eitaa logo
روابط عمومی عقیدتی سیاسی پلیس البرز
338 دنبال‌کننده
10.7هزار عکس
4.7هزار ویدیو
35 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
تغییر لحن وزیر خارجه انگلیس درباره غزه؛ لندن خواستار آتش‌بس شد 🔹️وزیر امور خارجه جدید انگلیس در سفر به سرزمین‌های اشغالی خواستار آتش بس فوری در نوار غزه شد.
پزشکیان: اگر با هم اختلاف داشته باشیم و نتوانیم سازگاری کنیم، هم شیعه آسیب می‌بیند و هم سنی/ نتیجه اختلافات و ناسازگاری‌ها فاصله گرفتن عامه مردم از دین خواهد بود پزشکیان در دیدار جمعی از نمایندگان اقوام و مذاهب: 🔹️ اگر ما با هم اختلاف داشته باشیم و نتوانیم سازگاری کنیم، هم شیعه آسیب می‌بیند و هم سنی؛ نتیجه اختلافات و ناسازگاری‌ها فاصله گرفتن عامه مردم از دین خواهد بود و لذا چاره و راهکار پیشبرد امور و تحقق اهداف ما تقویت وحدت، انسجام و رواداری است.
اعمال محدودیت تردد و اجرای تمهیدات ترافیکی اجتماع عزاداران حسینی در یوم العباس رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز از اعمال محدودیت تردد و اجرای تمهیدات ترافیکی در اجتماع عزاداران در یوم العباس مصادف با تاسوعای حسینی خبر داد. سرهنگ حمدلله رحمتی پور ضمن عرض تسلیت فرارسیدن تاسوعای حسینی اظهار داشت: به منظور برگزاری مراسم اجتماع عزاداران حسینی در یوم العباس در روز دوشنبه ۲۵ تیر ماه، ممنوعیت تردد از ساعت ۶ صبح در معابر منتهی به محلهای برگزاری مراسم در شهرستان کرج در محدوده بلوار بلال از تقاطع هفت تیر تا میدان توحید و بالعکس و در ادامه از میدان توحید تا امامزاده حسن(ع) اعمال و معابر منتهی به محل برگزاری مراسم توسط کارکنان پلیس راهور استان البرز به صورت ویژه تحت پوشش ترافیکی قرار گرفته تا عبور و مرور شهروندان تسهیل گردد. سرهنگ رحمتی پور از شهروندان درخواست کرد ضمن همکاری لازم با پلیس، وسایل نقلیه خود را در معابر منتهی به محل برگزاری مراسم و در طول بلوار بلال متوقف نکنند چرا که سبب افزایش تراکم و بروز گره های ترافیکی خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گوشه ای از اقدامات و خدمات مجموعه پلیس راه فرماندهی انتظامی استان البرز
🔻حکمت ۱۸۵ نهج البلاغه ؛ ویژگى هاى اعتقادى امام على [علیه السلام] (اخلاقى)🔻 مَا کَذَبْتُ وَلاَ کُذِّبْتُ، وَلاَ ضَلَلْتُ وَلاَ ضُلَّ بِی. امام علیه السلام فرمود : هرگز دروغ نگفته‌ام و هیچ‌ گاه دروغ به من گفته نشده است (اشاره به این‌که آنچه پیامبر به من فرموده است راست و درست بوده است) و هرگز گمراه نبوده‌ام و کسى نیز به وسیله من گمراه نشده است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تیراندازی در حین سخنرانی انتخاباتی / ترامپ زخمی شد 🔹سخنرانی انتخاباتی دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا در ایالت پنسیلوانیا به دلیل تیراندازی متوقف شد و خبرها حاکیست که او جراحت سطحی پیدا کرد. 🔹تصاویر ویدیویی و عکس‌ها نشان می‌دهد که صورت ترامپ خونین شده است. وی در حالی که توسط محافظان از زمین بلند شد، دست‌هایش مشت کرده و تکان داد. 🔹خشونت‌های مسلحانه در آمریکا مساله نگرانی‌کننده و معمول بوده و تعداد سلاح در این کشور بیشتر از جمعیت آن است.
ترامپ: گلوله به گوش راستم اصابت کرد 🔹دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در اولین اظهارنظر پس از تیراندازی در تجمع انتخاباتی‌اش در ایالت پنسیلیوانیا گفت که یک گلوله به گوش راستش اصابت کرد. 🔹رئیس جمهوری سابق آمریکا گفت: باورنکردنی است که چنین اتفاقی در کشور ما رخ می‌دهد. در حال حاضر، هیچ چیزی درباره ضارب که اکنون مرده است، مشخص نیست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 شور عزاداران حسینی کرمان در شب هشتم محرم 🔹شور حسینی شب هشتم ماه محرم نیز همچون روزهای قبل و سالیان گذشته تمامی اقشار مردم کرمان را به حسینیه ها، مساجد، تکایا و خیابان‌ها کشانده است.
تصویر منتشر شده از ضارب ترامپ 🔹برخی منابع خبری به نقل از اداره پلیس باتلر گزارش دادند ضارب «مارک ویولت» نام دارد که از اعضای سازمان چپ افراطی «آنتیفا» است. در فضای مجازی از او ویدئویی در صفحه یوتیوبش متشر شده که گفته است: «عدالت در راه است». 🔹شبکه آمریکایی فاکس نیوز گزارش داد که یکی از نمایندگان جمهوری خواه کنگره که در ردیف اول سخنرانی حضور داشته، گفت که صدای ۸ تا ۱۰ گلوله شنیده است و به نظر می رسد که چند نفر از جمعیت مورد اصابت قرار گرفته اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نبرد سنگین و خاموش سربازان گمنام امام زمان(عج) با تروریست‌ها در ۵۰ روز اخیر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تصاویری متفاوت از مراسم عزاداری شب هشتم محرم در حسینیه امام خمینی با حضور رهبر انقلاب
🏴قالَ علی عَلَيْهِ السَّلامُ: 📜 بِئْسَ الزّادُ اِلَى الْمَعادِ الْعُدْوانُ عَلَى الْعِبادِ. 💬ستم بر بندگان توشه بدی‌ برای‌ جهان آخرت است. ╰┅┅❀🍃▪️🍃❀┅┅╯
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تلخى و شيرينى دنيا و آخرت 🔻مَرَارَةُ آلدُّنْيَا حَلاَوَةُ آلاْخِرَةِ، وَ حَلاَوَةُ آلدُّنْيَا مَرَارَةُ آلاْخِرَةِ 🔻 تلخى دنيا شيرينى آخرت است و شيرينى دنيا تلخى آخرت. ✍اشاره به اين‌كه بسيارى از طاعات و عبادات و انجام دادن دستورات الهى تلخ ‌كامى‌هايى دارد؛ جهاد فى سبيل الله، جهاد با هواى نفس و گاه رفتن به زيارت خانه خدا، پرداختن خمس و زكات و چشم‌پوشى از اموال حرام و مقامات عالى نامشروع، تلخى‌ها و مشكلاتى براى انسان دارد؛ ولى به يقين اين تلخى‌ها سبب شيرينى در سراى آخرت و بهشت برين است. نعمت‌هايى كه نه چشمى آن را ديده و نه گوشى سخنى از آن شنيده و نه به خاطر انسانى خطور كرده است. به عكس، بسيارى از گناهان ممكن است لذت‌بخش باشد. پيروى از هوا وهوس و عيش و نوش‌هاى گناه‌آلود و اموال فراوانى كه از طرق نامشروع تحصيل مى‌شود براى صاحبان آن‌ها لذّتى دارد؛ ولى اين لذّات، تلخ ‌كامى‌هايى را در آخرت به دنبال دارد عذاب‌هايى كه بسيار شديد و طولانى است و حتى يك روز آن را نمى‌توان تحمل كرد تا چه رسد به ساليان دراز. مقصود امام عليه السلام از اين گفتار حكيمانه اين است كه اگر در مسير اطاعت، مشكلات و شايد ناراحتى‌ها و مرارت‌هايى وجود داشته باشد، نگران نشويم آن‌ها را به جان و دل بپذيريم به اميد وعده‌هاى الهى در آخرت و به عكس اگر در گناه، لذّتى باشد از عواقب تلخ آن غافل نگرديم و كوتاه سخن اين‌كه هدف امام عليه السلام تشويق به طاعات و ترك گناهان است 📘
🔻مرا در هيئتها فراموش نكنيد. در مجلس ختم و غيره فقط و فقط روضه اباعبدالله عليه السلام خوانده شود و شما را هم سفارش ميكنم به عزاداریها كه بلا را دفع ميكند و اشک بر حسين عليه السلام كليد پيروزی است. اگر گاهی در هيئتها يک قطره از اشک برای ارباب را به من هديه كنيد از همه چيز برايم بالاتر است آنقدر كه اين يک قطره اشک را به تمام بهشت نمیفروشم. 📝شهید غلامعلی رجبی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰جت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا: ⭕️جای جای نقاط کشور امروز در رسای اباعبدالله الحسین (ع)عزاداری می‌کنند، باید ابعاد مختلف این حادثه عظیم را به مردم بشناسانیم.