eitaa logo
روابط عمومی ف. انتظامی خوزستان
449 دنبال‌کننده
8.1هزار عکس
2.4هزار ویدیو
33 فایل
نیروی انتظامی مظهر اقتدار و امنیت کشور است. امام خامنه ای ( مد ظله العالی )
مشاهده در ایتا
دانلود
✌️از جمله نشانه‌های نزدیک شدن ما به قله: 👈🏻 خارج‌شدن مفتضحانه‌ی آمریکا از افغانستان 👈🏻 شکست مفتضحانه‌ی آمریکا و متحدانش به دست حاج‌قاسم از طریق شکست داعش 👈 عملیات طوفان الاقصی 👈مقاومت بی‌نظیر مردم غزه و رهبران حماس 👈🏻 دفاع بی‌نظیر حزب‌الله لبنان از مردم مظلوم غزه 👈 حماسه‌آفرینی‌‌های انصارالله یمن در مقابل آمریکا و اسرائیل 👈جنبش دانشجویان آمریکا و اروپا علیه اسرائیل 👈🏻 درخشش رویش‌های انقلاب در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی 👈🏻 نفرت مردم از انفعال و محافظه‌کاری مسئولان و بیعت مجدد امت حزب‌الله با امام‌المسلمین در جمعه‌ی نصر
🔻ولادت امام حسن عسگری علیه السلام مبارک
تشییع پیکر شهید نیلفروشان در مشهد، تهران و اصفهان ‌ ▪️امام خامنه‌ای بر پیکر شهید نماز می‌خوانند فرمانده سپاه اصفهان: 🔹علاوه بر اصفهان قرار است که در مشهد و تهران هم مراسم تشییع برگزار شود و باید فعلا منتظر باشیم که پیکر مطهر شهید به ایران منتقل شود و بعد از آن برنامه مراسمات اعلام خواهد شد. 🔹طبق برنامه‌ریزی انجام شده پیکر مطهر شهید نیلفروشان بعد از بازگشت به وطن، ابتدا به مشهد مقدس و تهران منتقل خواهد شد و مقام معظم رهبری نماز میت را اقامه خواهند کرد و بعد از آن پیکر شهید در اصفهان تشییع خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سردار رادان: ادامۀ یاوه‌گویی صهیونیست‌ها با «وعدۀ صادق۳» روبه‌رو خواهد شد.
صدور گواهینامه‌های ۲ زبانه برای اولین بار در کشور 🔹رئیس مرکز صدور گواهینامه راهور فراجا: صدور گواهینامه‌های ۲ زبانه امکان رانندگی شهروندان در کشورهای خارجی بدون نیاز به ترجمه را فراهم آورده است. 🔹این گواهینامه ۲ زبانه به صورت رسمی در بیش از ۷۴ کشور جهان معتبر است. 🔹توافقات متقابل با سایر کشورها در حال انجام است.
📌 یکشنبه ☀️ ۲۲ مهر ۱۴۰۳ هجری شمسی 🌙 ۹ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ هجری قمری 🎄 13 اکتبر 2024 میلادی 📎
🌷 پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) : 🖌 دعای مادر از موانع اجابت می گذرد. 📕 مشکات الانوار ، ص۲۷۲
🔹رادیو ارتش رژیم صهیونیستی: آمریکا برای دفاع از اسرائیل در برابر حمله بعدی ایران، سامانه ضد موشکی تاد را در این کشور (سرزمین های اشغالی) مستقر کرده است.
🔹بلوف نتانیاهو ۲ ماه بیشتر دوام نیاورد ▫️گزارش رسانه‌های غربی از احتمال ارسال سامانه‌های پدافند هوایی «تاد» از آمریکا برای اسرائیل، برخی را به یاد بلوف ۲ ماه پیش نتانیاهو انداخته است. ▫️نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ۱۸ مرداد ماه گفته بود که اسرائیل نیازی به کمک کسی ندارد و خودش می‌تواند از خود در برابر حماس، حزب‌الله، انصارالله و ایران دفاع کند! ▫️اکنون سامانه‌های تاد که گویا قرار است به همراه اپراتورهای آمریکایی به فلسطین اشغالی ارسال شوند، نشان می‌دهند که عملیات وعده صادق ۲ با داشته‌های رژیم اشغالگر چه کرده است. ▫️باراک راوید، تحلیل‌گر صهیونیست شبکۀ سی‌ان‌ان در ایکس نوشت: «اگر آمریکا در اسرائیل سامانه‌های پدافندی مستقر کند، این اقدام با اساس سخنان نتانیاهو که گفته بود اسرائیل می‌تواند از خودش دفاع کند در تناقض است».
📣جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری سردار شهید عباس نیلفروشان 🔺روابط عمومی سپاه پاسداران اعلام کرد روز دوشنبه ۲۳ مهر ماه پس از انتقال پیکر مطهر شهید، مراسم تشییع و طواف در شهرهای نجف، کربلا و مشهد برگزار می شود. 🔺روز سه شنبه ۲۴ مهر ماه ساعت ۹ صبح مراسم تشییع در میدان امام حسین علیه السلام تهران برگزار خواهد شد. 🔺مراسم وداع در روز چهارشنبه در اصفهان، تشییع و خاکسپاری در بعد از ظهر پنجشنبه ۲۶ مهر ماه در اصفهان برگزار خواهد شد.
▪️زخمی به جگر داشت و در تب می‌سوخت ▪️از داغ برادرش مرتب می‌سوخت ▪️هر جا که سَرِ دردِ دِلش وا می‌شد ▪️می‌گفت: امان از دل زینب... می‌سوخت 🍀وفات کریمۀ اهل بیت، اخت الرضا، حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیهما تسلیت باد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📌 دوشنبه ☀️ ۲۳ مهر ۱۴۰۳ هجری شمسی 🌙 ۱۰ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ هجری قمری 🎄 14 اکتبر 2024 میلادی
🍁السَّلاَمُ عَلَى بَقِيَّةِ اللَّهِ فِي بِلاَدِهِ وَ حُجَّتِهِ عَلَى عِبَادِهِ... ☀️سلام بر مولایی که زمینیان، عطر خدا را از وجود او استشمام می کنند؛ سلام بر او و بر روزی که حکومت خدا را روی زمین برپا خواهد کرد. 📙صحیفه مهدیه، زیارت پنجم حضرت بقیة الله، ص 631.
♦️قابل توجه دانش‌آموزان 🔥مدارس شهرهای اهواز، حمیدیه، کارون، باوی، رامهرمز، بهبهان و هویزه تعطیل شد 🔹به علت آلودگی هوا در شهرهای اهواز ، حمیدیه ، باوی ، کارون ، رامهرمز ، بهبهان و هویزه فعالیت آموزشی کلیه مدارس تعطیل شد.
📷 تصاویری از حضور رهبر انقلاب در حرم حضرت معصومه (س) 🔹حضرت آیت‌الله خامنه‌ای:«قم، حرم مطهّر و مضجع شریف حضرت فاطمه معصومه علیها سلام است؛ آن بزرگواری که این سرچشمه جوشان و خروشان نخستین بار از کنار مرقد او جوشید و برکاتش به همه عالم و بخصوص به دنیای اسلام رسید.» ۷۹/۷/۱۴
هم اکنون آغاز جلسه قرارگاه فرهنگی اربعین حسینی با حضور ریاست محترم سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران