eitaa logo
روضه تلفنی 📞
22هزار دنبال‌کننده
4.1هزار عکس
340 ویدیو
1 فایل
⁦🇮🇷⁩کانون فرهنگی تبلیغی سفینة النجاة⁦ (ستاد مردمی احیای مجالس اهل بیت ع) 🔻نظرات و انتقادات @Mortazavi_mehrizi 🔻 روضه تلفنی #رایگان👇 @rozeh_tel_admin 🔻کانال روضه های حضوری👇 @safineh_n 💳 کمک به طرح👇 5859837007552413 به نام کانون سفینة‌النجاة
مشاهده در ایتا
دانلود
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
در بقیع قبر حسن آوار شد هر چه شد بین در و دیوار شد.. صحنِ اینجا کمتر از جنت نبود بشکند دستی که ویرانش نمود.. عزیزانی که تمایل به برگزاری جلسه در این ایام را دارند، میتوانند جهت درخواست سخنران ( ) به آیدی های زیر پیام دهند.(محتوای جلسات، بیان معارف و فضائل است و در پایان چند دقیقه مرثیه‌خوانی انجام می‌شود.)👇 👈کانال اعزام حضوری سخنران ویژه قم: ارتباط با ادمین: @safineh_qom 👈کانال روضه تلفنی ویژه سراسر کشور: ارتباط با ادمین: @rozeh_tel_admin (ع) ▪️سالروز تخریب قبور ائمه‌بقیع‌ صلوات الله علیهم اجمعین تسلیت باد.▪️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جمعه هامون رو با یاد امام زمان عج زیبا کنیم 👈کانال اعزام حضوری سخنران ویژه قم: ارتباط با ادمین: @safineh_qom 👈کانال روضه تلفنی ویژه سراسر کشور: ارتباط با ادمین: @rozeh_tel_admin (ع) https://eitaa.com/joinchat/984612866C1a7cb0a9e9
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥حتما ببینید|| نمونه تقطیع شده از روضه تلفنی ... 📞 جهت درخواست رایگان به آیدی زیر پیام بدید (ویژه سراسر کشور) 👇 @rozeh_tel_admin ▪️ستاد مردمی احیای روضه های خانگی سفینة النجاة👇 https://eitaa.com/joinchat/984612866C1a7cb0a9e9
♦️ ۱۵ شوال شهادت حمزه سیدالشهدا ع را تسلیت عرض میکنیم 🔸 امیر المومنین ع فرمودند : اگر عمویم حمزه زنده بود اهل سقیفه مردم را به گمراهی و ضلالت نمی کشیدند .. 🔹 و این فرمایش مولا نشان می دهد عامل اصلی غربت حجت خدا نبود یار و یاور است ... 😒و هنوز این غربت ادامه دارد.... 👈کانال اعزام حضوری سخنران ویژه قم: ارتباط با ادمین: @safineh_qom 👈کانال روضه تلفنی ویژه سراسر کشور: ارتباط با ادمین: @rozeh_tel_admin (ع) https://eitaa.com/joinchat/984612866C1a7cb0a9e9 💠 حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ثبت جلسه برای شب زیارتی ابی عبدالله علیه السلام 👈کانال اعزام حضوری سخنران ویژه قم: ارتباط با ادمین: @safineh_qom 👈کانال روضه تلفنی ویژه سراسر کشور: ارتباط با ادمین: @rozeh_tel_admin (ع) https://eitaa.com/joinchat/984612866C1a7cb0a9e9 💠 حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
سلام به همه‌ی شما عاشقان اهل بیت علیهم السلام گاها پیامهای خیلی زیبایی از اثرات معنوی مجلس اهل بیت علیهم السلام از طرف شما بزرگواران دریافت می‌کنیم ان شاء الله از این به بعد پیام های زیبای شما رو در کانال قرار خواهیم داد تا همه لذت ببرن🙏
لطفی که کرده‌ای تو به من مادرم نکرد ای مهربان‌تر از پدر و مادرم حسین ان شاء الله از این به بعد پیام های زیبای شما رو در کانال قرار خواهیم داد تا همه لذت ببرن🙏 👈کانال اعزام حضوری سخنران ویژه قم: ارتباط با ادمین: @safineh_qom 👈کانال روضه تلفنی ویژه سراسر کشور: ارتباط با ادمین: @rozeh_tel_admin (ع) https://eitaa.com/joinchat/984612866C1a7cb0a9e9 💠 حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اللهم عجل لولیک الفرج😭 ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی دل بی‌ تو به جان آمد وقت است که بازآیی 👌جمعه‌تون رو با یک مجلس ساده مهدوی کنید 👈کانال اعزام حضوری سخنران ویژه قم: ارتباط با ادمین: @safineh_qom 👈کانال روضه تلفنی ویژه سراسر کشور: ارتباط با ادمین: @rozeh_tel_admin (ع) https://eitaa.com/joinchat/984612866C1a7cb0a9e9 💠 حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
...من اول که با این کانال آشنا شدم با خودم گفتم حتماً یک نفر مبتدی و ناشی یه صحبتی می‌کنه و لابد معلومات چندانی هم نداره ولی وقتی پیام دادم... 👌👌شما هم با شرکت و معرفی کردن طرح به دیگران در ثواب گسترش معارف اهل بیت شریک باشید (ع)_به_صورت_رایگان https://eitaa.com/joinchat/984612866C1a7cb0a9e9 💠 حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
...فکر نمی‌کردم روزی در خونه‌ام روضه اباعبدالله علیه السلام باز بشود آرزوم بود در خانه‌ام روضه خوانی آقا بشود... 👌👌شما هم با شرکت و معرفی کردن طرح به دیگران در ثواب گسترش معارف اهل بیت شریک باشید (ع)_به_صورت_رایگان https://eitaa.com/joinchat/984612866C1a7cb0a9e9 💠 حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
همیشه دوست داشتم هر هفته در منزلمون روضه باشد واقعاً مقدور نبود... 👌👌شما هم با شرکت و معرفی کردن طرح به دیگران در ثواب گسترش معارف اهل بیت شریک باشید (ع)_به_صورت_رایگان https://eitaa.com/joinchat/984612866C1a7cb0a9e9 💠 حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
من اولین بار بود روضه خانگی تلفنی گرفتم، اما انقدر خوشحالم و حالم را خوب کرد که احساس می‌کنم اگر تمام گنج‌های پنهان عالم را هم بهم می‌دادند در مقابل این شادی هیچ است... 👌👌شما هم با شرکت و معرفی کردن طرح به دیگران در ثواب گسترش معارف اهل بیت شریک باشید (ع)_به_صورت_رایگان https://eitaa.com/joinchat/984612866C1a7cb0a9e9 💠 حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
نظر یکی دیگه از مخاطبین عزیز که برای بار اولشون هست که از طرح روضه‌های تلفنی استفاده کردند🌺 👌👌شما هم با شرکت و معرفی کردن طرح به دیگران در ثواب گسترش معارف اهل بیت شریک باشید (ع)_به_صورت_رایگان https://eitaa.com/joinchat/984612866C1a7cb0a9e9 💠 حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
الحمد لله از این پیام🌺 👌👌شما هم با شرکت و معرفی کردن طرح به دیگران در ثواب گسترش معارف اهل بیت شریک باشید (ع)_به_صورت_رایگان https://eitaa.com/joinchat/984612866C1a7cb0a9e9 💠 حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
می‌خواستم تشکر کنم از همگی عوامل برگزاری این کار زیبا متاسفانه دیگه این روزها کسی به ون صورت روضه نمی‌گیره و من همیشه ناراحت بودم ولی بعد از اولین روضه تلفنی تصمیم گرفتم حداقل ماهی یک بار هم که شده این روضه برگزار بشه... 👌👌شما هم با شرکت و معرفی کردن طرح به دیگران در ثواب گسترش معارف اهل بیت شریک باشید (ع)_به_صورت_رایگان https://eitaa.com/joinchat/984612866C1a7cb0a9e9 💠 حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
بنده واقعاً راضیم و از اینکه این باب به لطف الهی به رویم باز شد خدا را شاکرم ای کاش زودتر با کانون فرهنگی شما آشنا می‌شدم... 👌👌شما هم با شرکت و معرفی کردن طرح به دیگران در ثواب گسترش معارف اهل بیت شریک باشید (ع)_به_صورت_رایگان https://eitaa.com/joinchat/984612866C1a7cb0a9e9 💠 حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
تعداد پیام‌هایی که از رضایت شما عزیزان به دست ما می‌رسه خیلی زیاد هست عملاً همه آنها را نمی‌تونیم در کانال درج کنیم پ ن :انشالله شما عزیزان هم در تبلیغ کانال به دوستان، آشنایان ،گروه و کانال‌هایی که می‌شناسید کوشا باشید🙏 👌 قطعاً شما هم در ثواب این کار خیر شریک هستید🙏 👇👇👇👇 عزیزانی که می‌خواهند در تبلیغ کانال به مجموعه ما کمک کنند کلمه تبلیغ رو به آیدی زیر ارسال بفرمایند @Mortazavi_mehrizi 👆👆👆👆