امشب خیابون 22 بهمن ایستاده بودم یه دختره داشت میومد سمتم منم چون لباسش قشنگ بود بهش لبخند زدم از کنارم ک داشت رد میشد خودشو محکمم زد بهم اصن لبخندم خشک شد 🥲
از چی سوختی عزیزم از پرچم رو شونم؟
ریحان؛
بعد این ترم باید کل تابستون رو برم تراپی
تا الان داشتم کارای دانشگاه رو انجام میدادم این ترم رو میخونم ترم بعد فقط انصراف انصراف انصراف