eitaa logo
روابط عمومی عقیدتی سیاسی پلیس البرز
342 دنبال‌کننده
11.2هزار عکس
4.9هزار ویدیو
35 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻فراخوان مسابقه کتاب خوانی سیزدهمین مرحله مسابقات کتابخوانی از سرباز قاسم سلیمانی ویژه کارکنان انتظامی و خانواده های محترم آنان. 🇮🇷🇮🇷
🔻بنویسید اتوبوس گشت ارشاد در دانشگاه صنعتی شریف! شاید براندازا و برخی سلبریتی ها واکنش نشون دادن... 😂 👈اما این در واقع اتوبوس های پلیس آمریکاست که داره دانشجویان دانشگاه ها رو که اعتصاب کردن علیه نسل کشی در غزه دستگیر می کنن... آزادی بیان و حقوق بشر هم کشکه قابل توجه ها و طرفدارای زن ،ذلیل،ذلت..
❤️ قدردانی کودکان رفح از دانشجویان آمریکایی 🔹تظاهرات کودکان آواره فلسطینی در رفح برای قدردانی و تشکر از دانشجویان دانشگاه های آمریکا و اروپا به خاطر اعتراضاتشان در همبستگی با غزه و محکومیت نسل کشی رژیم موقت صهیونیستی.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لحظه بالا بردن کاپ قهرمانی جام ملت‌های فوتسال آسیا توسط «علی‌اصغر حسن‌زاده»
⭕️کارشناس لبنانی: استعفای هالیوا آغاز افول ساختار حاکمیتی اسرائیل است 🔸حسن حجاری، کارشناس لبنانی مسائل غرب آسیا در ویدیویی تحلیلی به بررسی سلسله استعفاهای مقامات ارشد نظامی رژیم صهیونیستی پرداخته است. 🔻استعفای «آهارون هالیوا»، رئیس بخش اطلاعات نظامی اسرائیل، سرآغاز افول ساختار رهبری نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی است. 🔻یوآو گالانت، وزیر جنگ اسرائیل اعتراف می کند نبرد در هفت جبهه، چالش بزرگی برای اسرائیل ایجاد کرده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تاثیر عملیات وعده صادق بر اقتصاد 🔹واکنش تاجر شرکت کننده در اکسپو به عملیات وعده صادق از زبان وزیر صمت.
🚨شهادت بیش از 100هزار نفر در صورت حمله رژیم صهیونیستی به رفح 🔹مدیرکل دفتر رسانه ای دولت غزه، هشدار داد که در صورت حمله زمینی رژیم صهیونیستی به رفح در جنوب باریکه غزه که 2 میلیون و 300 هزار فلسطینی در آن ساکنند، شمار شهدا به بیش از 100 هزار نفر خواهد رسید. 🔹اسماعیل ثوابته مدیرکل دفتر رسانه ای دولت غزه، در گفت وگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: ارتش صهیونیستی به نسل کشی و پاک سازی قومی مردم فلسطین ادامه می دهد. 🔹 ثوابته ادامه داد: تاکنون در جنگ غزه بیش از 34 هزار فلسطینی به شهادت رسیده، بیش از 77 هزار نفر مجروح و بیش از 5000 فلسطینی از سوی نیروهای دشمن صهیونیستی بازداشت شده اند. 🔹وی خاطر نشان کرد، بیش از 7 هزار فلسطینی زیر آوار هستند و بیش از 370 هزار واحد مسکونی منهدم شده اند همچنین از مجموع 35 بیمارستان در باریکه غزه فعالیت 32 بیمارستان متوقف شده است. 🔹 ثوابته با اشاره به نزدیک شدن فصل تابستان، گفت: اهالی غزه به دلیل شیوع بیماری در نتیجه بمباران زیرساخت‌ها و شبکه‌ آب از سوی دشمن صهیونیستی، زندگی سختی را می گذرانند. 🔹به گفته این مسئول فلسطینی، دشمن مانع از ورود 600 هزار تن کمک های بین المللی به غزه شده است.ثوابته با اشاره به تهدید دشمن صهیونیستی به حمله به رفح که دو میلیون و سیصد هزار فلسطینی در آن ساکنند، هشدار داد که در صورت شروع حمله، تعداد شهدای فلسطینی به بیش از صد هزار نفر افزایش خواهد یافت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️هشدار مجلس به مدیران و مسئولان درباره اجرای قانون عفاف و حجاب: خانواده تان تخلف کنند از تخفیفات مجازات نمی‌توانید استفاده کنید!
🔻حکمت شماره۳۱🔻 وَ سُئِلَ (علیه السلام) عَنِ الْإِيمَانِ، فَقَالَ الْإِيمَانُ عَلَى أَرْبَعِ دَعَائِمَ: عَلَى الصَّبْرِ وَ الْيَقِينِ وَ الْعَدْلِ وَ الْجِهَادِ. وَ الصَّبْرُ مِنْهَا عَلَى أَرْبَعِ شُعَبٍ: عَلَى الشَّوْقِ وَ الشَّفَقِ وَ الزُّهْدِ وَ التَّرَقُّبِ؛ فَمَنِ اشْتَاقَ إِلَى الْجَنَّةِ سَلَا عَنِ الشَّهَوَاتِ وَ مَنْ أَشْفَقَ مِنَ النَّارِ اجْتَنَبَ الْمُحَرَّمَاتِ وَ مَنْ زَهِدَ فِي الدُّنْيَا اسْتَهَانَ بِالْمُصِيبَاتِ وَ مَنِ ارْتَقَبَ الْمَوْتَ سَارَعَ [فِي] إِلَى الْخَيْرَاتِ از امير المؤمنين معنى ايمان را پرسيدند، فرمود: ايمان را چهار پايه است: شكيبايى و يقين و عدل و جهاد. شكيبايى را نيز چهار شعبه است: شوق و ترس و پارسايى و انتظار. پس، هر كه در او شوق بهشت باشد، بايد كه از شهوات دورى جويد و هر كه از آتش دوزخ ترسد، بايد كه از محرمات اجتناب كند، و هر كه در دنيا پارسايى گزيند، تحمل مصيبتها بر وى آسان شود و هر كه در انتظار مرگ باشد، به كارهاى نيك شتاب كند.
🌺گرامیباد دهم اردیبهشت ماه روز ملی خلیج فارس که بمناسبت سال‌روز اخراج پرتغالی‌ها از تنگه هرمز و خلیج فارس نامگذاری شده است
گزارش تصويري از افتتاح بخش سونو گرافي درمانگاه جواد الائمه استان البرز با حضور سردار هداوند
🔹برخورد با تخلف پلاک ناخوانا و مخدوش در آزادراه کرج تهران