eitaa logo
قرارگاه مردمی تحول اجتماعی سپاه شهرستان دورود
981 دنبال‌کننده
12.9هزار عکس
4.1هزار ویدیو
58 فایل
تمام دستگاه های فرهنگی و مساجد می‌توانندباهماهنگی ادمین، عملکرد وفعالیت خودرا در کانال بارگزاری نمایند. ارتباط با ما : @Hamivelayat313
مشاهده در ایتا
دانلود
و سلام بر او که می گفت: «عزت دست خداست و بدانید اگر گمنام ترین هم باشید ولی نیت شما یاری مردم باشد می‌بینید خداوند چقدر با عزت و عظمت شما را در آغوش می گیرد» • شهید سپهبد قاسم سلیمانی🕊• ❤️ @resanehbasigdorod قرارگاه مجازی منتظران منجی(زمینه سازان ظهور )
💥💥💥💥 🔰به همت گروه جهادی شهدای روستای چغادون ،حوزه مقاومت امام حسین(ع)خرید دوعدد باندویک عدد امپلی فایر ویک عدد میکروفون ،برای هیئت عاشقان امام حسین علیه السلام خریداری شد ۱۴۰۳/۳/۲۷ @resanehbasigdorod قرارگاه مجازی منتظران منجی(زمینه سازان ظهور )
🔺خدمت مومنانه _جهادی 🔹قربانی گوسفند در عید قربان به مبلغ ۱۵ میلیون و تقسیم آن بین نیازمندان گروه جهادی مقاومت حضرت مریم از مقاومت حضرت زهرا سلام الله علیها در تاریخ ۱۴۰۳/۳/۲۸ @resanehbasigdorod قرارگاه مجازی منتظران منجی(زمینه سازان ظهور )
⚡️⚡️جهادی_خدمت مومنانه⚡️⚡️ 🔹 تهیه گوشت به خانواده های کم برخوردار توسط گروه جهادی حضرت علی اصغر علیه السلام توزیع شد به مناسبت عید سعید قربان، مقاومت حضرت زهرا سلام الله علیها @resanehbasigdorod قرارگاه مجازی منتظران منجی(زمینه سازان ظهور )
❌ادعای غلط مسعود پزشکیان درباره جاده‌های ایران 🔻مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری مدعی شد جاده‌های ایران از ترکیه بدتر است و مردم ایران حسرت آن جاده‌ها را می‌خورند. 🔻این ادعای نادرست در حالی است که IMF در سال‌های گذشته طی مقاله‌ای میزان سرعت ماشین‌ها در جاده‌ها را با داده‌های گوگل بررسی کرده و نتیجه گرفته جاده‌ها در کدام کشورها وضع بهتری دارند. 🔻ایران، عربستان و ترکیه در غرب آسیا هم‌سطح بالاترین‌ها در جهان هستند. حتی وضع ایران از چین، هند، روسیه، اروپای شرقی بهتر است. @resanehbasigdorod قرارگاه مجازی منتظران منجی(زمینه سازان ظهور )
♨️ احسنت ، چه قشنگ گفتی... @resanehbasigdorod قرارگاه مجازی منتظران منجی(زمینه سازان ظهور )
😔 ایکاش بود و دوباره در مناظره میگفت : 👈 آقایان ، ما در محضر خدا هستیم... @resanehbasigdorod قرارگاه مجازی منتظران منجی(زمینه سازان ظهور )
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سخنان سردار نوعی اقدم حاضرم آبرویی که خدا بهم داده برای سعید جلیلی خرج کنم @resanehbasigdorod قرارگاه مجازی منتظران منجی(زمینه سازان ظهور )
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بانوی زائر در حرم حضرت معصومه(سلام الله علیها) خطاب به مسعود پزشکیان: آقای ان‌شاءالله که رای نمی‌آوری؛ اگر رای آوردی اگر « جواد ظریف » را وزیر کنی؛ شما می دانی و حضرت ابوالفضل👌😅 @resanehbasigdorod قرارگاه مجازی منتظران منجی(زمینه سازان ظهور )
♨️دفتر رهبر انقلاب: نقل قول‌های غیر مستند نامزدهای ریاست‌جمهوری فاقد اعتبار است 🔻در روزهای اخیر مشاهده شده که برخی از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری و یا اعضای ستاد و افراد منتسب به آنها در اظهارنظرها و موضع‌گیری‌ها، نقل قول‌هایی ناقص و یا نادرست از رهبر انقلاب و یا مسئولان دفتر معظم له بیان کرده‌اند. 🔻هرگونه نقل‌قولِ غیرمستند به اسناد موجود و مکتوب از بیانات و اظهارنظرهای رهبر انقلاب و اکتفا به برداشت‌های شخصی و دریافت‌های شفاهی از بیانات ایشان و یا مسئولان دفتر معظم له فاقد اعتبار و استناد است. 🔻انتظار می‌رود همگان نسبت به این موضوع توجه لازم را داشته باشند و از تکرار آن پرهیز شود. @resanehbasigdorod قرارگاه مجازی منتظران منجی(زمینه سازان ظهور )
دلم امشب برای شهید بیشتر سوخت. زمین سوخته ی مین گذاری شده از روحانی را تحویل گرفت و با صبوری، تحمل زخم زبان‌ها و سکوت و عدم تخریب آن بی‌وجدان ها شروع به ساختن کشور کرد. اما امشب به شهیدش هم همفکران روحانی رحم نکردند. ✍ سید علیرضا آل‌داود @resanehbasigdorod قرارگاه مجازی منتظران منجی(زمینه سازان ظهور )
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پزشکیان : ماشین‌های ایرانی در ۱۰۰ کیلومتر ۱۲۰ لیتر بنزین مصرف میکنه🤔 آقای پزشکیان با این سطح از اطلاعات می خواهی رییس جمهور بشی؟!!!!😱😏 در ١٠٠ کیلومتر ١٢٠ لیتر ؟!!! الان داغون ترین ماشین در کشور ١٣ یا ١۴ لیتر بنزین مصرف می کنه چه با اعتماد به نفس هم میگه!!! @resanehbasigdorod قرارگاه مجازی منتظران منجی(زمینه سازان ظهور )
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢والله والله والله از اربعین مهمتره! در راه است. @resanehbasigdorod قرارگاه مجازی منتظران منجی(زمینه سازان ظهور )
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💢اینستکس تون خوب شد؟! 🔹این گونه که آقای ظریف، روند اجرای برجام را تحریف می کند و دوباره در باغ سبز نشان می دهد؛ 🔹احتمالا ایشان نبوده و کس دیگری بود که می گفت بعد از ۲۰ ماه نمی توانیم حتی یک حساب بانکی در انگلیس افتتاح کنیم؛ 🔹فرد دیگری بود که برای شرکت در کنفرانس امنیتی مونیخ دعوت شد، اما در بازگشت، به هواپیمای او به بهانه تحریم، بنزین ندادند و بالاخره به هر مکافاتی بود، با ورود وزارت دفاع آلمان، یک باک بنزین به هواپیمای حامل او دادند تا بتواند به تهران برگردد؛ 🔹احتمالا دولت دیگری غیر از روحانی در اوج ماه عسل برجام بود که معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور را نامزد نمایندگی ایران در سازمان ملل کردند، اما دولت اوباما او را با برچسب تروریسم مورد توهین قرار داد و حاضر نشد ویزا بدهد. (بدین ترتیب احترام پاسپورت ایرانی هم برگشت!) 🔹احتمالا در دوره مدیریت دولت و وزیر خارجه دیگری بود که تحریم های ویزا (تهدید بازرگانان سفر کننده به ایران)، سیسادا و آیسا را در دوره اجرای برجام و در دولت اوباما، به ناف شان بستند؛ اما آن دولت و وزیر خارجه، به جای مطالبه حقوق برجامی ایران، حاضر شد بر سر بسته های توهین آمیز موسوم به اس پی وی و اینستکس (فروش محدود نفت به طرف سوم، در ازای دریافت غذا و دارو از اروپا!) مذاکره کند و با این حال، طرف اروپایی همان تعهد را هم نپذیرد. 🔹این در حالی است که حتی درباره کشورهای مورد تحریم که مذاکره نمی کنند و تسلیم زیاده خواهی غرب نمی شوند، غذا و دارو داتا از تحریم ها مستثناست. 🔹احتمالا دولت دیگری بود که وزیر نفت و رئیس سازمان برنامه اش می گفتند (با وجود برجام) حتی یک قطره نفت هم نمی توانند فروشند. 🔹سناتور تد کروز، احتمالا درباره کشور دیگری پرسید که چگونه توانسته فروش نفت را از۳۰۰ هزار بشکه به ۲/۰۰۰/۰۰۰ بشکه افزایش دهد و وزیر خارجه آمریکا هم درباره کشور دیگری پاسخ داد: آنها سخت تلاش می کنند. ۶۰۰ تحریم جدید وضع شد، اما آن‌ها مصمم‌اند و برای دور زدن تحریم ها هر کاری که می توانند، انجام می دهند. @resanehbasigdorod قرارگاه مجازی منتظران منجی(زمینه سازان ظهور )
💢 جماعت گرگ صفت، هم از تسلیتی که به مردم گفته شد ناراحتن و هم از آزادی هم وطن‌شون! 🔹 بچه انقلابی‌ها! از دعوت درست مردم غافل نشید که جبهه مقابل خووووب داره اینکار‌رو می‌کنه! 🙂 @resanehbasigdorod قرارگاه مجازی منتظران منجی(زمینه سازان ظهور )
تا ابد هرچه است به قربان امیر🥺 @resanehbasigdorod قرارگاه مجازی منتظران منجی(زمینه سازان ظهور )
🔻من سال‌های سال است که یه سؤال از اصلاح‌طلبان دارم که باید جواب من رو بدهند، اما هنوز نداده‌اند ... !! ✍️ چرا آمریکا در عراق از داعشی‌ها حمایت می‌کنه و در ایران از اصلاح‌طلبان ... ؟!! 🤔 @resanehbasigdorod قرارگاه مجازی منتظران منجی(زمینه سازان ظهور )
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
خودش چیزی نمیگفت. تودار تر از این حرفا بود شهید پورجعفری فهمید مشکل مالی دارد بی سروصدا با سردار قآنی مطرح کرد؛ او هم به معاون مالی نامه داد یکی از ماموریتهای سردار را به حسابش بریزند وقتی فهمید اول پول را برگرداند، بعد هرسه را توبیخ کرد حتی برای یک ماموریت خارج کشور  ریالی نگرفته بود... 🕊🌱 @resanehbasigdorod قرارگاه مجازی منتظران منجی(زمینه سازان ظهور )
♨️ برنامۀ تبلیغاتی امروز نامزدهای انتخابات برنامۀ «میزگرد سیاسی» قاضی‌زاده هاشمی ساعت ۱۴:۳۰ شبکه ۳ مستند تبلیغاتی محمدباقر قالیباف ساعت ۱۶:۳۰ شبکه یک مستند تبلیغاتی علیرضا زاکانی ساعت ۱۷:۰۰ شبکه یک برنامۀ «میزگرد فرهنگی» مسعود پزشکیان ساعت ۱۹ شبکه ۲ برنامۀ «بدون تعارف» قاضی‌زاده هاشمی، ساعت ۲۰:۴۵ شبکه ۲ برنامۀ «گفت‌وگوی ویژه خبری»، سعید جلیلی ساعت ۲۲ شبکه خبر برنامۀ «میزگرد اقتصادی» مصطفی پورمحمدی ساعت ۲۲:۴۵ شبکه یک @resanehbasigdorod قرارگاه مجازی منتظران منجی(زمینه سازان ظهور )
💢 واکنش معاون سیاسی دفتر رییس جمهور به سخنان ظریف در مناظرات تلویزیونی 🔹️ جمشیدی با اشاره به توییت قدیمی ترامپ به زبان فارسی که در آن گفته بود وزیر امور خارجه ایران می گوید ایران خواستار مذاکره با ایالات متحده است اما می خواهد که تحریم ها برداشته شود. نه، مرسی! نوشت: 🔹️ تفاوت زیادی است بین کسی که شجاعانه قاتل شهید سلیمانی را در سازمان ملل تهدید کرد و به ایران عزت بخشید با کسی که پس از ترور حاج قاسم به دنبال مذاکره با قاتل او بود و این پاسخ تحقیرآمیز را از ترامپ دریافت کرد. @resanehbasigdorod قرارگاه مجازی منتظران منجی(زمینه سازان ظهور )
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یوسف سلامی در حالی که تلاش می‌کرد به بغض و اندوهش خاتمه دهد: شاید عده‌ای در دولت نمی‌دویدند، آقای رئیسی به‌جای آن‌ها هم می‌دوید... @resanehbasigdorod قرارگاه مجازی منتظران منجی(زمینه سازان ظهور )