eitaa logo
🔘رِسانـه دَمِشـق🔘
1.8هزار دنبال‌کننده
17.2هزار عکس
3.3هزار ویدیو
18 فایل
(فی بلادالسوریه)معتبرترین کانال خبری از سوریه #مدافعان_حرم با مدیریت رزمندگان سـوریه🇸🇾 ارتباط با مدیر: @Dameeshgh_dameshgh ادمین تبلیغ و تبادل: @zeynabiye_dameshgh کانال تلگرام: https://t.me/resanedameshgh
مشاهده در ایتا
دانلود
اردوغان خطاب به کاتز وزیر خارجه اسرائیل: دلقک های روی صفحه کلید نمی‌توانند ما را بترسانند.
خشم آمریکا از احیای روابط آنکارا و دمشق شمال شرق سوریه در دو هفته اخیر به صحنه درگیری میان عناصر مسلح قسد، تحت حمایت آمریکا و جیش الوطنی که از حمایت آنکارا برخوردارند مبدل شده است. پنج یورش نظامی نیروهای مسلح قسد به مناطق تحت کنترل جیش الوطنی با حمایت آمریکا با اقدام متقابل نیروهای جیش الوطنی در حمله به مناطق تحت کنترل قسد در تل رفعت و دیرالجمال در ریف شمالی حلب با پشتیبانی ترکیه همراه شد. «علی سلیمان»؛خبرنگار سوری معتقد است تغییر سیاست گروه های مزدور ترکیه و آمریکا در شمال شرق سوریه را بیش از هر چیز باید متاثر از انتشار اخبار احیای روابط آنکارا و دمشق قلمداد کرد. بسیاری از ناظران معتقدند تلاش های قسد برای برهم زدن آرامش در شمال سوریه با حمایت آمریکا حتی ممکن است تلاش های دیگر کشورهای منطقه برای احیای روابط ترکیه و سوریه را با چالش های جدی مواجه سازد.
خبرهایی درباره شنیده‌شدن صدای انفجار در بیروت برخی منابع خبری از جمله رویترز از شنیده‌شدن صدای یک «انفجار مهیب» در بیروت پایتخت لبنان خبر دادند. هنوز علت انفجار مشخص نیست.
نیروی هوایی اسرائیل اقدام به ترور بزرگی با هدف قرار دادن یک مقام حزب‌الله کرده است.‌‌
رسانه های عبری: این ترور موفقیت آمیز بوده و یکی از مقامات ارشد حزب الله حذف شده است.‌‌
یدیعوت آحارانوت از اجرای حالت آماده‌باش ارتش اسرائیل در پی حمله به ضاحیه بیروت خبر داد.
رژیم صهیونیستی مسجد الحسنین ضاحیه بیروت را بمباران کرد
شلیک دهها راکت کاتیوشا به مقر دفاع هوایی و موشکی رژیم صهیونیستی حزب الله اعلام کرد که با دهها کاتیوشا، مقر دفاع هوایی و موشکی رژیم صهیونیستی در پایگاه کیلع را هدف قرار داده است. حزب الله همچنین از حمله موشکی به سایت نظامی رمثا در تپه های کفرشوبا خبر داده است.
پاسخ بزودی فرا خواهد رسید...
اینتلی تایمز مدعی شد: گزارش ها هدف حمله در بیروت فواد شکر، معروف به الحاج محسن و ارشدترین مشاور نصرالله است.
خبرگزاری اسپوتنیک روسیه از یک منبع ارشد در حزب الله: سوءقصد شکست خورد.
سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل: برای اسرائیل، حمله تمام شده است و موضوع به واکنش حزب‌الله بستگی دارد. شبکه تلویزیونی اسرائیل به نقل از منابع آگاه: هیچ تاییدی مبنی بر موفقیت آمیز بودن عملیات ترور نداریم.
اشغالگران "اسرائیل" کدام منطقه را در لبنان هدف قرار دادند؟ گزارش‌های میدانی خبرنگاران در جنوب بیروت از حمله هوایی اشغالگران صهیونیست به ساختمانی مسکونی در منطقه «حارة حریک» در ضاحیه جنوبی بیروت حکایت دارد بنابه تصاویر منتشر شده یک ساختمان مسکونی هدف قرار گرفت که منجر به ریزش کامل ساختمان شد. منطقه‌ای که مورد حمله قرار گرفته یک منطقه پرجمعیت است و در این حمله تعدادی از شهروندان زخمی شده‌اند.
ولید جنبلاط: حمله اسرائیل به حومه جنوبی بیروت تغییری در معادله مقاومت نخواهد داد آخرین گزارش‌ها از آمار شهدا و زخمی‌های حمله تروریستی به بیروت براساس گزارش منابع پزشکی، تاکنون ۲ تن شهید شدند و ۲۰ نفر که ۷ تن از آنها کودک بودند، زخمی شدند سی ان ان، به نقل از یک مقام ارشد دولت لبنان: عملیات اسرائیل در ترور فؤاد شکر فرمانده ارشد حزب الله ناموفق بوده است و وی سالم است.
۳ شهید ۲۵ زخمی؛ آخرین آمار قربانیان عملیات تروریستی در جنوب بیروت
رسانه عبری «واللا»: اسرائیل سطح آمادگی نظامی خود را در زمین، دریا و هوا در انتظار پاسخ حزب‌الله بالا می‌برد
رادیو ارتش اسرائیل به نقل از یک مقام ارشد اسرائیلی: احتمال کشته شدن فؤاد شکر رهبر حزب‌الله بسیار زیاد است. شبکه تلویزیونی عربستان سعودی مدعی شد: ترور فؤاد شکر موفقیت آمیز بود.
العربیه که پیش از این گفته بود فؤاد شکر زنده است حالا در تازه‌ترین خبر خود مدعی شده که منابعش کشته شدن «فؤاد شکر»، فرمانده برجسته حزب‌الله در حمله هوایی به حومه جنوبی بیروت را تایید کرده‌اند.
رسانه های اسرائیلی تایید ترور یکی از رهبران حزب در حمله به حومه شهر را پس گرفتند عملیات شکست خورد
الحدث: ناوهای جنگی آمریکایی در حال حرکت به سمت سواحل لبنان هستند.
چند تن از مقامات رژیم صهیونیستی در گفتگو با شبکه عبری کان ترور فواد شکر را موفقیت آمیز عنوان کردند برخی منابع تصویر فواد شکری را هنگام رفتن وی به بیمارستان منتشر کردند.