🛑 او #غریب است ....
🖇 #اللهم_عجل_لولیک_الفرج
👤 سیدمحمدتقی موسوی اصفهانی - صاحب کتاب مکیال المکارم مینویسد:
📌بدان که غربت دو معنا دارد:
۱. دوری از خاندان، وطن و شهر
۲. کمی یاوران
و #امام_زمان به هر دو معنی غریب است.
پس ای بندگان خدا یاریاش کنید.
ای بندگان خدا کمکش کنید...
📚مکیال المکارم، ج۱، ص۱۷۹
💠بدون شرح... 💔😭
الروافض الحيدري
@ravafez_alhaydari
🛑 بزرگداشت دشمنان اهلبیت !!!!
🔰 پرچم رسمی کشور #فلسطین اشغالی مشتمل بر چهار رنگ است:
سیاه / سفید / سبز / قرمز 🇵🇸
که هرکدام از این رنگ ها برای یادبود و بزرگداشت یکی از سلسله حکومت های اسلامی دشمن اهلبیت هست مثلا:
🔴رنگ قرمز : بزرگداشت خوارج
⚫️رنگ سیاه: بزرگداشت بنی عباس
⚪️رنگ سفید: بزرگداشت بنی امیه
📚 سایت رسمی انجمن دانشگاهی فلسطین
🌐 http://passia.org/page/23
📛قابل توجه عزیزانی که این پرچم را در امکان مقدس و حرم های مطهر و مساجد امثاله به اهتزار در اورده اند؛ بدانید این کار فقط تکریم دشمنان اهلبیت است.
#طوفان_الاقصی #غزه
الروافض الحيدري
@ravafez_alhaydari
🛑 تا #قیامت دامان شان به #خون_اهلبیت آغشته است!!!
🖇 #دوشنبه_های_برائتی
🌸 امام صادق صلواتاللهعلیه فرمودند:
✅لَعَنَ اَللَّهُ اَلْقَدَرِيَّةَ لَعَنَ اَللَّهُ اَلْحَرُورِيَّةَ لَعَنَ اَللَّهُ اَلْمُرْجِئَةَ لَعَنَ اَللَّهُ اَلْمُرْجِئَةَ ، قُلْتُ لَهُ جُعِلْتُ فِدَاكَ كَيْفَ لَعَنْتَ هَؤُلاَءِ مَرَّةً ، وَ لَعَنْتَ هَؤُلاَءِ مَرَّتَيْنِ فَقَالَ: إِنَّ هَؤُلاَءِ زَعَمُوا أَنَّ اَلَّذِينَ قَتَلُونَا مُؤْمِنِينَ...
🔰لعنت خدا بر گروه قدریه¹ ، لعنت خدا بر گروه حَروریه² ، لعنت خدا بر گروه مُرجِئه³ و باز لعنت خدا بر مرجئه
سپس راوی به امام گفت: فدایت شوم چرا همه را یک مرتبه لعن کردی ولی #مرجئه را دو مرتبه لعن کردی؟!
امام فرمودند: همانا مرجئه معقتد بودند که #قاتلین ما اهلبیت #مسلمان هستند!
پس دامان همه ی آنها تا قیامت به #خون ما اهلبیت آغشته است.
📚التفسير (للعیاشی) ج ۱، ص ۲۰۸
💠 امام در این روایت چند گروه #اهلسنت را لعن کرده اند و این یعنی لعن بعض این جماعت جایز است اما در روایات دیگر این لعن به صورت مطلق نیز آمده که که ذکر کردیم.
💠 طبق فرمایش حضرت هرکسی که قاتلین و دشمنان اهلبیت (مثل ابوبکر و عمر و...) را مسلمان (چه فقهی چه کلامی) بداند در جنایت انها #شریک اند و لعن شان جایز است.
➖➖➖➖➖➖➖
۱-قدریه گروهی از اهلسنت هستند که قائل اند خداوند نمی تواند هیچ دخالتی در افعال بندگانش داشته باشد.
۲-حروریه همان خوارج هستند.
۳-مرجئه گروه دیگری از اهلسنت هستند که قائل اند هیچ کسی به واسطه گناهانش جهنمی نمیشود.
#برائت #تبری #تولی #لعن
الروافض الحيدري
@ravafez_alhaydari
🛑 زنده به گور کردن دختران توسط عمر بن خطاب (به روایت اهلسنت)
🖇 #مطاعن
👤محدث بزرگ اهلسنت طبرانی روایت کرده است:
✅حَدَّثَنَا عَبْدَانُ بْنُ أَحْمَدَ، ثَنَا الْحُسَیْنُ بْنُ مَهْدِیٍّ الْأُبُلِّیُّ، ثَنَا عَبْدُ الرَّزَّاقِ، أَنَا إِسْرَائِیلُ، ثَنَا سِمَاکُ بْنُ حَرْبٍ، قَالَ: سَمِعْتَ النُّعْمَانَ بْنَ بَشِیرٍ، یَقُولُ: سَمِعْتُ عُمَرَ بْنَ الْخَطَّابِ، یَقُولُ وَسُئِلَ عَنْ قَوْلِهِ {وَإِذَا الْمَوْءُودَةُ سُئِلَتْ} قَالَ: جَاءَ قَیْسُ بْنُ عَاصِمٍ إِلَى رَسُولِ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَیْهِ وَسَلَّمَ قَالَ: إِنِّی وَأَدَتُ ثَمَانِیَ بَنَاتٍ لِی فِی الْجَاهِلِیَّةِ، قَالَ: «أَعْتِقْ عَنْ کُلِّ وَاحِدَةٍ مِنْهَا رَقَبَةً» ، قُلْتُ: إِنِّی صَاحِبُ إِبِلٍ، قَالَ: «اهْدِ إِنْ شِئْتَ عَنْ کُلِّ وَاحِدَةٍ مِنْهُنَّ بَدَنَةً»
🔰نعمان بن بشیر مىگوید: که از عمر بن الخطاب در باره تفسیر آیه «وإذا الموؤودة سئلت» شنیدم که مىگفت: قیس بن عاصم نزد رسول خدا(ص) آمد و گفت: من در زمان جاهلیت هشت دختر خود را زنده به گور کردم، چه کار کنم؟ آن حضرت فرمود: براى هر کدام از آنها یک بنده آزاد کن، من (عمر) گفتم: من چوپان شتر بودم، آن حضرت فرمود: اگر خواستى براى هر کدام از آنها یک شتر اهداء کن
📚المعجم الکبیر.ج18 ص337
📚مسند البزار.ج1 ص355.
✅ هیثمی نوشته حدیث موثق است.
#طوفان_الاقصی #فلسطین
الروافض الحيدري
@ravafez_alhaydari
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صلی الله علیک یا اباعبدالله الحسین 🍃
شب جمعه ست هوایت نکنم میمیرم
من اگر گریه برات نکنم میمیرم 💔
صلی الله علیک یا اباالفضل العباس🌱
#امام_زمان #طوفان_الاقصی #فلسطین
الروافض الحيدري
@ravafez_alhaydari
🛑 #هدایتگرِ امت #اسلام بعد رسول الله [به روایت اهلسنت]
#نقل_فضائل_از_کتب_مخالفین
👤 ابن حجر #عسقلانی از علمای بزرگ اهلسنت روایت کرده:
✅أخرجه الطبري بإسناد حسن من طريق سعيد بن جبير عن ابن عباس قال : « لما نزلت هذه الآية وضع رسول اللہ ﷺ یده على صدره وقال : أنا المنذر . وأوما إلى علي وقال أنت الهادي بك يهتدي المهتدون بعدي
🔰 «وقتی این آیه نازل شد:
📜 إِنَّمَا أَنْتَ مُنْذِرٌ ۖ وَلِكُلِّ قَوْمٍ هَادٍ
رسول خدا (صلی الله علیه و آله) دستش را بر سینهاش گذاشت و فرمود:👈 «من #منذر هستم و سپس به سوی #علی (علیه السلام) اشاره کرد و فرمود: تو #هادی (هدایتگر) هستی؛ به وسیلۀ تو هدایت شدگان بعد از من هدایت میشوند.
📚فتح الباري بشرح صحيح البخاري،ج۱۰ص۲۶۰
✅این حدیث را #سیوطی در جامع الاحاديث و #عبد_الباري در الروايات التفسيرية هم #تصحیح کردهاند.
سوال از اهلسنت⁉️⁉️
۱-بین #صحابه بعد از رسول الله به چه کسی باید مراجعه میشد⁉️
۲-چرا بعد از پیامبر به هادی امت #تمسک نکردید⁉️
۳-حکم صحابه ای که خود را بر امیرالمؤمنین #مقدم کردند در امر هدایت چیست⁉️
الروافض الحيدري
@ravafez_alhaydari
🛑 مظلومانه هم کشته شود شهید نیست و بهشت نمی رود.
🖇 #سنی_شهید_نیست (۱)
🖇 #ولایت_اهلبیت_شرط_قبولی_اعمال (۱)
🌸رسول اكرم صلّى اللّٰه عليه و آله فرمودند:
َ ✅يَا عَلِيُّ لَوْ أَنَّ عَبْداً عَبَدَ اَللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ مِثْلَ مَا أَقَامَ نُوحٌ فِي قَوْمِهِ وَ كَانَ لَهُ مِثْلُ جَبَلِ أُحُدٍ ذَهَبٌ فَأَنْفَقَهُ فِي سَبِيلِ اَللَّهِ وَ مُدَّ فِي عُمُرِهِ حَتَّى حَجَّ أَلْفَ عَامٍ عَلَى قَدَمَيْهِ ثُمَّ قُتِلَ بَيْنَ اَلصَّفَا وَ اَلْمَرْوَةِ مَظْلُوماً ثم لم يوالك يا علي لم يشم رائحه الجنه و لم يدخلها
🔰اى على! اگر بندهاى همانند عبادت نوح در ميان قوم خود خدا را عبادت كند و به سنگينى كوه احد، طلا در راه خدا انفاق كند و آن قدر عمر وى طولانى شود كه هزار حج، پياده انجام دهد، سپس در بين
صفا و مروه در حال مظلوميّت كشته شود و با اين همه اعمال، ولايت تو را نپذيرفته باشد و از رهبرى تو تمرّد نمايد، بوى بهشت را استشمام نمىكند و راهى به آن نخواهد يافت.
📚کشف اليقين ج ۱، ص ۲۲۶
💠 برای بسیاری از مؤمنین سوال شده آیا کشته های فلسطینی و... که سنی مذهب هستند شهید هستند یا خیر ؛ ان شاءالله در یک سلسله پست از روایات ثابت خواهیم کرد که شرط شهادت ولایت امیرالمؤمنین است و کسی که بدون ولایت کشته شود ولو در دفاع از اسلام و مسلمین باز هم شهید نیست.
💠 در اینکه بهشتی هستند یا نه طبق روایات ان دسته از انها که مستضعف هستند مثل کودکان شان حکم شان با خدا است و مابقی هم که روشن است.
💠 نه تنها شهادت که شرط ثبت و قبولی ما بقی اعمال نیز ولایت است.
#ِغزه #طوفان_الاقصی #مقاومت
الروافض الحيدري
@ravafez_alhaydari
🛑 هزار #چشم را کور کرد.
🖇 اخر ربیع الثانی روز به درک واصل شدن خالد بن ولید لعنت الله علیه🥳
👤 #طبری مورخ بزرگ #اهلسنت در جریان فتوحات خلفا در یکی از جنایات خالد مینويسد:
✅قَدِمَ خَالِدٌ عَلَى الْمُقَدِّمَةِ، فَأَطَافَ بِالْخَنْدَقِ، وَأَنْشَبَ الْقِتَالَ، وَكَانَ قَلِيلَ الصَّبْرِ عَنْهُ إِذَا رَآهُ أَوْ سَمِعَ بِهِ، وَتَقَدَّمَ إِلَى رُمَاتِهِ، فَأَوْصَاهُمْ وَقَالَ:
إِنِّي أَرَى أَقْوَامًا لا عِلْمَ لَهُمْ بِالْحَرْبِ، فَارْمُوا عُيُونَهُمْ وَلا تَوَخُّوا غَيْرَهَا، فَرَمَوْا رَشْقًا وَاحِدًا، ثُمَّ تَابَعُوا، فَفُقِئَ أَلْفُ عَيْنٍ يَوْمَئِذٍ، فَسُمِّيَتْ تِلْكَ الْوَقْعَةُ ذَاتَ الْعُيُونِ، وَتَصَايَحَ الْقَوْمُ: ذَهَبَتْ عُيُونُ أَهْلِ الأَنْبَارِ
🔰#خالد_بن_ولید لعنت الله علیه ، پیشاپیش لشکر آمد و اطراف خندق می چرخید و آتش #جنگ را شعله ور می کرد ، او هر وقت جنگی را می دید و میشنید ، بسیار کم طاقت میشد از شدت شوق
سپس پیش تیراندازان رفت و به آنها این چنین سفارش کرد : من میبینم که این #مردم جنگیدن نمی دانند ؛ پس چشمان آنها را #هدف تیر قرار دهید و جای دیگر هدر ندهید ؛ سپس خودش یک تیر رها کرد و تیراندازان به دنبال او #هزار_چشم را در این روز هدف قرار دادند ؛ از این رو ، این روز به « #ذات_العيون » نام گرفت ، مردم فریاد می زدند که چشمان مردم شهر انبار کور شد.
📚تاريخ الطبري ج۲ ص۳۲۳
💠 خالد بن ولید از دشمنان امیرالمؤمنین بود که جنایات بزرگی کرده و او نزد اهلسنت جایگاه بلند و رفیعی دارد و اهلسنت او را به عنوان سردار رشید اسلام میشناسند!
الروافض الحيدري
@ravafez_alhaydari
🛑 ازدواج با محارم در بیان آقای طباطبائی
🖇 به مناسبت بزرگداشت اقای طباطبائی غفره الله و رحمه
👤 آقای طباطبائی در تفسیر آیه اول سوره نساء مینویسد:
✅ظاهر الآية أن النسل الموجود من الإنسان ينتهي إلى آدم و زوجته من غيرأن يشاركهما فيه غيرهما حيث قال: و بث منهما رجالا كثيرا و نساء، و لم يقل: منهما و من غيرهما...
✅أن الازدواج في الطبقة الأولى بعد آدم وزوجته أعني في أولادهما بلا واسطة إنما وقع بين الإخوة والأخوات ( ازدواج البنين بالبنات ) إذ الذكور والإناث كانا منحصرين فيهم يومئذ ، ولا ضير فيه...
🔰ظاهر آیه این است که نسل موجود از انسان، تنها منتهى به آدم و همسرش مىشود بدون این که کس دیگری غیر از اين دو نفر، در آن شرکت داشته باشند؛ زیرا فرمود: از آن دو، مردان و زنان بسیاری منتشر کرد و نفرمود: از آن دو و غیر آن دو....
🔰....مطلب دوم اين است كه: ازدواج در طبقه اولى، بعد از خلقت آدم و حوا يعنى در فرزندان بلا فصل آدم و همسرش بين برادران و خواهران بوده و دختران آدم با پسران او ازدواج كردهاند، چون آن روز در تمام دنيا، نسل بشر منحصر در همين فرزندان بلا فصل آدم بوده، (در آن روز غير از آنان، نه دخترانى يافت مىشده است كه تا همسر پسران آدم شوند، و نه پسرى بود كه همسر دخترانش گردند)، بنا بر اين هيچ اشكالى هم ندارد.
💠 طبق روایات کثیر شیعه و بیان بسیاری از علما و بزرگان شیعه هیچ گاه فرزندان آدم با يکديگر ازدواج نکرده اند و اصلا ازدواج با محارمی در کار نبوده است و ان شاءالله ردیه این نظر را در پست های بعد بیان خواهیم کرد
#امام_زمان #علامه_طباطبایی #طوفان_الاقصی
الروافض الحيدري
@ravafez_alhaydari