eitaa logo
🔘رِسانـه دَمِشـق🔘
1.8هزار دنبال‌کننده
16.9هزار عکس
3.1هزار ویدیو
17 فایل
(فی بلادالسوریه)معتبرترین کانال خبری از سوریه #مدافعان_حرم با مدیریت رزمندگان سـوریه🇸🇾 ارتباط با مدیر: @Dameeshgh_dameshgh ادمین تبلیغ و تبادل: @zeynabiye_dameshgh کانال تلگرام: https://t.me/resanedameshgh
مشاهده در ایتا
دانلود
🔥 حزب‌الله و هدف گرفتن نیروها و پایگاه‌های دشمن 1⃣ حمله به پایگاه رویسات القرن در مزارع اشغالی شبعا با تسلیحات موشکی. 2⃣ هدف گرفتن نظامیان اسرائیلی در تپه الطیحات با تسلیحات موشکی. 3⃣ هدف گرفتن پایگاه زبدین با تسلیحات موشکی. 4⃣ حمله توپخانه‌ای به پایگاه بیاض بلیدا.
🔥 حملات بی‌ثمر آمریکایی انگلیسی به الحدیده یمن 🔻 رسانه‌های یمنی: منطقه الفازه در شهرستان التحیتا هدف چهار حمله هوایی آمریکایی انگلیسی قرار گرفت. ◽️ منطقه الجبانه غرب استان الحدیده نیز هدف دو حمله متجاوزان آمریکایی انگلیسی قرار گرفت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 ارتش بی‌رمق 🗯 دبیرکل حزب‌الله: ارتش بزرگ اسرائیل! پس از پنج ماه، توانایی تامین افسر و سرباز را ندارد.
🔻حمله هوایی پاکستان به مقر طالبان 🔹منابع رسانه‌ای روز دوشنبه از حمله جنگنده‌های پاکستان به مقرهای طالبان افغانستان و کشته شدن چند غیر نظامی خبر دادند. 🔹این حمله هوایی منجر به کشته شدن دستکم ۸ نفر شد.حملات پاکستان دو روز پس از آن انجام شد که حمله انتحاری طالبان افغانستان به مرگ ۷ نظامی پاکستان منجر شد.
🔴مولوی عبدالحمید: 🔹محکومین را آزاد کنید حکم اعدام محاربین را اجرا نکنید 🔴مولوی عبدالحمید: 🔹با قانون مخالفت نکنید چه قانون خدا باشد چه قانون بنده خدا پ. ن باخود چند چندی عبدالمتناقض😐😒
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فریاد صهیونیست‌های حریدیم؛ 📣 می‌میریم ولی به سربازی نمی‌رویم ◽️ شهرک‌نشینان صهیونیست حریدیم با برپایی تظاهرات در قدس اشغالی، اعتراض خود به سربازی اجباری در ارتش را فریاد زدند. 👈 ارتش صهیونیستی به دلیل کمبود نیرو به سربازگیری اجباری روی آورده و حریدیم‌ها که پیش از این از خدمت سربازی معاف بوده‌اند به این موضوع اعتراض دارند.
🛑 چند خبر کوتاه ▪️ رییس‌جمهور امریکا از تماس تلفنی با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خبر داد. جو بایدن گفت که از نتانیاهو خواسته بجای حمله زمینی به رفح، دنبال راهکاری دیگر برای نابودی حماس باشد و در این زمینه می‌تواند روی کمک و همکاری واشنگتن حساب کند. 🔹 رسانه‌های عبری افشا کردند که ایالات‌متحده از آغاز جنگ تا کنون بالغ بر 35 هزار تن انواع تسلیحات مرگبار در اختیار ارتش اسراییل قرار داده است. 🔸 رژیم متجاوز صهیونیستی طی حمله هوایی شبانه، مناطقی را در دمشق هدف قرار داد. دولت سوریه اعلام کرد که این شبیخون تلفات جانی بر جا نگذاشته و پدافند ارتش تعدادی از موشک‌های شلیک‌شده را ساقط کرده است.
🔴رسانه‌های نزدیک به طالبان با انتشار این عکس نوشتند؛ پاکستان در حد و اندازه این نیست که اوضاع کشور را امنیتی کنیم امروز به پاکستان گوشتمالی اساسی دادیم
💢 ‼️حملات توپخانه‌ای طالبان علیه پایگاه‌های مرزی پاکستان در پاسخ به حملات هوایی در خاک این کشور ‼️هم اکنون اعزام گسترده نیروهای طالبان به پکتیکا ‼️اعزام عبدالحمید خراسانی از فرماندهان ارشد طالبان به مرز پاکستان و افغانستان ‼️ وضعیت جنگی و پر تنش در مناطق مرزی افغانستان و پاکستان گزارش میشود و همچنان تیر اندازی های شدید ادامه دارد ‼️عبدالحمید خراسانی برای جنگ با پاکستان راهی محل درگیری شد ‼️ افغانستان یک سایت ارتش پاکستان را در مرز بین دو کشور هدف قرار داد. ‼️طالبان: پاکستان مراقب باشد و الا با شمشیر امارت اسلامی مواجه خواهد شد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
محافظان بایدن وقتی دیدند بابدن بیش از به یک زنی نزدیک شده سریع او را جدا کردند!
📣 تقدیر عضو ارشد جبهه عمل اسلامی لبنان از نُجَباء و شیخ اکرم 🔰 «علاء حسن» مدیر دفتر نجباء در لبنان با شیخ «عثمان الجعید» هماهنگ کننده جبهه عمل اسلامی لبنان دیدار و در خصوص آخرین تحولات غزه و تجاوز رژیم صهیونیستی به این باریکه گفتگو کرد. ▫️الجعید طی دیدار با مدیر دفتر نُجَباء از نقش این جنبش و شیخ اکرم الکعبی در مقابله با دشمن صهیونیستی قدردانی کرد. ▫️ وی با اشاره به لزوم وحدت مسلمانان در شرایط کنونی، بر ادامه اقداماتی که محور مقاومت از تهران تا سوریه، عراق و لبنان در حال انجام است، تاکید کرد.
📣 رسانه‌های صهیونیستی: آمریکا امروز علیه ماست! 🔰 آنتونی بلینکن وزیر خارجه ایالات متحده: ما به اسرائیلی‌ها در خصوص لزوم داشتن یک نقشه مشخص در قبال غزه تاکید کردیم چرا که کودکان، مردان و زنان فلسطینی در حال سپری کردن یک بحران هستند. ➕ رسانه‌های صهیونیستی در واکنش به این اظهارات: آمریکایی‌ها به‌خوبی جنگ را با ما آغاز کردند اما با توجه به مدت‌زمان مورد نیاز برای شکست حماس و پیچیدگی این موضوع، امروز آن‌ها علیه ما هستند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تعدادی از پاسگاه های مرزی  پاکستان طی چند ساعت گذشته مورد حمله ارتش افغانستان قرار گرفت.
🔻فرمانده نیروی دریایی سپاه: نفت ما را هر جای دنیا بدزدند مقابله‌به‌مثل می‌کنیم 🔹زمانی که نفت ملی شد انگلیسی‌ها ایران را ترک کردند و خودشان به عراق رفتند و کارگرهای هندی را به هندوستان فرستادند. 🔹دولت ایران برای اینکه نفت را بفروشد مجبور می‌شود ۳ نفتکش ایتالیایی را بارگیری کند. نفتکش‌ها زمانی‌که وارد اقیانوس هند شدند انگلیسی‌ها هر ۳ را توقیف کردند. 🔹خبر به شاه ایران می‌رسد. شاه می‌گوید بگویید انگلیس یک نفتکش را بر دارد و دوتای دیگر را آزاد کند. انگلیس قبول نمی‌کند و شاه می‌گوید پس بگویید دو نفتکش را به انگلیسی‌ها بدهند. 🔹اما امروز گر نفت ما را بدزدند یا نفتکش ما را در هر جای این دنیا توقیف کنند مقابله‌به‌مثل می‌کنیم. دیگر گذشت زمانی که برای غارت اموال مردم ایران بیگانه‌ای گردن‌کشی کند.
🔻 سوریه خبر تجاوز رژيم صهیونیستی به حومه دمشق را تائید کرد 🔹 خبرگزاری رسمی سوریه به نقل از یک منبع نظامی اعلام کرد: حدود ساعت ۲:۱۰ به وقت محلی بامداد امروز، دشمن اسرائیلی از سمت جولان اشغالی سوریه، تعدادی از نقاط نظامی در حومه دمشق را هدف قرار داد که سامانه پدافند هوایی کشورمان به مقابله با موشک‌های متجاوز پرداخته و برخی از آنها را سرنگون کردند. 🔹 به گفته این منبع این حمله تنها خسارات مادی به همراه داشته است
طالبان خود زیر مجموعه آی اس آی[سازمان اطلاعات] پاکستان هستند، و فریب این نمایشهای درگیری مرزی بین این ملاعین رو نخورید، که چند هدف از اجرای این نمایش دارند، ۱_القای اعتماد بنفس به نیروهای نوپای نظامی طالبان برای درگیری با کشورهای همسایه و تزریق روحیه کاذب و غرور به این نیروها ۲_خط و نشان کشیدن به آن طیف از نظامیان باشرف ایرانی که مخالف مدارا با طالبان هستند ،  تا موضع این نظامیان در درون حکومت ایران را تضعیف کنند و موضع آن طیف بتری و وحدتی که مشتاق ماتحت دادن به عمریون و نواصب هستند و همفکر دجال هستند را تقویت کنند. ۳_و حمله طالبان به هر بهانه ای به خاک ایران در آینده را از چشم پاکستان نبینند و اینطور پاکستان پیشاپیش خود را تطهیر کرده باشد و با این نمایشهای امروزی بتواند در آینده استناد کند و بگوید ما خودمان زخم خورده از طالبان هستیم! ۴_بتوانند با این نمایشها ایران را بیشتر فریب دهند و بدانند ایا ایران حاضر است با دشمنان طالبان [که امروز مثلا پاکستان است] علیه طالبان همکاری کند و اطلاعات خود از طالبان و نقاط ضعف و قوتش را به طرفهای درگیر با طالبان ارائه کند یا نه... و همچنین بالعکس در مورد دشمنان پاکستان آیا حاضر به همکاری است یا نه... ۵_ و موارد دیگر... ✔️لذا ابدا فریب این نمایشهای عقب افتاده های کودن سقیفه ای را نخوردید و اهمیتی هم به چنین اخباری ندهید.
🔻حمله اسراییل به بیمارستان‌های غزه هیچ توجیهی ندارد 🎥سخنگوی سازمان جهانی بهداشت جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان‌های غزه را مورد انتقاد قرار داد. 🔹«مارگارت هریس» سخنگوی سازمان جهانی بهداشت روز سه شنبه درباره تحولات غزه اعلام کرد که حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان الشفاء هیچ توجیهی ندارد و بیمارستان‌ها نباید از سوی هیچ طرفی برای اهداف نظامی مورد استفاده قرار بگیرند. 🔹هریس گفت: ما خواهان آتش بس در نوار غزه هستیم. نوار غزه در آستانه قحطی قرار دارد و ما شاهد جان باختن کودکان به علت گرسنگی هستیم.
🚨هشدار فرمانده نیروی دریایی سپاه به راهزن بین المللی «آمریکا» فرمانده نیروی دریایی سپاه: به نفت ما رو هر جای دنیا دست درازی شود مقابله به مثل میکنیم، دوران گردن کشی بیگانه ها تمام شده است.
🔴 ‌۱۰۰ هزار صهیونیست مسلح شدند 🔹‌‌ایتامار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه خبر داد که مجوز سلاح برای ۱۰۰ هزار صهیونیست صادر شده است. 🔹‌‌️بن گویر، صدور این مجوزها را «از مهمترین طرح‌ها برای حفظ جان» صهیونیست‌ها عنوان کرد و گفت: «نیروهای پلیس ما در روز هفت اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) از خود شجاعت نشان دادند و عقلانی نیست که به آنها ضربه وارد شود». 🔹‌‌️وی همچنین مدعی شد که مذاکره با حماس فقط از طریق تفنگ است و باید وارد رفح شد، پیروزی به دست آورد و گروگان‌ها را بازگرداند.
📣 ترور مقام فلسطینی پس از تلاش برای ورود غذا به غزه 🔰 پس از محاصره و ورود نیروهای ارتش اشغالگر به بیمارستان الشفاء، صهیونیست‌ها سرتیپ «فائق عبد الرؤوف المبحوح» مسئول امنیت داخلی نوار غزه را به شهادت رساندند. ➕ به گزارش الاخبار، مبحوح سه روز پیش بر طراحی و روند توافقی با سازمان ملل، قبایل عربی و چند بازرگان نظارت داشته که اجازه ورود کامیون‌های حامل کمک‌های بشردوستان به شمال نوار غزه را می‌داد؛ رویدادی که بعد از ۱۲۰ روز برای اولین بار در نوار غزه رخ داد.
🔥 یحیی سریع از حمله موشکی به ایلات خبر داد 🔻 یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن: ➕ نیروهای دریایی ما کشتی آمریکایی "MADO" را به‌وسیله چندین موشک دریایی مناسب مورد هدف قرار دادند. ➕ نیروهای ما تعدادی موشک بالدار (کروز) به‌سمت اهدافی در ایلات شلیک کرده و به انجام وظیفه دینی خود در قبال غزه ادامه خواهند داد.
🔥 صید بزرگ قسام در اطراف بیمارستان شفا 🔰 گردان‌های قسام: 5 بولدوزر ارتش اسرائیل را در اطراف بیمارستان شفا به‌وسیله راکت ضدزره یاسین 105 هدف قرار دادیم.
🔥 ناامن شدن اطراف بيمارستان شفا برای متجاوزان 🔻 جدیدترین تحولات میدانی در جبهه‌های شمال و جنوب: 1⃣ گردان‌های قسام: دو خودروی نظامی صهیونیستی را با راکت‌های ضدزره یاسین ۱۰۵ نزدیک بيمارستان شفا منهدم کردیم. 2⃣ حزب‌الله: محل استقرار سربازان دشمن اسرائیلی را در پایگاه برکه ریشا و اطراف آن با تسلیحات موشکی با دقت مورد اصابت قرار دادیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣 دو زخمی صهیونیست طی عملیات استشهادی در جنوب بیت‌لحم ◽️ منابع فلسطینی از یک عملیات استشهادی در پارکینگ بیت فجار جنوب بیت لحم خبر دادند. ◽️ طی این عملیات دو صهیونیست زخمی شدند که حالی یکی از آنان وخیم گزارش شده‌است. ◽️ مجری عملیات نیز به شهادت رسیده‌است.