- روضة الشهيدين ؛ -
خدایا تو شاهد باش که ما از قتلعام برادران و خواهران عزیزتر از جانمان در لبنان خون دل خوردیم. تو شاه
؛
خدایا تو شاهد باش که بیروت
برای ما فرقی با تهران ندارد .
صور برای ما خود میناب است ..
والله علیالطاهر و نبطیه برای ما
تفاوتی با خارك و بندرعباس ندارد ..
آن بمب فسفری که در خیام فرود میآید
بر قلب ِ تبریز ِ ما میخورد انگار ..
- روضة الشهيدين ؛ -
حرم بی بی جانم ❤️🩹 به شرط لیاقت نائب الزیاره هستیم
من دلم تنگه برات ،
عزیز ِ قلبم :) .
- روضة الشهيدين ؛ -
حرم بی بی جانم ❤️🩹 به شرط لیاقت نائب الزیاره هستیم
ماه ِ قم ؛
دست ِ خیال ِ ما و دامان ِ شما ..
- استاد امینیخواه میگفتند :
حضرت قاسم-ع در عالم رؤیا به یکی از
علما فرمودند که من هم باب الحوائجم فقط
درگاهم خلوته...
أين ستَذهَب لتطمَئِن رُوحَك؟
للحُسينع و أَخيهِ العَباسع ..
کجا میروی تا روحت آرام بگیرد ؟
نزد حسینع و برادرش عباسع ..
- روضة الشهيدين ؛ -
- اون وقتی نماز چرك ِ روح آدم رو میگیره که لبه ی زبر ِ نماز بیاد روحت رو بسابه ! #پارت_دوم
حاجآقاپناهیان؛چگونهیکنمازخوببخوانیم !'(۳).mp3
زمان:
حجم:
10.7M
-
نماز عشق بازی با خدا نیست ابتدا ..
نماز ابتدا مؤدب شدن است ؛ ادب
رعایت کردن است ..
#پارت_سوم
نوشته بود :
اسرائیل در حال ِ کشتن کودکان است
و هر زمان که این جمله را بخوانی ،
درست است . .
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کوچه ی باریك ..
چشای بارون ..
سلام مقام ِ آقا علياکبر :) .
-498_88793828625252.mp3
زمان:
حجم:
3.5M
-
به چیزی هرگز نمیگم حیف شد ؛
حیف تو بودی علياکبر ...
- روضة الشهيدين ؛ -
- به چیزی هرگز نمیگم حیف شد ؛ حیف تو بودی علياکبر ...
برا دفن ِ بدن من بیا علياکبر
که ببوسم قدمت را بیا دم ِ آخر
اگرم آیی و پرسی زِ من چه میخواهی ،
زِ لحد نعره برآرم تو را علياکبر ..