هدایت شده از بابونه
بعضی اوقات تو زندگی اتفاقاتی میوفته که حوصله خوشحال بودن رو ازت میگیره؛
ترجیح میدی یه گوشه بشینی و تا مدتی برای خودت غصه بخوری تا دردش کم شه.
خدایا!
دل های شکسته را با رحمتت آرام کن وَ اشک های پنهان را با لطف خود پاسخ ده.
«تنها تویی مرحم این زخم های بی صدا . . !»
.
روح نَـــ🍃ـــواز|☫
خدایا! دل های شکسته را با رحمتت آرام کن وَ اشک های پنهان را با لطف خود پاسخ ده. «تنها تویی مرحم این
خواستم بگم..
اگه روزِ سختی داشتی؛ این برای توعه :)
به عنوان یه نشونه در نظرش بگیر..
شب بخیر♡
هدایت شده از |میم،مثلِمَحفل ☫ 𝗛𝗮𝗺𝗶𝗻|
هدایت شده از موسیقیشب.
خب من میخوام دست به قلم بشم [ ۲۴/۷ قلم از دستم نمیوفته. ] و این بار برای شماها بنویسم. اگر چنل دارید فوروارد کنید و اگر ندارید بیاید پیویم.
میتونید کلمه/آهنگ/عکس یا هرچیز دیگهای که بشه راجبش نوشت برام بفرستید و براساس اون متنتون رو دریافت کنید.
اینجا هستم : @Niush20 .
[ یه هدیه هم کنار متناتون میگیرید ازم. 🫶🏻 ]
هدایت شده از محسن قاسمی - همسرداری
در اندرون من خسته دل ندانم کيست
که من خموشم و او در فغان و در غوغاست
- حافظ
واقعا بعضی اوقات اتفاقی تو زندگی میفته که تو از شدت تعجب فقط میتونی بهش بخندی🙂😂