eitaa logo
روابط عمومی عقیدتی سیاسی پلیس البرز
338 دنبال‌کننده
10.6هزار عکس
4.7هزار ویدیو
35 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻کُلُّ یَوْمٍ عَاشُورَا و کُلُّ أَرْضٍ کَرْبَلا🏴 امام خمینی(ره) می‌فرماید: دستور (کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا) یعنی هر روز و در هر جا باید همان نهضت را ادامه بدهید، همان برنامه را به پیش ببرید، هر کجا که باشد، امام حسین با یک عده‌ی کم، همه چیزش را فدای اسلام کرد، مقابل یک امپراطوری بزرگ ایستاد و گفت هر روز باید در هر جا این رویه محفوظ بماند.
🔻ماجرای شهادت علی اکبر(ع) در واقعه کربلا ▪️روز عاشورا تا هنگامی که اصحاب (غیر‌ هاشمی) امام حسین (علیه‌السّلام) زنده بودند، عملاً آنها به میدان جنگ رفتند، و یکی پس از دیگری به شهادت رسیدند و جنگ و مبارزه و شهادت بنی‌هاشم، پس از شهادت آنان آغاز شد. ▪️بعد از اینکه اصحاب (غیر‌ هاشمی) امام حسین (علیه‌السّلام) کشته شدند و کسی نماند جز اهل بیتش که فرزندان علی (علیه‌السّلام)، فرزندان جعفر، فرزندان عقیل، فرزندان امام حسن و فرزندان خود او بودند؛ آنها جمع شدند و با هم خداحافظی کردند و تصمیم به جنگ گرفتند.(دینوری، احمد بن داود، الاخبار الطوال، ص256) ▪️اکثر قریب به اتفاق منابع دست اول و معتبر تاریخی، حضرت علی‌اکبر را اولین شهید از بنی‌هاشم ذکر کرده‌اند.( طبری، محمد بن جریر، تاریخ الطبری ج5، ص446) ▪️علی‌اکبر در آخرین لحظات عمر، ندا داد:پدر جان، خداحافظ. این جدم رسول خداست که تو را سلام می‌رساند و می‌گوید:سریع‌تر به ما ملحق شو.آن‌گاه علی فریادی زد و جان داد. حسین آمد و بر بالینش قرار گرفت و صورت به صورت او نهاد، و گفت:خدا بکشد مردمی را که تو را کشتند. چقدر این مردم بر خدا و هتک حرمت رسول خدا (صلی‌الله‌علیه‌ و‌آله‌ و سلّم ) گستاخ و بی‌باک گشته‌اند. بعد از تو، خاک بر سر دنیا.(طبرسی، اعلام الوری باعلام الهدی، ص465) ▪️حضرت علی‌اکبر را پایین پای امام حسین (علیه‌السلام) دفن کرده‌اند و امروز قبر ایشان داخل ضریح امام حسین (علیه‌السلام) قرار دارد و محل زیارت مردم می‌باشد.
تغییر لحن وزیر خارجه انگلیس درباره غزه؛ لندن خواستار آتش‌بس شد 🔹️وزیر امور خارجه جدید انگلیس در سفر به سرزمین‌های اشغالی خواستار آتش بس فوری در نوار غزه شد.
پزشکیان: اگر با هم اختلاف داشته باشیم و نتوانیم سازگاری کنیم، هم شیعه آسیب می‌بیند و هم سنی/ نتیجه اختلافات و ناسازگاری‌ها فاصله گرفتن عامه مردم از دین خواهد بود پزشکیان در دیدار جمعی از نمایندگان اقوام و مذاهب: 🔹️ اگر ما با هم اختلاف داشته باشیم و نتوانیم سازگاری کنیم، هم شیعه آسیب می‌بیند و هم سنی؛ نتیجه اختلافات و ناسازگاری‌ها فاصله گرفتن عامه مردم از دین خواهد بود و لذا چاره و راهکار پیشبرد امور و تحقق اهداف ما تقویت وحدت، انسجام و رواداری است.
اعمال محدودیت تردد و اجرای تمهیدات ترافیکی اجتماع عزاداران حسینی در یوم العباس رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز از اعمال محدودیت تردد و اجرای تمهیدات ترافیکی در اجتماع عزاداران در یوم العباس مصادف با تاسوعای حسینی خبر داد. سرهنگ حمدلله رحمتی پور ضمن عرض تسلیت فرارسیدن تاسوعای حسینی اظهار داشت: به منظور برگزاری مراسم اجتماع عزاداران حسینی در یوم العباس در روز دوشنبه ۲۵ تیر ماه، ممنوعیت تردد از ساعت ۶ صبح در معابر منتهی به محلهای برگزاری مراسم در شهرستان کرج در محدوده بلوار بلال از تقاطع هفت تیر تا میدان توحید و بالعکس و در ادامه از میدان توحید تا امامزاده حسن(ع) اعمال و معابر منتهی به محل برگزاری مراسم توسط کارکنان پلیس راهور استان البرز به صورت ویژه تحت پوشش ترافیکی قرار گرفته تا عبور و مرور شهروندان تسهیل گردد. سرهنگ رحمتی پور از شهروندان درخواست کرد ضمن همکاری لازم با پلیس، وسایل نقلیه خود را در معابر منتهی به محل برگزاری مراسم و در طول بلوار بلال متوقف نکنند چرا که سبب افزایش تراکم و بروز گره های ترافیکی خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گوشه ای از اقدامات و خدمات مجموعه پلیس راه فرماندهی انتظامی استان البرز
🔻حکمت ۱۸۵ نهج البلاغه ؛ ویژگى هاى اعتقادى امام على [علیه السلام] (اخلاقى)🔻 مَا کَذَبْتُ وَلاَ کُذِّبْتُ، وَلاَ ضَلَلْتُ وَلاَ ضُلَّ بِی. امام علیه السلام فرمود : هرگز دروغ نگفته‌ام و هیچ‌ گاه دروغ به من گفته نشده است (اشاره به این‌که آنچه پیامبر به من فرموده است راست و درست بوده است) و هرگز گمراه نبوده‌ام و کسى نیز به وسیله من گمراه نشده است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تیراندازی در حین سخنرانی انتخاباتی / ترامپ زخمی شد 🔹سخنرانی انتخاباتی دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا در ایالت پنسیلوانیا به دلیل تیراندازی متوقف شد و خبرها حاکیست که او جراحت سطحی پیدا کرد. 🔹تصاویر ویدیویی و عکس‌ها نشان می‌دهد که صورت ترامپ خونین شده است. وی در حالی که توسط محافظان از زمین بلند شد، دست‌هایش مشت کرده و تکان داد. 🔹خشونت‌های مسلحانه در آمریکا مساله نگرانی‌کننده و معمول بوده و تعداد سلاح در این کشور بیشتر از جمعیت آن است.
ترامپ: گلوله به گوش راستم اصابت کرد 🔹دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در اولین اظهارنظر پس از تیراندازی در تجمع انتخاباتی‌اش در ایالت پنسیلیوانیا گفت که یک گلوله به گوش راستش اصابت کرد. 🔹رئیس جمهوری سابق آمریکا گفت: باورنکردنی است که چنین اتفاقی در کشور ما رخ می‌دهد. در حال حاضر، هیچ چیزی درباره ضارب که اکنون مرده است، مشخص نیست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 شور عزاداران حسینی کرمان در شب هشتم محرم 🔹شور حسینی شب هشتم ماه محرم نیز همچون روزهای قبل و سالیان گذشته تمامی اقشار مردم کرمان را به حسینیه ها، مساجد، تکایا و خیابان‌ها کشانده است.
تصویر منتشر شده از ضارب ترامپ 🔹برخی منابع خبری به نقل از اداره پلیس باتلر گزارش دادند ضارب «مارک ویولت» نام دارد که از اعضای سازمان چپ افراطی «آنتیفا» است. در فضای مجازی از او ویدئویی در صفحه یوتیوبش متشر شده که گفته است: «عدالت در راه است». 🔹شبکه آمریکایی فاکس نیوز گزارش داد که یکی از نمایندگان جمهوری خواه کنگره که در ردیف اول سخنرانی حضور داشته، گفت که صدای ۸ تا ۱۰ گلوله شنیده است و به نظر می رسد که چند نفر از جمعیت مورد اصابت قرار گرفته اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نبرد سنگین و خاموش سربازان گمنام امام زمان(عج) با تروریست‌ها در ۵۰ روز اخیر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تصاویری متفاوت از مراسم عزاداری شب هشتم محرم در حسینیه امام خمینی با حضور رهبر انقلاب