eitaa logo
روابط عمومی عقیدتی سیاسی پلیس البرز
342 دنبال‌کننده
11.2هزار عکس
4.9هزار ویدیو
35 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻پوستر 👈شجاعت شهید هنیه، از دشمنانش بسیار بزرگ تر بود. 👈شهید هنیه، قهرمان مقاومت فلسطین بود
🌹🌹بِسمِ الله الرَّحمنِ الرَّحیمِ🌹🌹 ........ 🌱🌱صبح بخیر 🌱🌱....... 🗓 تقویم| جمعه ۱۱ مرداد۱۴۰۳ ۲ آگوست ۲۰۲۴ میلادی ۲۷ محرم ۱۴۴۶ هجری قمری 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸 قَالَ علی (علیه السلام): عَرَفْتُ اللَّهَ سُبْحَانَهُ بِفَسْخِ الْعَزَائِمِ، وَ حَلِّ الْعُقُودِ، وَ نَقْضِ الْهِمَم. خداشناسى در حوادث روزگار (اعتقادى): و درود خدا بر او، فرمود: خدا را از سست شدن اراده هاى قوى، گشوده شدن گره هاى دشوار، و درهم شكسته شدن تصميم ها، شناختم. حکمت ۲۵۰ نهج البلاغه 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
🔻شهادت در راه عزت شهید اسماعیل هنیه: 🚩 ما سنگینی امانت و مسئولیت قضیه فلسطین را احساس می کنیم و این مسئولیت هزینه هایی دارد و ما برای آن آماده هستیم؛ شهادت در راه خدا، شهادت در راه فلسطین و شهادت در راه عزت و سربلندی این امت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔻🔺 فاصله مرزهای شش‌‎گانه تا شهر‎های عراق 🔹با آغاز رسمی عملیات سفر اربعین از ابتدای ماه صفر 6 مرز مهران، شلمچه، چذابه، خسروی، تمرچین و باشماق از روز جمعه 27 مرداد پذیرای زائران اربعین شده‌اند. 🔹ستاد مرکزی اربعین طی اطلاعیه‌ای از زائرانی که در مسیر مهران هستند، درخواست کرد تا از مرز خسروی، تمرچین و باشماق به عراق سفر کنند.
درخواست پلیس آگاهی استان برای شناسایی پسربچه گمشده پلیس آگاهی استان از شهروندان خواست در صورت مشاهده کودک گمشده موضوع را در اسرع وقت از طریق تماس با سامانه 110 با پلیس در میان بگذارند.  
📸«نمازِ ولی‌فقیه شیعه بر مُجاهدِ اهل تسنن»
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداري پليس آگاهي فراجا با اشاره به انهدام باند توزيع سکه هاي تقلبي طلا در غرب کشور به شهروندان توصيه کرد: سكه‌هاي طلا را از مغازه‌هاي معتبر، آشنا و با أخذ فاكتور رسمي خريداري کنيد  
💥آزادی گروگان ۱۴ ساله، پس از ماموریت بیست روزه پلیس آگاهی استان در ایرانشهر فرمانده انتظامی استان کرمان، از آزادی پسر نوجوان که حدود ۲ ماه قبل، در ازای پرداخت صد میلیارد ریال به گرو گرفته شده بود خبر داد. سردار «فرشید» در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع آدم ربایی یک پسر بچه ۱۴ ساله در اوایل اردیبهشت ماه از شهر کرمان، مأموران پلیس آگاهی پس از چند هفته فعالیت اطلاعاتی، دو نفر از عاملان ربودن این فرد را در ایرانشهر شناسایی و با تعقیب و مراقبت هوشمندانه، آنان را در محدوده شهرستان نرماشیر دستگیر کردند. وی افزود: به رغم تلاش بی وقفه ماموران، رهایی پسربچه گروگان گرفته شده در همان زمان محقق نشد، اما در نهایت با ماموریت ۲۰ روزه مأموران پلیس آگاهی استان در شهرستان ایرانشهر، هویت عاملان اصلی گروگان گیری و نگهداری این پسربچه شناسایی و این پسر نوجوان از دست آدم ربایان آزاد شد. فرمانده انتظامی استان با اشاره به تحویل نوجوان ۱۴ ساله به خانواده اش تصریح کرد: پی‌جویی های پلیس برای دستگیری سایر عاملان این گروگان گیری و دیگر رابطان و عوامل دخیل ادامه دارد.
🔻رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور حجت الاسلام والمسلمین "سید علیرضا ادیانی" 🔻یقیناً به تعبیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، شخصیت های برجسته ای همانند شهید اسماعیل هنیه که عمرشان را در راه مجاهدت و مبارزه گذرانده اند، حیف است که در بستر بیماری بمیرند اینها شایسته مرگی فراتر از مرگ های طبیعی هستند، مرگی عزتمندانه و مردانه همانند زندگی شرافتمندانه ای که داشتند.
السلام علیک یا صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف
🔻حجاب و عفاف در قرآن کریم👇 🌹ای فرزندان آدم، محققا ما لباسی که ستر عورات شما کند و جامه‌هایی که به آن تن را بیارایید برای شما فرستادیم، و لباس تقوا نیکوترین جامه است. این سخنان همه از آیات خداست (که به بندگان فرستادیم) شاید خدا را یاد آرند. آیه۲۶سوره اعراف 🔻محل نزول: 🌹این آیه در مکه بر پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله نازل گردیده است.  🔻شأن نزول: 🌹سبب نزول آیة چنین بوده كه مشركین عرب از طوایف ثقیف و بنى‌عامر بن صعصعة و خزاعة و بنى مدلج و جماعت دیگر را عادت بر آن بود كه با حالت برهنگى خانه كعبه را طواف می‌نمودند. مردان در همه اوقات و زنان در اوقات شب و طواف با حالت برهنگى و جامه كندن را نوعى از عبادت محسوب می‌داشتند و به گمان خود چنین مى گفتند: لباسى را كه با آن به گناه پرداخته ایم، روا نباشد كه با آن به طواف خانه كعبه پردازیم. سپس خداوند این آیه را فرستاد و آنان را از طواف خانه كعبه با برهنه بودن بازداشته و به آن‌ها فهمانید كه پوشانیدن عورت و پرهیزكاربودن و كار نیك انجام دادن بهتر از جامه كندن و با برهنگى طواف خانه كعبه كردن است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
𖣔﷽𖣔 🔻 لَاتُقَاتِلُوهُمْ حَتَّى يَبْدَءُوكُمْ، فَإِنَّكُمْ بِحَمْدِ اللَّهِ عَلَى حُجَّةٍ 🔻 با دشمن جنگ را آغاز نكنيد تا آنها شروع كنند، زيرا بحمد اللّه حجّت با شماست! 🔻(نامه ۱۴ نهج البلاغه)
🔻حکمت ۲۲۳ نهج البلاغه ؛ حیاء و عیب پوشى(اخلاقى، اجتماعى)🔻 مَنْ کَسَاهُ الْحَیَاءُ ثَوْبَهُ، لَمْ یَرَ النَّاسُ عَیْبَهُ. امام(علیه السلام) فرمود: کسى که حیا لباس خود را بر او بپوشاند، مردم عیب او را نخواهند دید.
پیام سردار سلامی در پی شهادت شهید فواد شکر به صهیونیست ها: حامیان آن باید منتظر خشم مقدس و انتقام سخت و حتمی مجاهدان مومن، مصمم و بااراده اضلاع مقاومت اسلامی و خونخواهی آن‌ها باشند.
👤سید حسن نصرالله: بيننا و بينكم الايام و الليالی و الميدان بین ما و شما روزها و شبها و میدان جنگ است...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 امام خمینی (ره) | عبارت کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا نه به این معناست که هر روز بنشینید و گریه کنید...
▪️برق غضبی که چشم رهبر دارد ▫️گویا که بنای فتح خیبر دارد✌🏽 ‌
🔲 کاخی که اسماعیل هنیه و فرزندانش در آن زندگی کردند و در آخر کوچک و بزرگ به شهادت رسیدند ....