eitaa logo
@ج_رزما_آذربایجان_شرقی
367 دنبال‌کننده
301 عکس
147 ویدیو
15 فایل
بسم الله الرحمن الرحیم و بِهِ نستعین قالَ امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام : . ...الا و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ... جمعیت رزمنده مدافع انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی 🆔️@J.RAZMAA 
مشاهده در ایتا
دانلود
📡📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻 🆕🇮🇷دستورالعمل عبور از تنگه هرمز به کشتی های حاضر در خلیج‌فارس اعلام شده است 🔻علی هاشم خبرنگار الجزیره: ایمیل ارسال شده توسط «مرجع تنگه خلیج‌فارس» به چندین شرکت کشتیرانی که کشتی‌هایشان در خلیج فارس سرگردان مانده است؛ 🔹دستورالعمل عبور از تنگه هرمز کشتی‌هایی که قصد عبور از تنگه هرمز را دارند باید به آدرس info@PGSA.ir ایمیل بزنند. مهمترین نکات در نظر گرفته شده در مکانیزم عبور: ۱) اولویت پرداخت به ارز ملی ایران ۲) اخذ ضمانت‌نامه از بانک‌های ایرانی ۳) اگر کشوری در جنگ اخیر به ایران خسارت وارد کرده است، ابتدا باید خسارت را بپردازد، سپس مجوز عبور دریافت کند. کشورهایی که ایران را تحریم کرده یا پول ایران را مسدود کرده‌اند، اجازه عبور ندارند. ۴) عنوان صحیح «خلیج فارس» باید در تمام مدارک نوشته شود. ۵) عدم رعایت موارد فوق منجر به توقیف و جریمه نقدی به میزان ۲۰٪ ارزش محموله خواهد شد. 🆔️@J.RAZMAA  @رصد_امور_اطلاعات_رسانه‌ای_جنگ_شناختی_ترکیبی_ضدصهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما کانال تحلیلی/ راهبردی شماره ۱ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa ابرگروه ویژه شماره ۲@ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754            
- اگر می‌خواهیم حسینی واقعی بشویم جا ندارد از کلامی که سیدالشهداء مکررا و به بیانهای مختلف فرمودند، استفاده کنیم؟! هم شب عاشورا برای دوستانشان فرموند:«وَ كُونُوا مِنَ الدُّنْيا عَلى حَذَرٍ» «از دنیا بر حذر باشید» و هم روز عاشورا برای دشمنان. دارو یکی است. اگر دوست و دشمن بخواهند به سعادت برسند از این دارو باید استفاده کنند. سم مهلک هم یکی است، چه براى دوست چه براى دشمن، عشق به دنیا و دلبستگی به لذت‌های دنیا کشنده است. اگر من و شما می‌خواهیم حسینی باشیم سعى کنیم عاشق دنیا نشویم و ایمانمان به آخرت را تقویت کنیم. •آیـتﷲمصباح‌یزدی• ❤️ 🌙 - [ @Razmaazar | رزمـــــــا ]
هدایت شده از حزب‌الله
16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️هشدار به خائنین انقلابی ستیز 🔻بخش پایانی از سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین استاد حاج آقا روح الله بجانی در جلسه جهاد تبیین ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۵ مسجد جامع حکم آباد 🇮🇷 به حزب‌ الله بپیوندید: @jehad_hezbollah🇮🇷🌷🇮🇷
5.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
برشی از فرمایشات امام جمعه محترم تبریز در نماز جمعه امروز تبریز و انتقاد از مطالبه گرانی که شعار مرگبر سازشگر می دهند.
5.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
صبر حزب الله را امتحان نکنید جمله آخر و خط و نشان حزب الله شمالغرب 🇮🇷 به حزب‌ الله بپیوندید: @jehad_hezbollah
⭕️۲۱۱ سال پیش این سرزمین‌های خدا دادی، بدلیل بی کفایتی حاکمان و سیاست پیشه گان خود فروخته ضعیف النفس (ظریف الممالکها)به موجب ننگین نامه های متعدد حاصل از مذاکرات .. از ایران جدا شدند... 🔻ادامه مطلب 🔻
1️⃣ حدود ۲۱۱ سال پیش در زمان فتحعلی‌شاه قاجار به‌موجب قرارداد ننگین گلستان در سال ۱۱۹۲ شمسی (۱۸۱۳ میلادی) کشورهای فعلی: *«قفقاز، ارمنستان، گرجستان، داغستان، چچن و اینگوش و سواحل ارزشمند دریای کاسپین»* به مساحت حدود ۲۳۰ هزار کیلومترمربع از ایران جدا شده و به روسیه تزاری تقدیم گردید. 2️⃣ حدود ۱۹۶ سال پیش و باز هم در زمان فتحعلی‌شاه قاجار به‌موجب قرارداد ننگین ترکمنچای در سال ۱۲۰۷ شمسی (۱۸۲۸ میلادی)، *منطقهٔ «ایروان، نخجوان و بخش‌هایی از تالش و آذربایجان» و در مجموع حدود ۳۰ هزار کیلومترمربع دیگر از ایران جدا شد* و باز هم به امپراتوری روسیه تقدیم شد! 3️⃣ حدود ۱۶۸ سال پیش در زمان ناصرالدین‌شاه قاجار به‌موجب معاهده ننگین پاریس در سال ۱۲۳۵ شمسی (۱۸۵۶ میلادی) مناطق: *«هرات و افغانستان و بلوچستان و مکران» به مساحت ۹۷۵/۲۲۵ کیلومترمربع با فشار انگلیس از ایران جدا شد!* 4️⃣ حدود ۱۵۳ سال پیش و باز هم در زمان ناصرالدین‌شاه قاجار به‌موجب قرارداد ننگین حکمیت «گلد اسمیت» در سال ۱۲۵۰ شمسی (۱۸۷۱ میلادی)، و باز هم تحت‌فشار انگلیس *مناطقی از: «پاکستان و سیستان» به مساحت ۳۵۰/۰۰۰ کیلومترمربع از ایران جدا شد!* 5️⃣ حدود ۱۴۳ سال پیش باز هم در زمان ناصرالدین‌شاه قاجار به‌موجب «پیمان آخال» در سال ۱۲۶۰ شمسی (۱۸۸۱ میلادی) کشورهای فعلی: « *ترکمنستان، ازبکستان، تاجیکستان، قرقیزستان و قزاقستان» به مساحت ۱/۲۲۶/۵۰۰ کیلومترمربع از ایران جدا شده* و باز هم به امپراتوری روسیه تقدیم شد! 6️⃣ حدود ۱۰۵ سال پیش در سال ۱۲۹۸ شمسی (۱۹۱۹ میلادی) در زمان احمدشاه قاجار و دولت وثوق‌الدوله بر اساس پیمان منطقه‌ای مستشاران انگلیس، *جزایر نفت‌خیز خلیج‌فارس از جمله کشورهای فعلی: «امارات، قطر، عمان و چند جزیره بسیار ارزشمند دیگر» به مساحت ۴۰۵/۲۸۷ کیلومترمربع رسماً از ایران جدا شد!* 7️⃣ حدود ۸۷ سال پیش در سال ۱۳۱۶ شمسی (۱۹۳۷ میلادی) در زمان رضاشاه پهلوی با امضای پیمان ننگین سعدآباد با کشورهای همسایه (عراق، ترکیه و افغانستان) بخش‌های عظیمی از ایران با دسیسه انگلیس جدا شد؛ از جمله: « *ارتفاعات سوق‌الجیشی آرارات» به ترکیه؛ بخش عظیمی از «اروندرود» و اداره کامل آن را به عراق؛ و «دشت وسیع نااُمید» به مساحت ۳ هزار کیلومتر به افغانستان بخشیده شد!* 8️⃣ حدود ۷۰ سال پیش در سال ۱۳۳۳ شمسی (۱۹۵۴ میلادی) در زمان محمدرضاشاه پهلوی، *بندر راهبُردی «فیروزه» در شرق دریای خزر از ایران جدا* و به شوروی واگذار گردید! 9️⃣ و باز هم در زمان محمدرضا شاه در سال ۱۳۵۰ شمسی (۱۹۷۱ میلادی) با فشار انگلیس، *مجمع‌الجزایر بحرین به مساحت بیش از ۷۰۰ کیلومترمربع با انبوهی از مخازن نفت و گاز از ایران جدا شد!* و با کمال تأسف باید این حقیقت تلخ را بدانیم که این مقدار تجزیه و جدایی بیش از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار کیلومترمربع از خاک ایران به واسطه سستی و ضعف پادشاهان در کل تاریخ جهان بی‌سابقه است و *ایران امروز با مساحت ۱/۶۴۸/۱۹۵ کیلومترمربع کمتر از یک‌سوم مساحت ایران بزرگ دویست سال قبل را دارد!* 🌹 *در دوران اخیر ایران، پس از هشت سال دفاع مقدس، یک سانتیمتر از خاک کشور عزیزمان را هم از دست ندادیم...!* جالب‌تر این است که طرفداران قاجار و پهلوی در کنار اسرائیل ایستاده‌اند و آمریکا و رژیم کوک کش را تحریک می‌کنند که به ایران حمله کنند!!! و همچنین پان‌ترک‌ها و پان‌عرب‌ها و پان‌کردها و پان‌بلوچ‌ها و... هم در کنارشان ایستاده‌اند . به‌ راستی با وجود شبکه‌های مغزشوی صهیونیستی ، باید چگونه جوانان‌مان را متقاعد کنیم که مسئله ما با اینها، موجودیت ایران و ایرانی است ؟! جرم سپاه و بسیج و ارتش و نیروهای امنیتی صیانت از تمامیت ارضی ایران است ، این وقایع تاریخی را برای نسل جدید و اطرافیان‌مان بازگو کنیم تا بفمند که چرا فرزندان این آب و خاک ، برای حفظ یک وجب از خاک ایرانمان ، اینگونه جانفشانی میکنن ، قدر جمهوری اسلامی ایران و مدافعانش را بدانیم ، 🎋 یاینده باد ایران اسلامی ــــ مساحت ایران200 سال قبل👈 3/500/000 km کیلومتر مربع مساحت ایران الان 👈 1/648/195 km کیلومتر مربع 🌹گروه مشاوران میثاق رزما 🆔️@J.RAZMAA @تبیین_امورسیاسی_اعتقادی_جنگ_نرم_افزاری_هیبریدی_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e کانال شماره ۴ ج.رزما در سکوی بله 🔻 ble.ir/join/NWJjNzczNT
دکتر سعید لیلاز در گفتگو با ایرنا: 🔸دعوای ایران و آمریکا فراتر از شخصیت ترامپ است ‌ 🔹 در جنگ، وزن ۷۰ درصد کل ظرفیت نظامی جهان روی ایران افتاد ‌ 🔹اگر ایران مقابل آمریکا کوتاه بیاید، موجودیتش به خطر می‌افتد ‌ 🔹باور ندارم اگر آمریکایی‌ها یا اسرائیلی‌ها به ایران بیایند، واقعا به کسی رحم کنند حتی رضا پهلوی هم دچار توهم احمقانه‌ است ‌ 🔹خسارتی که ایرانِ برده متحمل می‌شود، به‌مراتب بیشتر از ایران مستقل است ‌ 🔹آمریکا می‌گوید کنترل نفت را به ما بدهید و مثل آقا زندگی کنید! ‌ 🔹اگر از خطوط قرمز عقب بیاییم، دومینوی شکست آغاز می‌‍شود ‌ 🔹از نظرِ ژئوپلیتیک، موازنه قدرت در حال انتقال از آمریکا به چین، هند، روسیه، ایران و برزیل است ‌ 🔹تضاد آینده جهان، تضاد آمریکا و چین خواهد بود پس آمریکایی‌ها می‌خواهند زودتر بر نفت ایران مسلط شوند ‌ 🔹آمریکا مدرسه شجره طیبه را زد تا ایران را ضربه فنی کند ‌ 🔹صلح موردپسند آمریکا، ایران را مانند مصر و عراق می‌کند، نه ژاپن ‌ 🔹اگر از تمام ظرفیت‌های کشور استفاده کنیم، رشد اقتصادی تا پایان سال ۱۴۰۵ مثبت می‌شود ‌ ﷽نَصۡرٞ مِّنَ ٱللَّهِ وَفَتۡحٞ قَرِيبٞۗ☫ ‌«وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ»؛ 🆔️@J.RAZMAA @تبیین_اطلاعات_نظامی_راهبردی_جنگ_ضدصهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
♻️بیانیه شماره ۱/۴۰۵  کمیته عالی سیاسی راهبردی @ج_رزما 🔻ادامه متن بیانیه🔻
بسمه تعالی. ✍️گفته بودیم که تیم دستگاه دیپلماسی ما متاسفانه مرعوبانه و با نگاهی منفعلانه پیش میرود و دستگاه محاسبات اش را بعد از جنگ رمضان به روز نکرده و نگاه قدرت جدید ایران را نادیده میگیرد و بدنبال دست بوسی و پایان جنگ به هر قیمتی است. 🔷️ارسال نامه های ۱۴ بندی و...و مذاکره سر خود و بدون اجازه رهبری جدید و تصمیم گیری در خصوص پایان جنگ و...درحیطه اختیارات رهبری نظام است و نه وزارت خارجه. اعلام شروط جدید اعلام شده در روزهای اخیر  مبنی بر اینکه : ●شروط توقف دائمی جنگ ●رفع محاصره دریایی ●رفع تحریم های غیرقانونی علیه ایران ●"موجب تردد عادی و بازشدن تنگه هرمز " خواهد شد. 🔷️باید از آقای عراقچی پرسید که تو در چه جایگاهی هستی که به پیام و دستور قائد امت جسارت میکنی و برای خود فتوی و برای مردم نسخه می پیچی؟ 🔷️مردم گفته بودند که شما با تصمیمات خائنانه تان به ادامه مذاکره  باعامل شهادت رهبر عزیزمان شدید و قصد دارید ایران را در دامن آمریکا بیاندازید. 🔷️یا پزشکیان ایشان را تعیین تکلیف کنند و یا مردم در خیابانها آنها را تعیین تکلیف خواهند کرد. 🔷️البته مردم مدتهاست که دست رد به سینه  این جماعت دلداده به غرب زده اند ، اما این جماعت دریده فکر، از رو نمی روند و بدنبال پیاده کردن پروژه خیانت خود هستند. 🔷️به فرموده رهبر عزیز ایران اسلامی : با  فریادهای مردم در خیابان، دیری نخواهد پایید که طومار این  وابستگان به غرب در هم پیچیده شود. مردم خوب ایران، برای آن روز آماده باشید‌ و بدانید: ●) تنگه هرمز محدوده آبهای  سرزمینی ماست و از جنگ رمضان به اینسو بدلایل امنیتی و... مصمم شدیم آن را کنترل کنیم. ●)تردد هرگونه کشتی جنگی آمریکایی و اروپایی و انجام هرگونه مانور نظامی و ...ممنوع است. ●) تردد در تنگه با کنترل ایرانست  و کسی نمی تواند آن را  به ازای رفع محاصره دریایی  و موارد دیگر مبادله کند . ●)هرگونه حمله به اتحاد ایجاد شده میان محور مقاومت ،حمله به ایران و عمق استراتژیک ایران است وباان مقابله مقتدرانه  خواهد شد. ●)خروج آمریکا فصل جدید امنیت وصلح پایدار و منطقه ای را در خلیج فارس و غرب آسیا رقم خواهد زد و نیازی به حضور استعمارگران نیست.(سازوکار آن بعدا می اید) تبصره ا ) دراشاره به قطعنامه های شورای امنیت و ... که در بیانیه آمده باید گفت که بعد از ۱۰سال اعتمادسازی( مندرج در برجام )و عدم انجام تعهدات  اروپا و خروج آمریکا، این موارد عملا از دستور کار باید خارج شده باشد و درج آن توسط واخا   یک خبط فاحش است . تبصره ۲) قطعنامه های مندرج در شورای حکام در قبل از توافق برجام رسما ایران را دربحث فناوری صلح امیزهسته ای مشروعیت عمل داد ،ضمن آنکه ایران در بند (د)پاسخ مناسب را اعلام ، ولذا این بند نیز لزومی ندارد * یادآوری مهم) به مقامات وقوای  اجرایی و... گوشزد میشود که براساس و استناد قانون اساسی جمهوری اسلامی ، شروع و پایان جنگ و اموری اینگونه از اختیارات رهبری عزیز است و آقایان که با حدود اختیارات مشخصه در نشست ها شرکت میکنند ،دقت داشته باشند که رهبر انقلاب هرگونه  مذاکره را منع و آقایان را از پیگیری آن برحذرداشتند، لذا طرح های ۱۴ ماده ای و امثالهم سلیقه برخی مقامات خاص است و مردم در میدان آن را هوا خواهند کرد،پس تلاش بیهوده نکنید و مردم را بی خود به زحمت نیندازید و درکار رهبری مداخله نکنید. *  یادآوری دوم) ایران مقتدر و سربلند بعد از جنگ رمضان به اعتراف دنیا ،به یک قدرت جهانی تبدیل شد که پوزه آمریکا و اسرائیل را به خاک مالید و انها را واداربه تسلیم کرد ،لذا دوستان اجرایی در هر رده ای توجه کنند که دستگاه محاسباتی اشان را به روز کنند و از انفعال به ابتکار و اتکال عروج کنند وگرنه ..... * یادآوری سوم ) دشمن نشان داد که ذات خبیث دارد و اصلا قابل اعتماد نیست .دیدید که هیچکدام از پیش شرط ها را عملی نکرد. و با تصمیمات عجولانه تیم ما را دچار اختلاف کرد.لذا اگر امتیازی هم باید گرفته شود ،با اقتدار بگیرید و لزومی به مذاکره هم نیست. موشک های ما معادلات را رقم میزنند. در پایان از برادران و خواهران درصحنه  و میدان و کلیه امت انقلابی درخواست میکنم با تداوم روند و حرکت خود تا تحقق فریاد های رهبر جدید و خونخواهی امام شهید و شهدای مظلوم میناب و دانشمندان و فرماندهان و... متحد و منسجم ، تا پیروزی نهایی پیش بروند که پیروزی نزدیک است. رهبر شهید ما ،راه پیروزی و رسیدن به قله ها را به ما آموخته است . کمیته سیاسی جمعیت رزمنده مدافع انقلاب اسلامی، ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۵ 📣ستاد رسانه جنگ_@ج_رزما🔻 🆔️@J.RAZMAA     @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما