eitaa logo
رزمندگان جنگ نرم
293 دنبال‌کننده
5.3هزار عکس
9.8هزار ویدیو
40 فایل
@razmandegan‭ejangenarme313‬ مدیر @YaShamsashoomoos
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️ توجه ⭕️ 🔴 ۲۰ دستاورد اقتصادی دولت آقای رئیسی 🦋 🦋
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙حجت الاسلام ترابی: 🔹آخوندا مملکت را خوردن و چاپیدن.... 👌زمان ثبت نام حوزه‌ها شروع شده،بچه تو بفرست با هم بخوریم
کــلام‌شهـــید بهش گفتن آقا ابراهیم چرا جبهه رو ول نمیکنی؛ بیای دیدار امام_خمینی؟ گفت : ما رهبری رو برای اطاعت میخوایم نه تماشا ....! شهید ابراهیم هادی
☑️ ایران قبل از ظهور، فقط دو رهبر خواهد داشت ۱) «مردی از قم» ▫️مردم را به حق دعوت می‌کند، از جنگ خسته نمی‌شوند و توکل بر خدا می‌کنند: ▫️رجُلٌ مِنْ أَهْلِ قُمَّ يَدْعُو النَّاسَ إِلَى الْحَقِّ ... لَايَمَلُّونَ مِنَ الْحَرَبِ ... وَ عَلَى اللَّهِ يَتَوَكَّلُونَ‏ وَ الْعاقِبَةُ لِلْمُتَّقِينَ‏ (مجلسی، بحارالانوار، ج۵۷، ص۲۱۶). ۲) «خراسانی» ▫️جانشین او، «خراسانی» که در همپیمانی با یمانی، بر علیه سفیانی در عراق خواهد جنگید: خُرُوجُ الثَّلَاثَةِ الْخُرَاسَانِيِّ وَ السُّفْيَانِيِّ وَ الْيَمَانِيِّ فِي‏ سَنَةٍ وَاحِدَةٍ (طوسی، الغیبة، ص۴۴۶). و هنگامیکه سفیانی به کوفه حمله میکند در دفاع از شیعه وارد عراق میشوند که در این سپاه یاران و اصحاب امام مهدی نیز حضور دارند: يَبْعَثُ السُّفْيَانِيُّ جَيْشاً إِلَى الْكُوفَةِ ... إِذْ أَقْبَلَتْ رَايَاتٌ مِنْ قِبَلِ خُرَاسَانَ ... وَ مَعَهُمْ نَفَرٌ مِنْ أَصْحَابِ الْقَائِم‏ (نعمانی، الغیبۀ، ص۲۸۰). ▫️که بعد ظهور با امام عصر بیعت نیز می‌کنند: فإِذَا ظَهَرَ الْمَهْدِيُّ بَعَثَ‏ إِلَيْهِ‏ بِالْبَيْعَةِ (طوسی، الغیبۀ، ص۴۵۲). ▫️و از آنجا که هیچ شخصیت دیگری در احادیث ذکر نشده جز دو این شخصیت، بنابراین نقطه آغازین انقلاب ایران توسط مردی از اهل قم معرفی شده است. و در ادامه خراسانی به عنوان آخرین رهبر قوم مشرق (ایران)، که پرچم را به امام عصر تحویل خواهد داد و کشته‌هایشان شهید هستند: ▫️كأَنِّي بِقَوْمٍ قَدْ خَرَجُوا بِالْمَشْرِقِ ... وَ لَايَدْفَعُونَهَا إِلَّا إِلَى صَاحِبِكُمْ قَتْلَاهُمْ شُهَدَاءُ (نعمانی، الغیبة، ص۲۷۳). ▫️بنابراین، ایران قبل از ظهور فقط دو رهبر خواهد داشت: مردی از قم و خراسانی.
27.41M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
صحبت‌های حاخام اسراییلی و حجم این همه دشمنی با مسیر و راه شهید آیت‌الله ابراهیم رئیسی: به دلیل از میان رفتن دشمن‌مان باید به جای خواندن مناجات، شادی کنیم و موسیقی گوش بدهیم...
39.41M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. 🎥 چه کسی باید بعد از ، رئیس جمهور ایران شود؟ بین همه ی اینها که تا به حال کاندید شدن کدومشون در تراز رئیس جمهور شهید مون هست ؟ کدومشون نه به شعارهای که در عمل منش شهید رئیسی رو داره ؟ الحمدلله که صراط حق همیشه واضح و روشن بوده فقط کافیه خودمون رو در معرض انوار این صراط قرار بدیم .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سرپرست ریاست‌ جمهوری: در کشور زمانی یک موشک آزمایش می‎‌شد کل بازار بهم می‌ریخت؛ رژیم صهیونیستی را زدیم اما هیچ اتفاقی نیفتاد محمد مخبر در افتتاحیه مجلس دوازدهم: 🔹در این کشور یک زمانی یک موشک آزمایش می‎‌شد کل بازار کشور بهم می‌ریخت کل شاخص ها دچار مشکل می شد و جیغ همه دولتی ها در می آمد که این کار شما چه بلایی سر کشور آورده است. 🔹ما رژیم صهیونیستی را زدیم مردم شب عملیات خوابیدند شاخص ها و آمار و اعداد همانی بود که صبح از خواب بلند شدند. قیمت ارز همان است مطلوب نیست ولی پیش از زدن است، نرخ تورم همان است، نقدینگی همان است و بازار پر از مایحتاج مردم است. 🔹هیچ عمل صالحی بالاتر از خدمت به مردم و تبعیت از رهبری نیست 🔹این استحکام و استقرار و قدرت چیز عادی نیست و همه به یمن رهبری های حضرت آقا و تلاش های مخلصانه آیت الله رئیسی بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سخنگوی قوه‌قضائیه: برای حل مشکل شهادت دروغ سامانه‌ای راه‌اندازی شده تا شهادت افراد در دادگاه‌ها و تکرارش مشخص شود.