eitaa logo
روابط عمومی عقیدتی سیاسی پلیس البرز
342 دنبال‌کننده
11.2هزار عکس
4.9هزار ویدیو
35 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
✅اسکات ریتر افسر سابق اطلاعات آمریکا: پایگاه هوایی نواتیم اسراییل حفاظت شده ترین نقطه زمین دربرابرحملات موشکی بوده که حتی محافظت شده تر از کاخ سفید و کاخ کرملین است. 🔹ایران با پنج موشک آنجارا درهم کوبید و به همه ازجمله آمریکایی ها ثابت کرد که هیچ دفاعی دربرابر موشکهای ایرانی وجودندارد. 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
عمه جان! شما به دنیا آمدید، تا بدانیم و بفهمیم دخترها هم می‌توانند سرباز امامشان باشند... (س)🌸 🌺✨ السلام علیک یا فاطمه المعصومه💞 اللهم عجل لولیک الفرج 🌸 اسعد الله ایامکم یا بقیه الله💞 🌸💞💞🌸
☝️نامه عذرخواهی رزمندگان حزب الله از صاحب خانه‌ای که در جنگ مجبور شدند وارد اون بشن و گفتن اگه آسیبی وارد شد، اینجوری با ما تماس بگیر!😔 🚩🚩🚩
فراخوان برگزاری دوره های تخصصی حفظ قرآن کریم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥حذف تاجر صهیونیست در مصر! یعنی پیغام جدید به دستگاه های اطلاعاتی امنیتی رژیم صهیونسیتی ‼️ ☝️«زئیو کیپر» یکی از مهره های موساد در مصر بود که به عنوان تاجر صهیونیست بخش عمده پشتیبانی نیروهای موساد در چند کشور از جمله مصر را تامین می‌کرد. آنگونه که وب سایت امنیتی «أنتل تایمز» اسرائیلی از وی مطلب منتشر کرده، یکی از مهره های مهم و تاثیر گذار موساد بوده که توسط یک جوان مصری حذف می شودو انگشت اصلی اتهام را به سمت ایران می گیرد.❗️ ♨️برخی بر این باورند که پیغام اصلی جمهوری اسلامی ایران، ورود جدید به اقدامات اطلاعاتی عملیاتی نوین در مواجهه با ناتوی اطلاعاتی رژیم صهیونیستی است...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💯اهدای اعضای بدن فرزند ۱ سالۀ پلیس در هرمزگان در سالروز تولدش! 🔹حکایت فداکاری مأموران پلیس انگار پایانی ندارد؛ چه آنجا که در راه تأمین امنیت مردم از جان و مال خود گذشته و چه اینجا که با اهدای اعضای بدن فرزند از دست دادۀ خود جان تازه‌ای به چند کودک دیگر می‌بخشند.💯💞🇮🇷💞 🔹«ستواندوم ابوالفضل خادمعلی» از پرسنل انتظامی شهرستان جاسک، با اهدای اعضای بدن کودک یک‌سالۀ خود که دچار مرگ مغزی شده بود حیات تازه‌ای به ۵ کودک دیگر بخشید.🚨🚔
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴حضور پرشور بانوان در مصلی مهر شهر برای شرکت در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
🔺شهید طهرانی مقدم ۳۲ سال مانند روزهای جنگ جنگید نویسنده کتاب «مرد ابدی»: 🔹شهید طهرانی مقدم ۳۲ سال مانند روزهای جنگ، جنگید، هم با مشکلات بیرونی و هم با نفس خودش، با صرف وقت و انرژی خود برای نیل به هدفی که به آن ایمان و یقین داشت. 🔹اگر نگاه، روحیه و روش حسن طهرانی مقدم را بتوانیم از خلال این کتاب درک کنیم و در همۀ حوزه‌ها به کار بندیم، می‌توانیم شاهد همان اتفاقات خارق‌العاده‌ای باشیم که این روزها مایه قدرت و غرور ایران و تمام آزادی‌خواهان جهان بوده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 این کلیپ رو حتما ببینید که چگونه در اسپانیا (آندلس )با عریانی و برهنگی حتی تمدن و دینشان را گرفتند بدون حتی جنگ و خونریزی در سال ۹۲ هجری بدست مسلمانان رسید و بعد از پنج سال فتح کامل شد اما ... 🔻چگونه آندلس از دست اسلام رفت؟ امروز مصادف با فتح آندلس به دست مسلمانان است... بازخوانی تاریخی لازم است... مشروبات الکلی، ترویج فحشا و... تمدن هشتصد ساله اسلام در آندلس را نابود کرد.
🔻 هم سخن نشدن زنان با نامحرم پیامبر خدا صلى الله عليه وآله: 🍃 أَنَّهُ کَانَ مِمَّا یَأْخُذُ عَلَی اَلنِّسَاءِ فِی الْبَیْعَهِ أَنْ لاَ یَتَحَدَّثْنَ مَعَ اَلرِّجَالِ إِلاَّ ذَا مَحْرَمٍ . 🍃 از پیمان هایی که رسول خدا صلى الله عليه وآله از زنان می گرفتند این بود که با نامحرمان هم سخن نباشند. 📚 دعائم الإسلام، ج۲، ص۲۱۴.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔷 سرود یار فراجایی من 🔹 سرود « یار فراجایی من » توسط قرارگاه فرهنگی اجتماعی نوزده دی استان قم ساخته شده تا ضمن تقدیر از فرمانده محترم انتظامی کشور و نیروهای خدوم انتظامی جهت اجرای طرح نور ، از همه دستگاه‌ها و نهادها درخواست نماید در امتداد طرح نور حرکت و اقدامات خود جهت اصلاح وضعیت عفاف و حجاب در سطح استان و کشور را با رویکردهای ایجابی و ترویجی اجرایی نمایند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻طلای تقلبی مخصوصا سکه پارسیان تو بازار زیاد شده مراقب باشین سرتون کلاه نزارن...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴علی شیرین زاد منتخب مردم شهرستانهای کرج اشتهارد وفردیس در دور دوم انتخابات ؛ پیگیری مشکلات مردم را از اولویت‌ های کاری خود در مجلس دوازدهم بیان کرد.
🌐سواد رسانه و فضای مجازی📱 🔻شایعه را لایک نکن! 🔸️دامن زدن به شایعه و تهمت زنی در افکار عمومی، یکی از ابزارهای تخریب دیگران است.
🔶 جایگاه دختران از نگاه پیامبر اکرم صلی‌الله‌علیه‌وآله
زندگى ساده قانع كننده است ▫️كُلُّ مُقْتَصَر عَلَيْهِ كَاف 🟤 به هر مقدار (از دنيا) قناعت كنى همان براى تو كافى است. ✍اشاره به اين كه نياز آدمى با نحوه تفكر و روحيات او متفاوت مى شود. انسان قانع مى تواند با زندگى ساده اى بسازد در حالى كه افراد غير قانع فكر مى كنند نياز آن ها با اين گونه زندگى ها تأمين نمى شود و بايد امكانات فراوان در اختيار داشته باشند; منزل وسيع همچون يك قصر، وسايل منزل گسترده و در حد آن، خادمان فراوان، مركب هاى سوارى، سفره هاى رنگين و امثال آن. گاهى تصور مى كنند اين ها همه نيازهاى اصلى زندگى آنهاست و گاه نام آن را زندگى در حد شأن مى گذارند كه همه اين ها فريب نفس اماره است. اگر روح قناعت بر آن ها حاكم باشد مى دانند اين ها فوق نياز بلكه اسراف است. 📘
⚠️تروریسم رسانه ای: ✏️تروریسم رسانه‌ای در پی این حقیقت است که تصاویر تروریستی خشونت آمیز در ذهن میلیون‌ها نفر به چشم دیده شود، زیرا آنها ساعت‌ها بعد از پخش ویدیوهای هراس برانگیز در این خصوص بحث می کنند، در نتیجه ادراکاتی منحصر به فرد در مخاطب ایجاد می‌شوند. ✏️اغلب آنها خام، بدون فیلتر و بدون تفسیر دولتی هستند و این شناخت در شبکه‌های پربیننده و از طریق تلویزیون های کابلی، تلویزیون های ماهواره ای و  اینترنت یا سایر رسانه ها پخش و انتقال پیدا می کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥آخرین تحولات میدانی در شمال نوار غزه و رفح؛ جنون کشتار ادامه دارد 🔹۲۱۹ روز از جنگ غزه می‌گذرد و رژیم صهیونیستی که هنوز به هیچ یک از اهداف اعلامی جنگ از نابودی حماس گرفته تا آزادی اسرای اسرائیلی دست نیافته، تلاش دارد با کشتار و جنایات بیشتر در شمال و مرکز نوار غزه همزمان با توسعه دامنه عملیاتش در رفح واقع در جنوب، دستاوردی برای خود کسب کند. 🔹المیادین اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸ شهید و ۶ مجروح به بیمارستان تخصصی کویت در استان رفح انتقال یافته‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😳 ملت ایران پست تر از سگهای آمریکا ♨️ ملت ایران را از پست‌تر کردند برای این‌که می‌خواستند وام بگیرند از آمریکا. آمریکا گفت این کار باید بشود مع ذلک ایران خودش را فروخت برای این دلارها ... 🔻گزیده‌ای از روشنگری امام خمینی(ره) علیه کاپیتولاسیون(به مناسبت ۲۳ اردیبهشت سالروز لغو لایحه کاپیتولاسیون)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حمایت گواردیولا از مردم غزه؟ این دنیا پر از ظلم است و هر شخصی فقط به خانۀ خودش اهمیت می‌دهد، بدون اینکه توجهی به همسایه‌اش داشته باشد؛ این پیام رمزآلود گواردیولا در نشست خبری قبل از بازی فولام بحث برانگیز شد. پپ گفته: نگاه کنید امروز در دنیا چه اتفاقی می‌افتد؟ ما اینجا نشستیم و کاری نمی‌کنیم. ظلم مقابل چشمان شما رخ می‌دهد ولی شما هیچ واکنشی نشان نمی‌دهید! مطمئن باشید روزی شما هم به این بی‌عدالتی مبتلا خواهید شد. شبکۀ الجزیره نوشته آیا منظور گواردیولا نسل‌کشی اسرائیل در غزه است؟ سرمربی اسپانیایی با این پیام می‌خواست از وضعیت وحشتناک در غزه خبر دهد؟