eitaa logo
روابط عمومی عقیدتی سیاسی پلیس البرز
342 دنبال‌کننده
11.2هزار عکس
4.9هزار ویدیو
35 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻رد پای رفتنشان، تا ابد بر شانه‌های زمانه باقیست... قطعا اگر ایثارشان نبود، آثاری از امنیت و آسایش در کشور نبود...
🔻بیانات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در دیدار با ورزشکاران در چنین شرایطی هنگامی که یک زن مسلمان ایرانی و دارای حجاب، بر سکوی قهرمانی می ایستد و همه را وادار به تکریم می کند، کار با عظمتی انجام شده است..
🔻 دستورات رهبری به مسئولین جهت برخورد با گناهان علنی 1️⃣ امام خامنه‌ای : نظام جمهوری اسلامی در مقابل هنجارشکنی دینی هم وظیفه دارد؛ نباید کوتاهی کنیم و مسئولین و آحاد مردم و آمرین به معروف و ناهین از منکر، در این زمینه وظیفه‌ خودشان را باید انجام بدهند. (۱۴۰۳/۰۱/۲۲) 2️⃣ امام خامنه‌ای : بنده معتقدم در دولت، در قوه‌ قضائیه، در بخش‌های مختلف، در این زمینه مسئولیت وجود دارد که بایستی به مسئولیت‌های قانونی و شرعی خودشان عمل کنند. (۱۴۰۳/۰۱/۱۵) 3️⃣ امام خامنه‌ای : مسئله‌ حجاب محدودیت شرعی و قانونی است؛ آنجا محدودیت دولتی نیست، قانونی است و شرعی است؛ کشف حجاب، حرام شرعی و حرام سیاسی است. (۱۴۰۲/۰۱/۱۵) 4️⃣ امام خامنه‌ای : الان شما امکان دارید دیگر؛ قوه‌ قضاییه یعنی قضای کشور، دادگستری کشور دست شما است؛ این امکان شما است که از این امکان باید حداکثر استفاده را بکنید، بیشترین استفاده را باید بکنید در جهت همین «اَقَامُوا الصَّلَوةَ وَ آتَوُا الزَّکَوةَ وَ اَمَرُوا بِالمَعرُوفِ وَ نَهَوا عَنِ المُنکَر» و بقیه‌ چیزهایی که در قرآن به عنوان وظیفه ذکر شده. باید استفاده کنید؛ اگر استفاده نکردید، نعمت، تضییع شده است. (۱۴۰۱/۰۴/۰۷) 5️⃣ امام خامنه‌ای : ابراز نگرانی نسبت به مسئله حجاب در جامعه، بجا و صحیح است. حجاب یک حکم شرعی و یک مسئله‌ قانونی است و در این زمینه باید در درجه‌ اول، دستگاه‌های دولتی و حکومتی و مدیران ‌آنها مراقبت کنند تا بر اساس قانون عمل شود‌. (‌۱۳۹۸/۰۵/۳۰)
دعای امام حسن علیه السلام هنگام ورود به مسجد 🕌 🍀 و هنگامى به مى رسيد سر خود را به سوى آسمان بلند مى كرد و مى گفت: إلهى ضَيْفُكَ بِبابِكَ، يا مُحسنُ قَدْ أَتاكَ الْمُسي ءُ، فَتَجاوَز عَن قَبيح ما عِندي بِجَميلِ ما عِنْدَك يا كريم. 💠 پروردگارا! ميهمان تو درِ خانه ات ايستاده است، اى نيكوكار بنده گنهكارى نزد تو آمده است، به خوبى هاى خودت از بديها و زشتيهاى من درگذر، اى بزرگوار بخشنده. 📚 قطره ای از دریای فضایل اهل بیت علیهم السلام ، ج ۱، ص ۴۳۹.
💠پيامبر خدا صلى الله عليه و آله 🔸إنَّ لِلْقُلُوبِ صَدَأً كَصَدَإِ اَلنُّحَاسِ فَاجْلُوهَا بِالاِسْتِغْفَارِ 🔹دلها نيز، همچون مس، زنگار مى بندد، پس آنها را با استغفار صيقل دهيد 📗وسائل الشیعه ج7 ص176
حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در مراسم رونمایی از ۴عنوان کتاب انتشارات خط مقدم: دوران دفاع مقدس، اوج افتخار و عزت و اقتدار ملت عزیز ایران است. هر چه ما از رشادت ها و فداکاری های یاران امام حسین علیه السلام در روز عاشورا شنیدیم در دوران دفاع مقدس با چشم و به عینه دیدیم.مقام معظم رهبری در لشکر همیشه پیروز محمد رسول الله ص فرمودند یکی از وظایف و تکالیف من رهبری این است نگذارم شعله جهاد و شهادت در کشور خاموش شود. ایشان افزود: راه زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا، استفاده از زبان هنر و ادبیات و تولید و انتشار آثار مکتوب و تصویری و رسانه ای در زمینه دفاع مقدس است و باید از همه ظرفیت ها و فرصت ها برای انتقال فرهنگ و مفاهیم و ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان جامعه استفاده کنیم.
آیت‌الله بهجت(رضوان الله تعالی علیه): خوب است که انسان اسم خود را در هر کار خیری بنویسد و خود را شریک گرداند؛ زیرا فردای قیامت معلوم نیست کدام قبول و کدام رد می‌شود. 📚در محضر بهجت، ج١، ص٢٨ ┄┄┅┅┅❅🌼❅┅┅┅┄┄
▪️از این مرافعه بی فتح بر نمی‌گردیم ▫️مگر که مرکب ما بی سوار برگردد.
29.45M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻تلنگر به اتحادیه اروپا و کاخ سفید! ▪️ایران جواد ظریف نیست ▪️ایران حسن روحانی نیست ▪️ایران یعنی سیدعلی خامنه‌ای
39.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻چرا نباید در ساختمان های بلندمرتبه زندگی کرد؟! ▪️مطالعه‌ای شنیدنی در آمریکا در مورد اثرات حضور اَجنّه در زندگی انسان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🖤کدام سرتیپی حاضر است روی درجه خود را بپوشاند تا وقتی با سرباز صحبت میکند سرباز احساس راحتی کند درود بر این انسان بی ادعا شهید حاج احمد کاظمی را میگویم.🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥ببینیم یادگاران شهدا را ... 🔻 بدرقه و همراهی فرزندان گرامی شهید معظم " مسعود تقی لو " توسط پلیس خدابنده از خانه تا مدرسه روز اول مهر
🔴 دستورات رهبری به مسئولین جهت برخورد با گناهان علنی ✍️ #️⃣ 1️⃣ امام خامنه‌ای : نظام جمهوری اسلامی در مقابل هنجارشکنی دینی هم وظیفه دارد؛ نباید کوتاهی کنیم و مسئولین و آحاد مردم و آمرین به معروف و ناهین از منکر، در این زمینه وظیفه‌ خودشان را باید انجام بدهند. (۱۴۰۳/۰۱/۲۲) 2️⃣ امام خامنه‌ای : بنده معتقدم در دولت، در قوه‌ قضائیه، در بخش‌های مختلف، در این زمینه مسئولیت وجود دارد که بایستی به مسئولیت‌های قانونی و شرعی خودشان عمل کنند. (۱۴۰۳/۰۱/۱۵) 3️⃣ امام خامنه‌ای : مسئله‌ حجاب محدودیت شرعی و قانونی است؛ آنجا محدودیت دولتی نیست، قانونی است و شرعی است؛ کشف حجاب، حرام شرعی و حرام سیاسی است. (۱۴۰۲/۰۱/۱۵) 4️⃣ امام خامنه‌ای : الان شما امکان دارید دیگر؛ قوه‌ قضاییه یعنی قضای کشور، دادگستری کشور دست شما است؛ این امکان شما است که از این امکان باید حداکثر استفاده را بکنید، بیشترین استفاده را باید بکنید در جهت همین «اَقَامُوا الصَّلَوةَ وَ آتَوُا الزَّکَوةَ وَ اَمَرُوا بِالمَعرُوفِ وَ نَهَوا عَنِ المُنکَر» و بقیه‌ چیزهایی که در قرآن به عنوان وظیفه ذکر شده. باید استفاده کنید؛ اگر استفاده نکردید، نعمت، تضییع شده است. (۱۴۰۱/۰۴/۰۷) 5️⃣ امام خامنه‌ای : ابراز نگرانی نسبت به مسئله حجاب در جامعه، بجا و صحیح است. حجاب یک حکم شرعی و یک مسئله‌ قانونی است و در این زمینه باید در درجه‌ اول، دستگاه‌های دولتی و حکومتی و مدیران ‌آنها مراقبت کنند تا بر اساس قانون عمل شود‌. (‌۱۳۹۸/۰۵/۳۰) 6️⃣ امام خامنه‌ای : امام در مقابل یک منکر ‌واضحی که به وسیله‌ پهلوی و دنباله‌های پهلوی در کشور به وجود آمده بود، مثل کوه ایستاد، گفت باید حجاب وجود داشته ‌باشد. در مقابل همه‌ منکرات، امام همین جور محکم ایستاد. در مقابل حرام الهی، امام بزرگوار می‌ایستاد و ایستاد؛ این حرام الهی ‌بود. (۱۳۹۶/۱۲/۱۷) 7️⃣ امام خامنه‌ای : آنچه در مقابل چشم مردم است، در محیط جامعه است، حکومت اسلامی مثل حکومت امیرالمؤمنین، مثل ‌حکومت پیغمبر وظیفه دارد در مقابل آن بایستد. شارع مقدس بر حکومت ‌اسلامی تکلیف کرده است که مانع از رواج حرام الهی در جامعه بشود؛ حکومت اسلامی موظف است در مقابل حرام بایستد، در ‌مقابل گناه بایستد. (۱۳۹۶/۱۲/۱۷) 8️⃣ امام خامنه‌ای : با شيوع منکرات و با تظاهر به آن بايد مقابله کرد. اسلام مرتکب منکر را نصيحت و هدايت می‌کند؛ اما حد هم برای او می‌گذارد. با صرف زبان و توصيه نمی‌شود کاری کرد؛ قدرت نظام بايد جلو سير فحشا و فساد را بگيرد. همه مسئولان بخش‌های مختلف کشور در اين زمينه مسئولند. (۱۳۸۰/۰۵/۱۱)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اتحادیه اروپا! ایران جواد ظریف نیست کاخ سفید! ایران حسن روحانی نیست ایران یعنی سید علی خامنه‌ای
🔻وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ
🔻امام خمینی (ره): 🔰من از سالهای طولانی راجع به اسرائیل و راجع به جنایات او همیشه در خطبه ها، در‏‎ ‎‏نوشته ها، گوشزد کرده ام به مسلمین که این یک غدۀ سرطانی است در یک گوشۀ ممالک‏‎ ‎‏اسلامی، و اینطور نیست که اکتفا بکند به همان «قدس» و اینها، اینها بنایشان بر این است‏‎ ‎‏که پیش بروند؛ یعنی اینها تابع سیاست امریکا هستند. امریکا هم آمالش فقط یکجا‏‎ ‎‏نیست، چنانچه همۀ ابرقدرتها می خواهند همۀ ممالک را تحت سیطره قرار بدهند.(صحیفه امام:ج۱۲،ص۳۱۸)
🔻امام سجاد(ع) :کشته شدن عادت ما و شهادت کرامت ماست. حدیث 118جلد 45بحار