من صادقانه خستهام ولی خیلی جدی دارم به زندگی روزمره ادامه میدم انگار هیچ فاجعهای در حال وقوع نیست.
فکر کنم از اون شباست که یک سال بعدش یادته داشتی به فنا میرفنی ولی بازم معتقدی "یادش بهخیر"
رواننشناس.
فکر کنم از اون شباست که یک سال بعدش یادته داشتی به فنا میرفنی ولی بازم معتقدی "یادش بهخیر"
جام جهانی، محرم، موکبِ کنار پارک و شیر شکلاتایی که نباید بخورم، زبان و احمد، باشگاه، زندگی، پویایی، رنج، مشاوره، بیداری، گریه، خواب آلودگی، مشق، گرما، امتحان، ماست یونانی، عبای مشکی.