eitaa logo
🔥الرَوافِضُ الحَیدَری🔥
4هزار دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
155 ویدیو
4 فایل
کپی بدون ذکر منبع🚫 موضوعات کانال: ⬇ پاسخ به شبهات دینی 📚 نشر احادیث و فضائل اهلبیت علیهم السلام👥 نقد و برسی دیگر مذاهب و ادیان 🔍 بیان اصول اعتقادات شیعه اثناعشری🌷 بیان مطاعن دشمنان اهل‌بیت🔥 مشخصات مجموعه/ارتباط👇👇 https://zil.ink/ravafez_alhaydari
مشاهده در ایتا
دانلود
🛑 احتجاجات به (1) ⭕️ استناد به واقعه غدیر در : ✅ مناشدات أمير المؤمنين عليه السلام للمسلمين في صفين ثم صعد عليه السلام المنبر في عسكره وجمع الناس ومن بحضرته من النواحي والمهاجرين والأنصار، ثم حمد الله وأثنى عليه ثم قال: مناقب علي عليه السلام لا تحصى يا معاشر الناس، إن مناقبي أكثر من أن تحصى أو تعد...فنصبني بغدير خم وقال: إن الله أرسلني برسالة ضاق بها صدري وظننت أن الناس مكذبوني، فأوعدني لابلغنها أو يعذبني. قم يا علي. ثم نادى بالصلاة جامعة، فصلى بهم الظهر، ثم قال: أيها الناس، إن الله مولاي وأنا مولى المؤمنين وأولى بهم من أنفسهم. ألا من كنت مولاه فعلي مولاه، اللهم وال من والاه وعاد من عا داه وانصر من نصره واخذل من خذله. 🔰 سلیم‌بن قیس میگوید: امیر المومنین در جنگ صفین بعد از حمد و سپاس الهی فرمود:ای مردم میدانید که مناقب من بیش از آن است که شمرده شود...رسول اکرم مرا در غدير خم منصوب كرد و فرمود: «خداوند رسالتى را به من سپرده است كه بخاطر آن سينه‌ام به تنگ آمده است و چنين گمان برده‌ام كه مردم مراتكذيب مى‌كنند، ولى خداوند مرا ترسانده كه بايد ابلاغ كنم و گر نه مرا عذاب خواهد كرد. اى على به پا خيز»! سپس نداى نماز جماعت داد و نماز ظهر را با مردم خواند و سپس فرمود: «اى مردم، خداوند مولای من، و من مولای مؤمنين هستم و به آنان بیشتر از خودشان ولایت دارم. بدانيد كه هر كس من مولای او بوده‌ام على مولای اوست. پروردگارا دوست بدار هر كس او را دوست بدارد و دشمن بدار هر كس او را دشمن بدارد. يارى كن هر كس او را يارى كند و خوار گردان هر كس او را خوار كند». ✅فقام إليه سلمان الفارسي فقال: يا رسول الله، ولاؤه كما ذا ؟ فقال: ولاؤه كولايتى، من كنت أولى به من نفسه فعلي أولى به من نفسه، وأنزل الله تبارك وتعالى: اليوم أكملت لكم دينكم وأتممت عليكم نعمتي ورضيت لكم الأسلام دينا 🔰 سلمان فارسى به پا خاست و گفت: يا رسول اللَّه، ولايت او چگونه است؟ فرمود: «ولايت او مانند ولايت من است. هر كس من نسبت به او از خودش بیشتر ولایت دارم، علی نیز به او بیش از خودش ولایت دارد. سپس خداوند تعالى اين آيه را نازل كرد: «امروز دين شما را كامل كردم و نعمت خود را بر شما به حد كمال رساندم و اسلام را به عنوان دين شما راضى شدم». ✅فقال سلمان الفارسي: يا رسول الله، أنزلت هذه الايات في علي خاصة ؟ فقال رسول الله صلى الله عليه وآله: بل فيه وفي أوصيائي إلى يوم القيامة 🔰سلمان فارسى پرسيد: يا رسول اللَّه، آيا اين آيات به خصوص در باره على نازل شده است؟ پيامبر صلى اللَّه عليه و آله فرمود:در باره او و جانشينانم‌ تا روز قيامت نازل شده است ✅ فقال سلمان الفارسي: يا رسول الله، بينهم لنا. فقال: علي أخي ووزيري ووصيي ووارثي وخليفتي في أمتي وولي كل مؤمن بعدي، وأحد عشر إماما من ولده. أولهم ابني الحسن، ثم الحسين، ثم تسعة من ولد الحسين واحدا بعد واحد. القرآن معهم وهم مع القرآن لا يفارقونه حتى يردوا علي الحوض. فقام اثنا عشر رجلا من البدريين فقالوا: نشهد أنا سمعنا ذلك من رسول الله كما قلت سواء 🔰 سلمان فارسى عرض كرد: يا رسول اللَّه، آنان را براى ما بيان فرما فرمود: «على برادرم و وزيرم و وصيّم و وارثم و خليفه‌ام در امتم و دارای ولایت بر هر مؤمنى بعد از من، و يازده امام از فرزندانش، اوّل آنان فرزندم حسن و سپس حسين و سپس نه نفر از فرزندان حسين، يكى پس از ديگرى، كه قرآن با آنان است و آنان با قرآنند، و از آن جدانمى‌شوند تا بر سر حوض كوثر بر من وارد شوند».دوازده نفر از بدريّين برخاستند و گفتند: ما شهادت مى‌دهيم كه اين مطالب را همان طور كه گفتى از پيامبر صلى اللَّه عليه و آله شنيديم 📚 کتاب سلیم بن قیس، ص۲۹۷-۲۹۶-۲۹۵ 📚 کتاب الغیبة، ص۶۹و۷۰ 📚عوالم العلوم، ج۲، ص۲۶۰و۲۶۱ 📚 تفسیر البرهان، ج ۲۴۱ ص224 📚الغدیر، ص۱۹۵و۱۹۶ 👈 این روایت بلاشک است چرا که‌ ماخوذ از کتاب سلیم بن قیس هلالی از اصحاب امیر المومنین است و کافیست که بزرگانی مثل نعمانی در غیبت و سید بحرانی در تفسیر برهان در انتساب آن به شکی ندارند. 💢مرحوم نیز که این روایت را از کتاب سلیم نقل میکند، درپاورقی درباره آن میگوید: ✅ كتاب سليم من الأصول المشهورة المتداولة في العصور القديمة المعتمد عليها عند محدثي الفريقين 🔰کتاب سلیم‌ بن قیس از مشهور و مورد اعتماد نزد شیعه و سنی است ✍پ.ن: این روایت شریف به روشنی و وضوح ثابت میکند ولایت امیر المومنین همان ولایت رسول خداست و اکمال دین که در قرآن شریف اشاره شده با ولایت حضرت امیر بوده و حتی به امامت امامان بعدی نیز اشاره شده است. روافض الحيدري @ravafez_alhaydari
🔥الرَوافِضُ الحَیدَری🔥
🛑 عمر بن خطاب از دایره #اهلسنت خارج است!!!!! ✅طفلک سنی عبدالغفار نقشبندی معروف به مولوی غارغار عمرب
🛑 اقرار مبنی بر بودن روز غدیر ✅ وقال ابن زولاق: وفي يوم ثمانية عشر من ذي الحجة سنة 362 وهو يوم الغدير يجتمع خلق من أهل مصر والمغاربة ومن تبعهم للدعاء، 👈لأنه يوم عيد👉 لأن رسول الله صلى الله عليه وسلم عهد إلى أمير المؤمنين علي بن أبي طالب فيه واستخلفه ... 🔰 ابن زولاق گفته است: در روز هجده ذي الحجة سال 362 هـ كه اين روز غدير می‌باشد جمعي از مردم أهل مصر و مغاربه و توابع آن براي دعاء دور يكديگر جمع می‌شوند، 👈چون اين روز، روز است👉 به اين علّت كه رسول الله صلى الله عليه [و آله]وسلم أمير المؤمنين علي بن أبي طالب را در اين روز به خلافت برگزيد... 📕المواعظ والاعتبار بذكر الخطط والآثار، ج 2، ص 389 ✅جایگاه ابن زولاق نزد عامه صحیح است پس نقل صحیح هست: 🔹 الشيخ العلامة المحدث المؤرخ أبو محمد الحسن بن إبراهيم بن زولاق المصري 📚سير أعلام النبلاء – ج 16 ص 462 روافض الحیدری @ravafez_alhaydari
🛑طلب و‌ ‌باز‌کردن‌ ممنوع ✅عن‌الرضاعليه‌السلام؛ من شهر نفسه بالعبادة فاتهموه على دينه فان الله‌(عز و جل)‌يبغض شهرة العبادة و شهرة اللباس. 🔰امام‌رضا‌صلوات‌الله‌و‌سلامه‌علیه‌فرمودند؛ هر كس خود به وسیله مشهور ‏كند ، او را در دينش متهم بدانيد. زيرا خداوند شهرت به عبادت و شهرت به لباس را مبغوض می‌‏دارد. 📚سفينه البحار، ج‏۴، ص۵۳۱ ، به نقل از "امالی طوسی، مجلس۳۳، ص۶۴۹، ح۱۱" 📚 بحار الأنوار (ط - بيروت)، ج‏۶۷، ص۲۵۲، باب العبادة و الاختفاء فيها و ذم الشهرة بها 📚وسائل الشيعة، ج‏۱، ص۷۹، باب استحباب العبادة في السر و اختيارها على العبادة في العلانية إلا في الواجبات‏ روافض الحيدري @ravafez_alhaydari
🛑هفت‌ شخص‌ ‌نزد تمام 🖇 قابل توجه بی ادبان به ⭕️امام سجاد (علیه السلام) ، پيامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) : ✅ حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ عُمَرَ اَلْحَافِظُ قَالَ حَدَّثَنِي أَبُو جَعْفَرٍ مُحَمَّدُ بْنُ اَلْحُسَيْنِ بْنِ حَفْصٍ اَلْخَثْعَمِيُّ قَالَ حَدَّثَنَا ثَابِتُ بْنُ غَارِمٍ اَلسِّنْجَارِيُّ قَالَ حَدَّثَنَا عَبْدُ اَلْمَلِكِ بْنُ اَلْوَلِيدِ قَالَ حَدَّثَنَا عَمْرُو بْنُ عَبْدِ اَلْجَبَّارِ قَالَ حَدَّثَنِي عَبْدُ اَللَّهِ بْنُ زِيَادٍ قَالَ أَخْبَرَنِي زَيْدُ بْنُ عَلِيٍّ عَنْ أَبِيهِ عَنْ جَدِّهِ عَنْ عَلِيٍّ عَلَيْهِ السَّلاَمُ قَالَ قَالَ اَلنَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ : سَبْعَةٌ لَعَنَهُمُ اَللَّهُ وَ كُلُّ نَبِيٍّ مُجَابٍ اَلْمُغَيِّرُ لِكِتَابِ اَللَّهِ وَ اَلْمُكَذِّبُ بِقَدَرِ اَللَّهِ وَ اَلْمُبَدِّلُ سُنَّةَ رَسُولِ اَللَّهِ وَ اَلْمُسْتَحِلُّ مِنْ عِتْرَتِي مَا حَرَّمَ اَللَّهُ عَزَّ وَ جَلَّ وَ اَلْمُتَسَلِّطُ فِي سُلْطَانِهِ لِيُعِزَّ مَنْ أَذَلَّ اَللَّهُ وَ يُذِلَّ مَنْ أَعَزَّ اَللَّهُ وَ اَلْمُسْتَحِلُّ لِحُرَمِ اَللَّهِ وَ اَلْمُتَكَبِّرُ عَلَى عِبَادِ اَللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ . 🔰 پيغمبر فرمود هفت كس را خداوند و هر پيغمبر مستجاب الدعوه‌اى لعن كرده : 👈 آنكه كتاب خدا را تغيير دهد و 👈آنكه روش پيغمبر را بگرداند و👈 احترام خاندان او را ببرد 👈بناحق سلطنت را در دست گيرد تا 👈 آن را كه خدا خوار كرده عزيز كند و آنكه خدا عزيز كرده خوار كند 👈 آنكه حرامهاى خدا را حلال بشمارد و 👈 آنكه از پرستش خدا سر باز زند. ✍: مقصود از زياد كردن قرآن تغيير دادن كتاب خدا و تفسير برأى و تغيير احكام آنست و مقصود از غصب حکومت و مصداق اولی و دومی و سومی میباشند که نزد تمام پیامبران و ائمه علیهم السلام ملعون خطاب شده اند و 👈منظور از بی احترامی به خاندان پیامبر کسانی هستند که را نگه نمی دارند به هر دلیلی . 📚الخصال ج ۲، ص ۳۵۰. 📚الخصال ج ۲، ص ۳۴۹. 📚بحار الأنوار ج ۶۹، ص ۲۰۵. 📚المحاسن ج ۱، ص ۱۱. 📚شرح الأخبار في فضائل الأئمة ج ۳، ص ۱۱. 📚عوالم العلوم ج ۱۷، ص ۵۹۷. 📚وسائل الشیعة ج ۱۶، ص ۵۱. روافض الحيدري @ravafez_alhaydari
🛑 تفاوت دنیوی با شراب بهشتی ⭕️ ⁉️ اگر شراب چیز بدی است چرا در به بهشتی ها وعده داده شده؟ ✅ پاسخ 🔰 شراب در زبان عربی با شراب در زبان فارسی فرق دارد در فارسی به کننده شراب می‌گویند ولی در زبان عربی به ها شراب می‌گویند. 🔰 ثانیا که خداوند متعال در توصیف آن می‌فرماید: شراب دنیوی و هوش آدمی را و باعث غفلت از یاد خداوند می‌شود ؛[مائده/91] در این شراب، پلیدی وجود دارد و به عنوان عملی شیطانی و منتسب به او معرفی شده است. [مائده/90] بنابراین در شراب دنیوی چون زائل شدن عقل و از یاد خداوند وجود دارد، و گناه است. 🔰شراب نوشیدنی‌ست پاک که در آن نه خبری از زایل‌شدن عقل است و نه هوش را می‌برد، بلکه هنگامی که بهشتیان آن‌را می‌نوشند نه باعث سردرد می‌شود ونه مستی می‌آورد.[صافات/47] لذا شراب بهشتی از هرگونه پلیدی دور بوده [مطففین/25] و به عنوان هدیه‌ای‌ الهی‌ معرفی می‌شود [محمد/ 15] ﺑﻨﺎﺑﺮﺍﻳﻦ ﺩﺭ ﺷﺮﺍﺏ ﺑﻬﺸﺘﻰ ﭼﻴﺰﻯ ﺟﺰﻫﻮﺷﻴﺎﺭﻯ، ﻧﺸﺎﻁ ﻭ ﻟﺬﺕ ﺭﻭﺣﺎﻧﻰ ﻧﻴﺴﺖ. 🔰 ثالثا در ضمن باید توجه داشت که، احکام الهی، دایر مدار تکلیف هستند و چون در آخرت تکلیفی نداریم لذا حلال و حرامی وجود ندارد، برخلاف دنیا که جای عمل و تکلیف است و آخرت جای حساب و کتاب و برخورداری از نعمت‌ها و وعده‌های الهی‌ست. روافض الحيدري @ravafez_alhaydari
🔥الرَوافِضُ الحَیدَری🔥
🛑 و در واقعهء و عکس العمل آنان به انتساب علی علیه السلام و نزول آیات در مذمت آنان از ⭕️ بن یمان ، صاحب سِر رسول خدا صلی الله علیه و آله نیز از راویان شأن نزول آیه تبلیغ در واقعه غدیر است، در « شواهد التنزیل » می خوانیم: ✅فُرَاتٌ قَالَ: حَدَّثَنِي إِسْحَاقُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ الْقَاسِمِ بْنِ صَالِحِ بْنِ خَالِدٍ الْهَاشِمِيُّ حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ الرَّازِيُّ مُحَمَّدُ بْنُ يُوسُفَ بْنِ يَعْقُوبَ بْنِ إِبْرَاهِيمَ بْنِ نَبْهَانَ بْنِ عَاصِمِ بْنِ زَيْدِ بْنِ طَرِيفٍ مَوْلَى عَلِيِّ بْنِ أَبِي طَالِبٍ «2» حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ عِيسَى الدَّامَغَانِيُّ حَدَّثَنَا سَلَمَةُ بْنُ الْفَضْلِ، عَنْ أَبِي مَرْيَمَ، عَنْ يُونُسَ بْنِ حَسَّانَ، عَنْ عَطِيَّةَ عَنْ حُذَيْفَةَ بْنِ الْيَمَانِ قَالَ: كُنْتُ وَ اللَّهِ جَالِساً بَيْنَ يَدَيْ رَسُولِ اللَّهِ ص [وَ] قَدْ نَزَلَ بِنَا غَدِيرَ خُمٍّ، وَ قَدْ غَصَّ الْمَجْلِسُ بِالْمِهَاجِرِينَ وَ الْأَنْصَارِ، فَقَامَ رَسُولُ اللَّهِ ص عَلَى قَدَمَيْهِ- فَقَالَ: يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّ اللَّهَ أَمَرَنِي بِأَمْرٍ- فَقَالَ: يا أَيُّهَا الرَّسُولُ بَلِّغْ ما أُنْزِلَ إِلَيْكَ مِنْ رَبِّكَ ثُمَّ نَادَى عَلِيَّ بْنَ أَبِي طَالِبٍ فَأَقَامَهُ عَنْ يَمِينِهِ- ثُمَ‏ قَالَ: يَا أَيُّهَا النَّاسُ- أَ لَمْ تَعْلَمُوا أَنِّي أَوْلَى مِنْكُمْ بِأَنْفُسِكُمْ قَالُوا: اللَّهُمَّ بَلَى. قَالَ: مَنْ كُنْتُ مَوْلَاهُ فَعَلِيٌّ مَوْلَاهُ- اللَّهُمَّ وَالِ مَنْ وَالاهُ، وَ عَادِ مَنْ عَادَاهُ، وَ انْصُرْ مَنْ نَصَرَهُ وَ اخْذُلْ مَنْ خَذَلَهُ. فَقَالَ حُذَيْفَةُ: فَوَ اللَّهِ لَقَدْ رَأَيْتُ مُعَاوِيَةَ قَامَ- وَ تَمَطَّى وَ خَرَجَ مُغْضَباً وَاضِعٌ يَمِينَهُ عَلَى عَبْدِ اللَّهِ بْنِ قَيْسٍ الْأَشْعَرِيِّ وَ يَسَارَهُ عَلَى الْمُغِيرَةِ بْنِ شُعْبَةَ ثُمَّ قَامَ يَمْشِي مُتَمَطِّياً وَ هُوَ يَقُولُ: لَا نُصَدِّقُ مُحَمَّداً عَلَى مَقَالَتِهِ وَ لَا نُقِرُّ لِعَلِيٍّ بِوَلَايَتِهِ، فَأَنْزَلَ اللَّهُ تَعَالَى: فَلا صَدَّقَ وَ لا صَلَّى- وَ لكِنْ كَذَّبَ وَ تَوَلَّى، ثُمَّ ذَهَبَ إِلى‏ أَهْلِهِ يَتَمَطَّى فَهَمَّ بِهِ رَسُولُ اللَّهِ ص أَنْ يَرُدَّهُ فَيَقْتُلَهُ- فَقَالَ: لَهُ جَبْرَئِيلُ: لا تُحَرِّكْ بِهِ لِسانَكَ لِتَعْجَلَ بِهِ. فَسَكَتَ عَنْهُ. 📚 شواهد التنزيل لقواعد التفضيل، ج‏2، ص: 391 ⭕️حذيفة بن يمان گفت: 🔰 به خدا سوگند پيش روى پيامبر خدا نشسته بودم هنگامى كه ما را در غدير خم پياده كرد و مجلس از و پر بود، پيامبر خدا بر روى پاى خود ايستاد و گفت: اى مردم خداوند به من فرمانى داده و گفته: «يا ايها الرسول بلغ ما انزل اليك من ربك اى پيامبر آنچه از جانب پروردگارت به تو رسيده است برسان» سپس علىّ بن ابى طالب (ع) را خواند و در طرف راست خود قرار داد، سپس گفت: اى مردم آيا نمی‌دانيد كه من به شما از خودتان هستم؟ گفتند:آرى. 🔰👈گفت: كس_كه_من_مولاى_او_هستم_على_مولاى_اوست ، خدايا هر كس را كه او را بدارد دوست بدار و هر كس را كه او را دشمن بدارد بدار و هر كس را كه به او دشمنى كند دشمن باش و هر كس را كه به او يارى كند، يارى كن و هر كس را كه او را خوار سازد، خوار كن. 🔰👈حذيفه می‌گويد: به خدا سوگند كه ديدم برخاست و خود را گرفت و در حال دست راست خود را بر عبد اللّه بن قيس اشعرى و دست چپ خود را بر م بن شعبه گذاشت و از روى تكبر گام برداشت در حالى كه می‌گفت: ما سخن محمد را تصديق نمی‌كنيم و به اقرار نمی‌كنيم. 🔥پس خدا اين را نازل كرد: 📖 «فلا صدق و لا صلى و لكن كذب و تولى ثم ذهب الى اهله يتمطى» ☑️ پيامبر خواست كه او را برگرداند و بكشد ولى جبرئيل به او گفت: زبان خود را به آن حركت مده تا به آن شتاب كنى. پس پيامبر از آن ساكت شد. 👈⭕️ همین اعتراض لعنت الله علیها مشخص کننده معنای و تایید دیدگاه شیعه مبنی بر انتساب امیرالمومنین علی علیه السلام در واقعه غدیر به مقام اولی به نفس بودن و سرپرستی و بالاتبع، خلافت و جانشینی است. روافض الحيدري @ravafez_alhaydari
🛑 روز و دعا برای ⭕️أمیرالمؤمنین صلوات‌الله‌علیه فرمودند: 🔰 نخستین رحمتی که از آسمان به زمین نازل شد در روز ۲۵ماه ذی‌القعده روز بوده است و هرکس این روز را روزه بدارد و شب آن را به عبادت بپردازد، به پاداش عبادت صد‌ساله رسیده است.. ⭕️ ؛ روزِ دعا برای امام عصر عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف ➖در فراز پایانی دحوالارض این چنین به پیشگاه خداوند متعال عرضه می‌داریم: ✅ «اَللَّهُمَّ دَاحِيَ الْكَعْبَةِ وَ ... اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَيْهِ وَ عَلَى جَمِيعِ آبَائِهِ وَ اجْعَلْنَا مِنْ صَحْبِهِ وَ أُسْرَتِهِ‏ وَ ابْعَثْنَا فِي كَرَّتِهِ حَتَّى نَكُونَ فِي زَمَانِهِ مِنْ أَعْوَانِهِ‏ اللَّهُمَّ أَدْرِكْ بِنَا قِيَامَهُ وَ أَشْهِدْنَا أَيَّامَهُ.. 🔰 خدايا بر او و بر پدران پاکش درود فرست و ما را از اصحاب و سپاهیانش قرار ده و در رجعتش ما را برانگيز تا اینكه در زمان دولت او، از ياورانش باشيم؛ خدایا درک قیامش را روزی‌مان کن و در دوران ظهورش ما را حاضر فرما و درود بر او فرست و سلامش را هم به ما برسان؛ که سلام و رحمت و برکات خدا بر او باد.. 📚اقبال الاعمال، ج۱، ص۳۱۲ 📚زادالمعاد، ص۱۵۹ روافض الحيدري @ravafez_alhaydari
🛑 فضیلت زمين مقدس نسبت به (روز دحوالارض) ✅ حَدَّثَنِي أَبُو الْعَبَّاسِ الْكُوفِيُّ عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ الْحُسَيْنِ بْنِ أَبِي الْخَطَّابِ عَنْ أَبِي سَعِيدٍ الْعُصْفُرِيِّ عَنْ عَمْرِو بْنِ ثَابِتٍ عَنْ أَبِيهِ عَنْ أَبِي جَعْفَرٍ ع قَالَ: خَلَقَ اللَّهُ تَبَارَكَ وَ تَعَالَى أَرْضَ كَرْبَلَاءَ قَبْلَ أَنْ يَخْلُقَ الْكَعْبَةَ بِأَرْبَعَةٍ وَ عِشْرِينَ أَلْفَ عَامٍ وَ قَدَّسَهَا وَ بَارَكَ عَلَيْهَا فَمَا زَالَتْ قَبْلَ خَلْقِ اللَّهِ الْخَلْقَ مُقَدَّسَةً مُبَارَكَةً وَ لَا تَزَالُ كَذَلِكَ حَتَّى يَجْعَلَهَا اللَّهُ أَفْضَلَ أَرْضٍ فِي الْجَنَّةِ وَ أَفْضَلَ مَنْزِلٍ وَ مَسْكَنٍ يُسْكِنُ اللَّهُ فِيهِ أَوْلِيَاءَهُ فِي الْجَنَّةِ. 🔰 خداوند تبارك و تعالى بيست و چهار هزار سال پيش از خلقت كعبه زمين كربلاء را آفريد و آن را مقدس و مبارك قرار داد و پيوسته قبل از خلقت مخلوقات مقدس و مبارك بود تا آن را برترين زمين در بهشت نمود و برترين منزل و مسكنى قرارش داد كه اولياء و دوستانش در بهشت در آن سكنا مى‌گزينند. 📚نام کتاب : كامل الزيارات - ط دار المرتضوية نویسنده : ابن قولويه القمي جلد : 1  صفحه : 268 روافض الحيدري @ravafez_alhaydari
🛑 یا ، کدامیک بنظر شما آمیزتر است؟ ✅کافی است به دستور این دو کتاب نسبت به نگاهی بیندازیم، در این صورت پاسخ سوال محرز خواهد بود. 📚قرآن کریم سوره الممتحنه (60) آیه 8 می فرماید که: 🔰 حتی با دشمنان تان که با شما پیکار نکرده و از دیارتان بیرون نرانده اند 👈 پیشه کنید و از به آنها نهی نشده اید.👉 📚کتاب مقدس در خرج 22 : 20 می نویسد که: 🔰 اگر کسی برای غیر از یهوه قربانی کند 👈باید شود.👉 ✅برمبنای کتاب مقدس بیش از یک میلیارد هندو، سیک و بت پرست محکوم به هستند. اما برمبنای قرآن کریم نه تنها نباید با آنها به خصومت برخاست بلکه حتی به آنها و در حق آنها نیز توصیه شده است. روافض الحیدری @ravafez_alhaydari
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑 حضور در حرم مطهر امام رضا علیه السلام و اجرای مراسم 😳😱 ⭕️ میشه بفرمایید جماعت کافر در حرم مطهری رضوی چه غلطی میکنند که وجودشان موجب حرم مطهر است!!؟ 🔗 البته وقتی جریان های مثل های لاله زاری و امثال صوفی در مشهد به گمراهی مردم می پردازند باید منتظر احداث در مشهد باشیم. ✅به سند صحيح از بزنطى و اسماعيل بن بزيع از حضرت روايت كرده اند كه فرمود : ✅من ذكر عنده الصوفيه و لم ينكرهم بلسانه و قلبه فليس منا و من انكرهم فكانما جاهد الكفار بين يدى رسول اللّه» 🔰هر كس در نزد او از صوفيه ذكرى بشود، و به زبان و دل انكار ايشان ننمايد؛ چنين كسى از ما نيست و هر كس «صوفيه» را انكار كند مانند آن كسى است كه در راه خدا و در حضور رسول خدا جهاد كرده باشد . 📚حديقة الشيعه، مقدس اردبیلی ، ص 747 روافض الحيدري @ravafez_alhaydari
🛑 از بودن (1) ✅حدّثنی محمّد بن موسی بن المتوکّل [باسناد یرفعه عن مالک بن الجهنی، عن أبی عبداللَّه علیه السلام قال: یا مالک أ ما ترضون أن تقیموا الصلاة و تودّوا الزکاة و تکفّوا أیدیکم وتدخلوا الجنّة؟ ثمّ قال: یا مالک انّه لیس من قوم ائتمّوا بامام فی دار الدنیا الاّ جاء یوم القیامة یلعنهم و یلعنونه، الاّ أنتم و من کان بمثل حالکم، ثمّ قال: یا مالک من مات منکم علی هذا الأمر شهید بمنزلة الضارب بسیفه فی سبیل اللَّه. قال: و قال مالک: بینما أنا عنده ذات یوم جالس و أنا احدّث نفسی بشی ء من فضلهم، فقال لی: أنتم و اللَّه شیعتنا لا تظنّ أنّک مفرط فی أمرنا. یا مالک انّه لایقدر علی صفة اللَّه أحد، فکما لا یقدر علی صفة اللَّه فکذلک لا یقدر علی صفة الرسول صلی الله علیه وآله و کما لا یقدر علی صفة الرسول فکذلک لا یقدر علی صفتنا و کذلک لا یقدر علی صفة المومن. یا مالک إنّ المومن لیلقی أخاه فیصافحه فلا یزال اللَّه ینظر الیهما و الذنوب تتحاتّ عن وجوههما حتّی یتفرّقا و انّه لا یقدر علی صفة من هو هکذا. و قال: إنّ أبی علیه السلام کان یقول: لن تطعم النار من یصف هذا الأمر. 🔰مالک جُهَنی گفت: امام صادق علیه السلام فرمود: ای مالک! آیا نمی خواهید که نماز بخوانید و زکات بدهید و دست به حرام دراز نکنید و در عوض به بهشت بروید؟ ای مالک! هر گروهی که از رهبری در دنیا پیروی کنند، روز قیامت، رهبر و پیرو هر دو یکدیگر را لعن می‌کنند، جز شماها یا هر کس که مانند شما باشد. ای مالک! کسی از شما که بر دوستی ما بمیرد، شهید است و مانند کسی است که در راه خدا جنگیده است. مالک گفت: روزی نزد آن حضرت بودم و با خود حدیثی از فضایل آنها می‌گفتم، که به من فرمود: به خدا قسم! شما شیعیان گمان نکنید که درباره ما افراط کردید. ای مالک! کسی نمی تواند خداوند را آنطور که شایسته است، ستایش کند و همان طور که نمی تواند خدا را توصیف کند، از وصف کردن رسول خدا صلی الله علیه وآله هم عاجز و ناتوان است و به همین صورت، ما را هم نمی تواند، توصیف کند و همچنین از تعریف مؤمن نیز درمانده و عاجز است. ای مالک! مؤمن با برادر مؤمن خود برخورد می‌کند و مصافحه می‌نماید، در همان هنگام خداوند به آنها نظر می‌کند و گناهانشان را می‌ریزد، تا هنگامی که از یکدیگر جدا شوند. کسی توانایی ندارد چنین افرادی را آن طور که باید و شاید ستایش کند. پدرم می‌فرمود: آتش، کسی را که این امر را توصیف کند نمی سوزاند. 📚 عنه البحار: ۷/۱۸۰ ح ۲۱ (قطعة) و ج ۶۸/۶۸ ح ۱۲۴ عن صفات الشیعة 📚الکافی: ۸/۱۴۶ ح ۱۲۲ 📚 تنبیة الخواطر: ۲/۱۴۶ 📚العوالم: ۴۲/۲۰۸ ح ۵ و ص ۴۷۶ ح ۱. 📚فضایل شیعه - شیخ صدوق ره - ص۷۵-۷۷ روافض الحیدری @ravafez_alhaydari