eitaa logo
روشنایی_مومنی
462 دنبال‌کننده
16.3هزار عکس
8.6هزار ویدیو
1.5هزار فایل
روشنایی مسایل مهم و مطالب آموزنده به سوالات شرعی پاسخ داده میشود ارتباط با مدیر کانال ۰۹۳۵۹۴۵۶۲۳۳ تبلیغ و تبادل ۰۹۳۵۹۴۵۶۲۳۳ @fb_girll هرگونه کپی برداری جایز است لینک کانال عمومی @roshanaie_momenie
مشاهده در ایتا
دانلود
پهلوی ها برای سالگرد مهسا امینی شروع کردن بلیط فروشی! کار بجایی رسیده که خود براندازا هم صداشون از بی صفتی خاندان پهلوی دراومده! 🗣 Afsaran official مــهــدی‌فـــاطـــمـه
حامیان چرا را پاک می‌کنند؟!  در واکنش به اظهارات درباره قطع همکاری برخی دانشگاه‌ها با تعدادی از اساتید گفت: باید از آقای روحانی و برخی دیگر از هم‌حزبی‌های ایشان پرسید که کدام یک از چند نفر، ! بوده‌اند؟! کدام استاد برجسته‌ای با وطن خود همکاری می‌کند؟! کدام استاد به قول شما برجسته - و به گواهی شواهد موجود کم‌سواد- از ، اموال عمومی، به آتش کشیدن ، متوقف کردن آمبولانس‌های حامل بیمار و به آتش کشیدن آنها، غارت فروشگاه‌ها، شکنجه و به رساندن شهید عجمیان‌ها و شهید علی‌وردی‌ها و شهید الداغی‌ها و نیروهای پلیس و بسیج و... حمایت کرده و می‌کوشد دانشجویان را به انجام این اقدامات تشویق کند؟! وی در ادامه به یادداشت کوتاه خود با عنوان «در سر هزار فتنه، نیرنگ‌های رنگی» که در کیهان دوشنبه چاپ شده بود ‌اشاره کرد و بیان داشت: در صدر آن نوشته به چند نمونه از برخورد دانشگاه‌های آمریکا و اروپا با اساتیدی که تنها مخالفت با یکی از مسائل مورد قبول نظام حاکم بوده است ‌اشاره کرده و آورده بودیم که اساتید یاد شده بلافاصله از دانشگاه اخراج شده بودند. نظیر «الیز استفنیک» استاد دانشگاه‌ هاروارد به خاطر زیر سؤال بردن سلامت انتخابات ۲۰۲۰ ! «آدام برومبرگ» استاد دانشگاه ‌ به علت انتقاد به رژیم ! و نمونه‌های دیگری که به آن ‌اشاره کرده بودیم. شریعتمداری گفت: آنچه باعث اخراج آنها از دانشگاه شده بود، فقط اظهارنظر درباره یک موضوع عادی و بعضاً دم‌دستی بود. در ایران اما، این چند به اصطلاح استاد، نه فقط از که آمریکا و اسرائیل به مدیریت آن اعتراف داشته‌اند، حمایت کرده‌اند، بلکه با اغتشاشگران همراهی و همکاری علنی نیز داشته‌اند. مدیر مسئول کیهان پرسید: در کجای دنیا به اجازه تدریس در دانشگاه‌ها را می‌دهند؟! خبرنگار فارس پرسید که «انتقاد می‌کنند که چرا وزارت کشور در‌این‌باره بیانیه داده است؟» و شریعتمداری گفت: برای اینکه آنها شده‌اند و این امور در حوزه وزارت کشور است. وی افزود: اگر یکی از اساتید دانشگاه فردی را در هنگام زیر بگیرد و مجروح کرده و یا باعث قتل او بشود، رسیدگی به موضوع بر عهده پلیس راهور است و نه دانشگاه. مدیر مسئول کیهان گفت: هیچ دقت کرده‌اید که چرا هیچ‌یک از حامیان اساتید یاد شده چه در داخل و چه ضد‌انقلابیون خارج‌نشین، جرأت نمی‌کنند به کمترین ‌اشاره‌ای بکنند؟!
☑️ در مورد قطع همکاری با برخی اساتید معلوم الحال دانشگاه، با قوت به کار خود ادامه دهید 🔸مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت فرمودند: " به و اعتنا نکنید، کار خودتان را بکنید. گاهی شما یک تصمیمی گرفته‌اید، تصمیم درستی است، یک عده خوششان نمی‌آید، می کنند؛ حالا که دیگر فضای مجازی هم هست، هزار متن در فضای مجازی تولید می کنند علیه آن اقدام شما؛ اگر اقدامتان اقدام سنجیده‌ و اندیشیده‌ای است و روی فکر تصمیم‌گیری شده، ، کار خودتان را انجام بدهید. گاهی اوقات می خواهند یک اقدامی را تحمیل کنند بر دولت که این کار را بکنید؛ باز آنجا یک وقت می‌بینید در فضای مجازی مثلاً چند هزار نوشته، نامه، متن منتشر میشود برای اینکه [شما را] وادار کنند؛ اینها گروه‌های فشارند؛ به اینها توجه نکنید. کار را با فکر انجام بدهید، اندیشیده و سنجیده انجام بدهید، وقتی که تصمیم گرفتید، فَاِذا عَزَمتَ فَتَوَکَّل عَلَى الله به خدا توکل کنید، گامهایتان را محکم بردارید " ➖➖➖➖➖➖➖➖ ◽️از طرفی این روزها شاهد هستیم که برخی دانشگاه ها در حال قطع همکاری با بعضی اساتید حاشیه دار و معلوم الحال هستند. قطعاً کسی که با فتنه هرزه ها و فواحش همراهی می کند، خلاف منافع ملی و منافع مردم قدم بر می دارد و اغتشاشات و خیانت به کشور را تئوریزه یا عادی سازی می کند، نه مناسب و در شأن دانشگاه جمهوری اسلامی و نه مناسب برای تربیت نسل آینده است. ◽️بنابراین، دولت، محکم پای تصمیم خود بایستد و به هیچ وجه به فضای رسانه و جنجال ها–که طبیعی است–توجه نکند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آیادرست است کسانی که خودکشی میکنندتا موقع اجل حتمی خود به عالم برزخ نمی روند؟ ●••✾❀🦋🍃🦋❀✾••●
شیطان هم عابد بود!
✅ بازگشت هزینه سفر زیارتی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 این زوج خوش بخت 18 تا بچه آوردن که 14 تای اونارو ماما(قابله) توی خونه(بدون مراجعه به بیمارستان) به دنیا آورده حتی یک قرص هم مصرف نکرده و سونوگرافی هم نکرده باز هم میخوان بچه بیارن و بچه دار شدن رو نعمت الهی میدونن.
🚨برخورد با صفحه اینستاگرامی هنجارشکن و تبلیغات منفی و سیاه نمایی علیه نظام 🔹مأمورین سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ فردی که اقدام به انتشار تصاویر نیمه عریان و هنجارشکنانه و تبلیغات منفی و سیاه نمایی علیه نظام کرده بود را شناسایی و احضار و پس از پاکسازی صفحه اینستاگرامی، متهم را تحویل مرجع قضایی دادند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴دزدی فاحش روبیکا از مردم 🔹روبیکا در ابتدا بارها برای جذب مخاطب ادعا می‌کرد که استفاده از این پلتفرم با ترافیک داخلی محاسبه می‌شود و مردم نگران هزینه اینترنت خود نباشند و حتی میگفت ترافیک آن رایگان است اما بعد از مدتی سیاست خود را عوض کرد و به اندازه ترافیک پلتفرم خارجی (بین‌الملل)، اینترنت مصرف میکند(۲تا۳برابر) 🔹بهترین جایگزین روبیکا، پیامرسان ایتا است که یک سوم ترافیک بین الملل مصرف میکند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 و واکسن بشر 🔹در سال ۲۰۱۴ بنیاد گیتس واکسن HPV را بر روی ۲۳ هزار دختر جوان در آزمایش کرد که ۱۲۰۰ نفر از آنان را درگیر اختلال سیستم ایمنی و کرد. 🔹در سال ۲۰۱۰ بنیاد گیتس فاز ۳ واکسن تجربی مالاریا GSK را آغاز کرد که باعث مرگ ۱۵۱ نوزاد و منجر به اثرات نامطلوب جدی شامل فلج مغزی، تب و تشنج ۱۰۴۸ کودک شد. 🔹در سال ۲۰۱۴ پزشکان ، سازمان جهانی بهداشت را متهم کردند که با همکاری مالی بنیاد گیتس میلیون‌ها زن کنیایی را بدون رضایتشان با واکسن کزاز عقیم کردند.
همگی لبو فروش ها را دیده ایم، فریاد می زنند: لبو لبو ... و همیشه هم سرشان شلوغ است و مشتریانشان زیاد اما تا به حال الماس فروشی را ندیده ایم که فریاد بزند: الماس الماس...!! آنها صبور هستند، مدتهای زیادی... حتی سالیان زیادی زمان می برد تا الماس آنها به فروش برود. چون هر کسی سراغ الماس نمی آید، کسانی خریدارش هستند که قدرش را می دانند، قیمتش را می پردازند و شیوه نگهداری از آن را بلد هستند. هیچ وقت الماس برای اینکه دور و برش شلوغ باشد و زود به فروش برود، لبو نمی شود. برای الماس شدن باید صبوری کرد، باید با تمام وجود تلاش کرد و باید خالص بود.
⬅️ حساب کاربری وبگاه کرادل در فیس بوک به علت انتشار خبری از گروه حماس مسدود شد! پ.ن: یه وقت سوءتفاهم نشه... غربی ها کاملا آزادی بیان دارن! 😁
❓ از ماجرای مرگ «جواد روحی» چه می‌دانید؟
🔹پرونده پزشکی جواد روحی که نشان میدهد سابقه مصرف مواد مخدر و همچنین تشنج و بستری در اثر مصرف آن را از قبل داشته است. ⭕️‏حقارت یعنی وقتی دچار قحطی ایدئولوژی مبارزاتی میشی؛ به جایی میرسی که از یه معتاد شیشه‌ای؛ قهرمان می‌سازی!
🌹امام صادق عليه السلام: هيچ مردى تكبّر يا گردن فرازى نكرد، مگر به سبب احساس خوارى و حقارتى كه در خود يافت 📗الکافي ج۲ ص۳۱۲
🚨برخورد با عامل تشویش اذهان عمومی و تبلیغات منفی و سیاه نمایی علیه نظام 🔹مأمورین سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی منطقه ویژه کیش فردی که اقدام به تشویش اذهان عمومی و تبلیغات منفی و سیاه نمایی علیه نظام کرده بود را شناسایی و احضار و پس از پاکسازی صفحه اینستاگرامی، متهم را تحویل مرجع قضایی دادند.
زبان دنیا رو کی بلده؟ دیپلماسی اقتصادی فعال یعنی 19 سفر خارجی آیت الله رئیسی در طول دو سال
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آمریکا و اروپا انقدر سطح رفاه اجتماعی بالاست که یه پیرزن تا سن ۷۲ سالگی مجبوره کار کنه و بازم بازنشسته نمیشه، تهش مردم براش پول جمع می‌کنند تا از این زندگی داغون نجات پیدا کنه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اگه ایرانی بود، اسمش مهساامینی بود،شاید نیکاشاکرمی، این ویدئو جهانی میشد، توییتر هشتکش را میکرد 😏مسعود پزشکیان میومد تو تلویزیون میگفت من پزشکم میدونم اینو با یه چیزی زدن تو سرش مرده! اما الان همه خفه خون گرفتن؟همه دنیا! چون ایران نیست، چون ایتالیاست
❓آیا می دانید نام این دارو چیست؟ این دارو داروی است ، همان داروی طب اسلامی که یک شرکت آمریکایی دست به تولید آن زده است !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👤صحبت‌های قابل تأمل رابرت کندی، کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا: واکسن‌های mRNA که مدرنا و فایزر ساختند و به ملّت عرضه داشتند، تماماً توسط ارتش آمریکا ساخته شد و شرکت مدرنا و فایزر فقط پول گرفتند تا فقط علائم خود را بر آن‌ها استمپ کنند تا بگویند در کارخانه‌های داروسازی ساخته شده است! خود تحقیق می‌کنند و خود تولید می‌کنند.
❓طبق آیات قرآن آیا داشتن برای خانم ها در مقابل نامحرم واجب است؟ ❓میزان حجاب خانم ها در مقابل نامحرم طبق آیات قرآن چه مقدار باید باشد؟ 📖قرآن سوره الأحزاب آیه ۵۹: « يا أَيُّهَا النَّبِيُّ قُلْ لِأَزْوَاجِكَ وَ بَنَاتِكَ وَ نِسَاءِ الْمُؤْمِنِينَ يُدْنِينَ عَلَيْهِنَّ مِنْ جَلابِيبِهِنَّ ذلِكَ أَدْنَى أَنْ يُعْرَفْنَ فَلا يُؤْذَيْنَ وَ كَانَ اللّهُ غَفُورا رَحِيما» «اى پيامبر! به زنان و دختران خود و به زنان مؤمن بگو كه جلباب های[۱] خود را بر خويش فرو افكنند. اين براى آنكه [به عفت و پاکدامنی] شناخته شوند و مورد آزار قرار نگيرند، بهتر است و [اگر تاکنون خطا و کوتاهی از آنها سر زده توبه کنند] خدا آمرزنده و مهربان است». [۱]معنی لغت جلباب: صحاح اللغة آن را چادر معنی کرده. ابن اثير در نهايه چادر و رداء گويد. فيروزآبادى در قاموس مى‌‏گويد: آن لباس گشاد (چادر یا مانتوی گشاد که بدن‌نما و تنگ نباشد) كه زن لباسهاى خود را با آن مى‌‏پوشاند. طبق این آیه، صرفا پوشیدن روسری و پیراهن و شلوار برای خانمها در مقابل نامحرم کافی نیست بلکه باید روی آنها لباسی گشاد و بزرگ مانند چادر یا مانتو بپوشند و باید جلوی مانتو یا چادر بسته باشد تا برآمدگی سینه و پیراهن و شلواری که پوشیده اند، دیده نشود. 📖قرآن سوره نور آیه ۳۱: « وَقُل لِّلْمُؤْمِنَاتِ يَغْضُضْنَ مِنْ أَبْصَارِهِنَّ وَيَحْفَظْنَ فُرُوجَهُنَّ وَلَا يُبْدِينَ زِينَتَهُنَّ إِلَّا مَا ظَهَرَ مِنْهَا ۖ وَلْيَضْرِبْنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلَىٰ جُيُوبِهِنَّ ...» و به زنان با ایمان بگو چشمهای خود را [ از نگاه هوس‌آلود] فروگیرند، و اندام جنسی شان را [ از دیده شدن توسط دیگران(به جز شوهر) و انجام گناهان جنسی] حفظ کنند و زینت و آرایش خود را -جز آن مقدار که نمایان است- [بر مردهای نامحرم] آشکار ننمایند و [اطراف] روسری‌های خود را بر گردن و سینه خود افکنند [تا سر، گردن، سینه و برآمدگی سینه با آن پوشانده و پنهان شود.]
💌 خدا برای هر لحظه ما برنامه دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬اقتدار رضا شاه زبانزد همه دنیا بود . رضا شاه با اقتدار تسلیم شد با اقتدار تبعید شد و با اقتدار در جزیره موریس ریق رحمت را سر کشید.