eitaa logo
🔘رِسانـه دَمِشـق🔘
2.1هزار دنبال‌کننده
17.8هزار عکس
3.7هزار ویدیو
18 فایل
(فی بلادالسوریه)معتبرترین کانال خبری از سوریه #مدافعان_حرم با مدیریت رزمندگان سـوریه🇸🇾 ارتباط با مدیر: @Dameeshgh_dameshgh ادمین تبلیغ و تبادل: @zeynabiye_dameshgh کانال تلگرام: https://t.me/resanedameshgh
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 نامه امام اردبیل به سیدحسن نصرالله: جوانان اردبیل، تبریز، ارومیه، زنجان و حتی باکو آماده اعزام به هستند /با این خواسته موافقت فرمایید.
ارتش یمن در بیانیه‌ای از حمله موشکی به تل‌آویو خبر داد یحیی سریع سخنگوی ارتش یمن اعلام کرد: در یک عملیات ویژه، یک هدف نظامی رژیم صهیونیستی را در یافای اشغالی(تل‌آویو) با موشک بالستیک «فلسطین2» مورد حمله قرار دادند. وی افزود: نیروهای مسلح یمن همچنین یک هدف در عسقلان اشغالی را با پهپاد «یافا» بمباران کردند.
فرا رسیدن ۲۳ ، سالروز ورود پر خیر و برکت (سلام الله علیها) به شهر مقدس قم مبارک ....🌸🌸🌸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 خباثت به سبک بی‌بی‌سی؛ قهرمان‌سازی از کودکان و تشویق به شورش و براندازی تا تخریب رزمندگان دفاع مقدس! 🔹در حالی که در ایام اغتشاشات در ایران، رسانه‌های فارسی زبان ضد ایرانی با پمپاژ اطلاعات غلط، سعی می‌کردند با تشویق و کشاندن دانش‌آموزان به خیابان، در اقصی نقاط ایران هرج و مرج و شورش ایجاد کنند، حال همین رسانه‌ها با تولید ویژه برنامه‌هایی به دنبال تخریب رشادت‌های رزمندگان هستند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
1_1077186131.mp3
2.64M
غریبی امام زمان عجل الله تعالی فرج الشریف! حجت الاسلام👇 🎙 🔊
قلب‏‌ها به تپش افتاده‏‌اند؛ و نفس‏‌ها بریده بریده، به دیـدار بانو رسیـده‏‌اند. زنان و دختران ایرانی، چشم‌درچشم بانویی دوخته‏‌اند که شبیـه‏‌ترین نگاه را به فاطمـه علیهاالسلام دارد؛ هم او که محوریتِ حقایق فاطمی علیهاالسلام را رقـم خواهد زد! بانو به قـم آمد؛ و قـم، بیکرانه شد السّلام‌عَلَیڪِ‌یَا‌فاطمةُالمَصومَة🌱 ۲۳ ربیع الاول سالروز ورود سلام الله علیها به قم گرامی باد.
🔰منشاء برکات 🖼بدون تردید نقش (سلام اللَّه علیها) در قم شدن و عظمت‌ یافتن این شهر عریقِ تاریخی، یک نقش ما لا کلام فیه است... 🗓۱۳۸۹/۰۷/۲۹
49.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥کرامت عجیب یک شهید در میبد یزد 🔸 شهیدی که در خواب در دستان مادرش تربت گذاشت و بعد از بیداری تربت در دستان مادر شهید بود. ■ تکه های تربت رو نشون می ده😭 🩸شهید احمد غفوری پور @emamzaaaman
سْأَلُ اللهِ أَنْ یُرِیَنَا فِیکُمُ السُّرُورَ وَ الْفَرَجَ از خدا می خواهم‌ روز فرج و شادی شما را به ما نشان دهد. فرازی از زیارت (س)
🔴 حمله یمن به ۳ ناوشکن آمریکایی در دریای سرخ سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که ۳ ناوشکن جنگی آمریکا را در دریای سرخ در حالی که برای حمایت از دشمن اسرائیلی در حرکت بودند، هدف قرار داده است. نیروهای مسلح یمن اظهار داشت که این عملیات با مشارکت نیروهای دریایی، موشکی و پدافندی  با ۲۳ موشک بالستیک و پهپاد انجام شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ سید حسن نصرالله «کسانی که قمه‌زنی می‌کنند، وقتی که اسلام، مسلمین، عتبات مقدس، شیعه، تشیع، حرم، حوزه‌های علمیه و ... در خطر هستند کجایند؟! چرا آن‌ها رو نمی‌بینیم؟! چرا پیدا نیستند؟!» پ.ن: زدی تو خال سید ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
نیت کن وبزن رو گنبدها تا ی خدا رو ببینی😍🤲 🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌 شما شده ازطرف سلام الله علیها هستید😍
بیانیه نیروهای مسلح یمن درباره عملیات نظامی علیه 3 رزم‌ناو آمریکایی در دریای سرخ نیروهای مسلح یمن: عملیات نظامی ویژه علیه 3 رزم‌ناو آمریکایی در دریای سرخ که برای پشتیبانی و حمایت از رژیم صهیونیستی عازم اراضی اشغالی بود، انجام دادیم. عملیات نیروهای مسلح یمن علیه این 3 رزم‌ناو آمریکایی به طور مشترک توسط نیروی دریای، یگان موشکی و واحد پهپادی انجام شد. در این عملیات از 23 فروند موشک بالستیک و بالدار و پهپاد استفاده شده است. این عملیات به اصابت مستقیم 3 رزم‌ناو آمریکایی منجر شد. این عملیات همزمان با هدف قرار دادن تل‌آویو و عسقلان در عمق رژیم صهیونیستی انجام شد.
جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی شهر های البازورية البرج الشمالي الحوش مجدلزون أطراف الغازية أطراف النجارية المحمودية النبطية الفوقا النبطية التحتا الشرقية عيتا الشعب قبريخا تول كونين صريفا بين كفردونين و الشهابية سلعا جبل الريحان طاريا (البقاع) ابلح (بعلبك) النبي ايلا(بعلبك) حوش تل صفية (بعلبك) النبي شيت (قضاء بعلبك) سهل بدنايل (البقاع الأوسط) را هدف حملات خود قرار دادند.
آیا رویایی حسن نصرالله محقق میشود؟ آیا اسرائیل زمینی وارد لبنان میشود؟ یک مسئول اسرائیلی: لبنان قتلگاه تانک های اسرائیلی می شود روزنامه هاآرتص به نقل از یک مسئول امنیتی سابق اسرائیلی نوشت که عجله کردن برای ورود نیروهای زمینی به لبنان اشتباه است زیرا حزب الله لبنان ده ها هزار گلوله ضد تانک دارد و باعث می شود که «ده ها تانک به آتش کشیده شوند». این مسئول امنیتی سابق تصریح کرد که ورود زمینی ارتش اسرائیل به لبنان «رویای نصرالله» است. این سخنان در اشاره به توان حزب الله دارد که می تواند تلفات سنگینی به ارتش رژیم اشغالگر وارد کند.
•|دوران‌‌دفاع‌مقدس‌اوج‌افتخارات‌ملت‌ایران‌است‌✌️🏻|•
⭕️ کدی که پزشکیان درباره‌ی مذاکره در مورد مسائل دیگر(منطقه و موشکی) داد رو گروسی دریافت کرد. 👈حالا فقط مونده یه اهرم فشار از داخل مثل بنزین! با تشکر🙂 ✍ محرز است مجلس باید به پرونده و حرف های او در نیویورک مبنی بر خلع سلاح مان و دیدار با یک تبعه اسرائیلی ورود کند
🔰منشاء برکات 🖼بدون تردید نقش (سلام اللَّه علیها) در قم شدن و عظمت‌ یافتن این شهر عریقِ تاریخی، یک نقش ما لا کلام فیه است... 🗓۱۳۸۹/۰۷/۲۹