واییادوقتیافتادم؛
کهخودمرفتهبودمجمکران😭💘
اینقدراونجاقشنگبود..
اینقدراونجاآرامشداشت،کهاصلا
زبانمقاصرهازتوصیفش:)))))))
روح نَـــ🍃ـــواز|☫
واییادوقتیافتادم؛ کهخودمرفتهبودمجمکران😭💘 اینقدراونجاقشنگبود.. اینقدراونجاآرامشداشت،کها
فردایهعکسمیذارمازجمکران
قشنگیشوببینید:)))
خودممنمیدونمچرااصلاچیزیازجمکران
اینجانذاشتم.😭
هدایت شده از 𝘛𝘩𝘦 𝘱𝘪𝘦𝘥 𝘱𝘪𝘱𝘦𝘳 🇮🇷
کاراگاه احساساتی میخواد این دفعه یه تقدیمی متفاوت بده.
حالا این تقدیمی از چه قراره؟ شما این پیام رو فور میکنید توی چنلتون رو لینکش رو اینجا میفرستید.(ممبر ها هم یه نقطه بفرستن)
و من بر اساس وایبی که از شما و چنلتون میگیرم، بهتون میگم اگه یه برنامه کودک یا کارتون بودید چی میشدید و یه شعر کودکانه نوستالژی از دهه هشتاد و اوایل دهه نود هم تقدیمتون میکنمم.
ظرفیت: هرچقدر که شد.
زمان دادن تقدیمی: بعد ماه صفر(پنج روز دیگه)
نادیده گرفتن؟ نه لطفا.
هدایت شده از پشت صحنه ما؛
زمان:
حجم:
2.4M
برایِ روح نواز..
ماه و پرتقال،
یکی از دلنشین ترین لالایی ها:)
وای عزیزم ممنونم:)
مدرسهی موشها کارتون موردعلاقهی من بوودد
وَ همینطور لالایی ماه و پرتقال😭💘✨
یادمه چند باری با همین لالایی خوابمبرد...🥲
*وای پرت شدم تو گذشته...
چقدر منتظرانت دلتنگِ تو بودند وَ اجل مجالشان نداد تا شاهد ظهورت باشند...!
وَ من در گذر عمر چقدر از تو دورم، نمیدانم!
ولی میدانم تو به من نزدیکی و مرا میبینی..
الهی...
"عجَل لِولیکَ الفرج"
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ای مخاطبِ خاصِ من ؛
از حال دلم، فکرم وَ زندگیم خبر داری؟
تنهایم نَگذار:)