریق پخش زنده آپارات: 🌐 www.aparat.com/oisc_majazi 📲@rasanebadr📲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🔺فناناپذیری دیجیتال ( جاودانگی مجازی) 🔹فناناپذیری دیجیتال یا جاودانگی مجازی، یک طرح مفهومی فرضی برای ذخیره یا انتقال شخصیت یک انسان بر روی یک رسانه با دوام بالاتر، به عنوان مثال یک رایانه و اجازه دادن به وی جهت برقراری ارتباط در آینده است. 🔹بدین ترتیب که پس از مرگ جسم فیزیکی این فرد، آواتار وی بتواند در یک فضای مجازی به حیات خود ادامه دهد. نظر شما چیست؟ 📰 https://www.worcester.ac.uk/about/news/academic-blog/Digital-immortality-and-Artificial-Intelligence.aspx 📲@rasanebadr📲
🛑فیلم سینمایی انیمیشن فرازمینی ها و سیاره زمین محصول ۲۰۱۳ کانادا (به انگلیسی: Escape from Planet Earth) 🔺نه تنها روایتی از وجود موجودات فرازمینی، بلکه اقراری بر توانایی بی بدیل آنان که گاه به نام انسان ها ثبت شده.!!! 🔺و گریزی به نمایش قیاس کانادا در مقابل آمریکا در آثار نمایشی کانادایی 📲@rasanebadr📲
🛑فیلم سینمایی انیمیشن فرازمینی ها و سیاره زمین 🔺فیلم روایت مجموعه های از موجودات فضایی در گونه های مختلف است که توسط یک ژنرال چهار ستاره ارتش به بردگی گرفته شده اند و ضمن بهره کشی از آنان قصد از بین بردن همگی موجودات فرازمینی را نیز دارد؛ انگیزه ژنرال خبیث از این کار تصادف غیر عمد سفینه چند موجود فضایی دوست داشتنی با پدر اوست که در دوران کودکی باعث کشته شدن و از بین رفتن پدر ژنرال می شود.! با خلاصه کردن این برش از داستان و چند دیالوگ بامزه حین تصادف بین موجودات فضایی داخل سفینه و با القای احساس پدر با کاراکتری آشنا در سینمای غرب، که بی تفاوت نسبت به فرزند، معروف است، که نگاهش را حداکثر از فرزند خود سلب می کند و با غرق شدن در لذات ذهنی خود نگاه کردن از تلسکوپ را ترجیح به ذوق و شوق فرزندش می دهد و یکی دو دیالوگ کوتاه، همگی از بی اهمیت بودن این اتفاق و بی دلیل عُقده‌ای شدن ژنرال را القا می کند.! 🔺 سرتاسر فیلم مملو است از دیالوگ های شیرین و جذاب که مخاطب را به همزادپنداری با موجودات فضایی وا می دارد، حتی موجود فضایی که دائم از خود مایع لزج ترشح می کند که شاید باید از دیدن آن منزجر باشیم هم، بسیار دوست داشتنی و نابغه است. این موجودات نه تنها مخاطب را به همزادپنداری و دوست داشتن فرامی‌خوانند، بلکه در دیالوگی عجیب و شگفت، ایده و ساخت موتورهای جستجو در اینترنت و شبکه های اجتماعی در فضای مجازی و چندین اختراع و اکتشاف دیگر را نیز به خود منسوب می کنند...! خدماتی که از روی مظلومیت و استیصال به نوع بشر کرده اند! 🔺همگی این مفاهیم که زمان و صحنه های اصلی فیلم را به خود اختصاص دادند و در راس دیالوگ صریح پدر ژنرال (حین نقل قول نحو تصادف) ، که «من مطمئن بودم با وجود این همه ستاره و سیاره ما تنها نیستیم و موجودات دیگری نیز وجود دارند...» با اعجاز تصویر، قصد حک کردن مفهوم «وجود غیر قابل انگار موجودات فرازمینی» را در ذهن مخاطب دارد و این سیره‌ی هیپنوتیزم تصویری را در کنار داستانی ساده و دلکش به مخاطب ارائه می دهد؛ داستان نگاه فرزند موجود فضایی به پدرش که قهرمان اصلی داستان است. او یک نابغه است ولی برادرش جذابیت های فیزیکی مثل زور بازو هیکل خوش فرم و ... را دارد که آن را برای برادر زاده‌اش تبدیل به یک الگوی قهرمان کرده است و پدر سعی در بازیافتن نقش خود در ذهن کودکش با ارائه قابلیت ها و نبوغ خود را دارد که در اثنای فیلم حتی به جذاب بودن و چشمگیرتر بودن قابلیت های ظاهری برادر مجبور به اعتراف می شود برادری سرخوش و مغرور که جذابیت های کاذب او غیر قابل انگار است. 🔺البته همین داستان به اصطلاح اصلی فیلم هم استعاره ایست مصطلح در فیلم های کانادایی از رابطه کانادا با آمریکا، که یکی از با قدمت ترین اسلوب آثار کانادایی است که آثار نام آشنایی مانند سریال شهرمرزی ۱۹۸۹ و به سوی جنوب ۱۹۹۴ که برای مخاطب ایرانی و البته جهانی بسیار آشناست موید این مطلب است. 🔺 خلاصه اینکه سینما کانادا نیز به عنوان اقمار منظومه فکری هالیوود، ادای دین خود را برای القای توحید هالییوودی به انجام می رساند، و از نظر افکندن به آفاق به جای اعتراف به خالقی لم یزلی، پی به وجود موجودات فرازمینی می برد و از این رهگذر حتی ابداع دستاوردهای شگفت بشری را به نام آنان می زند تا با بهره برداری از این شگفت زدگی منظور نظر خود را هرچه بیشتر در ذهن مخاطب به ودیعه بگذارد. البته وجود موجودات فرازمینی می تواند استعاره‌ای از اجنه نیز باشند چون این کار از دستگاه شیطانی هژمونی غرب هیچ بعید نیست و زیرا مشابهت کارترهای موجودات فضای به تصویر کشیده شده، با شواهد و قرائن اجنه مطابقت دارد، و ادامه تصور این وجه از موجودات فرازمینی در سایر آثار هالیوودی نیز مشهود است. 📲@rasanebadr📲
💢محتوای مربوط به ایران بدون حضور ایرانیان: در پلتفرم تیک‌تاک چه میزان محتوا راجع به ایران منتشر می‌شود؟ از مرداد ۱۴۰۱ تاکنون، بیش از ۱.۴میلیون ویدئو با هشتگ در تیک تاک منتشر شده که این ویدئوها در مجموع بیش از ۱۹میلیارد بار دیده شده است! پس از ۷اکتبر و به‌دنبال تنش میان ایران و اسرائیل در دو مقطع در این پلتفرم راجع به ایران محتوا منتشر شده که اوج آن به زمان حمله ایران به اسرائیل باز می‌گردد که ویدئوهای با هشتگ ایران ۶۶۶میلیون بار دیده شده است. نکته قابل تأمل آن که بیشترین محتوای منتشر شده با هشتگ Iran در کشورهای آمریکا، انگلستان، آلمان،پاکستان و کانادا بوده و این داده‌ها در غیاب ایرانیان منتشر شده است. 📲@rasanebadr📲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✡️ رابطهٔ اسکار و هولوکاست! 1⃣ «اسکار» بنگاه الگوسازی و معرفی افسران جنگ نرم آمریکا 👉 https://jscenter.ir/jews-and-the-media/jews-and-hollywood/20805 2⃣ کارگردان یهودی و فیلم صهیونیستی 👉 https://jscenter.ir/jews-and-the-media/jews-and-hollywood/4973 3⃣ یهود و جهانی‌کردنِ اسطوره‌های‌دروغین 👉 https://jscenter.ir/jews-and-the-media/jews-and-myth/548 📲@rasanebadr📲
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💥 دومین همایش بین‌المللی 🖇به مناسبت سومین سالگرد رحلت استاد محمدحسین فرج‌نژاد ⏰زمان برگزاری: ۷ تیرماه ۱۴۰۳ ⏱ مهلت ارسال آثار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 👈جهت کسب اطلاعات بیشتر به آی دی ایتا @farajnejad_ir یا سایت زیر مراجعه فرمایید: 🌐farajnejad.ir/hamayesh2 📲مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد: http://eitaa.com/joinchat/1842479109C6a0ba6652b
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌5 خطر مهم دوستی‌های مجازی را می شناسید؟ ✅رابطه دوستی که در فضای مجازی شکل می‌گیرد فرصت شناخت عمیق را به فرد نمی دهد و خطراتی را برای شما دارد: 1️⃣خطرات بیش از حد نگاه کردن به صفحه نمایش 2️⃣قرار گرفتن در معرض افراط گرایی گروه‌های افراطی 3️⃣ انزوا به جای تعامل اجتماعی 4️⃣ اعتیاد اینترنتی 5️⃣عدم تشخیص هویت واقعی طرف مقابل ✅ پس لازم است به هیچ عنوان اطلاعات شخصی، فیلم و تصاویر خود را به اشتراک نگذاریدو با توجه یه وجود اپلیکیشن‌ها و استفاده از هوش مصنوعی برای تغییر صدا و تصویر به هیچ عنوان به صدا و تصویر در این دوستی‌ها اعتماد نکنید. 📲@rasanebadr📲
🛑 فیلم سینمایی تماس ۱۹۹۷ (ساخت آمریکا)... 🔺ایمان به موجودات فرازمینی بجای امر مقدس «توحید»؛ پاسخ غربِ هالیوودی به کشش های درونی فطرت انسانی... 📲@rasanebadr📲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بعد از دیدن عظمت خلقت مخاطب توقع خضوع در برابر پروردگار و اعتراف خالقی یکتا را دارد، ولی پدر در ساحتی روحانی حلول می کند و در دیالوگ های کاملا ناهمخوان و نامتوازن با یکدیگر خبر از وجود موجودات فرازمینی را می دهد.(دقیقه ۱۰۶) 📲@rasanebadr📲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دقیقه ۱۲۱ فیلم سینمایی تماس ۱۹۹۷ اعتراف کشیش (نامزد خانم دانشمند) به حقیقت (وجود موجودات فضایی) ... 📲@rasanebadr📲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دقیقه ۱۲۲ فیلم سینمایی تماس ۱۹۹۷ جا به جا کردن سوال فطری در مواجه با عظمت خلقت _ که خالق این عظمت کیست _ به جای سوال عادی انگاری شده _ آیا در این عظمت ما تنها هستیم؟ _ از زبان یک کودک ... ! 📲@rasanebadr📲
🛑 فیلم سینمایی تماس 1997 (ساخت آمریکا)... 🔺دهه ۱۹۹۰ میلادی سال پرکار و سال درنوردیدن مرزها برای هالیوود و کمپانی های فیلمسازی است؛ سالی که تایتانیک و هری پاتر و امثال آن را بر پرده نقره سینما به نمایش گذاشته شدند. با گذشت ۶ سال از فروپاشی شوروی ، و پایان رقابت بیست و چند ساله فضای، حالا آمریکا است که یکه تاز فضا است و دستاوردهای علمی کیهان شناسی از فضای حاکم بر جنگ سرد خارج شده و انظار عمومی را به شکل دیگری متوجه خود ساخته است، اینجاست که هژمونی امپریالیسم آمریکایی مبانی فلسفی سکولار خود را در خطر می بیند؛ بله دیدن حقایق بدیع و عظیم خلقت، ناخودآگاه ضمیر فطری هر انسانی را متوجه خالقی یکتا و عظیم و شأن می کند که این حقیقت به تنهایی تمام شالوده امپریالیسمِ را می تواند از هم بگسلد، پس چاره در سپردن ماموریت جبران این نقصان، به پروپاگاندای هالیوود دیده می شود، و این باعث شروع تکاپوی عجیب و پر هزینه می شود که تاکنون هم ادامه داشته است و یکی از ابتدای ترین این آثار، این فیلم است که تلاش وافری را برای القای وجود موجودات فرازمینی را به مخاطبین جهانی خود القا می کند؛ یعنی به جای اینکه از مسحور شدن در عظمت خلقت کیهان و نجوم پی به وجود خدا و پروردگار این عظمت ببرد ، پی به وجود خالقانی دیگر (شاید موجودات فرازمینی) ببرد، طرحی که به نظر به یک شوخی بیشتر شبیه است ولی واقعیتی است عجیب و حاکی از جهل خودخواسته ایست که با دقت در عمق آن هر ناظر روشن ضمیری را با حجم خباثت و دنائت صاحبان آن آشنا می کند. 🔺داستان فیلم دانشمند زنی را به تصویر می‌کشد که انگیزه «کشف» ، ارث رسیده از پدر، او را وارد پروژه سفر به کهکشان می کند. او در این سفر پدر را در ساحتی روحانی ملاقات می کند که به نوید وجود موجوداتی فرازمینی فرا می خواند. زن دانشمند که انتخاب «زن» بودن او هم یکی از تکنیک های سینمایی هالیوود برای احساسی تر کردن مخاطب برای القای خواسته های خود به مخاطب است و از دیالوگ های بسیار و نمایش اِبراز احساسات این کارکتر به سبک فیلم های ملودرام موید این مطلب است؛ ولی در ادامه نداشتن هیچ سندی از این مکاشفه، باعث بازخواست مسئولین از او می شود و شکست ظاهری این پروژه اکتشاف، می خواهد مخاطب را حسرت زده از عدم توفیق کند و با همین تکنیکِ استفهام انکاری، صرف هزینه گزاف را برای این چنین پروژه‌های اکتشافی را (نه برای عجایب خلقت بلکه برای کشف موجودات فرازمینی) توجیه و اشتیاقی را برای ادامه، نهادینه می کند و داستان را با نمایش پرسش کودکانه یک کودک که «آیا موجوداتی به غیر ما هم وجود دارند؟» این پرسش ذهنی برخواسته از عادت انسانی را به جای سوالِ فطری از وجود «خالق» ، جا می زند و با پاسخی معنا دار و انگیزشی مخاطب را به ادامه این مسیر فرا می خواند: «تو چه فکر می کنی؟!...» 📲@rasanebadr📲
👆شروع لطفا بفرمایید را با توجه به سکانس های آن مطالعه کنید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا