eitaa logo
قرارگاه مساجدومحلات شهرستان دورود(زمینه سازان ظهور )
788 دنبال‌کننده
11.2هزار عکس
3هزار ویدیو
55 فایل
تمام دستگاه های فرهنگی و مساجد می‌توانندباهماهنگی ادمین، عملکرد وفعالیت خودرا در کانال بارگزاری نمایند. ارتباط با ما : @Hamivelayat313
مشاهده در ایتا
دانلود
🔺واکنش مهدی محمدی ( مشاور دکتر قالیباف )  به سیاه نمایی مشاور پزشکیان 🇮🇷@resanehbasigdorod قرارگاه مساجد و محلات شهرستان دورود (زمینه سازان ظهور )
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💢ملت ایران یادتان هست ‏عوامل دولت اصلاحات ‏چگونه به مردم ارز اربعین میدادند ؟؟؟!!!🤦‍♂️ 🇮🇷@resanehbasigdorod قرارگاه مساجد و محلات شهرستان دورود (زمینه سازان ظهور )
💢پاسخ جالب یامین‌پور به توئیت آذری جهرمی 🇮🇷@resanehbasigdorod قرارگاه مساجد و محلات شهرستان دورود (زمینه سازان ظهور )
سلام علیکم و رحمه الله قابل توجه بزرگوارانی که میفرمایند که شما چه کار دارید به دیگران که به چه کسی رای میدهند و یا به چه کسی رای نمیدهند اگر تبیین و روشنگری نشود و دوستان به نماینده حسن روحانی و خاتمی و هاشمی رفسنجانی رای بدهند به نظر شما در این گناه بزرگ شریک نمیشوند چه از سر عمد و چه ناخواسته... چون از همان ابتدا جریان شوم و نحس اصلاحات قصد تغییر آرمان ها و اهداف نظام و حتی خود نظام رو داشته و الآن هم همینگونه هست @resanehbasigdorod قرارگاه مساجد و محلات شهرستان دورود (زمینه سازان ظهور )
بسم‌الله الرحمن الرحیم به لطف خداوند متعال و مدد حضرت ولیعصر عج‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف بعد از 3 ماه به پایان 🌙 (دوره تربیتی معرفتی تا ) رسیدیم. اسامی نفرات برتر دوره به شرح زیر است: 🥇 جناب آقای محمدجواد بازگیر (یک دستگاه ) 🥈 جناب آقای امیرعباس بهرامی (کارت هدیه ) 🥉 جناب آقای سیدعلی موسوی (کارت هدیه ) برای این 3 برادر عزیز و دیگر عزیزانی که در دوره شرکت داشتند، آرزوی توفیق و سربلندی داریم. همچنین از همه اساتید دوره حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی هاشمی مربی استاد گرانقدر جناب آقای خلیل‌ا... مظفری فرد مربی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحمیدرضا موسوی فرماندهی محترم پایگاه برادران مربی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد پیشداد مربی جناب آقای محمدجواد بهدادفر مسئول کانون فرهنگی هنری امام رضا علیه‌السلام مربی که در برگزاری هر چه بهتر دوره تلاش نمودند کمال تقدیر و تشکر را داریم. ضمنا بر خود لازم میدانیم از همه مردم و خیرین عزیزی که در تهیه جوایز و برگزاری هر چه بهتر دوره ما را یاری نمودند، تقدیر و تشکر نماییم. 🆔 @resanehbasigdorod رسانه بسیج مساجد و محلات شهرستان دورود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥اعلام برائت فرزند دهقان فداکار از پزشکیان حیدرعلی خواجوی: به رای میدهم. ترک‌های همیشه انقلابی سرزمینم @resanehbasigdorod قرارگاه مساجد و محلات شهرستان دورود (زمینه سازان ظهور )
⭕️ طرح وان که قرار است جلیلی اجرا کند'چیست? پرداخت یارانه بنزین حتی به کسانی هم که ماشین ندارند. به تمام مردم کارت وان داده میشه و ماهانه یارانه ی بنزین هر فرد به این کارت واریز می شود وهر کس که ماشین داره با این کارت بنزین میزندو اضافش را هم تو ی سامانه ای که براش ایجاد خواهد شد به پرمصرف ها می فروشد یا با آن قیض برق وگاز خود را پرداخت می کند. این جوری خانواده هایی هم که ماشین ندارند هم به حقشون که استفاده از یارانه ی بنزین هست می رسند واین خودمنبع درآمدی برای آنها خواهد بود. 🇮🇷@resanehbasigdorod قرارگاه مساجد و محلات شهرستان دورود (زمینه سازان ظهور )
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 روز مباهله از روزهای ویژه برای دعای فرج 🔹 روز بیست و چهارم ذی الحجه، روز مباهله است؛ این روز از روزهای ویژه ی استجابت دعا است. 🔹 برای این روز، دعای مخصوصی از امام باقر علیه السّلام وارد شده که درباره‌اش فرموده است: 🔸 «مرا هر حاجت که عارض می‌شود این دعا را می‌خوانم، و بعد از آن حاجت خود را می‌طلبم و البتّه مستجاب می‌گردد.» (۱) 🔹 و آن دعائی شبیه دعای سحر ماه رمضان است که در زاد المعاد ذکر شده است. 🇮🇷@resanehbasigdorod قرارگاه مساجد و محلات شهرستان دورود (زمینه سازان ظهور )
⭕️جلیلی و پزشکیان چه می گویند؟ بررسی مواضع دو کاندیدای ریاست جمهوری ❗️انتشار محتوا در راستای جهاد تبیین باشماست👇 @resanehbasigdorod قرارگاه مساجد و محلات شهرستان دورود (زمینه سازان ظهور )
امضای پزشکان برای طرح گشت ارشاد ❗️انتشار محتوا در راستای جهاد تبیین باشماست👇 @resanehbasigdorod قرارگاه مساجد و محلات شهرستان دورود (زمینه سازان ظهور )
⬅️ توهین زشت کانال پزشکیان به سعید جلیلی 🔹این رسانه‌ها در حال تداعی چهره خشن از جلیلی هستند تا با ایجاد ترس و دلهره مردم را به پای صندوق های رای بکشانند، در واقع به جای تاکید بر گفتمان با ایجاد ترس می‌خواهند رای جمع کنند چرا که گفتمانی ندارند. پ.ن یه زمانی هم میگفتن آقای رییسی رییس جمهور بشه میاد تو پیاده رو ها دیوار می‌کشه 😏 ❗️انتشار محتوا در راستای جهاد تبیین باشماست👇 @resanehbasigdorod قرارگاه مساجد و محلات شهرستان دورود (زمینه سازان ظهور )
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اینو بفرستید برای عزیزانی که مسکن ملی ثبت نام کردن و پول دادن اگه می خوایم هیچ وقت به خونه هامون نرسیم، با رای ندادن به جلیلی، و رئیس جمهور شدن پزشکیان، تا همیشه در حسرت صاحب خونه شدن میمونیم اگه روحانی یه خونه واسمون ساخت و تحویل داد، پزشکیانم این کارو میکنه (صد سال سیاه) اینا حامی ها و ستاد انتخاباتی پزشکیانن ❗️انتشار محتوا در راستای جهاد تبیین باشماست👇 @resanehbasigdorod قرارگاه مساجد و محلات شهرستان دورود (زمینه سازان ظهور )
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🗳 چرا به جلیلی رأی بدهیم؟ 📣 سعید جلیلی بسیار با اخلاص، صادق، ساده ‌زیست، پاک‌دست و مردمی است، خود و خانواده‌اش هیچ حاشیه اقتصادی ندارند و هیچگاه از ایران مهاجرت نکردند. هیچ نقطه خاکستری در زندگی‌اش وجود ندارد و مثل مردم عادی زندگی می‌کند. ایشان علیرغم مجروحیت جنگی از ناحیه پا، بسیار پرسفر، پر‌تلاش، فعال و پیگیر است. 🟢 سعید جلیلی منظومه فکری مشخصی دارد و برای همین هیچ تناقضی در صحبت‌ها و عملکردش وجود ندارد. به شدت اهل مطالعه و تفکر و تعمق است و قدرت تصمیم‌گیری بالایی دارد. جلیلی برنامه‌های راهبردی بسیاری برای اداره کشور دارد. ایشان دبیر شورای عالی امنیت ملی بوده و بر مسائل کلان کشور آگاه هست. اهل هوچی‌گری و نمایش و شلوغ‌کاری نیست، صبور است و هیجانی تصمیم نمی‌گیرد. ❗️انتشار محتوا در راستای جهاد تبیین باشماست👇 @resanehbasigdorod قرارگاه مساجد و محلات شهرستان دورود (زمینه سازان ظهور )
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 زاکانی: آقای پزشکیان یک وزارت‌خانه را نتوانست بچرخاند و در مجلسِ اصلاح‌طلبان استیضاح شد 🔹در متن آن استیضاح دلیل برکناری بی‌کفایتی و بی‌مدیریتی نوشته شده است. سوالات آزمون دستیاری پزشکی در آن دوره به فروش رفت. 🔹۳۲ سال کشور دست تفکر این‌ها بود. اساسِ حرکت این افراد بر مدار مخالفت با عدالت بود. ❗️انتشار محتوا در راستای جهاد تبیین باشماست👇 @resanehbasigdorod قرارگاه مساجد و محلات شهرستان دورود (زمینه سازان ظهور )
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یه ذره اگه همت کنیم دیگه نیاز نیست این بنده خدا مامان شو بیاره😂 🚨میدونید که داریم به کجا برمیگردیم؟؟ ❗️انتشار محتوا در راستای جهاد تبیین باشماست👇 @resanehbasigdorod قرارگاه مساجد و محلات شهرستان دورود (زمینه سازان ظهور )
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️‌مغالطه ای که ادعا شد ۴۱ ساله جواب داده نشده 🔹‌در ۱۰ ثانیه توسط دکتر جلیلی جواب داده شد! ❗️انتشار محتوا در راستای جهاد تبیین باشماست👇 @resanehbasigdorod قرارگاه مساجد و محلات شهرستان دورود (زمینه سازان ظهور )
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عذرخواهی ویژه از حامیان مسعود پزشکیان ❗️انتشار محتوا در راستای جهاد تبیین باشماست👇 @resanehbasigdorod قرارگاه مساجد و محلات شهرستان دورود (زمینه سازان ظهور )