سکوت کردم ، حق با آنها بود اگر خود او میخواست با من بماند هیچ چیز نمیتوانست او را مجبور به رفتن کند .
باشه!
اشکال نداره؛
برو.راحت باش.فراموشکن یا هرچی
فقط بدون
تو یه ادم تکراری نبودی
یه موجود جدید بودی
مهره با یه رنگمتفاوقت ک روقلبم نشستی و جا باز کردی..
الان ک بری!،
جات توی قلب من خواهد ماند
جات میمونه و هیچگاه پاک نمیشه؛به فراموشی سپرده نمیشه
جات اونجا میمونه و پاک نمیشه چون اغوش من گرمتراز همیشه پذیرای شروعمونه
تو یه موجود بشدت فوق العاده بودی
یه موجود جدید،نو،تازه و نورانی..
من حالا بیشتر از همیشه حواسم بهت هست
ولی
خیلی مراقب خودت باشه
تو گل باغ بهشت منی:)