eitaa logo
روشنگری تا ظهور 🌹
238 دنبال‌کننده
11.9هزار عکس
10.2هزار ویدیو
23 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
❌ هیئت متخلف کرجی لغو مجوز شد 🔹 رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی از لغو مجوز هیئت کرجی که افراد بی‌حجاب در دستهٔ عزاداریِ آن حضور پیدا کردند، خبرداد و گفت: مسئول هیئت ازسوی نهادهای انتظامی احضار شده است. 🔹 باباخانی همچنین گفت: اقدام صورت‌گرفته در این هیئت متأسفانه برنامه‌ریزی‌شده بود و با برنامه این فیلم تهیه و منتشر شد و به همین دلیل، مجوز هیئت لغو شد.
🔹️توئیت قیس قریشی کارشناس سابق BBC فارسی و ساکن لندن درباره رهبر معظم انقلاب
هدایت شده از صبح ظهور
لغو مجوز هیئت کرجی @sobhe_zohuor
بعد من تویی خواهر من
علم بر زمین نخواهد ماند..✌️
تصویری از آخرین شب از مراسم عزاداری امام حسین علیه‌السلام و یارانش در حسینیه امام خمینی ره
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اقدام بی‌سابقه حوزه سلامت در کاشت‌حلزون ۵هزار ناشنوا در دولت‌سیزدهم به صورت رایگان درمان شدند 🔹 هزینه کاشت حلزون برای هر فرد ،‌ بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون است اما در دولت‌سیزدهم این عمل ، به صورت رایگان انجام می‌شود.
در واقع مشاورین خودشان را بالاتر از وی می دانند و اجازه نمی‌دهند که او مستقیم با مردم و رسانه‌ها مواجه شود و حرف بزند و ...! به نوعی ارتباطش را قطع کردند تا در جمع محصوری قرار بگیرد و کنترلش کنند.
واکنش ویسکرمی، نماینده مجلس یازدهم به پیام ظریف پیرامون روند انتخاب کابينه: موقع نعره کشیدن در انتخابات داغ بودید 🔸جناب ظریف! موقع نعره کشیدن در انتخابات داغ بودید و یادتون رفته بودید که «کار ملک نیاز به تدبیر و تامل دارد!» زمان فرافکنی گذشته برادر گرامی؛ الان موقع حل مشکلات معیشتی مردم است.
اَلسَّلامُ عَلَیْکَ أَیُّهَا الاَوّاهُ الْحَلِیمُ، اَلسَّلامُ عَلَیْکَ أَیُّهَا الصّابِرُ الْحَکِیمُ، اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا رَئِیسَ الْبَکّائِینَ... سلام بر تو اى مرد دعا و بردبارى، سلام بر تو اى شکیباى حکیم، سلام بر تو اى سرور گریه‌کنندگان... ◾️شهادت جانسوز امام سجاد (ع) تسلیت‌باد 🖤🏴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✍️ دوگانه دین و دنیا ⚜ می‌دونم گناهه اما نمی‌تونم انجام ندم... ⚠️ علت سقوط عمرسعد (لعنه‌الله) چه بود؟ روشنگری تا ظهور 🏴 عضو شوید 👇 https://eitaa.com/roshangaritazohore
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✍️ فکرش رو بکن ، بجای اینکه پزشکیان بیاد صدا و سیما و درباره کابینه دولتش توضیح بده ، ظریف اومده 🤦‍♂️🤦‍♂️
رئیس کمیسیون امنیت ملیِ مجلس: پزشکیان باید تصمیم‌گیرندهٔ کابینه باشد نه ظریف عزیزی: دولت چهاردهم نباید ذهنیتی برای جامعه ایجاد کند که افراد خاص هدایتگر دولت هستند و دولت فاقد قدرت تصمیم‌گیری است؛ به‌هرحال مردم به آقای پزشکیان رأی داده‌اند؛ نه شخص دیگر و توقع دارند که رئیس‌جمهور منتخب شخصاً پیگیر کارها باشد. دولت باید استقلال رأی داشته باشد. افراد و جریان‌های سیاسی نظر خود را ارائه دهند؛ اما نظر خود را تحمیل نکنند. آن‌ها نباید به‌جای دولت تصمیم بگیرند. مخصوصاً کسانی که تمایل به غرب دارند و احساس می‌کنند که همهٔ دنیا غرب است.
وضعیت نگران کننده دولت چهاردهم 🔹رئیس جمهور کنفرانس خبری خودش رو لغو کرد و تا الان نشستی با رسانه ها نداشته! 🔹امشب ظریف جلوی دوربین آمد و با مردم صحبت کرد؛ بسیار ضعیف و غیرآماده و اصلا اسمی رو یادش نمیاد که بگه…! 🔹این شروعی بسیار ضعیف و نگران کننده برای دولت پزشکیان خواهد بود.
و بازهم دلم برای شهید رئیسی سوخت 😢😢😢😢😢
۲ تیتر متفاوت از روزنامه اعتماد حالا مدیر مسئول روزنامه اعتماد در لیست جواد ظریف برای انتخاب کابینه دولت پزشکیان است
الیاس حضرتی
️کارگروه های صوری برای انتصاب گزینه مدنظر صاحبان قدرت؟/ آقای ظریف، این بود سازوکار شما؟ 🔹در کمیته وزارت نیرو برای انتخاب گزینه های وزارت، ۵ نفر از اعضای کمیته و از جمله رییس کمیته، مدیران و اعضای هیات مدیره یک شرکت خصوصی صنعت برق هستند! 🔹آقای ظریف، قحط الرجال بود یا باید وزیر را عده ای از صاحبان قدرت و پول انتخاب کنند؟
صحبت‌های ظریف در صداوسیما در انتخاب وزرا گزینه‌ی بالای ۵۰ سال امتیاز صفر است ، زیر ۵۰ هر یک سال ، یک امتیاز مثبت زنان 10 امتیاز مثبت پیروان اقلیت های دینی : 10 امتیاز مثبت یعنی یه زن یهودی زیر ۵۰ سال مثبت ۲۰ امتیاز برای وزارت تو دولت جمهوری اسلامی میگیره شیعه صفر امتیاز 📲 در دولت پزشکیان شیعه بودن امتیاز منفی برای حضور در کابینه محسوب می‌شود
هدایت شده از صبح ظهور
اونایی که به بالایی فحش دادید.. @sobhe_zohuor