eitaa logo
Roshangari
988 دنبال‌کننده
53.7هزار عکس
25.9هزار ویدیو
48 فایل
🌷🌷🌷کانال رسانه🌷🌷🌷 یک کانال خاص سیاسی مطالب کوتاه جذاب و به روز، اخبار تحلیلی ایران و جهان کانال روشنگری را به دوستانتان معرفی کنید
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 وال استریت ژورنال مدعی شد به نسخه ای از نامه یحیی سنوار به رهبران حماس در خارج از اراضی اشغالی دست یافته است، به گفته این مجله سنوار در این نامه نوشته است : من آماده مرگم و همه باید تا آخر این راه را ادامه دهیم یا پیروز می‌شویم یا کربلای دیگری رقم خواهد خورد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔥 دقت حملات حزب‌الله به روایت تصویر 🔻 حزب‌الله تصاویر حملات دقیق به پایگاه‌های الرمثا و برکه ریشا را منتشر کرد. ◽️ حزب‌الله امروز طی بیانیه‌هایی از حملات دقیق علیه نیروها، مخفیگاه‌ها و پایگاه‌های اسرائیلی در نطوعا، متولا، حرش برعام، مسکافعام، الرمثا، کفربلوم و غیر هازیف خبر داد. ◽️ فراری دادن یک جنگنده صهیونیست از حریم هوایی لبنان با شلیک موشک زمین به هوا و هدف‌گیری دقیق مقر یگان توپخانه و تیپ زرهی وابسته به لشکر جولان ۲۱۰ در پادگان یردن با ده‌ها راکت کاتیوشا از مهم‌ترین عملیات‌های امروز رزمندگان مقاومت لبنان بود.
📌 نامزدها باید مهم‌ترین اعضای کابینه خود را قبل از رأی‌گیری معرفی کنند
📌 عصبانیت داماد روحانی از انتقاد‌های اصلاح‌طلبان به پزشکیان/ چرا توئیت می‌زنید؟ تماس بگیرید!
پاسخ رسایی به یک در برابر پنجِ پزشکیان
. قبلاً در متنی گفته شد که نمیدانم قالیباف یک فرد ریاکار و دروغگوست یا کسی که بعدها شهید خواهد شد و حقایقی از اخلاص و فداکاری هایش برای کشور و انقلاب نمایان خواهد گشت اکنون می‌گویم، جواب آقای قالیباف به سوالات زیر و مشخص شدن حقیقت در موارد زیر مشخص می‌کند که قالیباف یک فرد ریاکار و فریبکار و قدرت‌طلب است یا یک فرد با اخلاص و فداییِ نظام و کشور... ‏🔸پاسخ به موضوع سفر همسر و دخترشون به ترکیه وسط ماه رمضان (جهت خرید سیسمونی یا...) ‏🔸پاسخ به تقاضای اقامت دائم کانادا از طرف اسحاق: ابتدا دوستانشون گفتند نخبه بوده که بعد کارنامه اش منتشر شد و معلوم شد خیر نخبه نبوده! ‏🔸پاسخ به سوال دزدی چند میلیاردی طلا از منزل الیاس (پسر بزرگ قالیباف) در فرمانیه ‏🔸پاسخ به صدها هزار دلار دارایی که اسحاق ثبت کرده بود و استخدام وکیل درجه یک کانادایی برای پیگیری اقامت دائم ‏🔸پاسخ به ۲۷ سفر خارجی اسحاق و ادعای داشتن فقط یک میلیون پول در حساب بانکی اش ‏🔸پاسخ به خرید و فروش ملک توسط الیاس در آلمان ‏🔸پاسخ به فساد عیسی شریفی، قائم مقام دوازده ساله قالیباف و یک‌سری پاسخ در مورد مسائل مالی و... مربوط به خیریه همسرشون
وقتی یه پروژه بگیر مثل عبدالرضا داوری از قالیباف حمایت می‌‌کنه، آدم بیشتر به قالیباف شک می‌کنه!
حمله وحشیانه به منزلی در جنوب لبنان پس از پاسخ حزب‌الله به حملات رژیم صهیونیستی به لبنان، صهیونیست‌ها، منزلی در جویا را با سه موشک هدف قرار دادند. در این حمله ده نفر شهید و زخمی شده‌اند که تعدادی از آنها از کودکان هستند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🥀 شهادت یکی از فرماندهان بزرگ حزب الله لبنان «طالب سامی عبدالله» (ملقب به حاج ابوطالب) فرمانده یگان نصر و متولد سال ۱۹۶۹، امشب در حمله هوایی رژیم غاصب صهیونی به شهرک «جویا» در جنوب لبنان به شهادت رسیده است. 🔹او مهم ترین فرمانده میدانی حزب الله بوده که از ۷ اکتبر به این سو ترور شده است. ‌‌‌
🚨گفته می شود رژیم صهیونیستی در حمله امشب خود به محله جویا در لبنان جلسه فرماندهان حزب الله را هدف قرار داده و چهار تن از فرماندهان حزب الله در این‌ عملیات تروریستی به شهادت رسیده اند ‏- طالب سامی عبدالله (ابوطالب) ‏- سلیم صوفان ‏- محمد صبرا ‏- حسین حمید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 قالیباف: ما در برنامۀ هفتم توسعه به‌جای آرزومحوری، مسئله‌محوری را مبنای کار قرار دادیم 🔹ما قانونی نوشتیم که قابلیت اجرا داشته باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 قالیباف: یکی از دلایلی که من احساس کردم که باید برای ریاست‌جمهوری بیایم اجرای برنامۀ هفتم توسعه بود 🔹من با این برنامه زندگی کرده‌ام. هر دولتی سرکار بیاید باید این برنامه را اجرا کند. یکی از نگرانی‌های من اجرای درست این برنامه بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 قالیباف: اگر مردم به من اعتماد کنند گام‌به‌گام و با قدرت برنامۀ هفتم توسعه را اجرا می‌کنم 🔹مردم مطمئن باشند پایانِ این برنامه ثبات اقتصادی و مهار تورم خواهد بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 قالیباف: باید به سمت بهره‌وری حرکت کنیم 🔹بخشی از بهره‌وری چابکی دولت است و بخشی دیگر اصلاح روندهاست. 🔹الان دولت در ایران‌خودرو ۷ درصد سهم دارد اما ۱۰۰ درصد در سیاست‌گذاری و قیمت‌گذاری دخالت می‌کند. نتیجه‌اش را الان ببینید که بدهی‌های آن‌جا چقدر است. 🔹از حجم ۹.۵ میلیون بشکه نفت و گاز که تولید می‌کنیم فقط ۷.۵ درصد آن به پتروشیمی‌ها می‌آید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 قالیباف: باید به سمت این برویم که یک کارگر و کارمند بتواند با تمام درآمد ۷.۵ سالش یک خانه بخرد 🔹برای این کار باید با بهره‌وری از زمین‌ها استفادۀ درست کنیم و ساخت مسکن را ارزان‌تر کنیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
برنامه دولت قالیباف برای ساماندهی اتباع بیگانه کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری: حتما مرزهای شرقی با بودجه درطول برنامه انسداد پیدا خواهد کرد. افراد غیرمجاز طرد خواهند شد.
کسایی که به سگهای ولگرد غذا میدید این دسته گل شماست هر چی بهتون گفتیم تو گوشتو ن حر ف حساب نرفت تو این چن وقت چهار نفر کشتن ببین چقدر حیوان در خطر انقر اض کشتن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
«آیا با یک تار مو ، دنیا خراب میشه؟» ته این قصه رازآلود چیه؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 خواهش میکنم این کلیپ رو با دقت ببینید. عبدالله مهتدی، سرکردۀ گروهک جنایتکار کومله که این گروهک صدها نفر از بهترین جوانان کشورمان را سربریده و بدتر از داعش مثله کرده است. به صراحت میگوید شروع کننده جنبش ژینا( همان جنبش فواحش به بهانه مهسا) اعضای کومله و تجزیه طلبان بوده اند. بعد عده ای ابله تحت تاثیر شبکه های معاند گمان میکردند جنبش فواحش یک جنبش مردمی است. 🔹امیدوارم این اعترافات عده ای را بیدار کند که با هر صدای مخالفی بنام انتقاد همراه نشوند. گاهی برخی افراد تحت تاثیر رسانه های دشمن؛ به پیاده نظام دشمن در کشور تبدیل می شوند. و زمانی بیدار می شوند که کار از کار گذشته و بخاطر نادانی؛ بی بصیرتی؛ و همراهی آنها با دشمن؛ خون جوانان این مملکت به زمین ریخته است. حتی اگر کسی در این دنیا پیگیر عملکرد آنها نباشد؛ فردای قیامت آنها باید در پیشگاه خداوند؛ جوابگوی خونهای ریخته شده جوانانی باشند. که برای امنیت کشورشان به کف خیابان آمدند و توسط پیاده نظام دشمن بشهادت رسیدند. ✍محمود قاسمی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 هدف دشمن از کمرنگ کردن انتخابات در ایران چیست!!؟؟
شگفتی شاگردان حاج قاسم 🔹وال‌استریت‌ژورنال: السنوار نبرد غزه را به واقعهٔ کربلا تشبیه می‌کند/ او تاکید کرده اسرائیل در وضعیت بهتری از مقاومت نیست و «چیزهای زیادی برای ازدست‌دادن در این جنگ دارد» 🔹وال‌استریت‌ژورنال گزارش کرده السنوار طی ده‌ها نامه‌ای که به میانجی‌گران و مقامات حماس فرستاده، تأکید کرده که اسرائیل در وضعیت بهتری از مقاومت نیست و «چیزهای زیادی برای ازدست‌دادن در این جنگ دارد». 🔹 به نوشتهٔ این روزنامهٔ آمریکایی، السنوار در نامه‌هایش از آمادگی‌اش «برای مرگ در میدان نبرد» می‌نویسد و در نامهٔ جدیدش جنگ غزه را به نبرد امام‌حسین(ع) در کربلا و شهادت ایشان تشبیه می‌کند و می‌نویسد: باید در همان مسیری که شروع کرده‌ایم پیش برویم؛ یا بگذار کربلای جدیدی باشد». 🔹وال‌استریت‌ژورنال همچنین نوشته: هدف نهایی السنوار دستیابی به آتش‌بس دائمی است که به حماس اجازه می‌دهد با ایستادگی و پایداری در برابر اسرائیل و هدایت آرمان ملی فلسطین، پیروزیِ تاریخیِ خود را اعلام کند.
🟢 آقا با بغض فرمود: دلم برای رئیسی سوخت یعنی این☝️ 💠 مردم باورتون میشه دونه دونه ی این شاهکارها رو رسانه‌های اصلاح طلب با نهایت بی وجدانی و بی انصافی با ترفند رسانه به عنوان ناکارآمدی و تمسخر به خورد ملت داده اند؟!!!! امروز که در پیش توام مرحمتی کن. فردا که شوم خاک چه سود؛ اشک ندامت.
💠 دادگاه عالی اونتاریو کانادا دیروز بر اساس شکایت تعدادی از خانواده‌های جانباخته پرواز 752، هواپیمایی اوکراین را در مورد عدم توجه به هشدار «نوتام» سازمان هواپیمایی جهانی و صادر کردن مجوز پرواز در شرایط جنگی مقصر دانست.