آموزش ایجاد کاراکتر سه بعدی واقع گرایانه در زیبراش
Realistic 3D Character with Zbrush
--------------------------
چیزی که یاد خواهید گرفت :
* درک آناتومی انسان در سه بعدی، از جمله سیستم های اسکلت و ماهیچه ها.
* امکان ایجاد بدن انسان از نظر آناتومیک صحیح در Zbrush یا هر نرم افزار مجسمه سازی بدون استفاده از اسکن یا مش های پایه
* امکان ایجاد توپولوژی متحرک آماده برای تولید
* قابلیت ایجاد مجموعه های خوب UV
* امکان ایجاد جزئیات اولیه، ثانویه و ثالث بر روی یک مجسمه.
* درک فرآیند تکسچرینگ با استفاده از طرح ریزی عکس و رویکردهای هنری بیشتر در Substance Painter، اما با تکنیک هایی که می تواند در ماری یا سایر نرم افزارهای تکسچر نیز اعمال شود.
* درک کل گردش کار خلق شخصیت، نه محدود به نرم افزارهای مورد استفاده در دوره.
📥
لینک مطلب
🆔
@CGTools_ir
#Zbrush