خب دارم یه غذای مورد علاقه و خوشمزه رو درست میکنم که مخصوص تابستون
هست ت ت ت 😋🍒
پ.ن: پلو آلبالو
لباس های آجی کوچیکم✨❤️
خیلی کوچولوئه 🎀
وقتی کسی به لباس هاش دست بزنه دعواش میکنه🐥🌱
میگه :
اِ به لباس من دس نسن😠
امام عباس یا امشب حاجتمو میدی یا اینقدر میشینم گریه میکنم تا چشام دربیاد "❤️🩹🌱
از اونجایی که امشب بیرون کلی کار دارم و بعدش باید برم هئیت و زنجیر زنی و...
کل شام وی در یک نودل خلاصه شده...😁✨
نذر یهویی😅✨
پ.ن:
از دستورات مامان خانوم +
پدر محترم هست ...
✨🎀 انشالله قراره امشب ببرم هئیت