eitaa logo
🔥الرَوافِضُ الحَیدَری🔥
3.4هزار دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
155 ویدیو
4 فایل
کپی بدون ذکر منبع🚫 موضوعات کانال: ⬇ پاسخ به شبهات دینی 📚 نشر احادیث و فضائل اهلبیت علیهم السلام👥 نقد و برسی دیگر مذاهب و ادیان 🔍 بیان اصول اعتقادات شیعه اثناعشری🌷 بیان مطاعن دشمنان اهل‌بیت🔥 مشخصات مجموعه/ارتباط👇👇 https://zil.ink/ravafez_alhaydari
مشاهده در ایتا
دانلود
🛑یکی از علائم اخر الزمان هم بود. ⭕️👈تبدیل پرچم به پرچم قرمز ✅ علامه مجلسی از کعب بن حارث نقل می کند: 🔰...سپس بربر می آیند درحالی که پرچمهای زرد دارند و بر اسبهای گوش بریده سوارند تا اینکه وارد مصر می شوند، پس مردی از اولاد صخر(سفیانی) خروج می کند و 👈 پرچمهای را به تبدیل کرده👉 و کارهای حرام را حلال می کند(جهاد نکاح و...). 📚 بحار الأنوار (ط – بیروت)، ج‏۵۱، ص: ۱۶۳ ➖ظهور نزدیک است.... روافض الحیدری @ravafez_alhaydari
🌸 خودت‌گفتے‌وعده‌دربھاراسٺ بھارآمددلم‌درانتـــظار‌اسٺ بھارهرڪسے‌عید‌اسٺ‌ونوروز بھارعاشقان‌دیدار‌ِیــــار اسٺ 💙 روافض الحیدری @ravafez_alhaydari
🔰 نظر حضرت از مراجع قم در مورد ⭕️س ۵۹۲: آيا عيد نوروز از نظر شرع مقدس اسلام اصالت و اعتبار دارد يا خير ⁉️ ✅ ج: هو العالم; بلى، رواياتى هست. ⭕️س ۵۹۳: آيا آنچه راجع به عيد نوروز و فضيلت و اعمال آن وارد شده صحيح است؟ آيا انجام اعمال آن (اعم از نماز و دعا و غيره) به قصد ورود جايز است⁉️ ✅ ج: هو العالم; در مستحبات كافى است يك روايت ضعيفه باشد. بنابراين به قصد ورود جايز است. ⭕️س ۵۹۴: اگر عيد نوروز عيد جمشيدى سلطانى است كه مسلمان هم نبوده است، پس چگونه غسل مستحب است ⁉️ ✅ ج: هو العالم; چون در آن روز كه به حسب خلقت داراى خصوصياتى بوده است، اسلام اعمالى را مستحب دانسته، اين اعمال مربوط به عيد گرفتن كفار نمى باشد. 📚 استفتائات (پرسش و پاسخ هاي مسائل شرعي)- نویسنده:آیت الله العظمی سید محمد صادق روحانی ناشر:حديث دلمحل نشر:قمسال نشر: ١٣٨٢ - ج 2 ص 238 روافض الحیدری @ravafez_alhaydari
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑غدیر و نوروز باستانی 🔰 روز مرگ عثمان👹 و ولایت امیرالمؤمنین در غدیر همان جشن نوروز ایرانیان روافض الحيدري @ravafez_alhaydari
🛑 انطباق با عید خم ☑️در آبان‌ماه سال ۹۲، کانون خورشید طی نامه‌ای به مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، تطبیق دقیق روز غدیر خم – ۱۸ ذی‌الحجه سال ۱۰ هجری قمری – با تقویم هجری شمسی و اعلام آن را درخواست می‌کند. تصویر زیر، پاسخ مؤسسه ژئوفیزیک به آن نامه است ✅ متن نامه از این قرار است: 📌جناب آقای محمدحسین مشکوری مدیریت محترم کانون خورشید با سلام و احترام ⭕️بازگشت به درخواست جنابعالی در خصوص تطبیق روز عید سعید غدیر خم (۱۸ ذیحجه سال ۱۰ هجری قمری) با تقویم هجری شمسی، به اطلاع می‌رساند بر اساس محاسبات دقیق نجومی، واقعه غدیر خم در روز دوشنبه ۱۸ ذیحجه سال ۱۰ هجری قمری برابر با ۲۸ اسفند سال ۱۰ هجری شمسی و ۱۶ مارس ۶۳۲ میلادی (ژولی) رخ داده است 🔹فرهنگ | احمدی گیوی رئیس مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران http://kanoonkhorshid.ir/?p=2557 روافض الحيدري @ravafez_alhaydari
🛑 جشن و یا جشن ⭕️ يكی از كه به شيعه وارد مي كنند اين هست: ❌شيعه نوروز را از مجوسيان گرفته و اين سنت برگرفته از زرتشتيان هست سپس نتيجه مي گيرند كه مذهب شيعه يك مذهب برگرفته شده از مجوس هست. ✅ پاسخ👇 🔰 اين ادعايی هست مهمل و باطل زيرا تاريخ شناسان شهير نيز اين مسئله را رد نموده اند و نوروز در آثار زرتشتيان هيچ عقبه اي ندارد و اگر كسی در مجوس كار علمي كرده باشد متوجه سخن ما مي شود، در بين زرتشتيان يكی از كتب آنها هست كه اين كتاب از مصادر احكام آنها هست كه در اين كتاب هم خبری از آثار خبري نيست همان طور كه اسطوره شناس بهار در یکی از مصاحبه ها تاریخ نوروز را به تفصیل بیان داشته. در بخشی از مصاحبه می گوید: 🔹نوروز در 👈اوستا مطرح نمی شود👉؛ چون اوستا، دینی است و جشن های خاص خودش را دارد. ➖ پس از آن، این سؤال و جواب را می خوانیم: 🔹 « ـ آیا می توانیم نوروز را نیز عیدی دینی بپنداریم و با آفرینش ارتباط دهیم⁉️ 🔸 ـ نه؛ اینطور . عید یا عید با آفرینش در ارتباط بوده.» 🔹 او در ادامه می گوید: «در اوستا اشاره به نوروز نیست و علتش آن است که این اعیاد 👈مربوط به زرتشتیان نیست👉. شاید هم در شرق ایران وجود است. 📚 از اسطوره تا تاریخ، مهرداد بهار، گردآوری: ابوالقاسم اسماعیل‌پور، تهران، ‌نشر چشمه، چاپ اول، 1376، صفحه 347 🔹 یحیی در « 📚نوروز و بنیاد نجومی آن در هم‌ بستگی با تخت جمشید»، گنجینه هنر، 1377، برگ 43 در مورد نوروز می گوید: 🔹 «مسلما 👈پیش از زرتشت👉 نیز این جشن برگزار می‌گردیده است.» 🔸🛑 پس اين مسئله ثابت هست كه اصل نوروز اصلا و ابدا ربطی به زرتشتيان ندارد و مبدا آن مربوط به آنها و دین آنها نیست. ✅ لذا اصلا شیعه تبعیتی از کفار در رسم و رسومات نکرده . روافض الحيدري @ravafez_alhaydari
🛑 نوروز نزد و اهلبیت صلوات الله علیهم 🔷 روايات شيعه و واكاوي نوروز در نزد ائمه : 1⃣عن المفضّل بن عمر، عن الصادق(ع)، قال له فى خبر طویل فى جمله کلامه(ع):أ فأوحى اللّه الیه: «یا حزقیل! هذا یوم شریف عظیم قدره عندى، و قد آلیت أن لایسألنى مؤمن فیه حاجه الا قضیتها فى هذا الیوم و هو یوم ». 🔰مفضّل، فرزند عمر از امام صادق(ع) نقل مى کند که: خداوند بر حزقیلْ وحى فرستاد که: «این روز، روزى گرامى و بلند مرتبه نزد من است. با خود عهد کرده ام هر مؤمنى در این روز از من حاجتى بخواهد آن را برآورده سازم و آن روز، است». 📚 نام کتاب : مستدرك الوسائل نویسنده : الميرزا حسين النوري الطبرسي جلد : 6 صفحه : 354 ✅ شیخ کلینى (م‏329ق) در «📚الکافى» چنین روایت مى کند: 2⃣ عدّه من أصحابنا، عن سهل بن زیاد و أحمد بن محمد جمیعاً، عن ابن محبوب، عن ابراهیم الکرخى، قال: سألتُ أباعبداللّه(ع) عن الرجل تکون له ضیعه، فإذا کان یوم المَهرَجان أو ، أهدوا الیه الشى‏ء لیس هو علیهم، یتقرّبون بذلک الیه. فقال(ع): «ألیس هم مُصلّین؟». قلتُ: بلى. قال: فلیقبل هدیّتهم و لْیُکافِهِم؛ فإنّ رسول اللّه(ص) قال: «لو أهدى الیّ کراع لقبلتُ، و کان ذلک من الدین، ولو أنّ کافراً أو منافقاً أهدى الیّ وسقاً ما قبلت، و کان ذلک من الدین. أبى اللّه عزّ وجلّ لى زبد المشرکین والمنافقین وطعامهم». 🔰 ابراهیم کرخى مى گوید: از امام صادق(ع) پرسیدم که: شخصى مزرعه اى دارد. روز مهرگان یا ، هدایایى به او داده مى شود و قصد تقرّب جُستن به وى را ندارند [آیا بپذیرد؟ ]. فرمود: آیا نمازگزار هستند؟ گفتم: آرى. فرمود: باید هدیه آنان را بپذیرد و تلافى کند. به درستى که رسول خدا فرمود: اگر برایم ران بُزى هدیه آورند، مى پذیرم و این، جزو دیندارى است و اگر کافر یا منافقى ران گاو یا گوسفندى برایم هدیه آورد، نخواهم پذیرفت و این هم جزو دیندارى است. خداوند، خوراک و دستاورد مشرک و منافق را براى ما روا نداشته است. ✅شیخ صدوق (م‏381ق) در «📚کتاب من لایحضره الفقیه» آورده است: 3⃣ أتى على(ع) بهدیه ، فقال(ع): «ما هذا؟». قالوا: یا أمیرالمؤمنین! الیوم . فقال(ع): «إصنعوا لنا کلّ یوم ».    🔰 براى على(ع) هدیه آوردند. فرمود: «این چیست؟». گفتند: اى امیرمؤمنان! امروز، است. فرمود: هر روزِ ما را سازید! 4⃣ همچنین ایشان نقل مى کند: روى أنّه قال (ع): ناکل یوم.   🔰 روایت شده است که على(ع) فرمود: هر روزِ ما است. ✅نعمان بن محمد تمیمى (م 363ق ) در کتاب «📚دعائم الاسلام» روایت مى کند: 5⃣ عنه [على ](ع) أنّه اُهدى الیه فالوذج، فقال: «ماهذا». قالوا: یوم . قال: فَنَیرزوا إن قدرتم کلَّ یومٍ [یعنى تهادوا و تواصلوا فى اللّه ]. 🔰براى على(ع) فالوده هدیه آوردند. فرمود: «این چیست؟». گفتند امروز، است. فرمود: اگر مى توانید، هر روز را نوروز سازید [یعنى به خاطر خداوند، به یکدیگر هدیه بدهید و به دیدار یکدیگر بروید]. ⭕️ قول مرحوم شفتانی : 🔰 روایت وارده در مورد نوروز و تحسین آن احتمالا از باب این است نه تنها خلاف شرع ندارد بلکه در آن بسیاری از اسلامی زنده می شود مثل یا و... 📚مهابات الوقایاء . ج2 . باب فی الاعیاد . ص73 . ط مطالعات اسلامی . 1377 روافض الحیدری @ravafez_alhaydari
🛑 در شروع سال جدید همدیگر را بخاطر و اهل بیت علیهم السلام کنیم. ❤️ ببینید بن عبدالرحمن که یکی از اصحاب امام کاظم و امام رضا (علیهماالسلام) هست، چه روح پاکی داشت: ✅عَلِيُّ بْنُ مُحَمَّدٍ، قَالَ حَدَّثَنِي اَلْفَضْلُ، قَالَ حَدَّثَنِي عِدَّةٌ مِنْ أَصْحَابِنَا: أَنَّ يُونُسَ بْنَ عَبْدِ اَلرَّحْمَنِ قِيلَ لَهُ: إِنَّ كَثِيراً مِنْ هَذِهِ اَلْعِصَابَةِ يَقَعُونَ فِيكَ وَ يَذْكُرُونَكَ بِغَيْرِ اَلْجَمِيلِ! فَقَالَ: أُشْهِدُكُمْ أَنَّ كُلَّ مَنْ لَهُ فِي أَمِيرِ اَلْمُؤْمِنِينَ(عَلَيْهِ السَّلاَمُ) نَصِيبٌ فَهُوَ فِي حِلٍّ مِمَّا قَالَ. 🔰به یونس بن عبدالرحمن که از اصحاب امام کاظم و امام رضا (علیهماالسلام) است گفته شد: کثیری از مردم تو را مذمت کرده و به زشتی از تو یاد میکنند. یونس بن عبدالرحمن گفت: شاهد باشید👈 هر کسی که محبت امیرالمومنین (علیه السلام) را داشته باشد، حلال کردم.👉 📚رجال کشی، ۱/۴۸۸ روافض الحیدری @ravafez_alhaydari
🛑 نوروز و گناهان ✅‍ امام صادق عليه السّلام فرمودند: 🔰 هنگامى که شد، غسل کن و لباس پاکیزه بپوش و خودت را خوشبو ساز و آن روز را روزه بدار. ⭕️پس هنگامى که نماز ظهر و عصر و نافله هاى آن را به جاى آوردى، نمازى چهار رکعتى بگزار که در رکعت اوّل آن، سوره حمد و ده مرتبه سوره قدر را مى‌خوانى. در رکعت دوم آن، سوره حمد و ده مرتبه سوره کافرون را مى‌خوانى. در رکعت سوم آن، سوره حمد و ده مرتبه سوره توحید را مى‌خوانى و در رکعت چهارم، سوره حمد را با سوره هاى فلق و ناس. پس از نماز هم سجده شکر مى‌گزارى و دعا مى‌کنى. [بدین ترتیب،] پنجاه ساله‌ات بخشوده مى‌شود. 📔وسائل الشيعه، ج12، ص428 و ج5، ص288 و ج7، ص346 روافض الحیدری @ravafez_alhaydari
🛑 و اعمال آن نزد و بزرگ 1⃣ إبن فهد (ره): ⭕️ يوم النوروز يوم جليل القدر. 🔰روز عيد نوروز، روز جليل القدري است. 📚المهذب البارع لإبن فهد الحلي، ج 1، ص 190 2⃣ علامه حلي (ره): ⭕️ويستحب الغسل ليلة الفطر... و يوم النيروز للفرس 🔰غسل شب عيد فطر و... و نوروز مستحب است. 💠منتهى المطلب ، ج 1، ص 130 3⃣ شيخ (ره): ⭕️ لكن المتعارف عليه الآن أن النيروز أول يوم من فروردين أول السنة الشمسية الموافق للواحد و العشرين من آذار و اختاره المجلسي في بحاره و العلامة رضي الدين القزويني صاحب الخواص. 🔰نوروز همان اولين روز فروردين از سال شمسي است كه مطابق با 21 آذار است. علامه (ره) و علامه رضي الدين قزويني (ره) هم همین را گفته اند 📚كتاب الطهارة (ط.ق) للشيخ الأنصاري، ج 2، ص328 5⃣صاحب جواهر (ره) از کبار فقهای شیعه : ⭕️و أما غسل يوم النيروز فعلى المشهور بين المتأخرين بل لم أعثر على مخالف فيه. 🔰غسل روز عيد نوروز مستحب است و اين مشهور بين متأخرين است، بلكه مخالفي هم ندارد. 📚جواهر الكلام في شرح شرائع الاسلام للشيخ الجواهري، ج 5، ص41 6⃣حضرت آيت الله (ره): ⭕️از مرحوم حضرت آيت الله خوئي (ره) سؤال كردند: نظر شما نسبت به بعضي از اعمال در عيد نوروز چيست؟ فرمودند: ⭕️ لا بأس بالإتيان بالأعمال المذكورة رجاءً 🔰اگر كسي رجاءً اين اعمال عيد نوروز را انجام بدهد، اشكال ندارد. 📚صراط النجاة للميرزا جواد التبريزي، ج 2، ص 426 ✅ خلاصه که اصل نوروز و اعمال آن نزد فقها چه بالاصل چه رجاعا وارد است . روافض الحیدری @ravafez_alhaydari
نوروز نزد شیعه👆👆👆 ➖➖➖➖➖➖➖ نوروز نزد اهلسنت عمری👇👇👇
🛑 گرفتن حرامه😳😂 ⭕️ مولوی محمد عمر سربازی میگه: 🔰 گرفتن پول عیدی در ایام حرام است😂 ❌شماره کارت می دیم بزنید به حساب ما⭕️ ❌این‌ مولوی سربازی هم در نوع خودش عجیب غریبه 🤯😂😂 روافض الحیدری @ravafez_alhaydari
🛑عکاسی حرامه🛑 📸 یادشون باشه که اگر در ایام جایی هم رفتن عکس نگیرید چون حرامه 📌 حالا جالب اینجاست میگه ائمه ثلاثه عمریه هم بر حرمت عکس گرفتن متفق هستند 😂😂 جلل الخالق مگه در زمان احمد بن حنبل هم دوربین عکاسی بوده⁉️ 😂😂 روافض الحیدری @ravafez_alhaydari
🛑 حشره کشه عمری ویژه ایام نوروز ❌ قابل توجه خواهران عمريه كه در ايام خانه تكانی مي كنند، اگر در هنگام خانه تكاني حشراتي ديديد و با حشره كش هم از بين نرفتن از حشره كش مولوي سربازی استفاده كنيد 😂😂 روافض الحیدری @ravafez_alhaydari
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑 هر کاری در نوروز بکنی می شوی!! 💂‍♂عالم سنی وهابی تکفیری افغانستانی تبریک عید نوروز کفر است عیدی گرفتن کفر است لباس خریدن کفر است و....😳😂 روافض الحیدری @ravafez_alhaydari
🛑 امام ره : اهلسنت و مخالفین جایز است چرا که آنها ایمان ندارند👇 ✅ثم إن الظاهر اختصاص الحرمة بغيبة المؤمن👈فيجوز اغتياب المخالف 👉إلا أن تقتضي التقية أو غيرها لزوم الكف عنها... وذكرنا الوجه في الأخبار الكثيرة الدالة على 👈أنهم كفار أو مشركون👉 ، بل لقصور أدلة حرمة الغيبة عن اثباتها بالنسبة إليهم ، أما مثل الآيتين المتقدمتين فلأن الحكم فيهما معلق على المؤمنين والخطاب متوجه إليهم ⭕️خلاصه ترجمه: 🔰 برآمده از روایات این است که حرمت غیبت مخصوص (شیعه 12 امامی) هست و غیبت کردن از (اهل سنت و غیر شیعه اثناعشری) جایز است. مگر چیزی مانند تقیه سبب شود که غیبت آنها را نکنیم. و ذکر کردیم وجه روایات زیادی که دال بر این است که اهلسنت و غیر شیعه اثناعشری و هستند و اما حکم حرمت غیبت ثابت برای مومنین هست نه برای آنها چون آنها مؤمن نیستند. 📚📚 المكاسب المحرمة نویسنده : الخميني، السيد روح الله    جلد : 1  صفحه : 249 . 250 ✍پ.ن: با توجه به این حکم مرحوم ره و فتاوی دیگر مراجع بزرگ مثل صاحب جواهر یا شیخ اعظم غیبت اهلسنت کردن چه مرده و زنده شان چه بزرگ و کوچک شان جایز است و هیچ اشکالی ندارد و آنها هیچ فرقی با کفار و مشرکین ندارند. روافض الحیدری @ravafez_alhaydari
تمسخر و تهمت و غیبت حلال ⭕️ 🔰 علامه مصرانی فقیه : ✅ .... اما احکام اسلامی در مورد تملیک و ملکیت ومتعه و سفر وغیره همه از برای مومنین است و این احکام به هیچ وجه در کفار وارد نیست چه احکام شرعیه چه خلقیه؛ یعنی کفار قابل متعه نیستند 👈 از اخلاق هم می‌توان به ان ها تهمت زد و غیبت شان را کرد ، تمسخر هم همانند انان 👉 اما در تهمت بین ققها اختلاف است ..... اما اینکه تقبیح این کار صادر شده باشد خیر بلکه ما استحباب ان را هم دیده ایم.... 📚 مسائل الامامیه ج2 ص121 روافض الحیدری @ravafez_alhaydari
🛑 توهین ابن عثیمین سنی وهابی به حضرت زهراء سلام الله علیها 🔰 حضرت زهرا مانند هر انسان دیگری که عقل خود را هنگام دعوا از دست می‌دهد، ایشان نیز چنین بود. معاذ الله ⭕️این جماعت ناصبی مسلک برای دفاع از بزرگان حرامزاده‌ خود حرمت دختر رسول الله را هم نگاه نمی دارند. 🔥لعنت الله علیهم اجمعین روافض الحیدری @ravafez_alhaydari
🛑 فارق (جدا کننده) بین ایمان و کفر، امیرالمؤمنین علیه السّلام ✅ابان از سلیم نقل می‌کند که گفت: از سلمان فارسی شنیدم که می‌گفت: 🔰علی علیه السّلام بابی است که خداوند آن را باز کرده است. هر کس داخل آن شود ، و هر کس از آن خارج شود است. 📚ترجمه کتاب سلیم بن قیس هلالی، ۱جلد، نشر الهادی - ایران ؛ قم، چاپ: اول، ۱۴۱۶ ق. أسرار آل محمد علیهم السلام / ترجمه کتاب سلیم ص۵۵۶. روایت از کتاب سلیم: 📚بحار: ج ۴۰ ص ۹۷. روایت از غیر سلیم: 📚کافی: ج ۲ ص ۳۸۸ ح ۱۶ 📚کافی: ج ۲ ص ۳۸۸ ح ۱۸ 📚کافی: ج ۲ ص ۳۸۹ ح ۲۱ 📚ارشاد القلوب: ص ۱۷۹ 📚فردوس الاخبار دیلمی، به نقل بحار: ج ۴۰ ص ۷۶. 🖇در کتاب احتجاج طبرسی: ج ۱ ص ۶۶ نقل کرده که پیامبر صلی اللَّه علیه و آله در خطبه غدیر فرمود: خداوند تعالی می‌فرماید: 🔰 من علی را علم بین خود و خلقم قرار دادم. هر کس او را بشناسد است، و هر کس او را انکار کند است، و هر کس در بیعت او دیگری را شریک کند است، و هر کس با ولایت او مرا ملاقات کند داخل بهشت می‌شود، و هر کس با دشمنی او مرا ملاقات کند داخل آتش می‌شود. ✍پ.ن : حال می توانیم با معیار کفار و مشرکین و مومنین را تشخیص دهیم. 🔥مرگ بر ضد ولایت علی🔥 روافض الحیدری @ravafez_alhaydari
🛑 در فقه اهل سنت پول بده حلال بکن 📌✅چقدر به این فتوای ابوحنیفه عمل میکنید. ⭕️قَالَ أَبُو مُحَمَّدٍ - رَحِمَهُ اللَّهُ -: قَدْ ذَهَبَ إلَى هَذَا أَبُو حَنِیفَةَ وَلَمْ یَرَ الزِّنَى، إلَّا مَا کَانَ مُطَارَفَةً، وَأَمَّا مَا کَانَ فِیهِ عَطَاءٌ أَوْ اسْتِئْجَارٌ فَلَیْسَ زِنًى وَلَا حَدَّ فِیهِ   🔰📖 ابوحنیفه قائل است اگر کسى زنى را براى زنا کردن اجاره کرده باشد و با او زنا کند، این عمل زنا محسوب نمى‏ شود و حد زنا نیز جارى نمى‏ شود. المحلی بالآثار/ج۱۱/ص۲۵۰ روافض الحیدری @ravafez_alhaydari
⭕️ ناصبی می گویند : مگر پیامبر یا امیرالمؤمنین داشتن که جنسیت حضرت رو تشخیص دادن و براش اسم گذاشتم. 🛑ما می پرسیم: آیا ابوبکر (غاصب اول) در خانه دستگاه سونگرافی داشته⁉️ ✅👈🏻 عبد الرزاق صنعانی-استاد بخاری- که آقایان می‌گویند: 🔍 لو ارتد عبد الرزاق عن الإسلام ما ترکنا حدیثه. 🔍 اگر عبد الرزاق از اسلام مرتد هم بشود، ما به روایاتش عمل می‌کنیم! 📚الکامل فی ضعفاء الرجال/ج۵/ص۳۱۱ 📚سیر أعلام النبلاء/ج۹/ص۵۷۳ 📚و تاریخ مدینة دمشق/ج۳۶/ص۱۹۲ 🔵⬅️ ایشان در مصنف خود چنین آورده که: 🔳 لما حضرت أبا بکر الوفاة قال أی بنیة لیس أحد أحب إلى غنى منک ولا أعز علی فقرا منک وإنی قد کنت نحلتک جداد عشرین وسقا من أرضی التی بالغابة وإنک لو کنت حزتیه کان لک فإذ لم تفعلی فإنما هو للوارث وإنما هو أخواک وأختاک قالت عائشة هل هی إلا أم عبد الله قال نعم وذو بطن ابنة خارجة قد ألقی فی نفسی أنها جاریة فأحسنوا إلیها. 🔰🔍 هنگامی که وفات ابوبکر فرارسید به دخترش گفت: دخترم! هیچ چیز بعد از وفاتم از دارایی تو محبوب‌تر و از فقر تو برایم سخت‌تر نیست. از من بیست اصله درخت خرما از زمین باغ خود به تو بخشیده‌ام، که اگر از آنها درختان دیگری هم به عمل آوری برای خودت و گرنه برای دیگر وارثان یعنی: دو برادر و دو خواهر توست. عائشه گفت: آیا برای من خواهری غیر از ام‌ عبد الله هست؟ ابوبکر گفت: آری. 👈فرزندی که از او متولد می‌شود ، خواهد بود؛👉 پس با او به نیکی و احسان رفتار نمایید. 📚مصنف عبد الرزاق/ج۹/ص۱۰۱/رقم۱۶۵۰۷ 📌نکنه ابوبکر سنوگرافی داشته؟؟!! ♦️ نکته: در حالی که شما نمیتوانید طبق اعتقادتتان بگویید که ( ابوبکر غاصب ) علم غیب داشته اما ما رسول خدا صلی الله علیه و آله و اهل بیت علیهم السلام را متصل به وحی و عالم الغیب میدانیم. روافض الحیدری @ravafez_alhaydari
‌🛑 طبق مبنای اهل سنت است. 🛑 مسائل پیامبر را افشا می کرده. ✅932- «عَنْ عَائشَةَ رَضي اللَّه عنها قَالَتْ: كَانَ النَّبِيُّ ﷺ يُقَبِّلُ وَيُبَاشِرُ وَهُوَ صَائِمٌ وَكَانَ أَمْلَكَكُمْ لإِرْبِهِ». 📚(بخارى: 1927) ✅ترجمه: 🔰«از عایشه رَضي اللَّه عنها روایت است كه نبی اكرم ﷺ در حالت روزه، همسرانش را در آغوش می‌گرفت و می‌بوسید. سپس، عایشه رَضي اللَّه عنها افزود كه آنحضرت ﷺ از همه شما در كنترل غرایر خویش، قوی‌تر بود». ⭕️این کار عایشه در حالی است که این کار حرام است و فردی که افشای مسائل زناشویی کند جهنمی است👇🏼 📣هرکس افشای مسائل زناشویی اش را کند جهنمی است و شرور ترین انسان در قیامت است. 🔰✏️ قَالَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: «إِنَّ مِنْ أَشَرِّ النَّاسِ عِنْدَ اللهِ مَنْزِلَةً يَوْمَ الْقِيَامَةِ، الرَّجُلَ يُفْضِي إِلَى امْرَأَتِهِ، وَتُفْضِي إِلَيْهِ، ثُمَّ يَنْشُرُ سِرَّهَا» 📚نام کتاب : صحيح مسلم مسلم جلد : 2  صفحه: 1060 ✍پ.ن: عایشه مسائل زناشویی رسول الله را نزد همه بازگو می کرده و خود اهل‌سنت از پیامبر روایت کرده اند هر کس مسائل زنا شویی را افشا کند جهنمی هست پس عایشه نیز هست. 🔥اللهم الّعن ظالمین🔥 روافض الحیدری @ravafez_alhaydari
🛑 عایشه و پیامبر اهلسنت 🛑 پیامبر عمریون و دعوت عائشه به تماشا نمودن حبشیان🤷🏼‍♂ ✅(892) حَدَّثَنَا زُهَيْرُ بْنُ حَرْبٍ، حَدَّثَنَا جَرِيرٌ، عَنْ هِشَامٍ، عَنْ أَبِيهِ، عَنْ عَائِشَةَ، قَالَتْ: «§جَاءَ حَبَشٌ يَزْفِنُونَ فِي يَوْمِ عِيدٍ فِي الْمَسْجِدِ، فَدَعَانِي النَّبِيُّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، فَوَضَعْتُ رَأْسِي عَلَى مَنْكِبِهِ، فَجَعَلْتُ أَنْظُرُ إِلَى لَعِبِهِمْ، حَتَّى كُنْتُ أَنَا الَّتِي أَنْصَرِفُ عَنِ النَّظَرِ إِلَيْهِمْ». 🔰روز عید حبشیانی آمدند شروع کردند در مسجد برقصند ، پیامبر(ص) مرا خواند ، سرم را بر شانه ایشان گذاشتم و پیوسته به بازی آنها نگاه می کردم تا این که من کسی بودم که از نگاه کردن به آنها دست برداشتم. 📚صحیح مسلم ج۲،ص۶۰۹ ✍پ.ن: پیامبر اهلسنت از زنش عایشه دعوت کرده که برن رقاصی مردم رو ببینند بعد هم عایشه زودتر از پیامبر اهلسنت حیا کرده و ادامشو ندیده آیا این پیامبر؛ پیامبر شیعه هست؟ روافض الحيدري @ravafez_alhaydari
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅سوال: آیا طعن زدن و گفتن بدی های عایشه موجب بی احترامی به رسول الله است و نباید این کار را کرد؟؟؟! 🛑 جواب: خیر این امر هیچ بی احترامی به رسول الله نیست. 🔰 پاسخ دقیق الله_میلانی حفظه الله به این سوال از قرآن ⭕️ پیشنهاد (در این ایام اینترنت ایتا رایگان است) روافض الحیدری @ravafez_alhaydari