eitaa logo
هیئت راه شهدا تا ظهور
969 دنبال‌کننده
18.9هزار عکس
12.2هزار ویدیو
94 فایل
✨راه شهدا زیبـــاترین تفـکر ماست✨ ✨راه شهدا محکمترین مسیر ماست✨ ✨ @rhshohada
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از بدون سانسور🇮🇷
🔴جنگ غزه وارد روز 163ام شد/ تاکنون 31553 نفر به شهادت رسیدند 163 روز از جنگ و نسل‌کشی ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه گذشت و بمباران این باریکه همچنان ادامه دارد و بیشتر مناطق آن به یک ویرانه تبدیل شده است. طبق اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، از آغاز جنگ 31553 نفر به شهادت رسیده و به بیمارستان‌ها منتقل شدند و 73546 نفر نیز زخمی شدند. نزدیک به 8000 نفر مفقود شده و هنوز زیر آوار هستند. خلاصه حملات امروز ارتش صهیونیستی به نوار غزه تا این لحظه به این شرح بوده است: 🔹جنگنده‌های اسرائیلی محله برزیلی در شهر رفح در جنوب نوار غزه را بمباران کردند 🔹بمباران مرکز دیر البلح در مرکز نوار غزه/ 12 نفر شهید و شماری هم زخمی شدند 🔹حمله توپخانه‌ای ارتش صهیونیستی به غرب و شرق دیر البلح 🔹جنگنده‌های اسرائیلی اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه را بمباران کردند 🔹بمباران مناطق جنوبی شهر خان یونس همزمان با بمباران شمال شرق رفح 🔹جنگنده‌های اسرائیلی مناطق غربی شهر غزه را بمباران کردند ✅با بدون سانسور متفاوت بیاندیشید👇 http://eitaa.com/joinchat/404946944Ceab6f2b794
هدایت شده از بدون سانسور🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 اذعان تلویزیون وزارت خارجه آمریکا به اقتدار محور مقاومت و عصبانیت عوامل این رسانه آمریکایی از قدرت حوثی‌های یمن: حوثی‌ها به نشانه پیروزی تصاویر قاسم سلیمانی و ابومهدی را در کشتی‌های مصادره شده آویزان می‌کنند، انگار پرچم کشورشان را آویزان می‌کنند! حوثی‌ها عقب‌نشینی نخواهند کرد؛ آمریکا نمی‌تواند توانایی‌های آن‌ها را از بین ببرد و بازدارندگی ایجاد کند! ✅با بدون سانسور متفاوت بیاندیشید👇 http://eitaa.com/joinchat/404946944Ceab6f2b794
هدایت شده از بدون سانسور🇮🇷
🔴اینجور رفتن غزه، اینجور برگشتن از غزه جهنم مبارکتون باشه😍 ✅با بدون سانسور متفاوت بیاندیشید👇 @BDON_SANSOR
هدایت شده از بدون سانسور🇮🇷
🔴تورم افغانستان : منفی 10 درصد 🔹بانک جهانی در گزارشی اعلام کرده در ژانویه ۲۰۲۴، نرخ تورم در افغانستان رکود قابل توجهی را تجربه کرد و به منفی 10.2 درصد رسید. 🔹در این گزارش آمده است کاهش نرخ تورم عمومی عمدتاً به‌دلیل کاهش قابل ملاحظه قیمت‌های مواد خوراکی و غیر خوراکی رخ داده است. 🔹بانک جهانی هشدار داده کاهش قیمت‌ها به خانواده‌های آسیب پذیر کمک می‌کند اما به اقتصاد کلان کشور ضربه می‌زند.
🔰 انتقاد شدید آیت الله علم الهدی از وضعیت عفاف و حجاب شهر و کشور/ بلاتکلیفی لایحه عفاف و حجاب، ننگ و عار مجلس یازدهم 🔺عضو مجلس خبرگان رهبری در آخرین نماز جمعه سال ۱۴۰۲ با تأکید بر ضرورت مدیریت جریان بی حجابی به عنوان یکی از آفات اغتشاشات سال ۱۴۰۱ گفت: 🔹در سال ۱۴۰۱، توطئه دشمن در اغتشاشات اجرا شد و معلول آن، یک جریان فرهنگی نفوذی در کشور بود که بی حجابی و بدحجابی را توسعه می داد. 🔹امام جمعه مشهد افزودند: متأسفانه در سال ۱۴۰۲ ما نتوانستیم جلوی این توسعه را بگیریم. این یک عدم موفقیت است برای دستگاه های مسئول، چه در دولت چه در مجلس 🔹نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی ابراز داشتند: پیرو همین نقطه، اگر بنا باشد مجلس یازدهم تمام شود و رسیدگی به مسئله حجاب صورت نگیرد، این یک ننگ و عار برای مجلس یازدهم خواهد بود و متاسفانه باید اذعان کرد که تا به امروز هنوز این معضل فرهنگی حل نشده و دولت و مجلس باید توجه جدی در این عرصه داشته باشند.
اولین واکنش آیت الله صدیقی به موضوع زمین‌خواری ▪️«امضا‌ی‌ام جعل شده؛ دادستان ورود کند» 🔹در پی انتشار خبری مبنی بر تخلف زمین‌خواری در مجموعه تحت مدیریت حجت‌الاسلام کاظم، آیت الله صدیقی امام‌جمعه موقت تهران وی در نامه‌ای به دادستان تهران ضمن تائید این تخلف، از جعل امضای خود خبر داد. 🔹آیت الله صدیقی از دادستان تهران خواست بدون در نظر گرفته شدن سوابق قضایی و عناوین سیاسی اجتماعی‌اش، به موضوع ورود کرده و ابعاد این تخلف را برای مردم روشن کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌ وقتی حاج اقای راجی رفت زندان!! هرچی انقلابی تر باشی، باید سطح مطالباتت بیشتر باشه!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 راه حل شیطان در آخرالزمان، درگیر کردن مومنین با یکدیگر است! 🔹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴‌امیرعبداللهیان نه تنها حرف دل ملت ایران رو زد، خیلی از مردم دنیا هم همین نظر رو دارن.👌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 خواهر شهید سیدحمیدرضا ساداتی‌فر: آقای اژه‌ای چرا فقط صحبت میکنه و عملی ما نمیبینیم؟‌ از چی میترسند؟! آقایان مسئول از سلیطه‌ها نترسید از خانواده شهدا بترسید...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❎ خیلی مهم و مستند. 🔹دوستان لطفا" این ۹ تا کلیپ رو حتما" ببینید. و برای تمام گروه ها هم ارسال کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 شاید اگر فیلم را نمی‌گذاشتم برخی تصور میکردند این اظهارات رئیس جمهور یا شخصِ اول یک کشور عربی باشد اما اظهارات نخست وزیر مالزی خطاب به صدر اعظم آلمان است 🔸انور ابراهیم در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با صدراعظم آلمان گفت: سیاست خارجی مالزی "بسیار روشن است و تغییری نکرده است، زیرا در مقابل استعمار، آپارتاید، پاکسازی قومی و آوارگی اجباری در هر کشوری، در اوکراین و یا غزه ایستاده است." 🔸در حالی که شولتز گفت: "ما از حق کابینه رژیم اشغالگر برای دفاع از خود در برابر حماس حمایت می کنیم"؛ انور ابراهیم در پاسخ گفت:«انسانیت شما کجاست؟"»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سیاستمدار فلسطینی خطاب به مجری برنامه: میتونی دهنتو ببندی که منم حرف بزنم؟ در غزه نسل‌کشی در حال وقوع است 🔹آمارهای تکان دهنده از جنایات اسرائیلی‌ها علیه مردم غزه:۵۰ هزار زن باردار جایی برای به دنیا آوردن فرزندان‌شون ندارند. 🔹۷۰۰ هزار نفر انسان گرسنه در فلسطین درحال از بین رفتن هستند.
🔴 آیت الله اراکی: اقدام به تصویربرداری از بی‌حجاب حرام نبوده است 🔹 شخص مثل و شارب خمر، خودش حریم خود را شکسته و حرمتی ندارد 🔹 اگر عکس گرفتن، مؤثر در ترک گناه او و یا دیگران شود، خواهد بود. 🔹 فتوای حرمت عکس گرفتن، ناشی از بوده است. 🔹 شخص بی‌حجاب اولاً به خود کرده و ثانیاً به دیگران 🔹 باید از کسی که در مقابل این ظلم می‌خواهد ایستادگی کند، حمایت کرد. 🔹 او از حقوق جامعه، بلکه از حقوق همان زن دفاع کرده است. 🔹 ناهی از منکر مانند کسی است که از مرزهای کشور در سرما و گرما دفاع می‌کند، او از مرزخاکی دفاع می‌کند و این از مرزدل، مرزفرهنگ و مرزهویت دفاع می کند 🔹 خداوند عمل این عزیزان را قبول کرده و به آنها قوت بیشتر و اجرعظیم عنایت کند. پ‌ن: رحمت بر پدر مادرت.