خرداد امسال اصن عشق بود... عشق❤️🩹🥰
ششمش، هفتمش، هشتمش، بیستوچهارمش، بیستوپنجمش و...
کلا هرچقدر خاطره بد از خرداد و امتحانا داشتم جبران شد🚶🚶
از پشتیبان مجموعه فونت هستی بلاخره رونمایی شد:
https://eitaa.com/Hasti_66_sh :)))
کمتر از ده دقیقه دیگه لینک گروه دست نویس میزارم پشتیبان پاشید بیاید :>>