eitaa logo
🔘رِسانـه دَمِشـق🔘
1.8هزار دنبال‌کننده
16.9هزار عکس
3.1هزار ویدیو
17 فایل
(فی بلادالسوریه)معتبرترین کانال خبری از سوریه #مدافعان_حرم با مدیریت رزمندگان سـوریه🇸🇾 ارتباط با مدیر: @Dameeshgh_dameshgh ادمین تبلیغ و تبادل: @zeynabiye_dameshgh کانال تلگرام: https://t.me/resanedameshgh
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هرگاه شب جمعه، شهــــدا را یاد کردید آنها شما را نزد اباعبدالله الحسـیـن علیه السلام یاد میکنند نثار ارواح طیبه شهدای والامقام فاتحه مع صلوات ▪️ شعله آن شب که فکر غارت بود ▪️ شب جمعه ، شب زیارت بود 🖤 حاج قاسم و همراهانش را ساعت 1:20 شب جمعه زدند ۱:۲۰🥀
⭕️روایت سید حسن نصرالله 🚫وقتی از مکتب حاج قاسم صحبت میکنیم،معنایش خطرپذیری است. ❌همیشه به دهان مرگ میرفت! در جنگ ۳۳روزه جولای سال ۲۰۰۶، از تهران آمد دمشق. بعد با ما تماس گرفت و گفت: من‌ میخواهم بیایم ضاحیه جنوبی، پیش شما‌. گفتیم: یعنی چه؟ اصلاً چنین چیزی امکان ندارد! همه پُل ها را زده اند؛ راه ها بسته اند،هواپیماهای جنگی هر هدفی را میزنند، شرایط کاملاً جنگی است! اصلاً نمیشود به ضاحیه و بیروت رسید... اما حاج قاسم اصرار کرد و گفت: اگر ماشین نفرستید، خودم راه می افتم و می‌آیم. پافشاری کرد و خودش را رساند به ما و تمام مدت هم کنار ما ماند...
☑️فرماندهی مرکزی آمریکا:ناوشکن یو اس اس میسون یک فروند پهپاد و یک موشک بالستیک شلیک شده توسط حوثی ها را در جنوب دریای سرخ سرنگون کرد.
رسانه دمشق: 🔥 ارتش اسرائیل از کشته شدن یک نظامی در درگیری‌های غزه خبر داد. 🔥 یدیعوت آحارانوت به نقل از یک نظامی در تیپ گولانی: نیروهای قسام کمین‌های مرگ‌بار بسیاری در شجاعیه برپا کردند و بدون نیاز به تونل از جایی که ما توان دیدنشان را نداریم، تیراندازی می‌کنند. 🔥 رسانه‌های صهیونیستی: حزب‌الله حجم آتش را بیشتر کرده 1️⃣ معاریو: طی هفته جاری حزب‌الله حجم آتش را چند برابر کرده است. 2️⃣ پایگاه والا: همه تهدیدها و حملاتی که به مواضع حزب‌الله صورت گرفت، هیچ بازدارندگی برای کاهش حملات به مواضع ارتش اسرائیل نداشته است.
🔴 حزب‌الله لبنان اعلام کرد که پایگاه حدب یارون و تجهبزات جاسوسی صهبونیست‌ها را در مزارع دوویو هدف قرار داده است. ➕همزمان توپخانه صهیونیست‌ها نیز مناطق مرزی لبنان را گلوله باران کرد.
🔥 شمال را حزب‌الله، جنوب را قسام جهنم کرده 1️⃣ حزب‌الله: پایگاه المرج را هدف حملات دقیق قرار دادیم. 2️⃣ گردان‌های قسام: رزمندگان ما دو تانک مرکاوا را توسط راکت ضدزره یاسین 105 منهدم کردند.
🔴 روسیه با دستکم با 120 موشک و36 پهباد به شهرهای کی‌یف مرکز اوکراین و شهر لویو ,اودسا ،دنیپرا، خارکیف، زاپاروژیا، حمله کرد.
🇸🇾((کاروان زیارتی سوریه)) 🇸🇾 ✅؟ 😍 ✅دلت واسه حرم تنگ شده بسم الله 👏 ✅صدور بلیط پرواز تهران دمشق(ایرلاین ✈️) ✅برگزار کننده در ایران با خدمات درجه الف بصورت و 🥰 🔴تبرکی از حرم میخوای وارد کانال شو 💕💞 ✅با بیش از ۶ سال سابقه بعد از جنگ😍 ✅لینک زیر بزن وارد کانال شو👇👇 https://eitaa.com/joinchat/2258501651Cf7a16d8c50 https://eitaa.com/joinchat/2258501651Cf7a16d8c50
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
☑️شمار شهدای حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان به ۱۲ نفر رسید. 🔹تصویر ۴ شهید دیگر هنوز منتشر نشده است.
🗣روزی که حاج قاسم، جان شهید سید رضی را نجات داد ⏺همزمان با ایام ولادت سرداران کربلا و گرامی‌داشت مقام پاسدار، بانو «مهناز سادات عمادی» همسر شهید «سید رضی موسوی» در گفت‌وگویی از روزهای سخت نبرد با داعش و قوت قلبی که حضور حاج قاسم در مناطق عملیاتی مقاومت داشت به «تسنیم» گفت: ⏺در آخرین دیدار، سید ذوالفقار، سید رضی و حاج‌ قاسم سلیمانی در محل کار شهید موسوی نشسته بودند. ⏺بعد از اتمام جلسه، حاج‌قاسم از شهید موسوی خواست که همراه ایشان برود،سردار موسوی به تنها ماندن شهید ذوالفقار اشاره کرد و با گفتن این جمله که سید ذوالفقار  تنهاست، از حاج قاسم خواست همانجا بماند. ⏺اما سردار سلیمانی نپذیرفت و گفت: نه شما باید با من بیایید! آن‌ها می‌روند و بعد محل حضور سید ذوالفقار هدف حمله اسرائیل قرار گرفت و این سردار مقاومت به شهادت رسید.
✅سردار حاجی‌زاده: در حوزه‌های پدافندی، موشکی و پهپادی جزو قدرت‌های برتر در جهان هستیم 🔸در حال حاضر ما می‌توانیم اهداف متحرک شناور را هدف قرار داده یا با استفاده از پهپادهای پیشرفته غیرقابل رؤیت، عملیات شناسایی را در هر نقطه‌ای انجام دهیم. 🔸امروز به نقطه‌ای رسیدیم که آمریکا در منطقه صراحتاً اعتراف می‌کند که به‌دنبال درگیری با ایران نیستیم، چون می‌داند که یارای مقاومت در برابر قدرت دفاعی ایران را ندارد.
🔻بحران بی‌اعتمادی بین شهرک‌نشسینان صهیونیست و ارتش 🔹در حالی که مناطق شمال سرزمین‌های اشغالی به شهر ارواح تبدیل شده و تا کیلومترها از مرز تخلیه شده است، رسانه‌های صهیونیست از بحران بی‌اعتمادی میان شهرک‌نشینان و ارتش اسراییل سخن می‌گویند. 🔹طی 4 ماه گذشته شهرک‌ها به پایگاه‌های نظامی موقت تبدیل شده و تانک‌ها و نفربر زرهی اسرائیل نیز آسیب‌های زیادی به مسیرهای مواصلاتی و ورودی شهرها و زیرساخت‌های آن وارد کرده‌اند. 🔹نظامیان اسرائیلی نیز با ورود به منازل شهرک نشینان آسیب‌های زیادی به آن وارد کرده‌اند و هیچ موسسه‌ای در اسرائیل مسئولیت دارایی های شهرک نشینان را نمی پذیرد. 🔹بحران بی اعتمادی شدیدی بین شهرک نشینان اسراییلی و ارتش به علت حوادث مرز غزه به وجود آمده، این در حالی است که به اذعان شهرک‌نشینان شمال سرزمین‌های اشغالی حزب الله مانند حماس نیست و ممکن است اوضاع در اینجا به حادثه‌ای بسیار بزرگتر از 7 اکتبر منتهی شود.
🔻سردار حاجی زاده: آمریکا یارای مقاومت در برابر ایران را ندارد 🔹فرمانده نیروی هوافضای سپاه: ما می‌توانیم اهداف متحرک شناور را هدف قرار داده یا با استفاده از پهپادهای پیشرفته غیرقابل رویت، عملیات شناسایی را در هر نقطه‌ای انجام دهیم. 🔹امروز به نقطه‌ای رسیدیم که ارتش تروریستی آمریکا در منطقه صراحتاً اعتراف می‌کند که ما به دنبال درگیری با جمهوری اسلامی نیستیم چون می‌داند که یارای مقاومت در برابر قدرت دفاعی ایران را ندارد.
☑️️رسانه های عبری: سکوت فریبنده‌ای در شمال حاکم است، این سکوت، آرامش قبل از طوفان است 🔹حزب‌الله برای پاسخ شدید به حملات دیروز اسرائیل به لبنان آماده می‌شود و روزهای آینده پر تنش خواهد بود؛ سخنرانی فردای نصرالله همه چیز را مشخص می‌کند.
🔥 تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها در تیررس حزب‌الله 1⃣ گردان‌های شهید ابوعلی مصطفی: یک تانک مرکاوای اسرائیلی را به‌وسیله گلوله‌های RPG هدف قرار دادیم. 2⃣ حزب‌الله: تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی در پایگاه رویسات العلم را هدف قرار دادیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
به یاد شهید سید حمزه علوی و شهید حاج قاسم سلیمانی شهید سید حمزه علوی از مسئولان حفاظت تیپ ابوالفضل العباس فاطمیون بود که در حملات آمریکا به دیرالزور به شهادت رسید.
🔥 ادامه حملات حزب‌الله به پایگاه‌های صهیونیستی ⏪ سلسله عملیات حزب‌الله در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی: 1⃣ حمله به تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی در پایگاه الراهب. 2⃣ هدف قرار دادن پایگاه زبدین به‌وسیله موشک فلق. 3⃣ هدف قرار دادن تجهیزات جاسوسی پایگاه المرج.
🔥 المیادین به نقل از یک مرکز تحقیقاتی در آمریکا: حملات روزانه محور مقاومت به نیروهای ایالات متحده در عراق و سوریه، این دو کشور را برای آمریکایی‌ها به جهنم تبدیل کرده است.
✅شهید مهدی زین الدین: هرکس در شب جمعه شهداء را یاد کند، شهداء هم او را نزد اباعبدالله(ع) یاد می کنند. 🔸شهدا را یاد کنیم، با ذکر یک صلوات
⭕️تجاوز نظامی جدید آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن 🔸در تازه‌ترین موج تجاوز آمریکا و انگلیس به یمن، منطقه «الجاح» در ناحیه «بیت الفقیه» در جنوب استان الحدیده در یک مرحله هدف حمله هوایی قرار گرفت.
🔥 مسئولیت ویرانی و قتل‌عام در غزه به عهده آمریکاست 🔻سیدعبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن: ◽️ مقدار مواد منفجره ای که دشمن صهیونیستی علیه غزه استفاده کرده معادل چهار بمب اتمی است که آمریکا علیه هیروشیمای ژاپن استفاده کرد. ◽️ دشمن صهیونیستی اراضی کشاورزی غزه را نابود می کند تا این منطقه به مکانی غیرقابل زندگی تبدیل شده و اهالی آن مجبور به مهاجرت شوند. ◽️ افتخار سربازان اسرائیلی قتل‌عام کودکان فلسطینی است.دشمن صهیونیستی خطری برای تمام بشریت است. ◽️ صدها سرباز اسرائیلی دچار بیماری روانی شده‌اند و بسیاری از آنان از میدان جنگ فرار می‌کنند.
🚨خواهان گسترش جنگ با حزب الله نیستیم گالانت وزیر جنگ اسقاطیل : حزب‌الله نیم پله بالا رفت، و اسراییل پاسخ خود را به این گروه تروریستی داد. ما نمی‌خواهیم جنگ گسترش پیدا کند، بلکه علاقه‌مندیم به توافقی برسیم که بر اساس یک روند توافقی، امکان بازگشت امن ساکنان شمال به خانه‌هایشان را فراهم کند. پ.ن:باشه حالا گریه نکن میدونیم مثل سگ از حزب الله می‌ترسین 😂😂😂
ببینید وقتی دستت پر باشه اینا اینطور ازت میترسن اگر حکام خائن اردن و مصر همکاری میکردن و مقاومت غزه به تسلیحات بالستیک و نقطه زن مسلح میشد جد و آباد اسراییل و آمریکا هم جرات نزدیک شدن به غزه را نداشتند حیف که این حکام خائن عرب همکاری نمیکنن،اما کار برای مقاومت نشد نداره حتما راهی پیدا خواهیم کرد