eitaa logo
محسن ریسمان سنج
657 دنبال‌کننده
254 عکس
252 ویدیو
7 فایل
خوشحال میشم نظرتون رو بگید امری هم بود در حد توان در خدمتم @MRismansanj
مشاهده در ایتا
دانلود
🔹🔹دوره آموزشی "بی‌نصیب" 🔸 با موضوع «ابعاد خصوصی‌سازی در نظام آموزشی» برگزار می‌شود. 💢سرفصل های دوره: - جایگاه خصوصی‌سازی آموزش از منظر فقهی - تجارب جهانی خصوصی‌‌سازی آموزش - خصوصی‌سازی آموزش درنسبت با منفعت عمومی - خصوصی‌سازی آموزش در نسبت با تسهیم و تقسیم قدرت - نسبت خصوصی‌سازی آموزش با گفتمان مردمی سازی - تاریخچه و سیر تطور قوانین درحوزه خصوصی‌سازی آموزش ❇️ با حضور اساتید برتر حوزه تعلیم و تربیت 📌 ثبت‌نام در سایت https://lms.bsof.ir/ ایجاد حساب در سایت به معنای ثبت‌نام است 📚 بی‌نصیب |رسانه عدالت آموزشی| 🌐 @binasib_ir
راهنمای ثبت‌نام در دوره بی نصیب .pdf
9.06M
📌برای ثبت‌نام در دوره لطفا راهنمای بالا را مطالعه نموده و به سایت زیر مراجعه نمایید. Lms.bsof.ir
🏴داغ بی تسلی داغ های همه تاریخ را ما به یکباره دیدیم،چرا که ما امت آخرالزمانیم، و خمینی، این ماه بنی هاشم، میراث دار همه صاحبان عهد بود در شب یلدای تاریخ. در عصر ادبار عقل و فلک زدگی بشر،در زمانه غربت حق، در عصری که دیگر هیچ پیامبری مبعوث نمی شد و هیچ منذری نمی آمد خمینی میراث دار همه انبیا و اسباط ایشان بود و داغ او بر دل ما ، داغ همه اعصار ، داغی بی تسلی. ما را این گمان نبود هرگز که بی او بمانیم. آخر او آیتی بود که«ثقلین» را در وجود خود معنا می کرد، همه «ماتَرَک رسول الله» را، و ما می دانستیم که زمین و زمان می گردند تا انسان هایی چون او، هر هزار سال یکی، پای به دنیای گذارند. آخر آدم هایی چون او، قطب سنگ آسیاب افلاکند،مصداق حدیث «لو لاک» اند و غایت الغایات وجود……و حق است اگر با رفتن زمین از رفتن باز ماند آسمان نیز ،خورشید سرد شود و ماه بشکافد و دریا ها طغیان کنند و باران خون از آسمان ببارد و مومنین از شدت ماتم دق مرگ شوند، و اگر نبود آن حجت غایب، تو بدان، بی تردید که همان میشد . ما را این گمان نبود که بعد از او بمانیم، اما او رفت و زمین ماند و ما نیز بر زمین، در این پهنه بی منتهایی که عقل راه به جایی نمی برد. دریاها و زمین و آسمان و ماه و خورشید بر جای ماندند تا خمینی«ره» محقق شود، آن سان که بعد از رحلت آخرین فرستاده خدا نیز دور فلک بر جای ماند تا حقیقت وجود او را در جهان تحقق بخشد. آخر انسان هایی چون او که یک فرد نیستند ،یک امت اند و یک تاریخ. ...داغ های همه تاریخ را ما به یکباره دیده ایم. یک بار دیگر این رسول اکرم است که در دنیا رفته است، یک بار دیگر این علی است که به شهادت رسیده است، یک بار دیگر این فاطمه است وحسن است وحسین است که ما را داغدار کرده اند، یک بار دیگر این مهدی است که در حجاب غیبت رفته است. دست ما اگر به نخل بلند وجود او نمی رسد، دست خمینی که می رسید. او آمد تا معنای «انتظار» را به این امت بیا موزد، در آینه وجود خود که اسوه مصادیق منتظران بود، و اکنون دیگر دور افلاک را مرادی نیست جز آنکه منتظر مهدی باشد. امام «ره» به ما آموخت که «انتظار در مبارزه است» و این ، و پس از او، اگر باز هم امیدی ما را زنده میدارد همین است که برای ظهور آخرین حجت حق کنیم. امام «ره» ما را آموخت که « عرفان را با مبارزه جمع کنیم»و خود بهترین شاهد بود که بر این مدعا که عرفان عین مبارزه است، و از این پس دیگر چه داعیه ای می ماند برای آنان که عرفان را به مثابه امری کاملآ شخصی بهانه واماندگی خویش می گر فتند؟ او کتاب و سنت را در وجود خویش تفسیر کرد و مجهولات شریعت و طریقت را با مفتاح مبارک حیات خویش گشود و ما می دانستیم که جهاد اصغر شرط لازم جهاد اکبر است و اولیای مقرب خدا در تمام طول تاریخ همواره بر همین شیوه زیسته اند. دیگر چه داعیه ای می ماند برای آنان که حکم بر ظاهر اشعار عرفانی می راندند و با چشمی ظاهربین چهره افیونی خویش را در آینه صیافی وجود عرفا می دیدند و حتی این اواخر ،دیگر افعال و اقوال منصور حلاج را هم با عقل کج اندیش ماتریالیسم دیالکتیک معنا می کردند و حافظ را شرابخواره و زنبازه ای از سلک خویش می گرفتند؟ آیا ندیدند او را که از این سوی پنجه ارباب جور انداخته بود و از آن سوی «سجاده به می رنگین» داشته بود و «دلق مرتع را گرو جامی شراب مرد افکن» نهاده بود؟ آیا ندیدند که در «خلوت ان کار دیگر کردن» و «صراحی پنهان کشیدن » یعنی چه؟ مگر این مردترین مردان میدان مبارزه و زاهدترین زُهاد زمانه نبود که دم از خال لب چشم بیمار و می و میخانه بتکده و رند می آلود خرقه پیر خراباتی میزد ؟ امام رفت و زمین ماند و ما نیز بر زمین ماندیم.با داغ جراحتی سخت بر دل و سنگین بر دوش . امام رفت تا بار تکلیف ما برگرده عقل واختیارمان بار شود و همان سان که سنت لا یتغیر خلقت بوده است، چرخه بلیات ما را نیز به میدان کشد و آزموده شویم و این آیت ربانی درست درآید که " لنبلونکم حتی نعلم المجاهدین منکم و الصابرین". اکنون ،این ماییم و امانت او . دست بیعت از آستین اخلاص برآریم و در کف فرزند و برادرش و اش بگذاریم که اگر بعد از رحلت رسول الله ظهر حکومت اسلام به غروب خونین شهادت حسین بن علی و «شب بی قمر غیبت » انجامید ، این بار امام فرصت یافت تا وثیقه حکومت را به معتمدین خویش بسپارد و این خود نشانه ای است بر این بار بشارت که خداوند اراده کرده است تا حزب الله و مستضعفین را به امامت و وراثت زمین برساند. 🔶پابرهنگان؛ پنجره ای رو به اسلامِ مستضعفان @paberahnegan @rismansanj
17.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 برنامه ثریا _ شبکه یک _ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ 🔺روایت حجت‌الاسلام محسن ریسمان سنج فعال مردمی استان خوزستان از ماجرای ورود طلاب به اعتراضات کارگران @rismansanj
سخنرانی _ حجت الاسلام و المسلمین محسن ریسمان‌سنج.MP3
43.38M
سخنرانی در جلسه هفتگی هیات محبان فاطمه الزهرا (س) مسجد گلزار شهدای اهواز eitaa.com/fater14 @rismansanj
♨️ برنامه رادیویی ؛ فصل نو ♦️ آرمانخواهی https://eitaa.com/rismansanj/199 ♦️نقش مردم https://eitaa.com/rismansanj/173 ♦️ امید صادق https://eitaa.com/rismansanj/258 🔹حجت الاسلام و المسلمین ریسمان سنج 📺 رادیو خوزستان @rismansanj
34.11M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📍مطالبه گری ، اقتضای مخرج مشترک گرفتن با دشمن را ندارد .. ♦️حجت الاسلام محسن قنبریان مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی ره ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ / اهواز هیئت محبان فاطمه الزهرا(س)اهواز @fater14 @rismansanj
6.14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ چه شد که آموزش و پرورش موتور تولید بی‌عدالتی شد؟! ▶️: 🔹ما وارد یک صحنه عظیم از مسائل حکمرانی شده‌ایم، اما با خلاء تئوریک! سیاستگذاری در خلاء تئوریک به نتیجه نمی‌رسد! 🔸مثلاً در سند تحول ، یک بند وجود دارد که ده کلمه بیشتر نیست ولی بسیار مسئله‌ای بنیادی است. آنجایی که گفته تقویت و گسترش مدارس غیر‌دولتی از طرق تغییر مقررات و قوانین. اینجا یک ماجرای هنگفتی است! 🔹هر نظریه‌ای درباره ، حتی در جریانات لیبرال، این نقطه را جای درنگ بزرگی قرار می دهد. 🔸پایه‌ای‌ترین و فراگیرترین نهاد در حل ساختاری، آپ است. اگر آپ عمومی و رایگان از دستور کار خارج شد «نابرابری‌های ساختاری» ایجاد می‌کند؛ نه نابرابری‌های موردی! این نابرابری که از طریق غیرمنصفانه کردن فرصت‌ها به وجود می‌آید؛ ساختاری است! 🔹سند همین میزان مدارسی که غیرانتفاعی و غیردولتی شده را کافی نمی‌داند! گفته مقررات را هم تغییر بدهید! این نقض است! 🔸مسئله بعد، شکاف بین سیاست‌گذاری و اجرا است. کل سند که یکباره اجرا نمی‌شود! این قسمت بلافاصه و قسمت‌های دیگر هم فعلاً اجرا نمی‌شود. 🎬 @Mostazafin_TV @rismansanj
نقشه نهایی زیست شهر مولّد.pdf
1.29M
زیست شهر صرفا یک مدل برای معماری و شهرسازی نیست! زیست شهر یک الگو برای فضای زیست اجتماعی جدید به منظور حل معضلات مسکن، اشتغال، جمعیت و سبک زندگی است. دعوت میکنم از نقشه زیست شهر در این فایل دیدن کنید تا با مسائل اون آشنا بشید🙏 @rismansanj
06- anjavinejhad tanz jebhe.mp3
10.63M
در جمعی دانشجویی پیرامون مطالبه گری گفتم قضیه ما شده است مثل خاطره فوتبال بازی کردنی که آقای انجوی نژاد تعریف می کند و هم باید گل بزنیم هم باید بعدش دعوا کنیم تا طرف مقابل قبول کند گل بوده است 😁 این خاطرات طنز جبهه رو هیچ کدام نشنیده بودن، این فایل صوتی ۳۵ دقیقه است که در آن آقای انجوی نژاد خاطرات بسیار جالبی از دوران جبهه نقل می کند. اگر خنده روی لب تون اومد خدا رو شکر @rismansanj