eitaa logo
روشنگری تا ظهور 🌹
239 دنبال‌کننده
11.7هزار عکس
10.1هزار ویدیو
23 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
مراسم برافراشتن پرچم مشکی عزا در حرم امام علی علیه السلام در نجف
دعای روز هفدهم ماه رمضان خدایا آرزوهامو برآورده کن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وجود حجاب در تمام ادیان الهی ✍️شیطان بدنبال انحراف بشریت است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دعای رهبر معظم انقلاب در حق یکی از شعرا: خدا زندگی شما را شیرین کند و چند تا بچه خوب به شما بدهد
🚨 سخنگوی انصار الله یمن بصورت رسمی از تفاهم با عربستان سعودی به میانجیگری عمان خبر داد!
🛑 نهضت ادامه دارد
هدایت شده از سید یاسر جبرائیلی
همان جریانی که نقدینگی را علت‌العلل تورم میداند، همزمان از خلق پول توسط بانک‌های خصوصی دفاع می‌کند! اقتصاد ایران علاوه بر دلارزدایی، یک جراحی بزرگ دیگر نیز لازم دارد: خلق پول فقط باید در انحصار حاکمیت، منحصرا برای تولید و متناسب با اندازه تولید باشد. برای این مهم خواهیم کوشید... @syjebraily
هدایت شده از حسین زمانی میقان
قیمت‌گذاری جهانی و فروش دلاری چند تولیدکننده بزرگ مواداولیه فرصت رقابت و صادرات را از هزاران تولیدکننده دیگر ایرانی گرفته! صفحه من در ویراستی 👇 https://virasty.com/HZAMANIM
هدایت شده از صبح ظهور
دعای روز هفدهم ماه رمضان @sobhe_zohuor
هدایت شده از صبح ظهور
ماجرای معراج پیامبر(ص) @sobhe_zohuor
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❤️شهید آوینی: وای بر آن کس که در صحرای محشر سرازخاک بردارد و نشانه ای از معرکه جهاد در بدن نداشته باشد
🔴 معاون وزیر امور خارجه: نیاز به خطوط ثابت کشتیرانی و هوایی برای صادرات به آفریقا داریم/ کشورهای آفریقایی شدیدا به دنبال "ال پی جی" ایران هستند 🔅مهدی صفری: ارتباط با آفریقا نیازمند خطوط ثابت پروازی و کشتیرانی است. برنامه مشخصی برای حرکت کشتی به آفریقا نداریم. ما باید یک خط ثابت کشتیرانی مرتب از جمهوری اسلامی ایران به دور آفریقا چه شرق و چه جنوب و چه غرب داشته باشیم.  🔅کشور‌های آفریقایی بسیار به ال پی چی احتیاج دارند، فعالیت‌هایی شده ولی باید توسعه پیدا کند. فقط در یک کشور و دو کشور نیست اغلب کشور‌های آفریقایی به ال پی جی، اوره و کالاهای پتروشیمی ما احتیاج دارند. 🔅برخی می‌گویند آفریقایی‌ها پول ندارند، اما بهترین معادن مس و طلا دارند. کشور‌ی مانند مالی پنبه و معدن طلا دارد و پنبه از جمله کالاهایی است که مورد نیاز ما است.
عضو انصارالله: امارات عقب‌نشینی از یمن را آغاز کرده است 🔹محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در مصاحبه‌ای بامداد شنبه تصریح کرد که امارات عقب‌نشینی از یمن را آغاز کرده است.
🔹️یمن زیبا
۴۰ فروند هواپیما در سال گذشته وارد ناوگان هوایی کشور شد 🔹️مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از اضافه شدن حدود ۴۰ فروند هواپیما به خطوط هوایی کشور در سال گذشته خبر داد و گفت: به تناسب افزایش تعداد هواپیماها باید فرودگاه‌ها را مجهزتر و پارکینگ‌های هواپیما، ترمینال‌ها و عوامل پروازی فرودگاه را توسعه، گسترش و بهسازی دهیم.
اطلاعیه پلیس درباره هنجارشکنی در جامعه ▪️برخورد براساس «مُرّ قانون» مرکز اطلاع‌رسانی پلیس: 🔹پلیس در چارچوب حفظ ارزش‌ها و تقویت سلامت روانی جامعه هیچ نوع رفتار و کنش فردی و جمعی مغایر با قانون را بر نمی‌تابد و با هر فعل و اقدامی که امنیت روانی و آرامش عمومی را دستخوش چالش نماید، براساس «مُرّ قانون» برخورد می‌نماید. 🔹از معدود کسانی که با بی‌توجهی، سیمای اخلاقی جامعه را مخدوش می‌سازند انتظار می‌رود ضمن رعایت دقیق قانون و هنجارهای جامعه، از هر نوع کنشی که چهره معنوی کشور را لکه‌دار و موجب اشاعه ناامنی و اضطراب می‌شود، به جد بپرهیزند. 🔹مدیران اماکن و صنوف مختلف نیز با تعامل پویا و خردمندانه، نظارت بر رعایت هنجارهای جامعه توسط متصدیان صنوف را با جدیت اعمال نمایند.
توضیح پلیس درباره پیام اخطار به ناقضان قانون حجاب 🔹پایگاه خبری پلیس: در اقدامی ابتکاری، پلیس به جهت جلوگیری از بروز هرگونه تنش و تزاحم با هموطنان در برقراری قانون حجاب، با استفاده از ابزار و دوربین‌های هوشمند در اماکن و معابر عمومی، نسبت به شناسایی افراد هنجارشکن اقدام و با ارسال مستندات و پیام اخطار به ناقضان قانون حجاب و‌ عفت عمومی، در زمان و مکان مورد نظر، آنها را نسبت به عواقب قانونی تکرار این جرم مطلع می‌کند.
🔘وزیر ارشاد: 🔻جامعه اسلامی 45سال پیش علیه کشف حجاب قیام کرده/ما اجازه بازگشت به دوران جاهلی را نخواهیم داد.
سفر دستیار پوتین به تهران 🔹«ایگور لویتین» دستیار ویژه ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در سفری ۲ روزه شب گذشته وارد تهران شد.
هدایت شده از صبح ظهور
روش جدید پلیس برای برخورد با / شناسایی هنجارشکنان با دوربین‌ هوشمند و ارسال مستندات با پیامک اخطار و آگاه سازی ناقضان قانون، نسبت به عواقب قانونی تکرار این جرم. لینک خبر👇🏼 https://www.farsnews.ir/news/14020119000195 @sobhe_zohuor
هدایت شده از مَحـــرَمــــانه (secret_ir)
آینده امیدبخش ایران با دولت رئیسی و رهبر انقلاب 221207.MP3
30.55M
🔴 دوسه ماه آینده دنیا بهم میریزد.... داشته باشید ـــــــــــــــــــــــ 🌍 با لمس لینک زیر ،حتما به کانال بپیوندید: https://eitaa.com/joinchat/1652883456C2039177429 🇮🇷 آینده امید بخش ایران اسلامی با دولت سیزدهم🇮🇷