eitaa logo
روضه تلفنی 📞
22هزار دنبال‌کننده
4.1هزار عکس
344 ویدیو
1 فایل
⁦🇮🇷⁩کانون فرهنگی تبلیغی سفینة النجاة⁦ (ستاد مردمی احیای مجالس اهل بیت ع) 🔻نظرات و انتقادات @Mortazavi_mehrizi 🔻 روضه تلفنی #رایگان👇 @rozeh_tel_admin 🔻کانال روضه های حضوری👇 @safineh_n 💳 کمک به طرح👇 5859837007552413 به نام کانون سفینة‌النجاة
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ثبت جلسه برای شب زیارتی ابی عبدالله علیه السلام 👈کانال اعزام حضوری سخنران ویژه قم: ارتباط با ادمین: @safineh_qom 👈کانال روضه تلفنی ویژه سراسر کشور: ارتباط با ادمین: @rozeh_tel_admin (ع) https://eitaa.com/joinchat/984612866C1a7cb0a9e9 💠 حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
سلام به همه‌ی شما عاشقان اهل بیت علیهم السلام گاها پیامهای خیلی زیبایی از اثرات معنوی مجلس اهل بیت علیهم السلام از طرف شما بزرگواران دریافت می‌کنیم ان شاء الله از این به بعد پیام های زیبای شما رو در کانال قرار خواهیم داد تا همه لذت ببرن🙏
لطفی که کرده‌ای تو به من مادرم نکرد ای مهربان‌تر از پدر و مادرم حسین ان شاء الله از این به بعد پیام های زیبای شما رو در کانال قرار خواهیم داد تا همه لذت ببرن🙏 👈کانال اعزام حضوری سخنران ویژه قم: ارتباط با ادمین: @safineh_qom 👈کانال روضه تلفنی ویژه سراسر کشور: ارتباط با ادمین: @rozeh_tel_admin (ع) https://eitaa.com/joinchat/984612866C1a7cb0a9e9 💠 حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اللهم عجل لولیک الفرج😭 ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی دل بی‌ تو به جان آمد وقت است که بازآیی 👌جمعه‌تون رو با یک مجلس ساده مهدوی کنید 👈کانال اعزام حضوری سخنران ویژه قم: ارتباط با ادمین: @safineh_qom 👈کانال روضه تلفنی ویژه سراسر کشور: ارتباط با ادمین: @rozeh_tel_admin (ع) https://eitaa.com/joinchat/984612866C1a7cb0a9e9 💠 حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
...من اول که با این کانال آشنا شدم با خودم گفتم حتماً یک نفر مبتدی و ناشی یه صحبتی می‌کنه و لابد معلومات چندانی هم نداره ولی وقتی پیام دادم... 👌👌شما هم با شرکت و معرفی کردن طرح به دیگران در ثواب گسترش معارف اهل بیت شریک باشید (ع)_به_صورت_رایگان https://eitaa.com/joinchat/984612866C1a7cb0a9e9 💠 حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
...فکر نمی‌کردم روزی در خونه‌ام روضه اباعبدالله علیه السلام باز بشود آرزوم بود در خانه‌ام روضه خوانی آقا بشود... 👌👌شما هم با شرکت و معرفی کردن طرح به دیگران در ثواب گسترش معارف اهل بیت شریک باشید (ع)_به_صورت_رایگان https://eitaa.com/joinchat/984612866C1a7cb0a9e9 💠 حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
همیشه دوست داشتم هر هفته در منزلمون روضه باشد واقعاً مقدور نبود... 👌👌شما هم با شرکت و معرفی کردن طرح به دیگران در ثواب گسترش معارف اهل بیت شریک باشید (ع)_به_صورت_رایگان https://eitaa.com/joinchat/984612866C1a7cb0a9e9 💠 حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
من اولین بار بود روضه خانگی تلفنی گرفتم، اما انقدر خوشحالم و حالم را خوب کرد که احساس می‌کنم اگر تمام گنج‌های پنهان عالم را هم بهم می‌دادند در مقابل این شادی هیچ است... 👌👌شما هم با شرکت و معرفی کردن طرح به دیگران در ثواب گسترش معارف اهل بیت شریک باشید (ع)_به_صورت_رایگان https://eitaa.com/joinchat/984612866C1a7cb0a9e9 💠 حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
نظر یکی دیگه از مخاطبین عزیز که برای بار اولشون هست که از طرح روضه‌های تلفنی استفاده کردند🌺 👌👌شما هم با شرکت و معرفی کردن طرح به دیگران در ثواب گسترش معارف اهل بیت شریک باشید (ع)_به_صورت_رایگان https://eitaa.com/joinchat/984612866C1a7cb0a9e9 💠 حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
الحمد لله از این پیام🌺 👌👌شما هم با شرکت و معرفی کردن طرح به دیگران در ثواب گسترش معارف اهل بیت شریک باشید (ع)_به_صورت_رایگان https://eitaa.com/joinchat/984612866C1a7cb0a9e9 💠 حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
می‌خواستم تشکر کنم از همگی عوامل برگزاری این کار زیبا متاسفانه دیگه این روزها کسی به ون صورت روضه نمی‌گیره و من همیشه ناراحت بودم ولی بعد از اولین روضه تلفنی تصمیم گرفتم حداقل ماهی یک بار هم که شده این روضه برگزار بشه... 👌👌شما هم با شرکت و معرفی کردن طرح به دیگران در ثواب گسترش معارف اهل بیت شریک باشید (ع)_به_صورت_رایگان https://eitaa.com/joinchat/984612866C1a7cb0a9e9 💠 حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
بنده واقعاً راضیم و از اینکه این باب به لطف الهی به رویم باز شد خدا را شاکرم ای کاش زودتر با کانون فرهنگی شما آشنا می‌شدم... 👌👌شما هم با شرکت و معرفی کردن طرح به دیگران در ثواب گسترش معارف اهل بیت شریک باشید (ع)_به_صورت_رایگان https://eitaa.com/joinchat/984612866C1a7cb0a9e9 💠 حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
تعداد پیام‌هایی که از رضایت شما عزیزان به دست ما می‌رسه خیلی زیاد هست عملاً همه آنها را نمی‌تونیم در کانال درج کنیم پ ن :انشالله شما عزیزان هم در تبلیغ کانال به دوستان، آشنایان ،گروه و کانال‌هایی که می‌شناسید کوشا باشید🙏 👌 قطعاً شما هم در ثواب این کار خیر شریک هستید🙏 👇👇👇👇 عزیزانی که می‌خواهند در تبلیغ کانال به مجموعه ما کمک کنند کلمه تبلیغ رو به آیدی زیر ارسال بفرمایند @Mortazavi_mehrizi 👆👆👆👆
چند وقتی داشتم به امام رضا می‌گفتم هوام رو نداری ما رو نمی‌خوای تا اینکه امروز تصمیم گرفتم یه روضه بزارم... حاج آقا زنگ زد وگفت از تو حرم و صحن پیامبر اعظم روضه براتون می‌خونم😭 👌👌شما هم با شرکت و معرفی کردن طرح به دیگران در ثواب گسترش معارف اهل بیت شریک باشید (ع)_به_صورت_رایگان https://eitaa.com/joinchat/984612866C1a7cb0a9e9 💠 حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
روز معلم رو به معلمانی که عشق به اهل بیت را در تعلیم و تربیتشون به ما انتقال دادند و نوکری این خانواده را به عنوان ارزش به ما معرفی کردند تبریک عرض می‌کنیم این شمع‌های فروزان رو در ثواب مجالس امروزمون شریک می‌کنیم🌺
هدیه امروز من به شما:🌺 📚عنه عليه السلام ـ لِداوُدَ بنِ سَرحانَ ـ : يا داوُدُ ، أبلِغ مُوالِيَّ عَنِّي السَّلامَ ، وأنّي أقولُ : رَحِمَ اللّه ُ عَبدًا اِجتَمَعَ مَعَ آخَرَ فَتَذاكَرا أمرَنا ، فَإِنَّ ثالِثَهُما مَلَكٌ يَستَغفِرُ لَهُما . ومَا اجتَمَعَ اثنانِ عَلى ذِكرِنا إلاّ باهَى اللّه ُ تَعالى بِهِمَا المَلائِكَةَ ، فَإِذَا اجتَمَعتُم فَاشتَغِلوا بِالذِّكرِ ، فَإِنَّ فِي اجتِماعِكُم ومُذاكَرَتِكُم إحياءَنا . وخَيرُ النّاسِ مِن بَعدِنا مَن ذاكَرَ بِأَمرِنا ودَعا إلى ذِكرِنا  . 📙امام صادق عليه السلام: به داود بن سرحان ـ : اى داود، سلام مرا به دوستدارانم برسان و به آنان ابلاغ كن كه من مى گويم: 👌رحمت خدا بر آن بنده اى كه با ديگرى دور هم جمع شوند و دو نفرى درباره قضيه ما گفتگو كنند و معارف ما رو به هم متذکر شوند ؛ كه در اين حال سومين نفر آنان فرشته اى است كه براى آن دو آمرزش مى طلبد. 👌هيچ دو نفرى گرد هم نيامدند و از ما ياد نكردند مگر اين كه خداوند متعال به وجود آنان بر فرشتگان باليد. 👌پس، هرگاه گرد هم آمديد به ذكر مشغول شويد؛ زيرا گردهمايى و مذاكره شما با يكديگر باعث زنده شدن ما مى شود. 👌 بهترين مردم بعد از ما كسى است كه به ما دعوت كند و به ياد و نام ما فرا خواند. کسانی که دوست دارید مشمول این روایت شوید 👇👇👇👇👇 👈کانال اعزام حضوری سخنران ویژه قم: ارتباط با ادمین: @safineh_qom 👈کانال روضه تلفنی ویژه سراسر کشور: ارتباط با ادمین: @rozeh_tel_admin (ع) https://eitaa.com/joinchat/984612866C1a7cb0a9e9 💠 حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴اَلسَلامُ عَلَیکَ یا اَبا عَبدِاللّهِ یا جَعفَرَبنَ مُحَمَّدٍ اَیُّهَا الصّادِق یَابنَ رَسوُلِ اللّهِ اگر قبرستان بقیع شمع و چراغی ندارد ...😭 اگر امام صادق علیه السلام در ایام شهادتش هم زائری ندارد ...😭 🖤قلبهای ما داغدار عزای صادق آل محمد است و خانه هامان روضه‌خانه‌ی او🖤 عزیزانی که تمایل به برگزاری جلسه در این ایام را دارند، میتوانند جهت درخواست سخنران ( ) به آیدی های زیر پیام دهند.(محتوای جلسات، بیان معارف و فضائل است و در پایان چند دقیقه مرثیه‌خوانی انجام می‌شود.)👇 👈کانال اعزام حضوری سخنران ویژه قم: ارتباط با ادمین: @safineh_qom 👈کانال روضه تلفنی ویژه سراسر کشور: ارتباط با ادمین: @rozeh_tel_admin (ع) سهم شما در شاد کردن دل حضرت زهرا سلام الله علیها ارسال برای ☝️نفر از عزیزانتون