eitaa logo
🔘رِسانـه دَمِشـق🔘
2.2هزار دنبال‌کننده
18.4هزار عکس
4.2هزار ویدیو
18 فایل
(فی بلادالسوریه)معتبرترین کانال خبری از سوریه #مدافعان_حرم با مدیریت رزمندگان سـوریه🇸🇾 ادمین تبلیغ و تبادل: @zeynabiye_dameshgh کانال تلگرام: https://t.me/resanedameshgh
مشاهده در ایتا
دانلود
به به دیشب شیر مردان مقاومت کولاک کردند 8 تروریست اشغالگر دیگر در غزه توسط رزمندگان مقاومت به هلاکت رسید
🔻 میت : مسئول خودخوانده پ‌ک‌ک‌ از پای درآمد 🔹سازمان اطلاعات و امنیت ملی ترکیه (میت) اعلام کرد در عملیاتی در شمال سوریه «باهوز عفرین» مسئول خودخوانده گروه پ.ک.ک/ی.پ.گ در «عین‌العرب» را از پای درآورده است.
🔥 يک سرگرد اسرائیلی شکار امروز تک‌تیراندازان قسام بود 🔻 گردان‌های قسام: ◽️ تک‌تیراندازان قسام توانستند سه نظامی صهیونیست از جمله یک سرگرد ارتش اشغالگر را در محله القصاصیب اردوگاه جبالیا از پای درآورند. ◽️ علاوه بر این مجاهدان قسام توانستند یک یگان ویژه دشمن متشکل از ۱۰ نظامی را که درون ساختمانی در جحر الدیک سنگر گرفته بودند با راکت TBG مورد اصابت قرار دهند که منجر به کشته و زخمی شدن شماری از آنها شد.
🔻 حزب‌الله از حملات به مواضع ارتش دشمن در مرز لبنان و فلسطین اشغالی خبر داد. ◽️ حمله به پایگاه صهیونیستی الضهیره ◽️ هدف گرفتن تجمع نظامیان دشمن در پادگان هونین. ➕ این حملات با تسلیحات مناسب صورت گرفته و تلفات و خساراتی به نیروها و ادوات وارد شده‌است.
🚨فوری ⭕️ جنگ داخلی یمن به پایان رسید و گروه های سیاسی به توافق رسیدند 📌هانس گروندبرگ، فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن، می‌گوید که طرفین درگیری برای صلح دائمی در این کشور متعهد شدند هانس گروندبرگ، فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور یمن، اعلام‌ کرد که این توافق می‌تواند اصلی‌ترین گام برای پایان دادن به جنگ مرگبار ۹ ساله در این کشور باشد. جنگی که جان صدها هزار نفر را گرفت و به یکی از فاجعه‌بارترین بحران‌های بشری سال‌های اخیر تبدیل شد. این توافق به دنبال رایزنی‌های اخیر هانس گروندبرگ در عربستان و عمان و گفت‌وگو‌ها با نماینده حوثی‌های یمن میسر شده‌ است.
♦️هشدار جدید انصار الله یمن: کابل های اینترنت جهانی که شرق و غرب را به هم متصل می کند از زیر دریا در باب المندب می گذرد 🔹منابع یمنی:اگر جنگ متوقف نشود برای عصر حجر واقعی آماده شوید.
♦️یکی به اینترنشنال بگه حوثی ها مال یمنن!😁 🔹اینا نمیدونن کدوم گروه مال کدوم کشوره فقط می‌خوان یه پرت و بلایی بگن و برن! 🔹اگه الان علی کریمی بود می‌گفت: حوثی ها داخلی خارجی یمن هستن یا خارجی خارجی؟ شایدم داخلی داخلی! یا خارجی داخلی
🔻انهدام ۳۵ خودروی زرهی و هلاکت ۴۸ نظامی اسرائیل 🔹سخنگوی گردان‌های قسام: این گردان‌ها در ۴ روز گذشته ۳۵ خودروی زرهی ارتش رژیم صهیونیستی را در محورهای مختلف نبرد در نوار غزه به طور کلی یا جزئی منهدم کرده است. 🔹مجاهدان قسام همچنین ۴۸ نظامی اسرائیلی را به قتل رسانده و ده‌ها نفر دیگر را زخمی کردند. 🔹مبارزان قسام دو تونل بمب‌گذاری شده را هم پس از ورود نیروهای یگان یالوم منفجر کرده و یک میدان مین را هم هنگام ورود نیروها و ادوات جنگی دشمن منفجر کردند.
🔻شورای عالی شهرک های صهیونیستی در جلیل علیا: تمام مسیرهای ورودی و خروجی این شهرک به دلیل حملات حزب الله مسدود خواهد بود
🔥 مقاومت اسلامی عراق، مقر آمریکایی‌ها در روستای الخضراء سوریه را هدف قرار داد
🔴مواضع ائتلاف آمریکایی مستقر در میدان نفتی العمر واقع در استان دیرالزور سوریه هدف حمله گروه‌های مقاومت قرار گرفت.
رسانه دمشق: 🔴 آمار تکان‌دهنده رسانه‌های صهیونیستی از تلفات ارتش اسرائیل در غزه 🔻 المیادین به نقل از رسانه‌های صهیونیستی: ➕3 فرمانده تیپ، 4 فرمانده گردان و چندین افسر بلندپایه تاکنون در جنگ کشته شده‌اند. ➕ تیم گشت‌زنی ناحال تمام فرماندهان خود را از دست داده و گردان 13 تیپ گولانی نیز تا کنون ضربات سهمگینی دریافت کرده است. 👈 طبق گزارش‌ها، 27 درصد از کشته‌شدگان ارتش صهیونیستی در‌ غزه، افسران بلندپایه هستند. 🔥 خبرنگار الجزیره: 8 موشک از جنوب لبنان به سمت پایگاه‌های صهیونیستی در اطراف شهرک سعسع شلیک شده است.
☑️ بیانیه حزب‌الله لبنان بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ ‏﴿أُذِنَ لِلَّذِينَ يُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَىٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِيرٌ﴾‏ صدق الله العلي العظيم مجاهدان مقاومت اسلامی در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها، ساعت ۱۰:۳۵ بعد از ظهر روز دوشنبه ۲۵ دسامبر ۲۰۲۳ محل استقرار سربازان دشمن در اطراف پادگان میتات را با سلاح مناسب هدف قرار دادند. «پیروزی تنها از جانب خدای توانا و حکیم است».
📣 حزب‌الله مواضع صهیونیستی را به‌وسیله موشک برکان هدف قرار داد ⏪️ کوتاه از نبرد گروه‌های مقاومت با ارتش صهیونیستی: 1️⃣ رسانه‌های صهیونیستی: حزب‌الله علاوه بر هدف قرار دادن بیت هیلل چندین موضع در مزارع شبعا را به‌وسیله موشک برکان هدف قرار داد. 2️⃣ گردان‌های قسام: یک نفربر صهیونیستی را در شمال خانیونس منهدم کردیم. 3️⃣ ارتش اسرائیل: طی 24 ساعت گذشته، 27 نظامی زخمی شدند.
🔥 یک مرکاوای دیگر‌ در آتش 🔻 سرایا القدس از هدف قرار دادن یک تانک مرکاوا به‌وسیله راکت تاندوم خبر داد.
بسم رب الشهدا و الصدیقین فرمانده بی ریا جبهه مقاومت «سیدرضی موسوی» آسمانی شد. حمله اسرائیل به سوریه 🔹تصویری از شهید سیدرضی موسوی (سمت راست تصویر) در کنار شهید سیدمحمد حجازی (سمت چپ تصویر)
🔶 تصاویری از شهید «سیدرضی موسوی» در کنار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید حجازی
🔴پس از این مصاحبه تاکنون، دستکم ۳ مستشار سپاه پاسداران در سوریه در نتیجه حملات ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند...
⏺روابط‌عمومی کل سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای از شهادت سید رضی موسوی، از مستشاران نظامی قدیمی سپاه در سوریه خبر داد. 🔻متن اطلاعیه به این شرح است: ▪️به آگاهی ملت شریف و قهرمان ایران می‌رساند ساعاتی قبل در حمله موشکی جنایتکاران رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی به دمشق "سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی" از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد. وی از همرزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مسئول پشتیبانی جبهه مقاومت در سوریه بود. ▪️با تبریک و تسلیت شهادت این سردار عالیقدر به خانواده معظم و آحاد فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی، تاکید می‌شود بی‌تردید رژیم غاصب و متوحش صهیونیستی تاوان این جنایت را خواهد پرداخت. اطلاعات بیشتر متعاقباً به استحضار ملت عظیم‌الشأن ایران رسانده خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گزارش خبرنگار العالم در سوریه از شهادت سید رضی باسابقه‌ترین مستشار سپاه در دمشق خبرنگار شبکه العالم در سوریه گزارش داد: جنگنده های رژیم صهیونیستی که در شمال فلسطین اشغالی و جولان اشغالی در حال پرواز بودند، اطراف منطقه سیده زینب سلام الله علیها در جاده فرودگاه بین المللی دمشق را با سه فروند موشک هدف قرار دادند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نهضت زنده است، چون هنوز شهید می‌دهد... گریه‌زاریم را کرده‌ام و باز نشسته‌ام و نظریه‌پردازی می‌کنم: چه کسانی شهید می‌شوند؟ آن‌ها که به ستوه نمی‌آیند؛ نستوه‌ها... شهید شدن این‌ها که شهید می‌شوند و شهید نشدن آن‌ها که شهید نمی‌شوند از برهان‌های عدل الاهی است... اگر دست‌تان را خوانده‌اند در سنت نشست کرده‌یید؛ نهضت در نسبت با بدعت دست برتر را دارد...