eitaa logo
مجمع تشکل های مردمی امر به معروف و نهی از منکر
119 دنبال‌کننده
632 عکس
520 ویدیو
7 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🖼❤️ خوشبختی یعنی روزه‌اولی باشی عاشق علی باشی ╭┅──────┅╮ 🌹 @rayanamer ╰┅──────┅╯ 🍂ه 🍂ه🍃 🍂ه🍃🍂 🌸ه🍂🍃🍂🍃🍂
5.83M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⬛️❌ بازنده از پیش در رقابت رشد جمعیت ♦️شکست بزرگ طرح‌های فرزنداوری ♦️دیدگاه نخبگانی قلب بصیر♦️ ✍نکته‌ای مهم داریم که به دلایلی نمی‌توانیم وارد جزئیات آن شویم فقط همین مقدار بگوییم که اوضاع رشد جمعیتی ایران بلحاظ ترکیب قومیتی به ضرر شیعیان ایران وارد مرحله‌ای شده که هر گونه طرحهای حمایتی و تخصیص امکانات مالی در راستای فرزنداوری به نفع مخالفان شیعیان ایران خواهد بود حتی طرح‌های هدفمندی که تخصیص به مناطق و استانهای شیعه‌نشین بشود را هم با تدابیر خاص به نفع قومیت خودشان به بهره‌برداری می‌رسانند یعنی با اجرای تدبیر اولا : از امکانات تخصیص یافته مناطق شیعه‌نشین به نفع رشد جمعیت قومیت خودشان بهره برده ثانیا : به مرور زمان ترکیب جمعیتی آن مناطق و شهرهای شیعی را هم به نفع قومیت خودشان تغییر میدهند متاسفانه شیعیان ایران تا حد زیادی قافیه ترکیب جمعیت را باختند و خطر به رسیده است ╭┅───--───┅╮ 💕 @rayanamer ╰┅────--──┅╯ 🌺ه 🍂ه🍃🌺 🍃ه🌺🍂🍃 🌺ه🍂🍃🌺🍂🍃🌺
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔲⛔️ هجمه سنگین رسانه‌ای جریان اسلامی_ایرانی به وظیفه انسانی و حرفه‌ای پزشک با کلیدواژه شیطانی ✍پس از انتشار ویدیویی از زایمان یک «مادر ۱۴ ساله»، پزشک مامای آن مادر به انتقادها واکنش نشان داده است. به گفته بسیاری از کاربران، این ویدیو است. این پزشک در پاسخ می‌گوید: 《تامین سلامت و حمایت کامل بیمار بدون قضاوت وظیفه هر پزشکی است》. ✍جریان بشدت قدرتمند فمینیسم اسلامی_ایرانی چنان هجوم سنگینی به این پزشک انسان‌دوست نمود که بیچاره مجبور به مصاحبه جهت دفاع از حیثیت انسانی و حرفه‌ای خود شده و همچنین «تبلیغ کودک همسری» را رد نمود. ♦️غفلت و خواب‌الودگی رسانه‌های شیعی در عدم دفاع از حریم این بانوی پزشک به وضوح دیده میشود ╭┅───--───┅╮ 💕 @rayanamer ╰┅────--──┅╯ 🌺ه 🍂ه🍃🌺 🍃ه🌺🍂🍃 🌺ه🍂🍃🌺🍂🍃🌺
🖼🔹طرد واژه در غرب 🙍‍♀کیشا کاستل هنرپیشه هالیوود در سن 17 سالگی اولین فرزندش را به‌دنیا آورد. ♨️در حالیکه سلبریتی‌های غربی با تمام وجود تلاش می‌کنند خانواده و رو در احیا کنند سلبریتی‌‌های ما تازه دارند فیلم می‌سازند و میزنن تو گوش پدر خانواده و عفت وحیای زنان را نشانه می‌روند. 📛مردم باید نه محکمی به جریان خطرناک فمینیسم اسلامی_ایرانی بگویند ╭┅───--───┅╮ @rayanamer ╰┅────--──┅╯ 🌺ه 🍂ه🍃🌺 🍃ه🌺🍂🍃 🌺ه🍂🍃🌺🍂🍃🌺
🖼🧕عفاف و حیاء همراه همیشگی تاریخ بشری ✍تصویر بر روی پارچه یافت شده در یک مقبره سکایی مربوط به 2400 سال پیش ⛩ محل نگهداری موزه آرمیتاژ، روسیه ♦️عفاف، حجاب و حیاء از اختراعات و ابداعات خاتم انبیاء و اسلام نیست بلکه همزاد و همراه همیشگی فطرت سلیم بانوان از بدو تاریخ خلقت انسان بوده است. ╭┅──────┅╮ 🌹 @rayanamer ╰┅──────┅╯ 🍂ه 🍂ه🍃 🍂ه🍃🍂 🌸ه🍂🍃🍂🍃🍂
🖼🧕سبک پوشش عفیف زنان بلژیک در حدود صد سال قبل ✍لطفا به نحوه پوشش روسری، پیراهن، دامن، جوراب و کفش این دو خانم بلژیکی توجه نمایید. در خدمت نظام لیبرال سرمایه‌داری غرب گام به گام سبک زندگی مبتنی بر فطرت پاک و سالم انسانی را به سمت و سوی نظام استثماری و بهره‌کشی از زنان بعنوان نیروی کار ارزان در صنایع سوق داد و حجاب را مانع این استثمار می‌دانست لذا در قالب کلیدواژه و و حجاب را در دستور کار محتوای آموزشی در مدارس و دانشگاهها و نیز تولیدات سینما، تئاتر، کتاب و روزنامه قرار داد. ♦️حجاب و عفاف همزاد همیشگی فطرت سلیم بانوان ╭┅──────┅╮ 🌹 @rayanamer ╰┅──────┅╯ 🍂ه 🍂ه🍃 🍂ه🍃🍂 🌸ه🍂🍃🍂🍃🍂
🖼🧕پوشش بانوان یهودی در سالهای اخیر ♦️حجاب و عفاف همزاد همیشگی فطرت سلیم بانوان ╭┅──────┅╮ 🌹 @rayanamer ╰┅──────┅╯ 🍂ه 🍂ه🍃 🍂ه🍃🍂 🌸ه🍂🍃🍂🍃🍂
فردی چندین سال شاگرد نقاش بزرگی بود و تمامی فنون و هنر نقاشی را آموخت استاد به او گفت که دیگر شما استاد شده ای و من چیزی ندارم ک به تو بیاموزم شاگرد فکری به سرش رسید، یک نقاشی فوق العاده کشید و آنرا در میدان شهر قرار داد مقداری رنگ و قلمی در کنار آن قرار داد و از رهگذران خواهش کرد اگر هرجایی ایرادی می بینند یک علامت ضرب در قرمز بزنند و غروب که برگشت دید که تمامی تابلو علامت خورده است و بسیار ناراحت و افسرده به استاد خود مراجعه کرد استاد به او گفت آیا میتوانی عین همان نقاشی را برایم بکشی؟ شاگرد نیز چنان کرد و استاد آن نقاشی را در همان میدان شهر قرار داد ولی این بار رنگ و قلم را قرار داد و متنی که در کنار تابلو قرار داد این بود که ” اگر جایی از نقاشی ایراد دارد با این رنگ و قلم اصلاح بفرمایید ” غروب برگشتند دیدند تابلو دست نخورده ماند استاد به شاگرد گفت ” همه انسانها قدرت انتقاد دارند ولی جرات اصلاح نه… “ ╭┅──────┅╮ 🌹 @rayanamer ╰┅──────┅╯ 🍂ه 🍂ه🍃 🍂ه🍃🍂 🌸ه🍂🍃🍂🍃🍂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
+امر به معروف چی؟ - یعنی همین حی علی خیرالعمل... ➕ (روایتی از شهیدبروجردی در سال58و59)
6.69M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چرا بعضیا بعد از ماه رمضون با اینکه روزه میگیرن اما چاق تر میشن😄
حال و هوای مردمان عهد قاجار در ماه رمضان / ۱‏ عبدالل‍ه مستوفی 🔹 «دیگر از اوقاتى كه ما خیلى مترصّدِ رسیدن آن بودیم، ماه رمضان بود. زیرا در این ماه، هم در وضع زندگى عمومى و خصوصى تغییراتى حاصل می‌گشت و مقصود اصلى ما كه تخفیف از ساعات مكتب باشد بیش‌تر از ماه محرّم و صفر بود؛ بالاختصاص كه از وقتى‏ كه من به سنّ تمیز رسیده بودم، این ماه در تابستان بود. هم خوراكى در خانه فراوان بود، و هم ما وقت بازى و تفریح زیادترى در اختیار خود داشتیم. 🔸 ... روزهاى جمعه و اِحیاها هم كه تعطیل بود، براى نماز جماعت، لَل‍ِه یا آخوند[مکتب‌مان] ما را به نماز جماعت هم می‌بردند و هر یك از من و برادرم را در یك طرف خود جا می‌دادند كه رسم نماز خواندن به جماعت را یاد بگیریم. 🔹 ماه رمضان، ماه قرآن‌‏خوانى است، بعضى بودند كه هر روز یك قرآن تمام می‌خواندند. ... بعضى از اهل خیر، قبل از ماه چندین جلد قرآن خریده، به این و آن می‌دادند. و بیش‌تر، زن‌ها و مردمان پول‌دارِ بی‌سواد به این خیرات اقدام می‌كردند تا حالا كه خود از قرآن‌خواندن محروم‌اند، وسیلهٔ قرائت براى سایرین تدارك كرده باشند. 🔸 كم‌تر كسى بود كه سواد داشته باشد و ماه رمضان‏ یك قرآن تمام ختم نكند. حتّى در میان عوام معروف بود كه هر كه قرآنى در ماه رمضان شروع كند و نیمه‌‏تمام گذارد، مقروض خواهد شد! 🔹 نوكرهاى ما همه گرَكانى و باسواد بودند و وقتى از پشت اطاق آن‌ها می‌گذشتى، صداى زمزمهٔ قرآن‌‏خوانى آن‌ها بلند بود. 🔸 مسجدها عموماً پر می‌شد. مردم از هر طبقه و هر صنف، نماز ظهر و عصر را به جماعت می‌خواندند. بعد از نماز، امام مسجد اگر از اهل فضل بود، خود به منبر می‌رفت و مردم را موعظه می‌كرد. چنان‌چه به‌اصطلاح دست منبر نداشت، واعظ دیگرى از واعظ‌هاى شهر دعوت شده بود كه بعد از نماز براى مردم موعظه كند. 🔹 روزهاى جمعه و اِحیاها به مناسبت تعطیل، مساجد پرجمعیّت‏‌تر از سایر روزها می‌شد. بعضى از مقدّسین هم بودند كه قبل از افطار به مسجد رفته، نماز مغرب و عشا را هم به جماعت می‌خواندند. و بعضى كه خیلى مقدّس بودند، صبح‌ها هم همین كار را می‌كردند؛ ولى صبح و مغرب و عشا دیگر بعد از نماز موعظه در كار نبود. زیرا احتیاج به خواب و خوراك، محلّى براى شنیدن وعظ باقى نمی‌گذاشت و مؤمن به عجله خود را به خانه می‌رساند كه سر سفرهٔ دراز، پهن، و یا در رختخوابِ پهن، دراز شود! 🔸 شب‌هاى ماه رمضان را به‌خصوص در تابستان، مردم تا صبح بیدار می‌ماندند و این كار در تمام طبقات مرسوم بود. بعضى مشغول عبادت و خواندن دعا و قرآن می‌شدند و براى درك ثواب هر شب تا صبح بیدار می‌ماندند. زمره‌‏اى، شب‌ها بیدار می‌ماندند كه صبح‌‏ها لامحاله تا نزدیك ظهر بتوانند بخوابند و اثر روزه در آن‌ها كم‌تر باشد. 🔹 بالأخره دستهٔ سومى هم بودند كه شب را به قمار صبح می‌كردند، و می‌گفتند: اگر به این سرگرمى مشغول نشوند، ناچارند بخوابند و روز، دیگر خواب نمی‌روند و روزه براى آن‌ها مشكل خواهد شد. این دسته، بیش‌تر اعیان‌زاده‌‏ها بودند، ولى روزه را در هر حال می‌گرفتند. و اگر اشخاصى بودند كه می‌خواستند طفره بروند، چون حتّى در خانهٔ خود هم جائى نداشتند كه روزه‌‏خورى كنند، ناچار بودند هم‌رنگ جماعت باشند. 🔸 مرحوم احمد منشور می‌گفت: با برادرم موقّر، شبى در مجلس قمار تا صبح مشغول بودیم. چون به سحرى نرسیدیم روزه را خورده، بعد به منزل آمدیم. خبر روزه‌‏خورىِ ما زودتر از خودمان به منزل رسیده بود! همین كه وارد شدیم، مادرم از ما رو گرفت! چند روز با ما مثل جذامی‌ها رفتار می‌كردند! قدغن شده بود [و] نوكر و خدمت‌كار دور و ور ما نمی‌آمدند. غذا كه براى ما می‌آوردند، در اطاق گذاشته فرار می‌كردند. ظرف‌هاى غذاى ما را علی‌حده و مخصوصاً در حضور ما كنار حوض خاك‌مال می‌كردند! تا بالأخره به وساطت برادرهاى بزرگ‌تر، ما را توبهٔ رسمى دادند. آن‌وقت ما را به عضویّت خانه پذیرفتند! 🔹 مسافرى كه بعد از ظهر به شهر وارد شده و روزه نبود، اگر از خانه بیرون می‌رفت، تا برگشتن به خانه لب‏‌خشك بود. ناخوش‌ها كه شرعاً باید روزهٔ خود را بخورند، در بیرون خانه هم‌رنگ جماعت بودند. اگر كسى پیدا می‌شد كه بخواهد خود را ناخوش قلمداد كرده و بدین‌وسیله روزه‌‏خورى كند، طبیبى كه تصدیق مرض بدهد ولو شفاهى و براى متقاعد كردن اهل خانه هم باشد، گیر نمی‌آورد! 🔸 اطبّاى آن دوره حتّى یهودی‌هاى آن‌ها، ولو براى روزه‌‏خورى هم، احترام تصدیق خود را داشتند و مثل امروز براى خواهش دوست و رفیق و جلب مادّه، تصدیق غیرواقع نمی‌كردند.» (عبدالل‍ه مستوفی؛ شرح زندگانی من، ج۱، ۳۲۷ - ۳۲۹) ╭┅──────┅╮ 🌹 @rayanamer ╰┅──────┅╯ 🍂ه 🍂ه🍃 🍂ه🍃🍂 🌸ه🍂🍃🍂🍃🍂